Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Το 90% των CEOs στην Ελλάδα βλέπει την τεχνολογία ως ευκαιρία

bizness.gr

Published

on

Υψηλά στην ατζέντα τους, τοποθετούν την τεχνολογία οι Έλληνες διευθύνοντες σύμβουλοι. Αφουγκραζόμενα την ανάγκη για αλλαγή και πρόοδο, τα στελέχη τοποθετούν την τεχνολογία στο DNA του disruption τους. Το 90% των Ελλήνων CEOs βλέπει την τεχνολογική αλλαγή περισσότερο ως ευκαιρία παρά ως απειλή για την εταιρεία. Αυτό, βέβαια, σημαίνει ότι η τεχνολογία δεν τρομάζει – σε ένα βαθμό – τους Έλληνες CEOs, οι οποίοι βλέπουν ως βασικούς κινδύνους για την εταιρεία τους τις τεχνολογικές αλλαγές (σε ποσοστό 22%).

Στο μεταξύ, το 76% των στελεχών απαντά ότι νέες τεχνολογίες αποτελούν προτεραιότητα σε σχέση με την ανάπτυξη των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού. Την ίδια στιγμή, περίπου ένας στους δύο (56%) Έλληνες CEOs θεωρεί την ασφάλεια των πληροφοριακών συστημάτων ως πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την εταιρεία του. Επίσης, το 48% δηλώνει ότι μια κυβερνοεπίθεση στην εταιρεία του είναι ζήτημα χρόνου και όχι απλώς μια πιθανότητα. Ωστόσο, μόνο ένα πολύ μικρό ποσοστό και συγκεκριμένα το 2% των CEOs στην Ελλάδα, έχει ήδη εφαρμόσει Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ) για την αυτοματοποίηση κάποιων διεργασιών της εταιρείας του.

Τα ενδιαφέροντα αυτά στοιχεία για την ψηφιακή ωριμότητα των στελεχών στην Ελλάδα αποτυπώνει η 5η έρευνα “CEO Outlook” της KPMG, η οποία περιλαμβάνει – για δεύτερη φορά – τις απόψεις 50 Ελλήνων διευθυνόντων συμβούλων (CEOs). “Οι CEOs παγκοσμίως βρίσκονται αντιμέτωποι με μια δύσκολη πρόκληση. Ενόψει των διαρκών αλλαγών που συντελούνται σε περιβαλλοντικό, οικονομικό και τεχνολογικό επίπεδο, προσπαθούν να αναπτύξουν την επιχείρησή τους μέσω της ευελιξίας, η οποία ανατρέπει τα υφιστάμενα επιχειρησιακά μοντέλα και θέτει σε αμφισβήτηση τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούσε η αγορά όλα αυτά τα χρόνια”, αναφέρει η μελέτη.

Παγκόσμια εικόνα

Από την έρευνα, που διενεργεί η KPMG International, προκύπτουν σημαντικά συμπεράσματα για την ψηφιακή κουλτούρα και τη σχέση των στελεχών με την τεχνολογία, παγκοσμίως. Για παράδειγμα, όταν ζητείται από την έρευνα να θέσουν προτεραιότητες ανάμεσα στην αγορά νέων τεχνολογιών και στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού τους για ενίσχυση της ανθεκτικότητας της επιχείρησής τους, οι CEOs προτιμούν την τεχνολογία σε αναλογία 2:1 (68% έναντι 32%).

Στο μεταξύ, σύμφωνα με την έκθεση, ο κίνδυνος του κυβερνοχώρου εξακολουθεί να βρίσκεται υψηλά στην ατζέντα των CEOs, παρά την υποχώρησή του από τη δεύτερη υψηλότερη θέση των κινδύνων πέρυσι, στην τέταρτη φέτος. Το 2019, μεγαλύτερο ποσοστό CEOs (69% έναντι 55% το 2018) κατατάσσουν υψηλότερα στις προτεραιότητές τους την κατάρτιση μιας ισχυρής στρατηγικής κυβερνοασφάλειας, ενώ στην πλειονότητά τους (71%) θεωρούν την ασφάλεια των πληροφοριών ως καθοριστικό παράγοντα της ευρύτερης στρατηγικής καινοτομίας τους.

Τεχνητή Νοημοσύνη

Την ίδια στιγμή, η Τεχνητή Νοημοσύνη φαίνεται να απασχολεί πολύ τους διευθύνοντες συμβούλους. Ωστόσο, μόνο το 16% έχει υλοποιήσει προγράμματα ΑΙ και αυτοματοποίησης. Ένα επιπλέον 31% βρίσκεται ακόμη σε πιλοτικό στάδιο, ενώ το 53% παραδέχεται ότι έχει υλοποιήσει περιορισμένα έργα ΑΙ. Το 65% των CEO, ωστόσο, πιστεύει ότι η υιοθέτηση της ΑΙ και της αυτοματοποίησης θα έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν περισσότερες θέσεις από όσες θα καταργηθούν. Τέλος, για πολλούς CEOs, η δραστηριότητα συγχωνεύσεων και εξαγορών αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία για ταχεία αναβάθμιση των ψηφιακών δεξιοτήτων.

“Αυτό που μας δείχνει η φετινή μελέτη, σε γενικές γραμμές, είναι ότι έχουμε εισέλθει σε μια νέα εποχή ηγεσίας. Η ευελιξία προκύπτει από την ικανότητα του CEO να ισορροπεί το ένστικτό του με την εμπιστοσύνη σε όσα αποκαλύπτουν τα δεδομένα. Οι στρατηγικές αποφάσεις χρειάζονται δεδομένα, χωρίς προκαταλήψεις. Δεν αρκεί πλέον η αναζήτηση δεδομένων big data – αυτό που χρειάζεται είναι οι CEOs να χρησιμοποιούν την τεχνολογία για να ανακαλύπτουν τα ποιοτικά δεδομένα”, αναφέρει η μελέτη.

 

Πηγή: Sepe.gr

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Βραβείο καλύτερης ασφαλιστικής 2020 για την Εθνική Ασφαλιστική

bizness.gr

Published

on

Κτίριο Εθνικής Ασφαλιστικής στη Συγγρού

Ως η καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία της ελληνικής αγοράς για το 2020 αναδείχθηκε η Εθνική Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του διαγωνισμού Best Car, που διοργανώνει κάθε χρόνο το περιοδικό Auto Τρίτη.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν περισσότερα από 40.000 άτομα -αναγνώστες του AutoΤρίτη – ψηφίζοντας για το καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς αλλά και την καλύτερη ασφαλιστική εταιρεία.

Η ψηφοφορία έγινε είτε ηλεκτρονικά μέσω ειδικής εφαρμογής, είτε μέσω εντύπου (κουπόνι) που μοιράζεται στους χιλιάδες επισκέπτες της Έκθεσης Αυτοκινήτου η οποία διοργανώνεται στην Αθήνα. Ο κάθε αναγνώστης – χρήστης (άνω των 18 ετών και με έγκυρη άδεια οδήγησης) έχει δικαίωμα μόνο μίας συμμετοχής.

Η Εθνική Ασφαλιστική συγκέντρωσε μακράν το μεγαλύτερο ποσοστό των ψήφων (18,5%), κατακτώντας την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των συμμετεχόντων. Όπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωσή της, πρόκειται για μία διάκριση που για την εταιρεία μας έχει ιδιαίτερη σημασία και βαρύτητα καθώς η κριτική επιτροπή που την ανέδειξε ως την καλύτερη του χώρου είναι το κοινό, οι ασφαλισμένοι της.

Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού Best Car 2020 έγινε σε ειδική εκδήλωση παρουσία 120 στελεχών της αγοράς του αυτοκινήτου και θεσμικών εκπροσώπων (ΙΟΑΣ, ΟΦΑΕ).

Την τιμητική διάκριση για λογαριασμό της Εθνικής Ασφαλιστικής παρέλαβε ο κ. Νίκος Μιαούλης, προϊστάμενος Τομέα Διαφήμισης της εταιρείας, από τον διευθυντή Σύνταξης του Περιοδικού Auto Τρίτη, κ. Καπογιάννη.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Κέρδη τριμήνου ρεκόρ για την Apple – Τα iPhone έκαναν τη διαφορά

bizness.gr

Published

on

Apple, iphone

Η Apple εμφάνισε νέα κέρδη ρεκόρ στο τελευταίο τρίμηνο του 2019, δικαιολογώντας τον υπερδιπλασιασμό της αξίας της μετοχής της πέρυσι. Τα βελτιωμένα οικονομικά αποτελέσματα οφείλονται κυρίως στις ισχυρές πωλήσεις των τηλεφώνων iPhones για πρώτη φορά εδώ κι ένα χρόνο, αλλά και στις απρόσμενα καλές πωλήσεις των ‘έξυπνων’ ρολογιών (Apple Watch) και των ασύρματων ακουστικών της (AirPods), που αυξήθηκαν κατά 44%.

Οι αναλυτές της Γουόλ Στριτ είχαν εκτιμήσει ότι τα iPhones θα είχαν στάσιμες ή και πτωτικές πωλήσεις, αλλά διαψεύστηκαν, καθώς αυτές αυξήθηκαν κατά σχεδόν 8%, από 52 δισεκατομμύρια δολάρια πριν ένα χρόνο σε 56 δισ. δολ., με αιχμή τα νέα iPhone 11 και iPhone 11 Pro. Οι συνολικές πωλήσεις από όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες της (Apple Pay, Apple Arcade, Apple TV+) στο τέταρτο τρίμηνο του 2019 αυξήθηκαν κατά 8% σε σχέση με το τελευταίο τρίμηνο του 2018, φθάνοντας τα 91,8 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη της διαμορφώθηκαν σε 22,2 δισ. δολ., αυξημένα κατά 11%.

Η αύξηση των πωλήσεων ήταν καλύτερη στην Ευρώπη (άνοδος 14% στο τελευταίο τρίμηνο) σε σχέση με την Αμερική (11%) και την Κίνα (3%). Εκτιμάται ότι παγκοσμίως βρίσκονται πλέον σε λειτουργία πάνω από ενάμισι δισεκατομμύριο συσκευές της Apple (υπολογιστές Mac, κινητά iPhones, ταμπλέτες iPads κ.α.), έναντι 1,4 δισεκατομμυρίων πριν ένα έτος.

Παράλληλα η εταιρεία έθεσε ως στόχο να έχει μέχρι το τέλος του 2020 μια παγκόσμια βάση 600 εκατομμυρίων συνδρομητών για τις διάφορες υπηρεσίες της (μουσική, τηλεόραση, ηλεκτρονικά παιχνίδια κ.α.), από 480 εκατομμύρια που έχει τώρα και 360 εκατομμύρια που είχε πριν ένα χρόνο. Τα συνολικά έσοδα από τις κάθε είδους υπηρεσίες της έφθασαν τα 12,7 δισ. δολάρια στο τελευταίο τρίμηνο.

Η Apple έχει όμως ανησυχίες για τις επιπτώσεις του νέου κοροναϊού λόγω της μεγάλης σημασίας που έχει για την εταιρεία η Κίνα τόσο ως αγορά όσο και ως τόπος παραγωγής πολλών προϊόντων της. Ο διευθύνων σύμβουλος της Apple Τιμ Κουκ έκανε γνωστό, σύμφωνα με το BBC και το πρακτορείο Ρόιτερς, ότι η εταιρεία «παρακολουθεί στενά» το ξέσπασμα του κοροναϊού στην Κίνα, το οποίο μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το επόμενο τρίμηνο της.

Ορισμένα εργοστάσια προμηθευτών της στην περιοχή της Γουχάν παραμένουν κλειστά στην Κίνα και δεν αναμένεται να ανοίξουν πριν τις 10 Φεβρουαρίου. Επίσης, αρκετά καταστήματά της στην Κίνα δουλεύουν πλέον με μειωμένο ωράριο λόγω μειωμένης κίνησης πελατών, ενώ ένα αναγκάστηκε να κλείσει, κάτι που συνέβη και σε καταστήματα τρίτων, τα οποία πωλούν προϊόντα της.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέο ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων κινητής για την Cosmote, με αύξηση 170%

bizness.gr

Published

on

Cosmote, αύξηση στην κίνηση των data κινητής

Νέο ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων κινητής έφερε η πρωτοποριακή χριστουγεννιάτικη προσφορά της COSMOTE, που για πρώτη φορά διέθεσε σε όλους τους συνδρομητές της απεριόριστα δωρεάν data για δέκα ημέρες.

Την προσφορά ενεργοποίησαν σχεδόν 2 εκατομμύρια συνδρομητές συμβολαίου, καρτοσυμβολαίου και καρτοκινητής. Η συνολική κίνηση data μέσω του δικτύου COSMOTE, κατά την εορταστική περίοδο (23/12 – 01/01) έφτασε τα 8 petabytes (1 petabyte =1.000 terabytes), σημειώνοντας 170% ετήσια αύξηση. Ειδικά, μέσω δικτύου 4G/4G+, καταναλώθηκαν 7,2 petabytes.

Βάσει της κίνησης δεδομένων, το Instagram βρέθηκε για μια ακόμη χρονιά στην κορυφή των προτιμήσεων των συνδρομητών COSMOTE (21,5%). Με μικρή διαφορά ακολουθεί το YouTube (21,4%), ενώ αξιοσημείωτα μερίδια κίνησης κατέγραψαν για πρώτη φορά και οι πλατφόρμες streaming και gaming (7%). Σε ό,τι αφορά τις περιοχές της χώρας με τη μεγαλύτερη αύξηση στην κίνηση, τα νησιά των Σποράδων κατέκτησαν την πρώτη θέση με υπερ-τριπλάσια κίνηση mobile data (+220%), ενώ ακολούθησαν η Λάρισα και η Χαλκιδική (+200%).

Κατανομή κατανάλωσης δεδομένων

Τα τελευταία τρία χρόνια, η COSMOTE έχει αυξήσει στο δίκτυο κινητής τη μέση ταχύτητα πρόσβασης στο Internet κατά 45% και τη χωρητικότητα κατά 65%, ανταποκρινόμενη στην συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση των συνδρομητών της.

Το δίκτυο COSMOTE αναδεικνύεται «το πιο γρήγορο δίκτυο κινητής στην Ελλάδα» για τρεις συνεχείς χρονιές, στα «Speedtest AwardsTM» του ανεξάρτητου φορέα Ookla®, της πρώτης εταιρείας παγκοσμίως για μετρήσεις broadband και mobile internet.

Επιπλέον, η COSMOTE έλαβε την πιστοποίηση «Best in Test» τον Σεπτέμβριο του 2019, για 6 συνεχόμενη χρονιά, για τις υπηρεσίες δεδομένων και φωνής, από τη διεθνώς αναγνωρισμένη εταιρεία μετρήσεων και ελέγχου δικτύων, umlaut (πρώην P3 Communications).

Continue Reading
Advertisement

Trending