Νέα μεγάλη διάκριση, αυτή τη φορά σε παγκόσμιο επίπεδο για το Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος της Αθήνας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της AirHelp, της διεθνούς εταιρείας για τα δικαιώματα των επιβατών (το οποίο αξιολογεί παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια), η Αθήνα κατέλαβε την τρίτη θέση στον κόσμο.
Το Hamad International Airport είναι το κορυφαίο αεροδρόμιο στον κόσμο, διατηρώντας την περυσινή του θέση και το Αεροδρόμιο της Αθήνας φιγουράρει στους πρώτους τρεις της παγκόσμιας κατάταξης.
Η εταιρεία βαθμολογεί τις διεθνείς αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια με την καλύτερη Ποιότητα Υπηρεσιών, την Επεξεργασία αιτήσεων αποζημίωσης, την γρήγορη απόδοσή τους και την εμπειρία των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο. Η περυσινή νικήτρια Qatar Airways εξακολουθεί να κατατάσσεται ως η κορυφαία αεροπορική εταιρεία στον κόσμο.
Το AirHelp Score το οποίο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2015, είναι η πιο ολοκληρωμένη και ακριβής αξιολόγηση με βάση τα δεδομένα των αεροπορικών εταιρειών και των αεροδρομίων, η αξιολόγηση των υπηρεσιών αυτών όσον αφορά την ποιότητα τους, την έγκαιρη απόδοση, την επεξεργασία απαιτήσεων αποζημίωσης, τα τρόφιμα και τα καταστήματα – λαμβάνοντας υπόψη τις υπηρεσίες κατά τη διάρκεια των πτήσεων και μετά την πτήση.
Οι ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, Olympic Air και Aegean Airlines, βρέθηκαν στην 31η και 48η θέση αντίστοιχα αφήνοντας το δικό τους στίγμα και άλλες αεροπορικές εταιρείες πίσω στην παγκόσμια κατάταξη.
Το AirHelp Score στις αξιολογήσεις των αεροδρομίων δείχνει ότι υπάρχει ακόμα περιθώριο βελτίωσης
Για ακόμα μια φορά, ο Διεθνής Αερολιμένας της Αθήνας έχει τη δική του θέση στην νικητήρια τριάδα των αεροδρομίων με επίδοση 8.38, ανάμεσα σε 132 αεροδρόμια που αναλύθηκαν. Το Αεροδρόμιο της Ελλάδας σκόραρε συγκεκριμένα 8,1 στην ακρίβεια των πτήσεων, 9,0 στην ποιότητα υπηρεσιών και 8,7 στην ποιότητα των εμπορικών υπηρεσιών. Η Ελλάδα δείχνει ότι σέβεται και αγαπά τον ταξιδιώτη προσφέροντας του υπηρεσίες υψηλού επιπέδου και πολύ καλές επιδόσεις παγκοσμίως. Οι ταξιδιώτες απήλαυσαν την καλύτερη εμπειρία στα Hamad International Airport, Tokyo Haneda International Airport και Διεθνή Αερολιμένα της Αθήνας.
Το Αεροδρόμιο του Eindhoven, το Διεθνές Αεροδρόμιο του Kuwait και το Αεροδρόμιο Portela της Λισαβόνας κατατάχθηκαν στις κατώτατες θέσεις. Όλα τα αεροδρόμια αξιολογήθηκαν βάσει της απόδοσης, ποιότητα υπηρεσιών, τρόφιμα και επιλογές καταστημάτων.
“Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι το Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος της Ελλάδας φιγουράρει για ακόμα μια φορά στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως με το εντυπωσιακό σκορ επίδοσης 8,38. Η επιτυχία του Ελληνικού αεροδρομίου βασίζεται στην επιδίωξη ενός εξαιρετικού χρόνου απόδοσης και στην ποιότητα των υπηρεσιών. Οι ταξιδιώτες εκτιμούν την ακρίβεια και επιθυμούν τη φιλική εξυπηρέτησή τους στις χώρες που επισκέπτονται ενώ οι εμπειρίες που βιώνουν κάθε φορά πρέπει να είναι αντάξιες των προσδοκιών τους και ακόμα καλύτερα να τις ξεπερνούν. Οι ταξιδιώτες που ταξιδεύουν από και προς την Ελλάδα μένουν ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του αεροδρομίου γι’αυτό και το κατατάσσουν ανάμεσα στα 3 καλύτερα αεροδρόμια παγκοσμίως” αναφέρει ο κ. Παναγιώτης Διβάνης, ειδικός της AirHelp για τα δικαιώματα των επιβατών.
Για να δημιουργηθεί αυτή η κατάταξη, η AirHelp έχει χρησιμοποιήσει κορυφαίες πηγές δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της βάσης δεδομένων στατιστικών πτήσεων, η οποία είναι μία από τις μεγαλύτερες και πιο ολοκληρωμένες στον κόσμο, δεκάδες χιλιάδες απόψεις πελατών και τη δική της εμπειρία στην παροχή βοήθειας σε 10 εκατομμύρια επιβάτες σε ολόκληρο τον κόσμο στην διαδικασία αποζημίωσης μετά από μια καθυστερημένη πτήση.
ΑΥΞΗΣΗ 8,5% ΣΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
Θετική πορεία κατέγραψε η επιβατική κίνηση του αεροδρομίου τον Απρίλιο 2019, προσεγγίζοντας τα 2 εκατ. επιβάτες (1,98) και σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 6,5%. Οι επιβάτες εσωτερικού παρουσίασαν οριακή άνοδο (+0,5%), ενώ οι διεθνείς επιβάτες σημείωσαν δυναμική άνοδο κατά 9,1%.
Συνολικά, κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η κίνηση του αεροδρομίου έφθασε τα 6,36 εκ. επιβάτες, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 8,5%. Η επιβατική κίνηση τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού, παρουσίασε δυναμική ανάπτυξη της τάξης του 6,3% και 9,6% αντίστοιχα.