Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Βαθαίνει η κόντρα ΟΣΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ με φόντο την κατάσταση στο Σιδηρόδρομο

Newsroom

Published

on

Σε εσωστρέφεια εισέρχεται ο Σιδηρόδρομος και οι πάλαι ποτέ συγγενείς εταιρείες ΟΣΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν μεταβληθεί σε άσπονδους φίλους. Η κατάσταση που επικρατεί στο σιδηρόδρομο από τη μία και η προσπάθεια ανάταξης του από την άλλη αρχίζει και δημιουργεί χάσμα.

Εχθές η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέδωσε μία ιδιαίτερα αιχμηρή ανακοίνωση για να λάβει απάντηση από τον ΟΣΕ λίγες ώρες αργότερα. Οι δυο εταιρείες αλληλοκατηγορούνται η μία για κακές συνθήκες στους σταθμούς και το δίκτυο και η άλλη για κακές υπηρεσίες και απουσία τροχαίου υλικού.

Η κόντρα βέβαια αναδεικνύεο το πόσο αδύναμος είναι ο Σιδηρόδρομος σήμερα στη χώρα και πως πρέπει να ληφθούν άμεσα πρωτοβουλίες για να εξέλθει από το τέλμα και να επιστρέψει στη θέση που του αξίζει, προσφέροντας πάνω από όλα σύγχρονες υπηρεσίες στους επιβάτες που το επιλέγουν για να μετακινηθούν.

Το πιο σημαντικό είναι το πως θα λυθούν τα επιμέρους προβλήματα που τελικά φτάνουν στο να ταλαιπωρούν τον καθημερινό επιβάτη του Προαστιακού ή υπεραστικού τρένου και να μειώνεται η αξιοπιστία ενός μέσου εν μέσω μιας αγωνιώδους προσπάθειας που γινέται από τη Πολιτεία για την ανάταξη του σιδηρόδρομου αλλά και την προσπάθεια της αγοράς να ανταποκριθεί σε αυτό το κάλεσμα.

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΤΗΣ ΧΘΕΣΙΝΗΣ ΚΟΝΤΡΑΣ

Πρώτη νωρίς το απόγευμα χθες, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνει παρέμβαση στο θέμα της εικόνας των σταθμών και του δικτύου με όσα έχουμε δει να συμβαίνουν τελευταία. Από τη μία, οι συχνές διακοπές ηλεκτροδότησης, οι κλοπές εξοπλισμού, οι βλάβες τροχαίου υλικού αλλά και η αποκαρδιωτική πολλές φορές εικόνα που παρουσιάζουν οι σταθμοί έχουν δημιουργήσει αρκετά αρνητικά σχόλια για το πως λειτουργεί σήμερα ο σιδηρόδρομος.

Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μιλά για αυτά τα δημοσιεύματα που όπως σημειώνει “αναδεικνύουν την τραγκή κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι σταθμοί του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, αλλά και του κύριου σιδηροδρομικού δικτύου”.

Η εταιρεία δηλώνει ενήμερη για την κατάσταση αυτή, και υπογραμμίζει ότι έχουν γίνει από την ίδια συστηματικές αυτοψίες, ενώ για τα παράπονα που έχει δεχθεί για αυτούς τους λόγους, έχει επανειλημμένα απευθυνθεί στα αρμόδια όργανα του ΟΣΕ, που είναι υπεύθυνος για τη συντήρηση και ασφάλεια των σταθμών, προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σημειώνει ότι δεν υπάρχει κάποια συνεννόηση με το διαχειριστή της σιδηροδρομικής υποδομής και όπως εμφατικά τονίζει “δυστυχώς μέχρι σήμερα, ουδεμία μέριμνα έχει ληφθεί για τη βελτίωση των υποδομών αυτών. Η κατάσταση αυτή έχει ως συνέπεια, την ταλαιπωρία των επιβατών που επιλέγουν να μετακινηθούν με το τραίνο, ταυτόχρονα όμως πλήττεται και η εικόνα του σιδηροδρόμου, μια εικόνα που δεν βελτιώνεται μόνο με γρήγορα τραίνα, αλλά απαιτεί και την αξιοπρεπή και ασφαλή πρόσβαση σε αυτά”.

Λίγες ώρες αργότερα εξεδώθη ανακοίνωση από τον ΟΣΕ που απαντά το με τον ίδιο αιχμηρό τρόπο σημειώνοντας δεικτικά ότι βάσει έρευνας της ΡΑΣ, το πρόβλημα εντοπίζεται περισσότερο στις υπηρεσίες και τα τρένα και λιγότερο στην υποδομή.

Στην ανακοίνωση γίνεται παραδεκτό ότι “η κατάσταση των υποδομών βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο, ως αποτέλεσμα των επιβαρύνσεων που αναγκαστικά προκαλούνται από την

υλοποίηση νέων και σημαντικών έργων, είναι μια πραγματικότητα. Τα έργα αυτά ολοκληρώνονται με ρυθμούς παράδοσης που χαρακτηρίζονται ραγδαίοι, σε αντίθεση με την πραγματικότητα που επικρατούσε μέχρι το 2014″.

Στην συνέχεια υπογραμμίζεται ότι ο ΟΣΕ επιβαρύνθηκε με συνολική ζημία άνω των 700 εκατομμυρίων εύρω, προκειμένου να καταστεί εφικτή η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πως η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της εταιρείας, ήδη από το 2008 συμπαρέσυρε και ολόκληρο το προσωπικό διαχείρισης σταθμών που ήταν διαθέσιμο στον ΟΣΕ με αποτέλεσμα τη διαρκή και μόνιμη υποστελέχωση του, μέχρι σήμερα.

Ο ΟΣΕ σημειώνει 4 παραμέτρους στην προσπάθεια που έχει καταβάλλει τα μέγιστα των προσπαθειών προκειμένου να εξυπηρετήσει τόσο τους παρόχους σιδηροδρομικού έργου όσο και τους επιβάτες γενικότερα.

1. Την προσπάθεια ενεργοποίησης και ένταξης σε παραγωγική λειτουργία από τον ΟΣΕ, των συστημάτων ενημέρωσης των επιβατών και την παροχή πληροφορίων, που παρά το γεγονός ότι παρελήφθησαν την προηγούμενη δεκαετία , παραμένουν ανενεργά.

2. Τη δημιουργία ειδικής διεύθυνσης στον Οργανισμό που θα εξειδικεύεται στην αντιμετώπιση των προβλημάτων των επιβατών, παρέχοντας και την κατάλληλη στελέχωση (παρά το ήδη ελλιπές προσωπικό του και ευρύτερα τους περιορισμένους πόρους του). Επισημαίνονται επίσης η ασάφεια και τα κενά σε θεσμικά ζητήματα αρμοδιοτήτων που επέφερε ο Νόμος 3891/2010.

3. Την υλοποίηση στο πλαίσιο του επιχειρησιακού του προγράμματος, ενός ανεπτυγμένου σχεδίου δράσης για την συντήρηση και την ανάπτυξη των σταθμών με σημαντικό προϋπολογισμό και διάθεση ίδιων πόρων.

4. Την υπεράνθρωπη προσπάθεια του προσωπικού του να εξυπηρετεί τους επιβάτες σε όλα τα επιμέρους ζητήματα που προκύπτουν, παρά το γεγονός ότι οι δραστηριότητες αυτές στη διεθνή σιδηροδρομική πρακτική αποτελούν αντικείμενο των παρόχων σιδηροδρομικού έργου.

Τελειώνοντας τα “καρφιά” πέφτουν βροχή αναφορικά με την παντελή απουσία επενδύσεων από την “Ιταλική” ΤΡΑΙΝΟΣΕ και όπως χαρακτηριστικά σημειώνεται “ο μόνος στη χώρα που

πραγματοποιεί επενδύσεις και συμβάλει αποτελεσματικά στην αλλαγή της πραγματικότητας προς ένα καλύτερο αύριο είναι ο δημόσιος χώρος με τη συμβολή της πολιτείας”.

Πηγή: Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
REAL ESTATE8 ώρες ago

Αυξάνουν τελικά ή όχι οι βραχυχρόνιες μισθώσεις τα ενοίκια και τις τιμές πώλησης κατοικιών στην Ελλάδα; Τι λένε 4 ειδικοί της αγοράς

Μύκονος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Χρήστος Μπόνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ10 ώρες ago

“Πράσινο φως” σε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Μύκονο

Mr & Mrs White Paros - Πηγή: BriQ Properties
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ10 ώρες ago

“Στα σκαριά” νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις από την BriQ Properties – Σε ποιές περιοχές αναζητά νέες επενδυτικές ευκαιρίες

Το νέο "πράσινο" κτίριο γραφείων στη Λεωφόρο Κηφισίας 199 στο Μαρούσι - Πηγή: Noval Property
REAL ESTATE11 ώρες ago

Από το Μαρούσι έως την Πειραιώς: πότε ολοκληρώνονται 3 μεγάλα έργα της Noval Property

Conrad Athens The Ilisian - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ11 ώρες ago

Τους πρώτους μήνες του 2026 θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο 5άστερο Conrad Athens The Ilisian

LOGISTICS1 ημέρα ago

Νέο deal για την OB Streem – Γιατί προχώρησε στην εξαγορά της Med FRIGO

Ο CEO της Trade Estates, Δημήτρης Παπούλης - Πηγή: Trade Estates
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Δυναμικά προχωρά το 2025 για την Trade Estates – Ισχυρή ανάπτυξη και νέα έργα στο 9μηνο

Μάνη - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Δρομολογείται επένδυση για νέο ξενοδοχείο στη Μάνη – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Σέριφο

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 ημέρα ago

Στα “σκαριά” και το δεύτερο κτίριο “πράσινων” γραφείων MOB2 της Hellenic Properties στο Μαρούσι – Προχωρά και το MOB1

Τα νέα κτίρια γραφείων στο ακίνητο του ΤΕΕ στο Δαχτυλίδι στο Μαρούσι - Πηγή: ΤΕΕ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Τέλος του 2026 ολοκληρώνεται από Dimand – ΤΕΡΝΑ το νέο “πράσινο” συγκρότημα γραφείων του ΤΕΕ στο Μαρούσι

Wyndham Residences Piraeus Marina Zeas - Πηγή: Wyndham / DKG Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το νέο ξενοδοχείο Wyndham με serviced apartments στον Πειραιά – Πού θα γίνει

Το νέο κτίριο γραφείων MOB1 της Hellenic Properties στο Μαρούσι - Πηγή: Hellenic Properties
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Προχωρά η κατασκευή του νέου “πράσινου” κτιρίου γραφείων MOB1 στο Μαρούσι – Που βρίσκεται το ακίνητο

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το ακίνητο στην οδό Πανεπιστημίου 53 και Σανταρόζα - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στην Πανεπιστημίου – Τι περιλαμβάνει ο διαγωνισμός αξιοποίησης του γνωστού ακινήτου

To Sokio Central στην οδό Πραξιτέλους - Πηγή: Oikos Developments
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Επεκτείνει τις ξενοδοχειακές επενδύσεις στην Αθήνα η Sokio Hotels – “Στα σκαριά” και νέο ξενοδοχείο μαζί με τη Wyndham στο κέντρο της Αθήνας

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt στην Ελλάδα ανοίγει στην Πάρο - Πηγή: SWOT
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ντεμπούτο στην Ελλάδα για το ξενοδοχειακό brand Destination by Hyatt – Σε ποιό νησί θα ανοίξει το πρώτο το 2026

To Ξενία Κύθνου - Πηγή: ΕΤΑΔ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Πρώτο “πράσινο φως” στη μεγάλη επένδυση για τη μεταμόρφωση του πρώην Ξενία Κύθνου

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Πράσινο φως” για το νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λεωφόρο Συγγρού – Σε ποιό ύψος του δρόμου θα γίνει

Μεσσηνία - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για 4 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Πελοπόννησο – Ποιές δύο περιοχές μονοπωλούν το επενδυτικό ενδιαφέρον

Conrad Athens The Ilisian - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ11 ώρες ago

Τους πρώτους μήνες του 2026 θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο 5άστερο Conrad Athens The Ilisian

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρούν από την Dimand τα έργα κατασκευής του νέου Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 μήνες ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).