Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Volotea: Περισσότερες από μισό εκ. θέσεις στους 14 προορισμούς της από την Αθήνα το 2020

bizness.gr

Published

on

Volotea, αεροπορική

Η Volotea, μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ανεξάρτητες αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη, ξεκίνησε πτήσεις στην Αθήνα το 2015 και, σε τέσσερα χρόνια, ήδη έχει διακινήσει το πρώτο εκατομμύριο επιβατών προς και από την ελληνική πρωτεύουσα. Η αεροπορική εταιρεία γιόρτασε το επίτευγμα αυτό με μια εκδήλωση στο αεροδρόμιο της Αθήνας, προσφέροντας στην εκατομμυριοστή επιβάτη ένα χρόνο δωρεάν πτήσεων.

H Volotea ξεκίνησε τις πτήσεις της στην Αθήνα το 2015 και εγκαινίασε τη βάση της στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών το Μάιο 2018. Η Καλλιόπη Παπανάστου, εκατομμυριοστή επιβάτης της Volotea στην Αθήνα, πέταξε με την εταιρεία στην πτήση Αθήνα – Ηράκλειο και κέρδισε ένα χρόνο δωρεάν πτήσεις με τη Volotea σε οποιοδήποτε προορισμό της εταιρείας από την Αθήνα.

Από την έναρξη πτήσεων της Volotea στην Αθήνα το 2015, η εταιρεία έχει επιτύχει να αυξάνει την επιβατική κίνησή της σε ετήσια βάση. Από την έναρξη της βάσης της, το Μάιο του 2018, η Volotea έχει ενισχύσει την προσφορά της με νέους προορισμούς και τη δημιουργία 55 εντόπιων θέσεων εργασίας. Το αεροδρόμιο της Αθήνας, έχουν ως βάση δύο Boeing 717 της εταιρείας.

Επιπλέον, η Volotea θα γιορτάσει τη συμπλήρωση 1 εκ. επιβατών με μια προωθητική ενέργεια μέσω της ιστοσελίδας της έως τις 30 Νοεμβρίου, προσφέροντας εισιτήρια από €9 προς όλους τους νέους προορισμούς της Volotea για το 2020.

Τα νέα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται ως εξής:

  • Μασσαλία: Από 4 Απριλίου, 18.000 θέσεις, Τετάρτη και Σάββατο.
  • Λιόν: Από 13 Απριλίου, 18.000 θέσεις, Τετάρτη και Σάββατο.
  • Σπλιτ: Από 13 Απριλίου, 15.000 θέσεις, Τετάρτη και Κυριακή.
  • Κάλιαρι: Από 25 Μαΐου, 11.000 θέσεις, Δευτέρα και Παρασκευή.

Το 2020 η Volotea θα προσφέρει 580.000 αεροπορικές θέσεις αυξάνοντας τη χωρητικότητά της κατά 11% και από την Αθήνα θα πραγματοποιεί πτήσεις συνολικά προς 14 προορισμούς: τέσσερα δρομολόγια εσωτερικού (Σαντορίνη, Μύκονος, Ηράκλειο και Ρόδος), πέντε προς την Ιταλία (Βενετία, Μπάρι, Γένοβα, Βερόνα και Κάλιαρι), δύο στην Κροατία (Ντουμπρόβνικ και Σπλιτ) και τρία στη Γαλλία (Στρασβούργο, Λιόν και Μασσαλία).

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που γιορτάζουμε τη συμπλήρωση 1 εκ. επιβατών στο αεροδρόμιο της Αθήνας, στο οποίο και αναπτυσσόμαστε δυναμικά από την έναρξη των πτήσεών μας. Έχουμε σημειώσει εξαιρετικά αποτελέσματα σε όλα τα δρομολόγια, με ενθουσιώδη αποδοχή από τους πελάτες μας. Μερικούς μήνες πριν, γιορτάσαμε τον πρώτο χρόνο της βάσης μας στην Αθήνα και σήμερα γιορτάζουμε ακόμα ένα σημαντικό επίτευγμα. Η εκατομμυριοστή επιβάτης μας θα έχει την ευκαιρία να πετά με τη Volotea για έναν ολόκληρο χρόνο και να ανακαλύψει τους προορισμούς μας», δήλωσε η Valeria Rebasti, Commercial Country Manager Italy & Southeastern Europe.

Εκ μέρους του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ, Ιωάννα Παπαδοπούλου, δήλωσε: «Πριν ακόμη συμπληρώσει τα 2 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας της βάσης της στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, η Volotea γιορτάζει σήμερα μαζί μας ακόμη ένα σημαντικό ορόσημο, τη συμπλήρωση 1 εκ. επιβατών στην Αθήνα μας. Ευχόμαστε στον εξαιρετικό αεροπορικό συνεργάτη μας πάντα επιτυχίες και ακόμα περισσότερα «εκατομμύρια» επιβατών, καθώς συνεχίζει να επενδύει δυναμικά στην αγορά της Αθήνας, προσφέροντας στους ταξιδιώτες μια μεγάλη ποικιλία επιλογών, τόσο στο διεθνές δίκτυο όσο και στο δίκτυο του εσωτερικού.»

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Microsoft: Το έτος κατά το οποίο θα έχει εξαλείψει κάθε εκπομπή άνθρακα

bizness.gr

Published

on

Pc

Η εταιρία Microsoft δεσμεύτηκε ότι θα έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2030, εκφράζοντας τη βούλησή της να αντιμετωπίσει δραστικά την κλιματική αλλαγή.

Η δέσμευση αυτή αναμένεται να οδηγήσει στην εξάλειψη το 2050 κάθε εκπομπής άνθρακα στην ατμόσφαιρα από τη Microsoft από την ίδρυσή της το 1975, ανακοίνωσε ο κολοσσός της πληροφορικής.

Ο πλανήτης θα πρέπει να επιτύχει τον στόχο της μηδενικής εκπομπής αλλά όσοι ανάμεσά μας μπορούν να προχωρήσουν πιο γρήγορα και πιο μακριά, πρέπει να το κάνουν”, αναφέρει η Microsoft σε άρθρο.

Για να εκπληρώσει το σχέδιό του, ο όμιλος που έχει την έδρα του στο Ρέντμοντ (στη δυτική Πολιτεία της Ουάσινγκτον) προβλέπει να τροφοδοτεί μόνο με ανανεώσιμες πηγές ενέργειες όλα τα κέντρα δεδομένων που διαθέτει, τα κτίριά του και τις εγκαταστάσεις του έως το 2025, να καθιερώσει “έναν εσωτερικό φόρο άνθρακα” τον Ιούλιο του 2020 και να μετάσχει σε επιχειρήσεις αναδάσωσης.

Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι θα επενδύσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε ένα νέο “ταμείο καινοτομίας για το κλίμα”, στόχος του οποίου θα είναι η βελτίωση των τεχνολογιών της σε σχέση με τη συλλογή και την εξάλειψη του άνθρακα.

Άλλοι τεχνολογικοί κολοσσοί έχουν ήδη δεσμευτεί να μειώσουν τις εκπομπές τους διοξειδίου του άνθρακα. Τον Σεπτέμβριο, ο πρόεδρος της Amazon Τζεφ Μπέζος υποσχέθηκε ότι ο όμιλός του θα επιτύχει την ουδετερότητα άνθρακα το 2040.

Η βρετανική εταιρία ενέργειας Drax ανακοίνωσε από την πλευρά της τον Δεκέμβριο ότι σκοπεύει να γίνει η πρώτη εταιρία “αρνητική στον άνθρακα”, δηλαδή ότι προβλέπει να απορροφά περισσότερο CO2 από αυτόν που θα εκπέμπει — αρχίζοντας από το 2030.

Η Microsoft προβαίνει στην ανακοίνωση εν μέσω ενός κλίματος αυξανόμενης ανησυχίας απέναντι στην κλιματική αλλαγή. Την Τετάρτη ο ΟΗΕ ανακοίνωσε ότι η δεκαετία που πέρασε (2010-2019) ήταν η θερμότερη που έχει παρατηρηθεί ποτέ.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Διάκριση για την εταιρεία Παπουτσάνης στα E-volution Awards

bizness.gr

Published

on

Βράβευση της εταιρείας ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ

Σημαντική διάκριση έλαβε η εταιρία Παπουτσάνης που αναδεικνύει και επιβραβεύει την καινοτομία της. Συγκεκριμένα, η Παπουτσάνης απέσπασε Bronze βραβείο για το e-shop της στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Best in B2B» των e-volution awards 2020, της μεγαλύτερης ετήσιας γιορτής του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ο σχεδιασμός και υλοποίηση του e-shop πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Lighthouse.

Σε συνεργασία με τη Lighthouse, τo ανανεωμένο e-shop της Παπουτσάνης, που αποτελεί τμήμα της εταιρικής ιστοσελίδας της Παπουτσάνης, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο τέλος του 2018, με στόχο να προσφέρει τόσο σε εμπόρους και ξενοδόχους, όσο και σε καταναλωτές, εύκολη και άμεση πρόσβαση στην ολοκληρωμένη γκάμα ξενοδοχειακών προϊόντων της εταιρίας. Με ανανεωμένη και σύγχρονη δομή, αλλά και με αναβαθμισμένη αισθητική, το e-shop επιτρέπει στον επισκέπτη να γνωρίσει το σύνολο των προϊόντικών σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης της Παπουτσάνης, με τις εμπορικές ονομασίες Olivia, Olivia Fusion, Olivia Thinks, Sarbacane, Καραβάκι, Skin Essentials, Eau De Grece, Papoutsanis Kids, Korres, καθώς και εκείνες που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, Ahava και L’ Occitane.

Παράλληλα, αναβαθμίζει την παρουσία της Παπουτσάνης στην ηλεκτρονική αγορά ξενοδοχειακών προϊόντων, σε συνάρτηση με τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Μέσω του καναλιού διευκολύνεται, επίσης, η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της εταιρίας σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων μικρότερου μεγέθους

Η Χριστίνα Περγάμαλη, Senior Brand Manager της Παπουτσάνης, δήλωσε σχετικά:

«Η βράβευση του e-shop της Παπουτσάνης στα φετινά e-volution awards 2020 αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για εμάς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και όχημα ανάπτυξης της δραστηριότητάς μας, και η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη δέσμευσή μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της αγοράς και των πελατών μας μέσα από διαφορετικά κανάλια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Η ένατη διοργάνωση της εκδήλωσης θεσμός για το ελληνικό e-commerce, πραγματοποιήθηκε φέτος με περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη χρονιά. Στα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και τη Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN, διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shop και e-commerce agencies της χώρας, διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ ο Κ. Αλεξανδρίδης

bizness.gr

Published

on

ΔΕΗ

Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ αναλαμβάνει ο κ. Κωνσταντίνος Αλεξανδρίδης, οικονομολόγος με δεκαετή θητεία στον όμιλο ΟΤΕ (μέλος του ομίλου Deutsche Telekom) όπου εργάστηκε μεταξύ άλλων ως Διευθυντής Εταιρικών Έργων.

Ο κ. Αλεξανδρίδης έχει πτυχίο Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, MSc in Decision Modelling and Information Systems από το Brunel University UK και International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η έως τώρα Γενική Διευθύντρια Οικονομικών Υπηρεσιών, Αλεξάνδρα Κονίδα, όπως ανακοινώθηκε, αποχωρεί από τη θέση της προκειμένου να συνεχίσει την επαγγελματική της πορεία στον χρηματοπιστωτικό τομέα.

Continue Reading
Advertisement

Trending