Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Υψηλότερη ακόμη και από το 2019 η επισκεψιμότητα στο Smart Park φέτος

bizness.gr

Published

on

Διψήφια αύξηση επισκεψιμότητας σημειώνει το Smart Park από την άρση των περιορισμών στην κυκλοφορία και μετά, με τον Ιούνιο να εμφανίζει αύξηση 19% και τον Ιούλιο 15% σε σύγκριση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019, αντανακλώντας την προτίμηση του κοινού για ασφαλείς και ανοιχτούς εμπορικούς και ψυχαγωγικούς χώρους.

Παράλληλα, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του Smart Park, αλλά και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ιδιαίτερα σε αυτή την κρίσιμη για τη δημόσια υγεία αλλά και την ελληνική οικονομία εποχή, το Πάρκο ενισχύει το μείγμα των προσφερόμενων υπηρεσιών του, με την προσθήκη νέου καταστήματος λιανικής πώλησης γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ «PINK WOMAN», συνολικής επιφάνειας περίπου 289 τ.μ.

Συγκεκριμένα, η «ΓΥΑΛΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.», θυγατρική εταιρεία της REDS Α.Ε., που λειτουργεί και εκμεταλλεύεται το Smart Park, υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία εμπορικής μίσθωσης ακινήτου με την εταιρεία «INTRAFASHION GROUP Ανώνυμη Βιοτεχνική και Εμπορική Εταιρία» που διαθέτει το εμπορικό σήμα «PINK WOMAN», για τη δημιουργία εμπορικού καταστήματος, το οποίο θα λειτουργεί στο Εμπορικό Πάρκο Smart Park στα Σπάτα. H επωνυμία «PINK WOMAN» έχει διεθνή παρουσία στον τομέα της λιανικής πώλησης ένδυσης, με πάνω από 80 καταστήματα σε 5 χώρες.

Υπενθυμίζεται πως το Smart Park επανεκκίνησε σταδιακά τη λειτουργία του την 4η Μαΐου 2020 με έναν περιορισμένο αρχικά αριθμό καταστημάτων, ενώ από την 11η Μαΐου 2020 το Πάρκο επανήλθε στους συνήθεις ρυθμούς του με το σύνολο των καταστημάτων του να επαναλειτουργεί. Η ασφάλεια του προσωπικού, των εργαζομένων και των επισκεπτών του Smart Park αποτελεί την ύψιστη προτεραιότητα και στο πλαίσιο αυτό λαμβάνονται διαρκώς πρόσθετα μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας όλων.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πώς κλείνει η σεζόν στη Μύκονο – Τι λένε τα στοιχεία για τον τουρισμό

bizness.gr

Published

on

Θέα στη Μύκονο
Φωτογραφία αρχείου

Με το βλέμμα στραμμένο στο 2021 η Μύκονος υποδέχθηκε χθες το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της σεζόν σε μια παράξενη χρονιά που ανέτρεψε όλα τα δεδομένα στο τουριστικό γίγνεσθαι της Ελλάδας και του κόσμου, λόγω της πανδημίας.

Ο δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς από τη Θεσσαλονίκη όπου βρέθηκε με αφορμή την συμμετοχή του στο Thessaloniki Helexpo Forum, περιέγραψε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πώς βίωσε την κρίση ένας από τους πρώτους τουριστικούς προορισμούς στην Ελλάδα και ποια είναι τα επόμενα βήματα.

«Στη Μύκονο το 90% των εισοδημάτων προέρχεται από τον τουρισμό, επομένως το πλήγμα ήταν τεράστιο. Τελειώνει ο Σεπτέμβρης και μαζί του τελειώνει πρόωρα μια σεζόν πολύ διαφορετική. Ωστόσο, εκτιμώ ότι πήγε καλά, καλύτερα από ό,τι περιμέναμε αλλά όχι φυσικά όπως θα θέλαμε. Θεωρώ ότι όταν κάνουμε ταμείο, θα είμαστε στο 30% της περσινής σεζόν», ανέφερε ο κ. Κουκάς.

«Η Μύκονος αποτελεί τη βιτρίνα για την τουριστική βιομηχανία της Ελλάδας. Έχει τουρισμό πάνω από 80 χρόνια, ο τουρισμός είναι στο αίμα των Μυκονιατών. Από την πρώτη στιγμή λοιπόν που ξέσπασε η πανδημία καταλάβαμε ότι εμείς, ως τουριστικοί προορισμοί, θα πρέπει να διαχειριστούμε μια σοβαρή κατάσταση που αφορά όχι μόνο στην υγεία των κατοίκων του νησιού αλλά και των επισκεπτών του, κάτι που στην περίπτωση της Μυκόνου αυτό μεταφράζεται σε 10.000 κατοίκους και 2 εκατομμύρια επισκέπτες σε μια κανονική σεζόν», σημείωσε ο δήμαρχος. Ενδεικτικό της κατάστασης είναι το γεγονός ότι μόλις σήμερα φθάνει στο νησί το πρώτο κρουαζιερόπλοιο με 125 επιβάτες -έχουν ήδη κατασκευαστεί στο λιμάνι ειδικές υποδομές για την υποδοχή των επισκεπτών- ενώ πέρσι ο τουρισμός από την κρουαζιέρα στη Μύκονο άγγιξε τα 780.000 άτομα.

Για την αντιμετώπιση της πανδημίας ο δήμος Μυκόνου, εκτός από τα 87.000 ευρώ που έλαβε ως επιχορήγηση έβαλε από δημοτικούς πόρους επιπλέον 560.000 ευρώ. «Τα χρήματα αυτά δόθηκαν για την αναβάθμιση του Kέντρου Υγείας, για τη δημιουργία δομής κοινωνικής πρόνοιας, για απολυμάνσεις, προσλήψεις προσωπικού κτλ», τόνισε ο κ.Κουκάς, υπογραμμίζοντας ότι τα μέτρα στη Μύκονο ήταν σκληρά και σε βάρος του επιχειρείν αλλά η υγεία τέθηκε πάνω από όλα.

Πλέον όμως το ενδιαφέρον στρέφεται στην επόμενη χρονιά, που όπως επισημαίνει ο κ.Κουκάς, αν ξεπεραστούν τα εμπόδια της πανδημίας η Ελλάδα θα συνεχίσει να έλκει κόσμο και να αποτελεί αξιόλογο τουριστικό προορισμό. Όπως αναφέρει, με την επιπλέον εμπειρία του στο ΔΣ της ΚΕΔΕ, πέρα από τη δεύτερη θητεία που διανύει στο δημαρχιακό θώκο, κάθε προορισμός στην Ελλάδα έχει να δείξει τα δικά του συγκριτικά πλεονεκτήματα. «Αυτό που χρειάζεται είναι να επενδύουμε στην ποιότητα, να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες και να λειτουργούμε με επαγγελματισμό, προκειμένου να δημιουργήσουμε πιστούς επισκέπτες», πρόσθεσε ο δήμαρχος και τόνισε τη σημασία της συνεργασίας των αυτοδιοικητικών αρχών με τον επιχειρηματικό κόσμο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι δύο startups που κέρδισαν στον πανευρωπαϊκό διαγωνισμό Innowise Challenge Lab

bizness.gr

Published

on

Πηγή: Innowise Challenge Lab

Ολοκληρώθηκε ο Διαγωνισμός Innowise Challenge Lab, που πραγματοποίησε στην Ελλάδα το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΙΤ), σε συνεργασία με το ΕΙΤ Food Hub και τους Industry Disruptors – Game Changers, με στόχο την ανάδειξη καινοτόμων λύσεων για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας στη Νότια Ευρώπη.

Μετά από μία συναρπαστική ζωντανή διαγωνιστική διαδικασία κατά την οποία, 7 φιναλίστ παρουσίασαν τις ιδέες τους σε διαδικτυακό κοινό και κριτική επιτροπή, νικήτριες αναδείχθηκαν οι εταιρείες Aquacorp από την Ισπανία και Urban Foods από την Κύπρο, κερδίζοντας χρηματικά βραβεία 10.000 και 5.000 ευρώ αντίστοιχα.

H AQUACROP ανέπτυξε μία πλατφόρμα που προβλέπει ή διαγιγνώσκει τη μόλυνση των υδάτων χωρίς να απαιτείται ανάλυση δείγματος νερού. Η deep tech πλατφόρμα της Aquacorp συλλέγει δεδομένα και φωτογραφίες από αποταμιευτήρες νερού, πραγματοποιεί βιολογική ανάλυση του δείγματος μέσω της φωτογραφίας και αξιοποιεί τεχνολογία artificial intelligence για να προβλέψει και να προειδοποιήσει για πιθανή μόλυνση, βάση αλγοριθμικής επεξεργασίας των αποτελεσμάτων της βιολογικής ανάλυσης. Με αυτό τον τρόπο προλαμβάνει και μειώνει τη μόλυνση στους φυσικούς ή τεχνητούς αποταμιευτήρες και παρέχει μια περισσότερο οικονομική και οικολογική λύση για την ανάλυση του νερού.

H URBAN FOODS αξιοποιεί state-of-the-art τεχνολογίες στην ανάπτυξη ενός αστικού θερμοκηπίου που λειτουργεί με λιγότερο νερό, χωρίς παρασιτοκτόνα και σχεδόν αποκλειστικά με ηλιακή ενέργεια, μειώνοντας συνολικά το αποτύπωμα της ενεργοβόρας παραγωγής τροφίμων στο περιβάλλον.

Ο Pablo Perez, συνιδρητής και εκπρόσωπος της νικήτριας ομάδας AQUACORP δήλωσε «Η ιδέα μας για μία λύση που αντιμετωπίζει το πρόβλημα της μόλυνσης του νερού προήλθε όταν διαπιστώσαμε πως ο ποταμός Luna στην Ισπανία όπου μέχρι πριν λίγα χρόνια κολυμπούσαμε σήμερα είναι απλησίαστος εξαιτίας της μόλυνσής των νερών του. Είναι μεγάλη μας τιμή που κερδίσαμε το πρώτο βραβείο μέσα από την αξιολόγηση της λύσης μας από εμπείρους κριτές που προέρχονται από τον θεσμικό, ερευνητικό και επενδυτικό χώρο. Θα δουλέψουμε σκληρά για να τους δικαιώσουμε»

Στην κριτική επιτροπή συμμετείχαν η Καθηγήτρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Πρόεδρος της Επιστημονικής Συμβουλευτικής Επιτροπής του Διεθνούς Κέντρου Ερευνών για το Περιβάλλον και την Οικονομία κα Φοίβη Κουντούρη, o Πρόεδρος ΔΣ της ΕΥΑΘ, κ. Άγις Παπαδόπουλος και το Μέλος του Επενδυτικού Σχήματος «Οutlier Ventures» κ. Ιάσων Μανωλόπουλος, ο οποίος δήλωσε σχετικά: «Ήταν τιμή μου να συμμετέχω στη διαδικασία και χαρά μου να γνωρίσω και να αξιολογήσω νέες ομάδες και επιχειρήσεις που συμβάλλουν όχι μόνο στην οικονομική ανάπτυξή αλλά, κυρίως, στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Στις μέρες μας μια επιχείρηση θεωρείται επενδυτικά ελκυστική μόνο εφόσον έχει ενσωματώσει στη στρατηγική της δείκτες που αφορούν στο περιβαλλοντικό και κοινωνικό της αποτύπωμα.»

O Διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «water scarcity» του ΕΙΤ, που κινητοποιεί θεσμικούς και παραγωγικούς εταίρους της οικονομίας στη Νότια Ευρώπη για να εφαρμόσουν πρακτικές και καινοτομίες με στόχο την ορθή διαχείριση των υδατικών πόρων και την περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Σε παρέμβασή του, στην εκδήλωση του Τελικού, ο Γενικός Γραμματέας Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπουργείου Ανάπτυξης, κ. Αθανάσιος Κυριαζής ανέφερε: «Η Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας έχει ενσωματώσει στις προτεραιότητές της, όπως αυτές οριοθετούνται μέσα από την Εθνική Στρατηγική Έξυπνης Εξειδίκευσης, τον τομέα του Περιβάλλοντος και της Βιώσιμης Ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό αναδείχθηκε η ανάγκη επένδυσης στην έρευνα για την ανάπτυξη συστημάτων παρακολούθησης, διαχείρισης και προστασίας των υδάτινων πόρων..

Ο Μιχάλης Στάγκος ιδρυτής των Industry Disruptors Game Changers και Διευθυντής του ΕΙΤ Food Hub στην Ελλάδα ανέφερε: «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που αποτελούμε μέρος του ΕΙΤ Food αφενός γιατί δημιουργούμε συνεχώς ευκαιρίες ανακάλυψης νέου ταλέντου και ανάπτυξης νέων καινοτόμων επιχειρήσεων αφετέρου γιατί συμμετέχουμε ενεργά στην κοινή ευρωπαϊκή προσπάθεια για ανάπτυξη του αγροδιατροφικού τομέα με σεβασμό στις αρχές και τους κανόνες της περιβαλλοντικής και οικονομικής βιωσιμότητας. Η τεχνολογία σήμερα μας επιτρέπει να υδροδοτούμε τις πόλεις μας και να ποτίζουμε τις καλλιέργειές μας χωρίς να απειλείται η βιωσιμότητά του νερού ως φυσικού πόρου και κοινωνικού αγαθού. Στόχος του ΕΙΤ Food και του Προγράμματος «Water Scarcity» είναι η διάχυση της καινοτομίας και η εφαρμογή της τεχνολογίας σε όλα τα στάδια της διαχείρισης του νερού για την αντιμετώπιση των κινδύνων που το απειλούν»

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης του τελικού πραγματοποιήθηκαν δύο συζητήσεις πάνελ με θέματα τη διαχείριση των υδατικών πόρων στο αστικό και αγροτικό περιβάλλον. Μεταξύ των θεμάτων που συζητήθηκαν ήταν οι λύσεις που φέρνει ο ψηφιακός μετασχηματισμός στη διαχείριση της ύδρευσης των πόλεων, η αξιοποίηση της τεχνολογίας για την μείωση των απωλειών στα δίκτυα ύδρευσης, οι πρακτικές κυκλικής οικονομίας στο νερό των πόλεων.

Στις συζητήσεις συμμετείχαν οι:
Η Καθηγήτρια του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθύντρια του EIT Climate-KIC Hub Greece στο Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Καινοτομίας και Τεχνολογίας κα Φοίβη Κουντούρη, η Διευθύντρια Δικτύου Ύδρευσης ΕΥΔΑΠ, κα Κωνσταντίνα Σταυρούλια, η Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, κα Στέλλα Τσάνη και η ιδρύτρια της εταιρείας AGROAPPS κα Μάχη Συμεωνίδου.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Μέτρα στήριξης και από τις τράπεζες για επιχειρήσεις και νοικοκυριά που επλήγησαν από τον Ιανό

bizness.gr

Published

on

Χρήματα, χαρτονομίσματα των 50 ευρώ

Οι ελληνικές τράπεζες θα λάβουν μέτρα προστασίας και στήριξης για επιχειρήσεις και νοικοκυριά που επλήγησαν από τα πρόσφατα καιρικά φαινόμενα («Ιανός»).

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών (ΕΕΤ), σε συνέχεια των ληφθέντων από την Ελληνική κυβέρνηση μέτρων για την υποστήριξη επιχειρήσεων και φυσικών προσώπων που επλήγησαν από τα πρόσφατα καιρικά φαινόμενα («Ιανός») οι ελληνικές τράπεζες, μέλη της ΕΕΤ, θα λάβουν, επίσης, για τις ίδιες ομάδες τα ενδεδειγμένα μέτρα στήριξης και προστασίας.

Τα μέλη της ΕΕΤ σχεδιάζουν σειρά ρυθμίσεων και προγραμμάτων, για τα οποία οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με την τράπεζα με την οποία συνεργάζονται.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending