Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

1 στα 3 αυτοκίνητα στην Ελλάδα θα είναι ηλεκτρικό έως το 2030

Newsroom

Published

on

«Μέχρι το 2030 στην Ελλάδα εκτιμώ ότι στα τρία αυτοκίνητα θα είναι ένα ηλεκτρικό, ένα βενζινοκίνητο και ένα πετρελαιοκίνητο». Αυτό τονίζει ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγών Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, Δημήτρης Πάτσιος, ο οποίος δηλώνει αισιόδοξος ότι η αγορά μετά τον κορονοϊό θα βρει το βηματισμό της και οι πωλήσεις θα αρχίζουν και πάλι να καταγράφουν άνοδο.

«Το πρόγραμμα “Κινούμαι ηλεκτρικά”, το οποίο έχει τεθεί σε εφαρμογή έχει μεγάλη ανταπόκριση. Ήδη 500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν επιδοτηθεί για να κυκλοφορήσουν. Εκτιμούμε ως ΣΕΑΑ ότι φέτος θα υπερβούμε τα 1.000 και θα φθάσουμε τελικά τα 1.500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ του χρόνου το 2,5-3% των συνολικών πωλήσεων θα αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ΕΕ έχει θέσει τα όρια εκπομπών των ρύπων, αλλά και τα μεγάλα ποσοστά μείωσης του διοξειδίου του άνθρακα και των μικροσωματιδίων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ηλεκτροκίνηση να αποτελεί την μόνη λύση. Για να μειωθούν οι ρύποι και να φθάσουμε στα όρια της ΕΕ θα πρέπει στις πωλήσεις καινούριων οχημάτων τουλάχιστον ένα στα τρία να είναι ηλεκτρικό», τόνισε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Πρακτορείο FM 104,9 ο κ. Πάτσιος.

Η ρύπανση του περιβάλλοντος είναι ένα κομμάτι που απασχολεί ιδιαίτερα τον ΣΕΑΑ. «Δυστυχώς η ρύπανση δεν έχει περιοριστεί σε ορισμένες πόλεις της Ευρώπης. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι από αυτές. Άλλες πόλεις έχουν λάβει μέτρα και έχουν βελτιώσει την ποιότητα του αέρα που αναπνέουν. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε διοξείδια του αζώτου και μικροσωματίδια που επιβαρύνουν την υγεία των πολιτών με αποτέλεσμα να έχουμε πολλούς θανάτους που οφείλονται αποκλειστικά στην ρύπανση. Δυστυχώς ο Έλληνας πολίτης της πόλης δεν αντιλαμβάνεται ότι αυτό που αναπνέει σχετίζεται άμεσα με την υγεία του με αποτέλεσμα να μειώνεται το προσδόκιμο ζωής. Τα παιδιά αναπνέουν ταχύτερα και έτσι γίνονται αποδέκτες μεγαλύτερης ρύπανσης του αέρα.

Στην Ελλάδα δεν συμπαθούμε την άποψη ότι ο ρυπαίνων πληρώνει. Δεν υπάρχουν αποθαρρυντικά μέτρα για αυτόν που ρυπαίνει. Στα παλιά αυτοκίνητα δεν υπάρχει κανένα αντικίνητρο για να μην μπορεί να κυκλοφορεί κανείς στις πόλεις. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που οι πόλεις μας κατακλύζονται από παλιά οχήματα. Η μέση ηλικία των επιβατικών είναι 16 έτη, 20 έτη για τα φορτηγά. Δηλαδή τα μισά μας φορτηγά είναι ηλικίας άνω των 20 ετών, με αποτέλεσμα να εκπέμπουν ρύπους που επιβαρύνουν το περιβάλλον και την ατμόσφαιρα στην οποία ζούμε», τονίζει ο κ. Πάτσιος.

Ο ίδιος πάντως προτείνει ότι «πρέπει να λειτουργούν σωστά τα ΚΤΕΟ. Επίσης σήμερα υπάρχει αποχή κοντά στο 30% των αυτοκινήτων. Ο δακτύλιος από την άλλη είναι σημαντικό μέτρο. Σε αυτόν πρέπει να μπαίνουν τα καθαρά αυτοκίνητα. Αυτή την στιγμή ο Αθηναίος κρατάει δύο αυτοκίνητα για να μπαίνει κάθε μέρα στο δακτύλιο. Άρα το μέτρο του δακτυλίου με αυτό τον τρόπο έχει εξουδετερωθεί. Τα αστικά διόδια δεν είναι κακή λύση. Ισχύει σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο με καλά αποτελέσματα. Όμως δεν επιτρέπουν τα εισοδήματά μας να υποστούν και άλλη μείωση για επιπλέον κόστος μετακίνησης. Το να υπήρχε όμως ένα μικρό αντίτιμο για την είσοδο στο κέντρο δεν είναι κακή ιδέα. Αρκεί να είναι μικρό. Δεν είναι κακή ιδέα το κράτος να μου έλεγε δώσε μου 100 ευρώ τον χρόνο για να μπαίνεις στο δακτύλιο».

Τέλος κάνοντας μια πρόβλεψη των πωλήσεων για το 2020 ο γενικός διευθυντής του ΣΕΑΑ βλέπει πως «η αγορά θα σταματήσει στις 85.000. Από τον Ιούλιο και μετά οι πωλήσεις είναι καλύτερες από πέρσι. Ο Σεπτέμβριος κινήθηκε καλά. Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε μπει σε μια λογική προόδου. Η αγορά αυτοκινήτου άρχισε να ανακάμπτει με μια μέση ετήσια αύξηση 13-14% , η οποία αυτή την στιγμή αναστέλλεται λόγω κορονοϊού. Το 30% των πωλήσεων μας που ήταν τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα μηδενίστηκε λόγω τουρισμού. Η ελληνική αγορά θα επιστρέψει ξανά και θα δούμε πωλήσεις, όπως και να κατεβαίνει η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στα 12 έτη από τα 16 που είναι σήμερα. Περιμένουμε από τους πολιτικούς μας να ενθαρρύνουν για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου και να αποθαρρύνουν τους κατόχους παλιών οχημάτων».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Design by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ώρες ago

“Στα σκαριά” έργο ανακαίνισης και αναβάθμισης ξενοδοχείου στην Κω

Filoxenia Kalamata - Πηγή: Grecotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ώρες ago

Με επενδυτικό πλάνο 1 δισ. ευρώ και νέα ξενοδοχεία σε 6 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα επεκτείνεται η Grecotel

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ώρες ago

Νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων δρομολογείται στη Χερσόνησο

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ώρες ago

“Στα σκαριά” 4 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία στην Κρήτη – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
REAL ESTATE5 ώρες ago

Στεγαστική κρίση και δημογραφικό – Γιατί αποτελούν ενιαία πρόκληση για την Ελλάδα

Σαντορίνη - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο στη Σαντορίνη

Μεσσηνία - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο στη Μεσσηνία – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Πηγή: Enterprise Greece
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Πρώτο “πράσινο φως” για το νέο mega IKOS Kassandra στη Χαλκιδική – Σε ποιό στάδιο περνά η μεγάλη τουριστική επένδυση

INNSiDE Elounda - Πηγή: Melia International
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Ντεμπούτο στην Κρήτη από το 2026 για το νέο 5άστερο lifestyle resort INNSiDE – Πού θα ανοίξει το νέο ξενοδοχείo των ZEUS Hotels και Meliá

Πηγή: Canva
LOGISTICS1 ημέρα ago

Οι επενδυτικές κινήσεις 4 αλυσίδων supermarket για νέες εγκαταστάσεις logistics – Σε ποιά περιοχή επικεντρώνονται

Green Haven Melissia - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

Ξεκίνησε η νέα μεγάλη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στα Μελίσσια – Πού κατασκευάζεται και τι περιλαμβάνει

Το πρώτο ξενοδοχείο Destination by Hyatt στην Ελλάδα ανοίγει στην Πάρο - Πηγή: SWOT
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Ντεμπούτο στην Ελλάδα για το ξενοδοχειακό brand Destination by Hyatt – Σε ποιό νησί θα ανοίξει το πρώτο το 2026

Η ανανεωμένη Στοά Αρσακείου - Πηγή: Legendary Food
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ4 ημέρες ago

Προς ολοκλήρωση η μεγάλη εμπορική επένδυση στη Στοά Αρσακείου – Ποιοί χώροι έχουν ήδη ξεκινήσει να λειτουργούν

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για το νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λεωφόρο Συγγρού – Σε ποιό ύψος του δρόμου θα γίνει

Sound of the Sea Karpathos, Tapestry Collection by Hilton - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Ψήφος εμπιστοσύνης στην Ελλάδα από 3 ξενοδοχειακές αλυσίδες – κολοσσούς – Πού και πότε θα ανοίξουν 34 νέα ξενοδοχεία από Hilton, Wyndham και Fattal

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Με 18 νέα ξενοδοχεία επεκτείνεται στην Ελλάδα η Hilton – Τα νέα openings και η “επιστροφή” του brand Hilton

Το νέο "πράσινο" κτίριο γραφείων στη Λεωφόρο Κηφισίας 199 στο Μαρούσι - Πηγή: Noval Property
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

Από το Μαρούσι έως την Πειραιώς: πότε ολοκληρώνονται 3 μεγάλα έργα της Noval Property

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ4 ημέρες ago

Στα “σκαριά” και το δεύτερο κτίριο “πράσινων” γραφείων MOB2 της Hellenic Properties στο Μαρούσι – Προχωρά και το MOB1

Sokio Piraeus, BW Premier Collection - Πηγή: Sokio Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Ανοίγει νέα ξενοδοχεία σε Αττική και Μύκονο η Best Western – Στόχος ο διπλασιασμός των ξενοδοχείων της στην Ελλάδα έως το 2030

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Πράσινο φως” για το έργο για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Αιτωλοακαρνανία – Με ποιές αλλαγές προχωρά η επένδυση

Conrad Athens The Ilisian - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Τους πρώτους μήνες του 2026 θα ξεκινήσει τη λειτουργία του το νέο 5άστερο Conrad Athens The Ilisian

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρούν από την Dimand τα έργα κατασκευής του νέου Δικαστικού Μεγάρου Πειραιά

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS1 μήνα ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS3 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 μήνες ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).