Connect with us

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Ψηφιοποίηση, υποδομές, επενδύσεις, ανάδειξη νέων προορισμών στο νέο brand του τουρισμού

Newsroom

Published

on

Το πρώτο Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού έγινε χθες και αυτό που επιβεβαιώθηκε, είναι ότι από την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, μέχρι τις Περιφέρειες της χώρας και τον ΕΟΤ, όλοι οι φορείς βαδίζουν πια προς την κατεύθυνση μετασχηματισμού του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Όχι μόνο προσαρμόζοντάς το στις σύγχρονες συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς, αλλά δημιουργώντας συνάμα ένα -μακράς περιόδου- πλάνο προώθησής του.

Το μάρκετινγκ σε όλον αυτό το σχεδιασμό θα παίξει σημαίνοντα ρόλο. Θα δοθεί έμφαση στην προβολή. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, εντός του Ιανουαρίου του 2020 θα είναι έτοιμη να βγει στον αέρα η νέα καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού. Τόσο νωρίς για δύο λόγους. Πρώτον και κύριον, διότι η χώρα μας μπαίνει πλέον σε μία διαδικασία να προσεγγίσει κοινό, επισκέπτες, τουρίστες και πέραν της θερινής περιόδου. Και δευτερευόντως, επειδή το καλοκαίρι του 2019 εν μέσω εκλογών και αλλαγής στη διακυβέρνηση η αντίστοιχη καμπάνια άργησε αρκετά να παρουσιαστεί επισήμως, το αποτέλεσμα ήταν η προώθηση να κινηθεί υποτονικά.

Μιλώντας παρεμπιπτόντως για μάρκετινγκ, ενδεικτικά, ο ΕΟΤ είχε αναλάβει την υποστήριξη της καμπάνιας «Oh My Greece|Unlock the feeling» της Marketing Greece, δαπανώντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια ευρώ. Ειδικότερα, προέβαλλε την καμπάνια στα Social Media του Οργανισμού και την συμπεριέλαβε τόσο στο ευρύτερο advertising plan σε δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας όπως CNN, EXPEDIA, SKYSCANNER, TRIPADVISOR, Google, YOUTUBE, όσο και στα owned media του.

ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ

Ένα σημαντικό ζήτημα που τίθεται στο τραπέζι, ειδικά από τις Περιφέρειες, αφορά την ανάδειξη νέων προορισμών. Πρόκειται για ένα σύνθετο θέμα. Κατ’ αρχάς όπως υπογράμμισε σχετικά και ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, για να δημιουργηθεί ένας νέος προορισμός χρειάζονται περίπου 5-10 χρόνια.

Από εκεί και πέρα με ένα στρατηγικό σχέδιο και πλάνο, με παράλληλη λήψη κριτηρίων, προχωράς στα επόμενα βήματα. Δύο είναι τα σημαντικότερα κριτήρια για την ανάδειξη ενός καινούργιου προορισμού στο εσωτερικό. Το πρώτο, αφορά το αν αυτό το μέρος έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας μεγάλου αριθμού επισκεπτών. Το δεύτερο, αφορά την προσβασιμότητα και τη σύνδεσή του με λιμάνια ή αεροδρόμια.

2021-2030: Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ

Για να είναι έως το 2030 όλες οι τουριστικές υπηρεσίες και τα ξενοδοχεία ψηφιοποιημένα, οι κινήσεις προς τον τελικό αυτό στόχο πρέπει να ξεκινήσουν από τώρα. Σε αυτό στάθηκε ιδιαίτερα κι ο ίδιος ο κ. Θεοχάρης, μιλώντας για την ανάγκη περαιτέρω ανάπτυξης του εθνικού προϊόντος.

Η ανάπτυξη αυτή σε ένα ενδεικτικό κομμάτι της αφορά και την προσέγγιση τουριστών με προβλήματα π.χ. κινητικότητας. Καθότι αυτή τη στιγμή η Ελλάδα δεν μπορεί να προσεγγίσει τη συγκεκριμένη κατηγορία επισκεπτών. Ανοίγοντας την γκάμα, με άλλα λόγια, αναβαθμίζεις το διατιθέμενο προϊόν.

Τη δεκαετία 2021-30 το πλάνο για τον τουρισμό πρέπει να είναι ένα, ενιαίο και μη μεταβαλλόμενο από κυβερνητικές ή άλλες αλλαγές. Και το πλάνο αυτό θα οδηγήσει στην πλήρη ψηφιοποίηση, η οποία ήδη έχει μπει για τα καλά στην τουριστική οικονομία, επιτρέποντας στον πελάτη να κάνει τα πάντα μέσα από ένα smartphone, ένα tablet ή έναν υπολογιστή.

ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σημαντική είναι εξίσου και η εκπαίδευση, όπως κι οι υποδομές. Εδώ τίθεται η εξής παράμετρος. Η αυξημένη τουριστική κίνηση πιέζει. Πιέζει τις υποδομές των περιοχών, που χρίζουν αναβάθμισης και βελτίωσης. Πιέζει και τους επαγγελματίες του τουρισμού, οι οποίοι προ του να εξυπηρετήσουν το μαζικό πλήθος που δέχονται, ρίχνουν στην «αρένα» προσωπικό δίχως το κατάλληλο εκπαιδευτικό υπόβαθρο στα τουριστικά επαγγέλματα. Επομένως, οι υποδομές από τη μία απαιτείται απαραιτήτως να εκσυγχρονιστούν και από την άλλη, η εκπαίδευση στον τουρισμό να έρθει ξανά στο προσκήνιο.

Την ίδια στιγμή, μεγάλη είναι και η ανάγκη για επενδύσεις. Επενδύσεις όχι μόνο για ξενοδοχειακά συγκροτήματα και πολυτελή καταλύματα, αλλά επίσης και για μαρίνες, καθώς κι επιμέρους επενδυτικά σχέδια για κάθε είδος θεματικού τουρισμού (θαλάσσιου, καταδυτικού, ορεινού, ιαματικού κτλ).

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο στην πόλη της Μυτιλήνης

MarBella Nido - Πηγή: Mar-Bella Collection
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Προχωρούν οι επενδύσεις του Ομίλου MarBella στην Κέρκυρα – Ποιό ξενοδοχείο επεκτείνεται

Ρόδος - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στην πόλη της Ρόδου – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Οι 11 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Πηγή: Μπλε Κέδρος
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Ποιό ακίνητο στη Θεσσαλονίκη πούλησε η Μπλε Κέδρος

Πηγή: Premia Properties
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Νέο mega deal για την Premia Properties στην Κω – Ποιά ξενοδοχεία εξαγόρασε

Σαντορίνη - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στη Σαντορίνη – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Hilton Chania Old Town Resort & Spa - Πηγή: Hilton / Όμιλος Τσιλεδάκη
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Στα Χανιά από το 2026 το μοναδικό πλέον ξενοδοχείο Hilton στην Ελλάδα

Μύκονος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Χρήστος Μπόνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Νέο έργο για ξενοδοχείο δρομολογείται στη Μύκονο – Πού θα γίνει

Agora Modiano - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 ημέρες ago

Νέα αλλαγή “σελίδας” για το ιστορικό εμπορικό “στολίδι” της Θεσσαλονίκης – Πώς θα ανανεωθεί η Αγορά Μοδιάνο από το 2026

Το νέο κτίριο με serviced apartments στην οδό Αιτωλικού στον Πειραιά - Πηγή: MIBS Group
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Ξεκινά η μεγάλη οικιστική επένδυση της MIBS στον Πειραιά – Στην ΕΚΤΕΡ το έργο ανακατασκευής

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Οι 11 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Radisson RED Mitropoleos Square Athens - Πηγή: Radisson
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Τα 5 νέα ξενοδοχειακά openings της Radisson σε Αττική, Πελοπόννησο και νησιά – Πώς επεκτείνεται και στην ηπειρωτική Ελλάδα

Πολυτελές θέρετρο και ιδιωτικές κατοικίες της Four Seasons στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Four Seasons
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Πράσινο φως” και με τη “βούλα” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση του νέου Four Seasons στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Το ακίνητο στην οδό Αγησιλάου 23-25 και Κολωνού στο Μεταξουργείο - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ημέρες ago

Σε hot spot νέων ξενοδοχείων μετατρέπεται το Μεταξουργείο – Ποιές δύο νέες επενδύσεις προχωρούν

To ακίνητο του ΕΦΚΑ στην οδό Κολοκοτρώνη 4 - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Κατεβαίνει” Αθήνα η TOR Hotel Group – Ποιό ιστορικό κτίριο θα μετατρέψει σε ξενοδοχείο

Πηγή: Sani Resort
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Πράσινο φως” για τις αλλαγές στο Sani Resort – Πώς θα συνενωθούν τα 4 πεντάστερα ξενοδοχεία σε ένα

Η επένδυση στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL4 ημέρες ago

The Ellinikon: “στα σκαριά” μια ακόμη νέα γειτονιά με κατοικίες στην ανατολική πλευρά της έκτασης – Τι θα περιλαμβάνει το East Village

Το νέο 5αστέρων Infinity Porto Heli στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Mold Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Στην ΕΚΤΕΡ το έργο κατασκευής του νέου Infinity Six Senses Porto Heli – Πώς θα μεταμορφωθεί το πρώην Costa Perla

Το κτίριο φοιτητικών κατοικιών της Premia Properties στη Θεσσαλονίκη - Πηγή: Premia Properties
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Νέο κτίριο στην Καισαριανή απέκτησε η Premia Properties – Πώς θα το μετατρέψει σε φοιτητικές κατοικίες

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS2 ημέρες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS1 μήνα ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 μήνα ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου 80 στην Αργυρούπολη - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Ολοκληρώνεται η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην Αργυρούπολη – Πού βρίσκεται το ακίνητο

Το νέο Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό - Φωτό: Γιάννης Παναγόπουλος / Eurokinissi
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα σε Riviera Tower, IRC και Little Athens

Filoxenia Kalamata - Πηγή: Grecotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 μήνες ago

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανακαίνισης στο εμβληματικό Filoxenia Kalamata της Grecotel – “Στα σκαριά” και η επόμενη φάση

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).