Connect with us

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Ψηφιοποίηση, υποδομές, επενδύσεις, ανάδειξη νέων προορισμών στο νέο brand του τουρισμού

Newsroom

Published

on

Το πρώτο Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού έγινε χθες και αυτό που επιβεβαιώθηκε, είναι ότι από την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, μέχρι τις Περιφέρειες της χώρας και τον ΕΟΤ, όλοι οι φορείς βαδίζουν πια προς την κατεύθυνση μετασχηματισμού του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Όχι μόνο προσαρμόζοντάς το στις σύγχρονες συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς, αλλά δημιουργώντας συνάμα ένα -μακράς περιόδου- πλάνο προώθησής του.

Το μάρκετινγκ σε όλον αυτό το σχεδιασμό θα παίξει σημαίνοντα ρόλο. Θα δοθεί έμφαση στην προβολή. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, εντός του Ιανουαρίου του 2020 θα είναι έτοιμη να βγει στον αέρα η νέα καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού. Τόσο νωρίς για δύο λόγους. Πρώτον και κύριον, διότι η χώρα μας μπαίνει πλέον σε μία διαδικασία να προσεγγίσει κοινό, επισκέπτες, τουρίστες και πέραν της θερινής περιόδου. Και δευτερευόντως, επειδή το καλοκαίρι του 2019 εν μέσω εκλογών και αλλαγής στη διακυβέρνηση η αντίστοιχη καμπάνια άργησε αρκετά να παρουσιαστεί επισήμως, το αποτέλεσμα ήταν η προώθηση να κινηθεί υποτονικά.

Μιλώντας παρεμπιπτόντως για μάρκετινγκ, ενδεικτικά, ο ΕΟΤ είχε αναλάβει την υποστήριξη της καμπάνιας «Oh My Greece|Unlock the feeling» της Marketing Greece, δαπανώντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια ευρώ. Ειδικότερα, προέβαλλε την καμπάνια στα Social Media του Οργανισμού και την συμπεριέλαβε τόσο στο ευρύτερο advertising plan σε δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας όπως CNN, EXPEDIA, SKYSCANNER, TRIPADVISOR, Google, YOUTUBE, όσο και στα owned media του.

ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ

Ένα σημαντικό ζήτημα που τίθεται στο τραπέζι, ειδικά από τις Περιφέρειες, αφορά την ανάδειξη νέων προορισμών. Πρόκειται για ένα σύνθετο θέμα. Κατ’ αρχάς όπως υπογράμμισε σχετικά και ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, για να δημιουργηθεί ένας νέος προορισμός χρειάζονται περίπου 5-10 χρόνια.

Από εκεί και πέρα με ένα στρατηγικό σχέδιο και πλάνο, με παράλληλη λήψη κριτηρίων, προχωράς στα επόμενα βήματα. Δύο είναι τα σημαντικότερα κριτήρια για την ανάδειξη ενός καινούργιου προορισμού στο εσωτερικό. Το πρώτο, αφορά το αν αυτό το μέρος έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας μεγάλου αριθμού επισκεπτών. Το δεύτερο, αφορά την προσβασιμότητα και τη σύνδεσή του με λιμάνια ή αεροδρόμια.

2021-2030: Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ

Για να είναι έως το 2030 όλες οι τουριστικές υπηρεσίες και τα ξενοδοχεία ψηφιοποιημένα, οι κινήσεις προς τον τελικό αυτό στόχο πρέπει να ξεκινήσουν από τώρα. Σε αυτό στάθηκε ιδιαίτερα κι ο ίδιος ο κ. Θεοχάρης, μιλώντας για την ανάγκη περαιτέρω ανάπτυξης του εθνικού προϊόντος.

Η ανάπτυξη αυτή σε ένα ενδεικτικό κομμάτι της αφορά και την προσέγγιση τουριστών με προβλήματα π.χ. κινητικότητας. Καθότι αυτή τη στιγμή η Ελλάδα δεν μπορεί να προσεγγίσει τη συγκεκριμένη κατηγορία επισκεπτών. Ανοίγοντας την γκάμα, με άλλα λόγια, αναβαθμίζεις το διατιθέμενο προϊόν.

Τη δεκαετία 2021-30 το πλάνο για τον τουρισμό πρέπει να είναι ένα, ενιαίο και μη μεταβαλλόμενο από κυβερνητικές ή άλλες αλλαγές. Και το πλάνο αυτό θα οδηγήσει στην πλήρη ψηφιοποίηση, η οποία ήδη έχει μπει για τα καλά στην τουριστική οικονομία, επιτρέποντας στον πελάτη να κάνει τα πάντα μέσα από ένα smartphone, ένα tablet ή έναν υπολογιστή.

ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σημαντική είναι εξίσου και η εκπαίδευση, όπως κι οι υποδομές. Εδώ τίθεται η εξής παράμετρος. Η αυξημένη τουριστική κίνηση πιέζει. Πιέζει τις υποδομές των περιοχών, που χρίζουν αναβάθμισης και βελτίωσης. Πιέζει και τους επαγγελματίες του τουρισμού, οι οποίοι προ του να εξυπηρετήσουν το μαζικό πλήθος που δέχονται, ρίχνουν στην «αρένα» προσωπικό δίχως το κατάλληλο εκπαιδευτικό υπόβαθρο στα τουριστικά επαγγέλματα. Επομένως, οι υποδομές από τη μία απαιτείται απαραιτήτως να εκσυγχρονιστούν και από την άλλη, η εκπαίδευση στον τουρισμό να έρθει ξανά στο προσκήνιο.

Την ίδια στιγμή, μεγάλη είναι και η ανάγκη για επενδύσεις. Επενδύσεις όχι μόνο για ξενοδοχειακά συγκροτήματα και πολυτελή καταλύματα, αλλά επίσης και για μαρίνες, καθώς κι επιμέρους επενδυτικά σχέδια για κάθε είδος θεματικού τουρισμού (θαλάσσιου, καταδυτικού, ορεινού, ιαματικού κτλ).

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Το ακίνητο της ΕΤΑΔ στην Παραλία Ποροβίτσας στην Αχαΐα - Πηγή: ΕΤΑΔ
Χωρίς κατηγορία5 ώρες ago

“Στον αέρα” νέος διαγωνισμός της ΕΤΑΔ για την εκμίσθωση τουριστικού ακινήτου στην Αχαΐα

Σχοινούσα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ10 ώρες ago

Νέα ξενοδοχειακή επένδυση δρομολογείται στη Σχοινούσα – Πώς θα χρηματοδοτηθεί μέσω Αναπτυξιακού

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ11 ώρες ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λήμνο

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ12 ώρες ago

Εγκρίθηκε ως Στρατηγική Επένδυση το νέο mega τουριστικό έργο PHĀEA 121 εκατ. ευρώ στη Νότια Κρήτη

Οι νέες σουίτες στο Avant Mar στην Πάρο - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ12 ώρες ago

Επεκτάθηκε και εισήλθε στην επόμενη φάση ανάπτυξής του το 5άστερο Avant Mar στην Πάρο – Πώς ανακαινίσθηκε και ενσωματώθηκε το πρώην Ξενία Πάρου

To ανακαινισμένο Ξενία στην Πάρο - Watt Group
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ12 ώρες ago

Ολοκληρώθηκε η ανακαίνιση του πρώην Ξενία στην Πάρο – Ποιές εταιρείες υλοποίησαν την επένδυση

Ο CEO της Trade Estates, Δημήτρης Παπούλης - Πηγή: Trade Estates
REAL ESTATE1 ημέρα ago

“Πράσινο φως” για την κάλυψη ομολογιακού δανείου 5 εκατ. ευρώ της Evitenco από την Trade Estates

Premia Properties
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Ποιοί επενδυτές θα συμμετάσχουν στη νέα Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου 40 εκατ. ευρώ της Premia Properties

Κέρκυρα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Εγκρίθηκε προς χρηματοδότηση από τον Αναπτυξιακό Νόμο νέα ξενοδοχειακή επένδυση στην Κέρκυρα

YOTELPAD Athens - Πηγή: YOTEL
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Ντεμπούτο της Yotel στην Ελλάδα με το 3-σε-1 YOTELPAD Athens – Σε ποιά 3 κτίρια και περιοχές στο κέντρο θα αναπτυχθεί

Saladi Project - Πηγή: Gnosis Investments
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

[ΦΩΤΟ] Δείτε πώς θα μεταμορφωθεί το “ιστορικό” ξενοδοχείο Saladi στην Αργολίδα – Ποιά εταιρεία δρομολογεί την mega επένδυση

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ/STR
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

H Marina Galleria στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
VIDEOS2 εβδομάδες ago

The Ellinikon: δείτε που ακριβώς θα γίνουν όλα τα μεγάλα έργα – Σε ποιά σημεία θα γίνουν τα ξενοδοχεία και malls

Το κτίριο επί της οδού Μάρνη 45 κοντά στην Πλατεία Βάθης - Φωτό: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Νέο ξενοδοχείο “στα σκαριά” στην Πλατεία Βάθης – Ποιό κτίριο γραφείων θα αξιοποιηθεί τουριστικά

Η τοποθεσία της τουριστικής επένδυσης Hydra Rock στην Αργολίδα - Πηγή: Enterprise Greece
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πρόσω ολοταχώς” για τη Στρατηγική Τουριστική Επένδυση Hydra Rock σε Πόρο – Ερμιονίδα

Τα νέα κτίρια γραφείων της PwC που θα αναπτύξει στο Μαρούσι η Dimand - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Τα 4+2 μεγάλα συγκροτήματα γραφείων στο Μαρούσι – Ποιά βρίσκονται υπό κατασκευή και πώς προχωρούν

Costa Nopia - Πηγή: Cretan Sea & Sun Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Άνοιξε ο δρόμος για την mega τουριστική επένδυση Costa Nopia στην Κρήτη

Athens Sansevieria - Athens Riviera Falirikon - Φωτό: Bizness.gr
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[ΦΩΤΟ] Σε εξέλιξη η κατασκευή της μεγάλης οικιστικής επένδυσης Athens Sansevieria στο Παλαιό Φάληρο – Ποιά εταιρεία επενδύει στο έργο

Το διατηρητέο κτίριο επί της Λεωφόρου Συγγρού 74 και οδού Φαλήρου 55 - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο σε διατηρητέο κτίριο στο Κουκάκι – Πού βρίσκεται το ακίνητο που θα αξιοποιηθεί

YOTELPAD Athens - Πηγή: YOTEL
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Ντεμπούτο της Yotel στην Ελλάδα με το 3-σε-1 YOTELPAD Athens – Σε ποιά 3 κτίρια και περιοχές στο κέντρο θα αναπτυχθεί

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL3 ημέρες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

Riviera Tower - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL3 ημέρες ago

The Ellinikon: έφτασε ήδη στα μισά ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower – Ξεπέρασε τα 113 μέτρα ύψος

The Grid - Πηγή: EY
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η κατασκευή του νέου “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Πότε θα ολοκληρώσει την επένδυση η Noval Property

Τα νέα κτίρια γραφείων της PwC που θα αναπτύξει στο Μαρούσι η Dimand - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Τα 4+2 μεγάλα συγκροτήματα γραφείων στο Μαρούσι – Ποιά βρίσκονται υπό κατασκευή και πώς προχωρούν

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: και επίσημα το νέο υψηλότερο κτίριο στην Ελλάδα ο ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα στον “πράσινο” ουρανοξύστη κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Το project Nea Polis στο Περιγιάλι Καβάλας - Πηγή: Όμιλος Κουρτίδη
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).