Connect with us

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Ψηφιοποίηση, υποδομές, επενδύσεις, ανάδειξη νέων προορισμών στο νέο brand του τουρισμού

Newsroom

Published

on

Το πρώτο Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού έγινε χθες και αυτό που επιβεβαιώθηκε, είναι ότι από την ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού, μέχρι τις Περιφέρειες της χώρας και τον ΕΟΤ, όλοι οι φορείς βαδίζουν πια προς την κατεύθυνση μετασχηματισμού του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Όχι μόνο προσαρμόζοντάς το στις σύγχρονες συνθήκες της παγκόσμιας αγοράς, αλλά δημιουργώντας συνάμα ένα -μακράς περιόδου- πλάνο προώθησής του.

Το μάρκετινγκ σε όλον αυτό το σχεδιασμό θα παίξει σημαίνοντα ρόλο. Θα δοθεί έμφαση στην προβολή. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, εντός του Ιανουαρίου του 2020 θα είναι έτοιμη να βγει στον αέρα η νέα καμπάνια προβολής του ελληνικού τουρισμού. Τόσο νωρίς για δύο λόγους. Πρώτον και κύριον, διότι η χώρα μας μπαίνει πλέον σε μία διαδικασία να προσεγγίσει κοινό, επισκέπτες, τουρίστες και πέραν της θερινής περιόδου. Και δευτερευόντως, επειδή το καλοκαίρι του 2019 εν μέσω εκλογών και αλλαγής στη διακυβέρνηση η αντίστοιχη καμπάνια άργησε αρκετά να παρουσιαστεί επισήμως, το αποτέλεσμα ήταν η προώθηση να κινηθεί υποτονικά.

Μιλώντας παρεμπιπτόντως για μάρκετινγκ, ενδεικτικά, ο ΕΟΤ είχε αναλάβει την υποστήριξη της καμπάνιας «Oh My Greece|Unlock the feeling» της Marketing Greece, δαπανώντας περισσότερα από 2 εκατομμύρια ευρώ. Ειδικότερα, προέβαλλε την καμπάνια στα Social Media του Οργανισμού και την συμπεριέλαβε τόσο στο ευρύτερο advertising plan σε δημοφιλή κανάλια επικοινωνίας όπως CNN, EXPEDIA, SKYSCANNER, TRIPADVISOR, Google, YOUTUBE, όσο και στα owned media του.

ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ

Ένα σημαντικό ζήτημα που τίθεται στο τραπέζι, ειδικά από τις Περιφέρειες, αφορά την ανάδειξη νέων προορισμών. Πρόκειται για ένα σύνθετο θέμα. Κατ’ αρχάς όπως υπογράμμισε σχετικά και ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, για να δημιουργηθεί ένας νέος προορισμός χρειάζονται περίπου 5-10 χρόνια.

Από εκεί και πέρα με ένα στρατηγικό σχέδιο και πλάνο, με παράλληλη λήψη κριτηρίων, προχωράς στα επόμενα βήματα. Δύο είναι τα σημαντικότερα κριτήρια για την ανάδειξη ενός καινούργιου προορισμού στο εσωτερικό. Το πρώτο, αφορά το αν αυτό το μέρος έχει τη δυνατότητα φιλοξενίας μεγάλου αριθμού επισκεπτών. Το δεύτερο, αφορά την προσβασιμότητα και τη σύνδεσή του με λιμάνια ή αεροδρόμια.

2021-2030: Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΗΣ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗΣ

Για να είναι έως το 2030 όλες οι τουριστικές υπηρεσίες και τα ξενοδοχεία ψηφιοποιημένα, οι κινήσεις προς τον τελικό αυτό στόχο πρέπει να ξεκινήσουν από τώρα. Σε αυτό στάθηκε ιδιαίτερα κι ο ίδιος ο κ. Θεοχάρης, μιλώντας για την ανάγκη περαιτέρω ανάπτυξης του εθνικού προϊόντος.

Η ανάπτυξη αυτή σε ένα ενδεικτικό κομμάτι της αφορά και την προσέγγιση τουριστών με προβλήματα π.χ. κινητικότητας. Καθότι αυτή τη στιγμή η Ελλάδα δεν μπορεί να προσεγγίσει τη συγκεκριμένη κατηγορία επισκεπτών. Ανοίγοντας την γκάμα, με άλλα λόγια, αναβαθμίζεις το διατιθέμενο προϊόν.

Τη δεκαετία 2021-30 το πλάνο για τον τουρισμό πρέπει να είναι ένα, ενιαίο και μη μεταβαλλόμενο από κυβερνητικές ή άλλες αλλαγές. Και το πλάνο αυτό θα οδηγήσει στην πλήρη ψηφιοποίηση, η οποία ήδη έχει μπει για τα καλά στην τουριστική οικονομία, επιτρέποντας στον πελάτη να κάνει τα πάντα μέσα από ένα smartphone, ένα tablet ή έναν υπολογιστή.

ΥΠΟΔΟΜΕΣ, ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Σημαντική είναι εξίσου και η εκπαίδευση, όπως κι οι υποδομές. Εδώ τίθεται η εξής παράμετρος. Η αυξημένη τουριστική κίνηση πιέζει. Πιέζει τις υποδομές των περιοχών, που χρίζουν αναβάθμισης και βελτίωσης. Πιέζει και τους επαγγελματίες του τουρισμού, οι οποίοι προ του να εξυπηρετήσουν το μαζικό πλήθος που δέχονται, ρίχνουν στην «αρένα» προσωπικό δίχως το κατάλληλο εκπαιδευτικό υπόβαθρο στα τουριστικά επαγγέλματα. Επομένως, οι υποδομές από τη μία απαιτείται απαραιτήτως να εκσυγχρονιστούν και από την άλλη, η εκπαίδευση στον τουρισμό να έρθει ξανά στο προσκήνιο.

Την ίδια στιγμή, μεγάλη είναι και η ανάγκη για επενδύσεις. Επενδύσεις όχι μόνο για ξενοδοχειακά συγκροτήματα και πολυτελή καταλύματα, αλλά επίσης και για μαρίνες, καθώς κι επιμέρους επενδυτικά σχέδια για κάθε είδος θεματικού τουρισμού (θαλάσσιου, καταδυτικού, ορεινού, ιαματικού κτλ).

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Design by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ16 ώρες ago

“Στα σκαριά” νέο έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στην Ζάκυνθο – Πού θα γίνει

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου 80 στην Αργυρούπολη - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL17 ώρες ago

[VIDEO] Ολοκληρώνεται η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην Αργυρούπολη – Πού βρίσκεται το ακίνητο

Πήλιο - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ/ EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ18 ώρες ago

“Πράσινο φως” σε έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στο Βόλο

Το ακίνητο της Μπλε Κέδρος στην οδό Ασκληπιού 96 στα Εξάρχεια - Πηγή: Google Maps
RESIDENTIAL19 ώρες ago

Πώς προχωρούν οι 8 μεγάλες επενδύσεις της Μπλε Κέδρος – Σε ποιές περιοχές επενδύει σε κατοικίες και ξενοδοχεία

Το νέο Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό - Φωτό: Γιάννης Παναγόπουλος / Eurokinissi
RESIDENTIAL19 ώρες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα σε Riviera Tower, IRC και Little Athens

Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο NYX Thessaloniki στα Λαδάδικα - Φωτό: Tsolakis Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Άνοιξε το νέο NYX HOTEL THESSALONIKI του ομίλου Fattal – Ποιό ακίνητο αξιοποιήθηκε και μεταμορφώθηκε σε ξενοδοχείο

Φωτογραφία αρχείου - Design by Canva Pro
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Σε διαρκή άνοδο το luxury real estate στην Ελλάδα – Πώς πωλήθηκαν 7 κατοικίες εκατομμυρίων σε Αθήνα και νησιά σε 40 ημέρες

Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 ημέρες ago

[VIDEΟ] Ολοκληρώθηκε οικιστική επένδυση της Ten Brinke στο Ελληνικό – Που βρίσκεται το ακίνητο

Σκύρος - Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” επένδυση για νέο ξενοδοχείο στnν Σκύρο

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στn Νάξο – Σε ποιά περιοχή του νησιού θα γίνει

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το ακίνητο στην οδό Ερμού 98 - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Άνοιξε ο “δρόμος” για νέο ξενοδοχείο σε διατηρητέο της Ερμού – Ποιό γνωστό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Πώς θα μεταμορφωθεί το πρώην εργοστάσιο ΠΙΤΣΟΣ στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη - Πηγή: ΜΠΕ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για το νέο εμπορικό πόλο του Σκλαβενίτη στο πρώην εργοστάσιο ΠΙΤΣΟΣ στο Ρέντη – Πώς προχωρά η αδειοδοτική διαδικασία

Το νέο κτίριο γραφείων MOB1 της Hellenic Properties στο Μαρούσι - Πηγή: Hellenic Properties
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ7 ημέρες ago

Προχωρά η κατασκευή του νέου “πράσινου” κτιρίου γραφείων MOB1 της Hellenic Properties στο Μαρούσι – Που βρίσκεται το ακίνητο

Costa Nopia - Πηγή: Cretan Sea & Sun Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για την mega τουριστική επένδυση Costa Nopia στην Κρήτη – Εγκρίθηκε το ΕΣΧΑΣΕ του έργου

H περιοχή που θα υλοποιηθεί το Triopetra Project - Πηγή: Εmerald Developments
RESIDENTIAL2 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για το πολυτελές Triopetra Project στο Ρέθυμνο – Πού βρίσκεται και τι θα περιλαμβάνει το οικιστικό έργο

Τα σχέδια για το νέο πολυτελές ξενοδοχείο της Μπλε Κέδρος στην περιοχή του Μακρυγιάννη - Πηγή: Ble Kedros
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ7 ημέρες ago

Άλλαξε “χέρια” το νέο υπό κατασκευή ξενοδοχείο της Μπλε Κέδρος στο Κουκάκι – Ποιά είναι η Vivium Holding

Τα Μεσόγεια από ψηλά - Design by Canva Pro
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ1 εβδομάδα ago

Προχωρά η αδειοδοτική διαδικασία για το νέο Data Center στα Μεσόγεια – Ποιές εταιρείες επενδύουν

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Σε διαβούλευση η mega τουριστική επένδυση απέναντι από την Ύδρα στην Αργολίδα – Πώς μετονομάστηκε το project

Το κτίριο επί της οδού Μάρνη 45 κοντά στην Πλατεία Βάθης - Φωτό: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Πράσινο φως” για το νέο ξενοδοχείο κοντά στην Ομόνοια – Ποιό κτίριο γραφείων θα αξιοποιηθεί

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου 80 στην Αργυρούπολη - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL17 ώρες ago

[VIDEO] Ολοκληρώνεται η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην Αργυρούπολη – Πού βρίσκεται το ακίνητο

Το νέο Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό - Φωτό: Γιάννης Παναγόπουλος / Eurokinissi
RESIDENTIAL19 ώρες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα σε Riviera Tower, IRC και Little Athens

Filoxenia Kalamata - Πηγή: Grecotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ημέρες ago

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανακαίνισης στο εμβληματικό Filoxenia Kalamata της Grecotel – “Στα σκαριά” και η επόμενη φάση

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Το project Nea Polis στο Περιγιάλι Καβάλας - Πηγή: Όμιλος Κουρτίδη
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

KERANIS Residences - Πηγή: Mercan Greece
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Στη “γραμμή εκκίνησης” το Keranis Residences με κατοικίες, γραφεία και καταστήματα στον Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει στο ιστορικό ακίνητο

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

The Grid - Πηγή: EY
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η κατασκευή του νέου “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Πότε θα ολοκληρώσει την επένδυση η Noval Property

Riviera Tower - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

The Ellinikon: έφτασε ήδη στα μισά ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower – Ξεπέρασε τα 113 μέτρα ύψος

Τα νέα κτίρια γραφείων της PwC που θα αναπτύξει στο Μαρούσι η Dimand - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Τα 4+2 μεγάλα συγκροτήματα γραφείων στο Μαρούσι – Ποιά βρίσκονται υπό κατασκευή και πώς προχωρούν

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).