Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Παγκόσμια Μελέτη της Visa αναδεικνύει τους παράγοντες επιτυχίας για πιο «έξυπνες» και πιο αποδοτικές πόλεις

Newsroom

Published

on

Η Visa και το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ δημοσιεύουν μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μελέτες για τις μεταφορές – συμμετείχαν περισσότεροι από 19.000 επιβάτες σε 19 χώρες το 2019.

Η μελέτη αξιολογεί τις τάσεις και τις προκλήσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τη στάθμευση, ενόψει της πληθυσμιακής ανάπτυξης και των μορφών αστικής μετακίνησης

Σήμερα, η Visa (NYSE: V), σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, δημοσιεύουν μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μελέτες που εξετάζει την αυξανόμενη ζήτηση δημόσιων και ιδιωτικών μεταφορών και το σημαντικό ρόλο που παίζει το ψηφιακό εμπόριο στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης.

Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, μέχρι το 2050 το 68% του παγκόσμιου πληθυσμού θα ζει σε αστικά κέντρα – και ο αριθμός των “μεγαλουπόλεων» με πληθυσμούς άνω των 10 εκατομμυρίων ανθρώπων θα αυξηθεί από 43 σήμερα σε 51 μέσα στην ίδια περίοδο.

Με βάση τη συνεργασία της Visa με φορείς Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αυτοκινητοβιομηχανίες και νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνολογίας, η Visa ανέθεσε μια παγκόσμια μελέτη με θέμα  «Το Μέλλον των Μεταφορών: Η Μετακίνηση στην Εποχή των Μεγαλουπόλεων” για την κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες σήμερα αλλά και στο μέλλον. Τα βασικά ευρήματα συνδυάστηκαν με τις καινοτομίες του σήμερα και αυτές που θα γίνουν σύντομα διαθέσιμες τις οποίες αξιολόγησαν οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, προκειμένου να αντιληφθούν τα τεχνολογικά κενά και την αντιμετώπιση των προβληματικών σημείων.

Οι πληρωμές βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε μορφής μετακίνησης και θα συνεχίσουν να γίνονται όλο και πιο σημαντικές καθώς περισσότερες πόλεις χρησιμοποιούν συστήματα ανέπαφων συναλλαγών στα δημόσια μέσα μεταφοράς, ψηφιακές πληρωμές για υπηρεσίες στάθμευσης και ενοικίασης όπως ποδήλατα ή σκούτερ.

Ο Mike Lemberger, SVP, Product Solutions Europe, Visa εξηγεί: «Η μελλοντική επιτυχία των πόλεων μας είναι συνυφασμένη με και βασίζεται στο μέλλον των μεταφορών και της μετακίνησης. Η Visa και οι συνεργάτες μας έχουν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο, τόσο για την διαμόρφωση της εμπειρίας πληρωμών για εκατομμύρια μετακινούμενους σε όλο τον κόσμο όσο και για την υποστήριξη των φορέων μαζικής μεταφοράς στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν βιώσιμες και βολικές λύσεις μεταφοράς που βελτιώνουν τη ζωή των ανθρώπων που τις χρησιμοποιούν. «

Ο Herman Donner, PhD και Postdoctoral Researcher, από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ συνυπέγραψε την έκθεση και συνοψίζει: «Όταν κοιτάζουμε σε όλο το τεχνολογικό τοπίο, υπάρχουν ήδη πολλά προϊόντα που θα μπορούσαν εύκολα να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές δυσκολίες των ανθρώπων στις μετακινήσεις τους. Ωστόσο, καμία από αυτές τις λύσεις δεν πρέπει να αναπτυχθεί μεμονωμένα. Ως εκ τούτου, μια σημαντική πρόκληση έγκειται στον εντοπισμό πρώτα των σχετικών τεχνολογιών που παρέχουν τα κατάλληλα προϊόντα στην αγορά, και στη συνέχεια στη διαχείριση της εφαρμογής τους σε συνδυασμό με ένα ευρύ φάσμα εμπλεκόμενων φορέων συμπεριλαμβανομένου των παρόχων υπηρεσιών μετακίνησης, εταιρειών τεχνολογίας, ιδιοκτητών υποδομών, και οργανισμών Μέσων Μαζικής Μεταφορά. Με βάση την έρευνά μας, πιστεύουμε ότι πολλές από αυτές τις μικρές και προστιθέμενες αλλαγές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν σημαντική διαφορά στην καθημερινή μετακίνηση των ανθρώπων, είτε πρόκειται για βοήθεια στην εύρεση χώρου στάθμευσης, η την χαμηλότερη τιμή για να ανεφοδιάσουν το αυτοκίνητό τους είτε να σχεδιάσουν τις μετακινήσεις τους με τις δημόσιες συγκοινωνίες. «

Η μελέτη αντικατοπτρίζει την γνώμη 19.000 καταναλωτών σε 19 χώρες και ανέδειξε σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα αναπτυσσόμενα αστικά κέντρα, όπως:

ΚΥΡΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ (ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ)

Χρόνος Μετακινήσεων:  

Το 46% των επιβατών παγκοσμίως έχουν δει τους χρόνους μετακίνησης τους να αυξάνεται 

Οι μισοί (52%) απογοητεύονται από την εμπειρία της χρήσης δημόσιων συγκοινωνιών

Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (37%) αναμένουν ότι ο χρόνος μετακίνησης τους θα αυξηθεί κατά τα επόμενα πέντε χρόνια

Χρήση αυτοκινήτου:

Το αυτοκίνητο παραμένει ο σημαντικότερος τρόπος μεταφοράς τόσο για τη μετακίνηση (60%) όσο και για το προσωπικό ταξίδι (61%).

Μόνο το 42% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-25 ετών αποκαλούμενοι και Generation Z χρησιμοποιούν αυτοκίνητο για να φτάσουν στη δουλειά, στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο ή για προσωπικό ταξίδι

Η πιο δυσάρεστη πτυχή της οδήγησης είναι προσπάθεια ανεύρεσης χώρου στάθμευσης αναφέρουν το 64% των ερωτηθέντων  

Ακολουθούμενη από τον κίνδυνο προστίμου σε περίπτωση  στάθμευσης περισσότερης ώρας από το επιτρεπτό (44%) και 

Το 42% ανέφερε ότι πληρώνουν για χώρο στάθμευσης περισσότερο από ό,τι χρειάζονται

Χρήση των Mέσων Mαζικής Mεταφοράς:

Λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες για να φτάσουν στην εργασία, το σχολείο ή το πανεπιστήμιο (44%),

Αυτός ο αριθμός αυξάνεται στο 54% για προσωπικές  μετακινήσεις όπως η ψυχαγωγία.

Οι επιβάτες επιλέγουν τύπο μεταφοράς με βάση τρεις παράγοντες: ευκολία, αξιοπιστία και συνωστισμό. Η σημασία κάθε παράγοντα διαφέρει ανάλογα με την ηλικία:

Ερωτηθέντες ηλικίας 56+- (αποκαλούμενοι και Baby Boomers) απάντησαν: Ευκολία (82%), Αξιοπιστία (84%) και Συνωστισμός (72%)

Ερωτηθέντες ηλικίας 46-55 (αποκαλούμενοι και GenX) απάντησαν: – Ευκολία (79%), Αξιοπιστία (82%) και Συνωστισμός (71%)

Ερωτηθέντες ηλικίας 26-45 (αποκαλούμενοι και Millennials) απάντησαν: – Ευκολία (74%), Αξιοπιστία (76%) και Συνωστισμός (67%)

Ερωτηθέντες ηλικίας 18-25 (αποκαλούμενοι και GenZ) απάντησαν: – Ευκολία (62%), Αξιοπιστία (67%) και Συνωστισμός (55%)

Πληρωμές:

Η πολυπλοκότητα στις πληρωμές κόμιστρου είναι κοινή και συχνή αναφορά ανάμεσα στους ερωτηθέντες

Αν ήταν ευκολότερη η πληρωμή για τις δημόσιες συγκοινωνίες, η μέση χρήση θα παρουσίαζε άνοδο κατά 27%.

Το 47% δήλωσε ότι η ανάγκη για διαφορετικά εισιτήρια για διαφορετικούς τρόπους μετακίνησης είναι ένα ζήτημα,

Το 44% δήλωσε ότι το να μη γνωρίζει το ποσό που πρέπει να πληρώσει είναι ένα πρόβλημα, και

Το 41% των υπηρεσιών που αναφέρονται ως “Mόνο μετρητά” είναι ένα ζήτημα. Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, αυτές οι παράμετροι καθιστούν λιγότερο πιθανή τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς και πιο πιθανή τη χρήση του αυτοκίνητου

Για τους χρήστες αυτοκινήτων, το 47% θα ήθελε να δει καινοτομίες που θα συμβουλεύουν για το φθηνότερο διαθέσιμο καύσιμο

Το 35% θα ήθελε μια εφαρμογή που αναγνωρίζει τη θέση στην οποία προσπαθούν να ανεφοδιάσουν με καύσιμο το αυτοκίνητο και να πληρώνουν μέσω της εφαρμογής

Οι 5 σημαντικότερες προτάσεις από τη Visa

Επένδυση στη συνδεσιμότητα. Οι δήμοι πρέπει να επενδύσουν σε μια υποδομή δεδομένων αδιάκοπης λειτουργίας η οποία είναι θεμελιώδης για τις τεχνολογικές λύσεις που ζητούν οι καταναλωτές. Υποστηρίζει τις ανταλλαγές δεδομένων σε πραγματικό χρόνο που μπορούν να ενημερώσουν τους ανθρώπους για τις μετακινήσεις τους, καθώς και να δώσουν πληροφορίες στις πόλεις, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι υπηρεσίες τους πληρούν τη μεταβαλλόμενη ζήτηση.

Δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας  πληρωμής για την υποστήριξη των μετακινήσεων των επιβατών με πολλαπλά «μέσα». Οι Δήμοι και οι πολεοδόμοι πρέπει να συνεργαστούν με ομάδες προβληματισμού,  με αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες τεχνολογίας και παρόχους πληρωμών όπως η Visa. Καθώς μια και μόνο μετακίνηση θα περιλαμβάνει όλο και περισσότερες μεταφορές (π.χ. αυτοκίνητο + μετρό + ποδήλατο), καθίσταται επιτακτική η δημιουργία μιας απλής και απλουστευμένης εμπειρίας πληρωμών για τον επιβάτη, από τις ανέπαφες πληρωμές ως τις πληρωμές εντός εφαρμογής ή τις λύσεις πλατφόρμας.

Ενσωμάτωση προσωπικού έλεγχο ταυτότητας στην εμπειρία πληρωμής. Καθώς οι εταιρείες και οι δήμοι ενσωματώνουν όλο και περισσότερο τις ψηφιακές πληρωμές, πρέπει επίσης να ενσωματώσουν την άμεση πιστοποίηση ταυτότητας. Ο ρόλος της ψηφιακής ταυτότητας (Digital ID) στο οικοσύστημα είναι κρίσιμος για την αντιμετώπιση των αλλαγών στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, διασφαλίζοντας ότι τόσο η πληρωμή όσο και ο προσωπικός έλεγχος ταυτότητας είναι εύκολοι και απρόσκοπτοι.

Σχεδιασμός συστημάτων εμπορίου λαμβάνοντας υπόψη όλα τα μέλη της κοινωνίας.  Κατά το σχεδιασμό του οικοσυστήματος του εμπορίου, όλα τα μέλη του οικοσυστήματος των μεταφορών πρέπει να προβλέψουν στη μελέτη τους ότι θα περιλαμβάνονται όλα τα μέλη της κοινωνίας, διασφαλίζοντας ότι κανείς δεν θα μείνει αποκλεισμένος. 

Προώθηση στρατηγικών συνεργασιών για την ανάπτυξη σημαντικών πληροφοριών. Οι πόλεις πρέπει να συνεργάζονται με οργανισμούς που μπορούν να έχουν ευρύτερες πληροφορίες βοηθώντας στον σχεδιασμό. Η Τεχνητή Νοημοσύνη σε συνδυασμό με τα Big Data μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάλυση δεδομένων σχετικά με την κατανάλωση, την κυκλοφορία και την αλλαγή τάσεων για την πρόβλεψη των αναγκών σε πραγματικό χρόνο καθώς και για την παροχή πληροφοριών στις πόλεις που μπορούν να βοηθήσουν στο μελλοντικό σχεδιασμό

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να κατεβάσετε τη μελέτη από ΕΔΩ!

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
REAL ESTATE14 ώρες ago

Επενδυτικό Οδηγό Real Estate παρουσίασε το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE15 ώρες ago

Ανοίγει ο δρόμος για την αξιοποίηση του ακινήτου ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη – Τί θα περιλαμβάνει

Elounda Hills - Πηγή: Mirum Hellas
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ17 ώρες ago

[ΦΩΤΟ] “Πρόσω ολοταχώς” για το Elounda Hills – Τι θα περιλαμβάνει η επένδυση των 700 εκατ. ευρώ στο Λασίθι

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 ημέρα ago

Νέο deal Trastor – Prodea για κτίρια γραφείων 69 εκατ. ευρώ – Ποιά γνωστά κτίρια θα αλλάξουν “χέρια”

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Νέο έργο για ξενοδοχείο στην Ζάκυνθο – Σε ποιά περιοχή του νησιού θα γίνει

Ιωάννινα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στα Ιωάννινα – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Δρομολογείται νέο ξενοδοχείο στην Πάρο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Ο CEO της Trade Estates, Δημήτρης Παπούλης - Πηγή: Trade Estates
REAL ESTATE3 ημέρες ago

Υψηλές “πτήσεις” για την Trade Estates το 2024 – Αυξημένα έσοδα και κέρδη, συνεχίζονται οι επενδύσεις

DATA4 Athens Campus - Πηγή: DATA4
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ3 ημέρες ago

Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο στη Λέσβο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Το Golden Hall - Πηγή: Eurokinissi / Παναγοπούλου Γεωργία
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 εβδομάδα ago

Νέο ρεκόρ κερδοφορίας για τα 4 εμπορικά κέντρα της Lamda Development το 2024 – “Στα σκαριά” τα 2 νέα malls στο Ελληνικό

Άποψη του Πειραιά - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει στο ακίνητο

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Προχωρούν 17 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Πού θα γίνουν

Η επένδυση της Dimand στο Βοτανικό - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 εβδομάδα ago

Προχωρά η μεγάλη επένδυση της Dimand για το νέο Votanikos Business Park – Πώς θα αξιοποιηθεί το πρώην ακίνητο της Softex

Άποψη του Πειραιά - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Οι 2 νέες σημαντικές τουριστικές επενδύσεις του Πειραιά – Που θα γίνουν τα νέα ξενοδοχεία

Το νέο "πράσινο" κτίριο γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα - Πηγή: Dromeus Capital / A&M Architects
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” η νέα επένδυση “πράσινων” γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα – Ποιά εταιρεία επενδύει

Elounda Hills Marina - Πηγή: Mirum Hellas
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Προχωρά και με τη “βούλα” το 5άστερο Elounda Hills στο Λασίθι – Σε 5 φάσεις η ολοκλήρωση της mega επένδυσης

Το νέο 5αστέρων Infinity Porto Heli στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Mold Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για τη mega επένδυση του νέου Six Senses στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE5 ημέρες ago

Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει

Άποψη της Ιθάκης - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Γ. Κονταρίνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ημέρες ago

Ποιό μικρό νησί του Ιονίου προσελκύει mega τουριστικές επενδύσεις – Δείτε τις 2 πιό πρόσφατες

DATA4 Athens Campus - Πηγή: DATA4
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ3 ημέρες ago

Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE5 ημέρες ago

Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στο Χαλάνδρι - Πηγή: Ten Brinke Residential
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

Ολοκληρώνεται και η οικιστική επένδυση στο τριπλό έργο της Ten Brinke στο Χαλάνδρι

To ακίνητο προς αξιοποίηση στην Ιερά Οδό 61 - Πηγή: Ten Brinke
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Νέο έργο της Ten Brinke “στα σκαριά” στην Πλατεία Αμερικής

The Grid - Πηγή: EY
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η μεγάλη επένδυση για τα “πράσινα” κτίρια γραφείων The Grid στο Μαρούσι

Petra Salis - Πηγή: AVAX Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκίνησε η νέα πολυτελής οικιστική επένδυση της AVAX Development στην Κρήτη

To νέο retail park της Trade Estates στην Πάτρα - Πηγή: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε το νέο retail park στην Πάτρα λίγο πριν την ολοκλήρωση των έργων – Ποιές εταιρείες επενδύουν

Little Athens Project, Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: δείτε πώς θα γίνει η νέα γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς προχωρά το μεγάλο έργο της Dimand για τα νέα Δικαστήρια του Πειραιά

The Grid - Πηγή: EY
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς προχωρά το νέο “πράσινο” συγκρότημα γραφείων The Grid στο Μαρούσι

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).