Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Παγκόσμια Μελέτη της Visa αναδεικνύει τους παράγοντες επιτυχίας για πιο «έξυπνες» και πιο αποδοτικές πόλεις

Newsroom

Published

on

Η Visa και το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ δημοσιεύουν μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μελέτες για τις μεταφορές – συμμετείχαν περισσότεροι από 19.000 επιβάτες σε 19 χώρες το 2019.

Η μελέτη αξιολογεί τις τάσεις και τις προκλήσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τη στάθμευση, ενόψει της πληθυσμιακής ανάπτυξης και των μορφών αστικής μετακίνησης

Σήμερα, η Visa (NYSE: V), σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, δημοσιεύουν μία από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες μελέτες που εξετάζει την αυξανόμενη ζήτηση δημόσιων και ιδιωτικών μεταφορών και το σημαντικό ρόλο που παίζει το ψηφιακό εμπόριο στην προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης.

Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, μέχρι το 2050 το 68% του παγκόσμιου πληθυσμού θα ζει σε αστικά κέντρα – και ο αριθμός των “μεγαλουπόλεων» με πληθυσμούς άνω των 10 εκατομμυρίων ανθρώπων θα αυξηθεί από 43 σήμερα σε 51 μέσα στην ίδια περίοδο.

Με βάση τη συνεργασία της Visa με φορείς Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, αυτοκινητοβιομηχανίες και νεοφυείς επιχειρήσεις τεχνολογίας, η Visa ανέθεσε μια παγκόσμια μελέτη με θέμα  «Το Μέλλον των Μεταφορών: Η Μετακίνηση στην Εποχή των Μεγαλουπόλεων” για την κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επιβάτες σήμερα αλλά και στο μέλλον. Τα βασικά ευρήματα συνδυάστηκαν με τις καινοτομίες του σήμερα και αυτές που θα γίνουν σύντομα διαθέσιμες τις οποίες αξιολόγησαν οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Στάνφορντ, προκειμένου να αντιληφθούν τα τεχνολογικά κενά και την αντιμετώπιση των προβληματικών σημείων.

Οι πληρωμές βρίσκονται στο επίκεντρο κάθε μορφής μετακίνησης και θα συνεχίσουν να γίνονται όλο και πιο σημαντικές καθώς περισσότερες πόλεις χρησιμοποιούν συστήματα ανέπαφων συναλλαγών στα δημόσια μέσα μεταφοράς, ψηφιακές πληρωμές για υπηρεσίες στάθμευσης και ενοικίασης όπως ποδήλατα ή σκούτερ.

Ο Mike Lemberger, SVP, Product Solutions Europe, Visa εξηγεί: «Η μελλοντική επιτυχία των πόλεων μας είναι συνυφασμένη με και βασίζεται στο μέλλον των μεταφορών και της μετακίνησης. Η Visa και οι συνεργάτες μας έχουν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο, τόσο για την διαμόρφωση της εμπειρίας πληρωμών για εκατομμύρια μετακινούμενους σε όλο τον κόσμο όσο και για την υποστήριξη των φορέων μαζικής μεταφοράς στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν βιώσιμες και βολικές λύσεις μεταφοράς που βελτιώνουν τη ζωή των ανθρώπων που τις χρησιμοποιούν. «

Ο Herman Donner, PhD και Postdoctoral Researcher, από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ συνυπέγραψε την έκθεση και συνοψίζει: «Όταν κοιτάζουμε σε όλο το τεχνολογικό τοπίο, υπάρχουν ήδη πολλά προϊόντα που θα μπορούσαν εύκολα να αντιμετωπίσουν τις καθημερινές δυσκολίες των ανθρώπων στις μετακινήσεις τους. Ωστόσο, καμία από αυτές τις λύσεις δεν πρέπει να αναπτυχθεί μεμονωμένα. Ως εκ τούτου, μια σημαντική πρόκληση έγκειται στον εντοπισμό πρώτα των σχετικών τεχνολογιών που παρέχουν τα κατάλληλα προϊόντα στην αγορά, και στη συνέχεια στη διαχείριση της εφαρμογής τους σε συνδυασμό με ένα ευρύ φάσμα εμπλεκόμενων φορέων συμπεριλαμβανομένου των παρόχων υπηρεσιών μετακίνησης, εταιρειών τεχνολογίας, ιδιοκτητών υποδομών, και οργανισμών Μέσων Μαζικής Μεταφορά. Με βάση την έρευνά μας, πιστεύουμε ότι πολλές από αυτές τις μικρές και προστιθέμενες αλλαγές έχουν τη δυνατότητα να κάνουν σημαντική διαφορά στην καθημερινή μετακίνηση των ανθρώπων, είτε πρόκειται για βοήθεια στην εύρεση χώρου στάθμευσης, η την χαμηλότερη τιμή για να ανεφοδιάσουν το αυτοκίνητό τους είτε να σχεδιάσουν τις μετακινήσεις τους με τις δημόσιες συγκοινωνίες. «

Η μελέτη αντικατοπτρίζει την γνώμη 19.000 καταναλωτών σε 19 χώρες και ανέδειξε σημαντικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα αναπτυσσόμενα αστικά κέντρα, όπως:

ΚΥΡΙΕΣ ΤΑΣΕΙΣ (ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ)

Χρόνος Μετακινήσεων:  

Το 46% των επιβατών παγκοσμίως έχουν δει τους χρόνους μετακίνησης τους να αυξάνεται 

Οι μισοί (52%) απογοητεύονται από την εμπειρία της χρήσης δημόσιων συγκοινωνιών

Το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (37%) αναμένουν ότι ο χρόνος μετακίνησης τους θα αυξηθεί κατά τα επόμενα πέντε χρόνια

Χρήση αυτοκινήτου:

Το αυτοκίνητο παραμένει ο σημαντικότερος τρόπος μεταφοράς τόσο για τη μετακίνηση (60%) όσο και για το προσωπικό ταξίδι (61%).

Μόνο το 42% των ερωτηθέντων ηλικίας 18-25 ετών αποκαλούμενοι και Generation Z χρησιμοποιούν αυτοκίνητο για να φτάσουν στη δουλειά, στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο ή για προσωπικό ταξίδι

Η πιο δυσάρεστη πτυχή της οδήγησης είναι προσπάθεια ανεύρεσης χώρου στάθμευσης αναφέρουν το 64% των ερωτηθέντων  

Ακολουθούμενη από τον κίνδυνο προστίμου σε περίπτωση  στάθμευσης περισσότερης ώρας από το επιτρεπτό (44%) και 

Το 42% ανέφερε ότι πληρώνουν για χώρο στάθμευσης περισσότερο από ό,τι χρειάζονται

Χρήση των Mέσων Mαζικής Mεταφοράς:

Λιγότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες χρησιμοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες για να φτάσουν στην εργασία, το σχολείο ή το πανεπιστήμιο (44%),

Αυτός ο αριθμός αυξάνεται στο 54% για προσωπικές  μετακινήσεις όπως η ψυχαγωγία.

Οι επιβάτες επιλέγουν τύπο μεταφοράς με βάση τρεις παράγοντες: ευκολία, αξιοπιστία και συνωστισμό. Η σημασία κάθε παράγοντα διαφέρει ανάλογα με την ηλικία:

Ερωτηθέντες ηλικίας 56+- (αποκαλούμενοι και Baby Boomers) απάντησαν: Ευκολία (82%), Αξιοπιστία (84%) και Συνωστισμός (72%)

Ερωτηθέντες ηλικίας 46-55 (αποκαλούμενοι και GenX) απάντησαν: – Ευκολία (79%), Αξιοπιστία (82%) και Συνωστισμός (71%)

Ερωτηθέντες ηλικίας 26-45 (αποκαλούμενοι και Millennials) απάντησαν: – Ευκολία (74%), Αξιοπιστία (76%) και Συνωστισμός (67%)

Ερωτηθέντες ηλικίας 18-25 (αποκαλούμενοι και GenZ) απάντησαν: – Ευκολία (62%), Αξιοπιστία (67%) και Συνωστισμός (55%)

Πληρωμές:

Η πολυπλοκότητα στις πληρωμές κόμιστρου είναι κοινή και συχνή αναφορά ανάμεσα στους ερωτηθέντες

Αν ήταν ευκολότερη η πληρωμή για τις δημόσιες συγκοινωνίες, η μέση χρήση θα παρουσίαζε άνοδο κατά 27%.

Το 47% δήλωσε ότι η ανάγκη για διαφορετικά εισιτήρια για διαφορετικούς τρόπους μετακίνησης είναι ένα ζήτημα,

Το 44% δήλωσε ότι το να μη γνωρίζει το ποσό που πρέπει να πληρώσει είναι ένα πρόβλημα, και

Το 41% των υπηρεσιών που αναφέρονται ως “Mόνο μετρητά” είναι ένα ζήτημα. Σύμφωνα με τους ερωτηθέντες, αυτές οι παράμετροι καθιστούν λιγότερο πιθανή τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς και πιο πιθανή τη χρήση του αυτοκίνητου

Για τους χρήστες αυτοκινήτων, το 47% θα ήθελε να δει καινοτομίες που θα συμβουλεύουν για το φθηνότερο διαθέσιμο καύσιμο

Το 35% θα ήθελε μια εφαρμογή που αναγνωρίζει τη θέση στην οποία προσπαθούν να ανεφοδιάσουν με καύσιμο το αυτοκίνητο και να πληρώνουν μέσω της εφαρμογής

Οι 5 σημαντικότερες προτάσεις από τη Visa

Επένδυση στη συνδεσιμότητα. Οι δήμοι πρέπει να επενδύσουν σε μια υποδομή δεδομένων αδιάκοπης λειτουργίας η οποία είναι θεμελιώδης για τις τεχνολογικές λύσεις που ζητούν οι καταναλωτές. Υποστηρίζει τις ανταλλαγές δεδομένων σε πραγματικό χρόνο που μπορούν να ενημερώσουν τους ανθρώπους για τις μετακινήσεις τους, καθώς και να δώσουν πληροφορίες στις πόλεις, ώστε να διασφαλιστεί ότι οι υπηρεσίες τους πληρούν τη μεταβαλλόμενη ζήτηση.

Δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας  πληρωμής για την υποστήριξη των μετακινήσεων των επιβατών με πολλαπλά «μέσα». Οι Δήμοι και οι πολεοδόμοι πρέπει να συνεργαστούν με ομάδες προβληματισμού,  με αυτοκινητοβιομηχανίες και εταιρείες τεχνολογίας και παρόχους πληρωμών όπως η Visa. Καθώς μια και μόνο μετακίνηση θα περιλαμβάνει όλο και περισσότερες μεταφορές (π.χ. αυτοκίνητο + μετρό + ποδήλατο), καθίσταται επιτακτική η δημιουργία μιας απλής και απλουστευμένης εμπειρίας πληρωμών για τον επιβάτη, από τις ανέπαφες πληρωμές ως τις πληρωμές εντός εφαρμογής ή τις λύσεις πλατφόρμας.

Ενσωμάτωση προσωπικού έλεγχο ταυτότητας στην εμπειρία πληρωμής. Καθώς οι εταιρείες και οι δήμοι ενσωματώνουν όλο και περισσότερο τις ψηφιακές πληρωμές, πρέπει επίσης να ενσωματώσουν την άμεση πιστοποίηση ταυτότητας. Ο ρόλος της ψηφιακής ταυτότητας (Digital ID) στο οικοσύστημα είναι κρίσιμος για την αντιμετώπιση των αλλαγών στον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, διασφαλίζοντας ότι τόσο η πληρωμή όσο και ο προσωπικός έλεγχος ταυτότητας είναι εύκολοι και απρόσκοπτοι.

Σχεδιασμός συστημάτων εμπορίου λαμβάνοντας υπόψη όλα τα μέλη της κοινωνίας.  Κατά το σχεδιασμό του οικοσυστήματος του εμπορίου, όλα τα μέλη του οικοσυστήματος των μεταφορών πρέπει να προβλέψουν στη μελέτη τους ότι θα περιλαμβάνονται όλα τα μέλη της κοινωνίας, διασφαλίζοντας ότι κανείς δεν θα μείνει αποκλεισμένος. 

Προώθηση στρατηγικών συνεργασιών για την ανάπτυξη σημαντικών πληροφοριών. Οι πόλεις πρέπει να συνεργάζονται με οργανισμούς που μπορούν να έχουν ευρύτερες πληροφορίες βοηθώντας στον σχεδιασμό. Η Τεχνητή Νοημοσύνη σε συνδυασμό με τα Big Data μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ανάλυση δεδομένων σχετικά με την κατανάλωση, την κυκλοφορία και την αλλαγή τάσεων για την πρόβλεψη των αναγκών σε πραγματικό χρόνο καθώς και για την παροχή πληροφοριών στις πόλεις που μπορούν να βοηθήσουν στο μελλοντικό σχεδιασμό

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να κατεβάσετε τη μελέτη από ΕΔΩ!

Advertisement Macon
Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Sunwing Makrigialos & Ocean Beach Club - Πηγή: Premia Properties
REAL ESTATE2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέα mega αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 40 εκατ. ευρώ της Premia Properties – Σε ποιούς 5 τομείς θα επενδυθούν τα κεφάλαια

Rocca a Mare Heraklion - Πηγή: Accor
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Ανοίγει το 2025 στην Κρήτη το πρώτο ξενοδοχείο Handwritten Collection της Accor στην Ελλάδα – Πού θα βρίσκεται

Premia Properties
REAL ESTATE3 ημέρες ago

Σε μικρή αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με διανομή δωρεάν μετοχών προχώρησε η PREMIA Properties

Ρόδος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Ρόδο

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Piraeus Retail Park - Φωτό: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ4 ημέρες ago

Ανοίγει το νέο εμπορικό πάρκο της Trade Estates στο Ηράκλειο – Και δεύτερο retail park “στα σκαριά” στην πόλη

Golden Milos Beach House by Domotel - Πηγή: Domotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Ξεκινά το Μάιο το νέο ξενοδοχείο Golden Milos Beach House από την Domotel – Πού βρίσκεται

REAL ESTATE5 ημέρες ago

To 25% της Prosperty απέκτησε η Eurobank – Πώς θα προωθήσει άμεσα μέσω της πλατφόρμας 800 ακίνητα στην αγορά

Τα κεντρικά γραφεία της Prodea Investments - Πηγή: Prodea Investments
REAL ESTATE5 ημέρες ago

Εκτινάχθηκαν ο κύκλος εργασιών και τα κέρδη της Prodea το 2024 – Σε ποιά στρατηγική κίνηση οφείλονται

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ημέρες ago

“Στα σκαριά” 4 νέα έργα για ξενοδοχεία στην Ζάκυνθο

Τα έργα στο Μινιόν - Φωτό: POOL / ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ / EUROKINISSI
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Σε φάση ολοκλήρωσης το νέο Μινιόν – Ποιοί είναι οι ένοικοι των γραφείων και καταστημάτων

Το ακίνητο της οδού Κοραή που θα ανακαινίσει η Dimand για την Piraeus Bank - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ξεκίνησαν τα έργα για το νέο κτίριο της Πειραιώς στην Κοραή – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο της Dimand

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” 5 νέα ξενοδοχεία στις Κυκλάδες – Σε ποιά νησιά θα γίνουν

Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Μέσω Αναπτυξιακού προχωρά η νέα ξενοδοχειακή επένδυση στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Νέα μεγάλη τουριστική επένδυση “στα σκαριά” στη Λήμνο – Τι περιλαμβάνει το Master Plan του Limnos Resort

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL6 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Πηγή: Blend Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λεωφόρο Συγγρού – Ποιά άλλα έργα υλοποιεί στην Αθήνα η Blend Development

Η νέα 5άστερη ξενοδοχειακή μονάδα στην Κύμη Ευβοίας - Πηγή: ΥΠΕΝ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Εύβοια – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

The Syndesis Hub - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα για το νέο κτίριο γραφείων The Syndesis Hub στο Ελληνικό – Ποιός όμιλος επενδύει στο ακίνητο

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL6 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

Το νέο οικιστικό έργο στην οδό Λόντου 42, στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: πώς προχωρούν τα μεγάλα έργα real estate στο Ελληνικό – “Σηκώθηκε” και άλλο ο Riviera Tower

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Γορτυνίας 7 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη τα έργα για μια ακόμη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα μεγάλα έργα στο Ελληνικό

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Άρτης 13 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).