Connect with us

VIDEOS

[VIDEO] Νέα τουριστική καμπάνια “Destination Greece Health First”

Newsroom

Published

on

Με τίτλο «Destination Greece Health First» («Προορισμός Ελλάδα, πρώτα η υγεία») το υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ παρουσιάζουν τη νέα προωθητική καμπάνια για το ασφαλές άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού.

Το κεντρικό διαφημιστικό βίντεο για το greecehealthfirst.com, με εκπληκτικές εικόνες από την Ελλάδα, μόλις κυκλοφόρησε και εντυπωσιάζει. Μέσω των social media, στο διαδίκτυο με μια ειδική ιστοσελίδα (microsite) και σε συνδυασμό με την νέα ψηφιακή εφαρμογή «Visit Greece», η πρωτοβουλία «Destination Greece Health First» έχει σχεδιαστεί ώστε να εκπληρώσει δύο στόχους:

α) Την παροχή όλων των πληροφοριών που χρειάζεται ο ξένος επισκέπτης για το πόσο ασφαλές είναι το να ταξιδέψει στην Ελλάδα, ποια μέτρα ισχύουν και πώς εφαρμόζονται τα πρωτόκολλα για την προστασία από τον Covid-19 κ.α.

β) Καθώς όλα τα υλικά (βίντεο, φωτογραφίες, γραφικά) της καμπάνιας «Destination Greece Health First» διακρίνονται για τη λειτουργικότητα και την ευχρηστία, την αμεσότητα μετάδοσης της πληροφορίας αλλά και τη σύγχρονη, υψηλή αισθητική, λειτουργούν σαν διαφημιστική εκστρατεία. Από την άποψη αυτή, στόχος είναι το να επηρεαστούν θετικά όλοι όσοι επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Ελλάδα εφέτος, αλλά διστάζουν λόγω της ανησυχίας γύρω από ζητήματα υγείας σε σχέση με τον κορονοϊό.

Η καμπάνια «Destination Greece Health First», όπως τόνισε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης σε δηλώσεις του στο μουσείο της Ακρόπολης, εστιάζει στη λεγόμενη «κρίσιμη απόφαση» (critical decision), παρουσιάζοντας παραστατικά και πειστικά στον τουρίστα το προσδοκώμενο πρώτο κέλυφος υγειονομικών μέτρων. Απαντώντας σε όλα τα καίρια ερωτήματα που απασχολούν κάθε άνθρωπο που σκέφτεται να ταξιδέψει μακριά από τη χώρα του, η καμπάνια «Destination Greece Health First» δημιουργεί αίσθημα ασφάλειας. Κυρίως μέσω της παροχής αξιόπιστων πληροφοριών, ικανοποιώντας την ανάγκη του επισκέπτη να μάθει όσο το δυνατόν περισσότερα (“learn more”) για τα μέτρα που η Ελλάδα έχει λάβει στον τουριστικό τομέα, επεσήμανε ο υπουργός.

Η καμπάνια «Destination Greece Health First» έχει απολύτως διακριτή ταυτότητα. Με εικόνες χαρακτηριστικά και εξαιρετικά θεαματικές από τις ομορφιές της Ελλάδας, αναπτύσσεται με τα εξής υλικά: α) Ένα ατμοσφαιρικό βίντεο κλιπ, το οποίο οδηγεί στο ειδικό ομώνυμο microsite (greecehealthfirst.com). β) Στο micro site ο επισκέπτης βρίσκει όλα όσα χρειάζεται και επιθυμεί να μάθει για τα υγειονομικά μέτρα προστασίας από τον Covid-19 στην Ελλάδα. Εκεί θα βρει επίσης το Passenger Locator Form (το ειδικό δελτίο εντοπισμού επιβάτη), το οποίο και οφείλει να συμπληρώσει τουλάχιστον δύο 24ωρα πριν εισέλθει στη χώρα μας.

Η πρόσβαση σε αυτά τα υλικά γίνεται και από την πλήρως ανανεωμένη και εμπλουτισμένη σε περιεχόμενο και επιλογές εφαρμογή «Visit Greece» του ΕΟΤ. Ως προς την πληροφόρηση, το ψηφιακό εργαλείο το οποίο βρίσκει δωρεάν και εύκολα κάθε τουρίστας περιλαμβάνει τρεις βασικούς πυλώνες ή επίπεδα («layers») πληροφορίας. Κωδικοποιημένα με τη μορφή των θεμελιωδών ερωτημάτων για το ταξίδι:

1) «Θέλω να ταξιδέψω στην Ελλάδα. Μπορώ;»

2) «Πόσο ασφαλής θα είμαι στην Ελλάδα; Ποια είναι τα μέτρα που έχει πάρει η Ελλάδα για την ασφάλεια των τουριστών;»

3) «Τι θα συμβεί αν στις διακοπές μου αρρωστήσω (έχω συμπτώματα);»

Στην παρουσία του και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης τόνισε, ότι με την Καμπάνια Ανάδειξης της Ασφαλούς Ανοίγματος του Ελληνικού Τουρισμού «Destination Greece Health First», η Ελλάδα παρουσιάζεται σε όλο τον κόσμο σαν ένας από τους ελάχιστους πραγματικά ασφαλείς τουριστικούς προορισμούς στην Ευρώπη ή και σε ολόκληρη την υφήλιο. Δίνει το έναυσμα, την ενθάρρυνση αλλά και την εγγύηση ότι η τρέχουσα πραγματικότητα στην Ελλάδα είναι ακριβώς όπως μπορεί να την ονειρεύεται ο τουρίστας -ακόμη και ο πιο δύσπιστος ή επιφυλακτικός. Το μήνυμα, όπως υπογραμμίστηκε, είναι ότι η χώρα μας παραμένει ένας υπέροχος προορισμός, απλώς είναι πλέον και ασφαλής. Διότι πίσω από κάθε εμπειρία που θα ζήσει ο επισκέπτης στην Ελλάδα, υπάρχει υποδομή, φροντίδα και πιστή τήρηση των επιβεβλημένων διαδικασιών (υγειονομικά πρωτόκολλα). Αυτό που δείχνει η καμπάνια «Destination Greece Health First» είναι ότι οι ελληνικές αρχές έχουν λάβει όλα τα μέτρα προκειμένου να προστατεύουν ατομικά κάθε τουρίστα, αλλά και να εμποδίσουν μια πιθανή διασπορά στην κοινότητα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Sunwing Makrigialos & Ocean Beach Club - Πηγή: Premia Properties
REAL ESTATE1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” νέα mega αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 40 εκατ. ευρώ της Premia Properties – Σε ποιούς 5 τομείς θα επενδυθούν τα κεφάλαια

Rocca a Mare Heraklion - Πηγή: Accor
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Ανοίγει το 2025 στην Κρήτη το πρώτο ξενοδοχείο Handwritten Collection της Accor στην Ελλάδα – Πού θα βρίσκεται

Premia Properties
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Σε μικρή αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με διανομή δωρεάν μετοχών προχώρησε η PREMIA Properties

Ρόδος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Ρόδο

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Νάξο

Piraeus Retail Park - Φωτό: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ3 ημέρες ago

Ανοίγει το νέο εμπορικό πάρκο της Trade Estates στο Ηράκλειο – Και δεύτερο retail park “στα σκαριά” στην πόλη

Golden Milos Beach House by Domotel - Πηγή: Domotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Ξεκινά το Μάιο το νέο ξενοδοχείο Golden Milos Beach House από την Domotel – Πού βρίσκεται

REAL ESTATE4 ημέρες ago

To 25% της Prosperty απέκτησε η Eurobank – Πώς θα προωθήσει άμεσα μέσω της πλατφόρμας 800 ακίνητα στην αγορά

Τα κεντρικά γραφεία της Prodea Investments - Πηγή: Prodea Investments
REAL ESTATE4 ημέρες ago

Εκτινάχθηκαν ο κύκλος εργασιών και τα κέρδη της Prodea το 2024 – Σε ποιά στρατηγική κίνηση οφείλονται

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

“Στα σκαριά” 4 νέα έργα για ξενοδοχεία στην Ζάκυνθο

Τα έργα στο Μινιόν - Φωτό: POOL / ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ / EUROKINISSI
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Σε φάση ολοκλήρωσης το νέο Μινιόν – Ποιοί είναι οι ένοικοι των γραφείων και καταστημάτων

Το ακίνητο της οδού Κοραή που θα ανακαινίσει η Dimand για την Piraeus Bank - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ξεκίνησαν τα έργα για το νέο κτίριο της Πειραιώς στην Κοραή – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο της Dimand

Νάξος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Στα σκαριά” 5 νέα ξενοδοχεία στις Κυκλάδες – Σε ποιά νησιά θα γίνουν

Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Μέσω Αναπτυξιακού προχωρά η νέα ξενοδοχειακή επένδυση στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Νέα μεγάλη τουριστική επένδυση “στα σκαριά” στη Λήμνο – Τι περιλαμβάνει το Master Plan του Limnos Resort

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL5 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Πηγή: Blend Development
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στη Λεωφόρο Συγγρού – Ποιά άλλα έργα υλοποιεί στην Αθήνα η Blend Development

Η νέα 5άστερη ξενοδοχειακή μονάδα στην Κύμη Ευβοίας - Πηγή: ΥΠΕΝ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για νέο 5άστερο ξενοδοχείο στην Εύβοια – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

The Syndesis Hub - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα για το νέο κτίριο γραφείων The Syndesis Hub στο Ελληνικό – Ποιός όμιλος επενδύει στο ακίνητο

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL5 ημέρες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στο Παλαιό Φάληρο – Πώς θα γίνει και ποιά εταιρεία επενδύει

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

Το νέο οικιστικό έργο στην οδό Λόντου 42, στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: πώς προχωρούν τα μεγάλα έργα real estate στο Ελληνικό – “Σηκώθηκε” και άλλο ο Riviera Tower

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Γορτυνίας 7 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη τα έργα για μια ακόμη οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

Πηγή: LAMDA Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα μεγάλα έργα στο Ελληνικό

To οικιστικό έργο της Ten Brinke στην οδό Άρτης 13 στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).