Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

1 στα 3 αυτοκίνητα στην Ελλάδα θα είναι ηλεκτρικό έως το 2030

Newsroom

Published

on

«Μέχρι το 2030 στην Ελλάδα εκτιμώ ότι στα τρία αυτοκίνητα θα είναι ένα ηλεκτρικό, ένα βενζινοκίνητο και ένα πετρελαιοκίνητο». Αυτό τονίζει ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγών Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, Δημήτρης Πάτσιος, ο οποίος δηλώνει αισιόδοξος ότι η αγορά μετά τον κορονοϊό θα βρει το βηματισμό της και οι πωλήσεις θα αρχίζουν και πάλι να καταγράφουν άνοδο.

«Το πρόγραμμα “Κινούμαι ηλεκτρικά”, το οποίο έχει τεθεί σε εφαρμογή έχει μεγάλη ανταπόκριση. Ήδη 500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν επιδοτηθεί για να κυκλοφορήσουν. Εκτιμούμε ως ΣΕΑΑ ότι φέτος θα υπερβούμε τα 1.000 και θα φθάσουμε τελικά τα 1.500 ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ του χρόνου το 2,5-3% των συνολικών πωλήσεων θα αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ΕΕ έχει θέσει τα όρια εκπομπών των ρύπων, αλλά και τα μεγάλα ποσοστά μείωσης του διοξειδίου του άνθρακα και των μικροσωματιδίων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η ηλεκτροκίνηση να αποτελεί την μόνη λύση. Για να μειωθούν οι ρύποι και να φθάσουμε στα όρια της ΕΕ θα πρέπει στις πωλήσεις καινούριων οχημάτων τουλάχιστον ένα στα τρία να είναι ηλεκτρικό», τόνισε στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, Πρακτορείο FM 104,9 ο κ. Πάτσιος.

Η ρύπανση του περιβάλλοντος είναι ένα κομμάτι που απασχολεί ιδιαίτερα τον ΣΕΑΑ. «Δυστυχώς η ρύπανση δεν έχει περιοριστεί σε ορισμένες πόλεις της Ευρώπης. Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη είναι από αυτές. Άλλες πόλεις έχουν λάβει μέτρα και έχουν βελτιώσει την ποιότητα του αέρα που αναπνέουν. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε διοξείδια του αζώτου και μικροσωματίδια που επιβαρύνουν την υγεία των πολιτών με αποτέλεσμα να έχουμε πολλούς θανάτους που οφείλονται αποκλειστικά στην ρύπανση. Δυστυχώς ο Έλληνας πολίτης της πόλης δεν αντιλαμβάνεται ότι αυτό που αναπνέει σχετίζεται άμεσα με την υγεία του με αποτέλεσμα να μειώνεται το προσδόκιμο ζωής. Τα παιδιά αναπνέουν ταχύτερα και έτσι γίνονται αποδέκτες μεγαλύτερης ρύπανσης του αέρα.

Στην Ελλάδα δεν συμπαθούμε την άποψη ότι ο ρυπαίνων πληρώνει. Δεν υπάρχουν αποθαρρυντικά μέτρα για αυτόν που ρυπαίνει. Στα παλιά αυτοκίνητα δεν υπάρχει κανένα αντικίνητρο για να μην μπορεί να κυκλοφορεί κανείς στις πόλεις. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που οι πόλεις μας κατακλύζονται από παλιά οχήματα. Η μέση ηλικία των επιβατικών είναι 16 έτη, 20 έτη για τα φορτηγά. Δηλαδή τα μισά μας φορτηγά είναι ηλικίας άνω των 20 ετών, με αποτέλεσμα να εκπέμπουν ρύπους που επιβαρύνουν το περιβάλλον και την ατμόσφαιρα στην οποία ζούμε», τονίζει ο κ. Πάτσιος.

Ο ίδιος πάντως προτείνει ότι «πρέπει να λειτουργούν σωστά τα ΚΤΕΟ. Επίσης σήμερα υπάρχει αποχή κοντά στο 30% των αυτοκινήτων. Ο δακτύλιος από την άλλη είναι σημαντικό μέτρο. Σε αυτόν πρέπει να μπαίνουν τα καθαρά αυτοκίνητα. Αυτή την στιγμή ο Αθηναίος κρατάει δύο αυτοκίνητα για να μπαίνει κάθε μέρα στο δακτύλιο. Άρα το μέτρο του δακτυλίου με αυτό τον τρόπο έχει εξουδετερωθεί. Τα αστικά διόδια δεν είναι κακή λύση. Ισχύει σε μεγάλες πόλεις σε όλο τον κόσμο με καλά αποτελέσματα. Όμως δεν επιτρέπουν τα εισοδήματά μας να υποστούν και άλλη μείωση για επιπλέον κόστος μετακίνησης. Το να υπήρχε όμως ένα μικρό αντίτιμο για την είσοδο στο κέντρο δεν είναι κακή ιδέα. Αρκεί να είναι μικρό. Δεν είναι κακή ιδέα το κράτος να μου έλεγε δώσε μου 100 ευρώ τον χρόνο για να μπαίνεις στο δακτύλιο».

Τέλος κάνοντας μια πρόβλεψη των πωλήσεων για το 2020 ο γενικός διευθυντής του ΣΕΑΑ βλέπει πως «η αγορά θα σταματήσει στις 85.000. Από τον Ιούλιο και μετά οι πωλήσεις είναι καλύτερες από πέρσι. Ο Σεπτέμβριος κινήθηκε καλά. Τα προηγούμενα χρόνια είχαμε μπει σε μια λογική προόδου. Η αγορά αυτοκινήτου άρχισε να ανακάμπτει με μια μέση ετήσια αύξηση 13-14% , η οποία αυτή την στιγμή αναστέλλεται λόγω κορονοϊού. Το 30% των πωλήσεων μας που ήταν τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα μηδενίστηκε λόγω τουρισμού. Η ελληνική αγορά θα επιστρέψει ξανά και θα δούμε πωλήσεις, όπως και να κατεβαίνει η μέση ηλικία των αυτοκινήτων στα 12 έτη από τα 16 που είναι σήμερα. Περιμένουμε από τους πολιτικούς μας να ενθαρρύνουν για την αγορά καινούριου αυτοκινήτου και να αποθαρρύνουν τους κατόχους παλιών οχημάτων».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
REAL ESTATE5 ώρες ago

Επενδυτικό Οδηγό Real Estate παρουσίασε το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE6 ώρες ago

Ανοίγει ο δρόμος για την αξιοποίηση του ακινήτου ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη – Τί θα περιλαμβάνει

Elounda Hills - Πηγή: Mirum Hellas
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ7 ώρες ago

[ΦΩΤΟ] “Πρόσω ολοταχώς” για το Elounda Hills – Τι θα περιλαμβάνει η επένδυση των 700 εκατ. ευρώ στο Λασίθι

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ21 ώρες ago

Νέο deal Trastor – Prodea για κτίρια γραφείων 69 εκατ. ευρώ – Ποιά γνωστά κτίρια θα αλλάξουν “χέρια”

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Νέο έργο για ξενοδοχείο στην Ζάκυνθο – Σε ποιά περιοχή του νησιού θα γίνει

Ιωάννινα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στα Ιωάννινα – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Δρομολογείται νέο ξενοδοχείο στην Πάρο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Ο CEO της Trade Estates, Δημήτρης Παπούλης - Πηγή: Trade Estates
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Υψηλές “πτήσεις” για την Trade Estates το 2024 – Αυξημένα έσοδα και κέρδη, συνεχίζονται οι επενδύσεις

DATA4 Athens Campus - Πηγή: DATA4
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 ημέρες ago

Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο στη Λέσβο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Το Golden Hall - Πηγή: Eurokinissi / Παναγοπούλου Γεωργία
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 εβδομάδα ago

Νέο ρεκόρ κερδοφορίας για τα 4 εμπορικά κέντρα της Lamda Development το 2024 – “Στα σκαριά” τα 2 νέα malls στο Ελληνικό

Άποψη του Πειραιά - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει στο ακίνητο

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Προχωρούν 17 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Πού θα γίνουν

Η επένδυση της Dimand στο Βοτανικό - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 εβδομάδα ago

Προχωρά η μεγάλη επένδυση της Dimand για το νέο Votanikos Business Park – Πώς θα αξιοποιηθεί το πρώην ακίνητο της Softex

Άποψη του Πειραιά - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Οι 2 νέες σημαντικές τουριστικές επενδύσεις του Πειραιά – Που θα γίνουν τα νέα ξενοδοχεία

Το νέο "πράσινο" κτίριο γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα - Πηγή: Dromeus Capital / A&M Architects
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” η νέα επένδυση “πράσινων” γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα – Ποιά εταιρεία επενδύει

Elounda Hills Marina - Πηγή: Mirum Hellas
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Προχωρά και με τη “βούλα” το 5άστερο Elounda Hills στο Λασίθι – Σε 5 φάσεις η ολοκλήρωση της mega επένδυσης

Το νέο 5αστέρων Infinity Porto Heli στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Mold Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για τη mega επένδυση του νέου Six Senses στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE5 ημέρες ago

Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει

Άποψη της Ιθάκης - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Γ. Κονταρίνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Ποιό μικρό νησί του Ιονίου προσελκύει mega τουριστικές επενδύσεις – Δείτε τις 2 πιό πρόσφατες

DATA4 Athens Campus - Πηγή: DATA4
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 ημέρες ago

Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE5 ημέρες ago

Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στο Χαλάνδρι - Πηγή: Ten Brinke Residential
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

Ολοκληρώνεται και η οικιστική επένδυση στο τριπλό έργο της Ten Brinke στο Χαλάνδρι

To ακίνητο προς αξιοποίηση στην Ιερά Οδό 61 - Πηγή: Ten Brinke
REAL ESTATE1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Νέο έργο της Ten Brinke “στα σκαριά” στην Πλατεία Αμερικής

The Grid - Πηγή: EY
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η μεγάλη επένδυση για τα “πράσινα” κτίρια γραφείων The Grid στο Μαρούσι

Petra Salis - Πηγή: AVAX Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκίνησε η νέα πολυτελής οικιστική επένδυση της AVAX Development στην Κρήτη

To νέο retail park της Trade Estates στην Πάτρα - Πηγή: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε το νέο retail park στην Πάτρα λίγο πριν την ολοκλήρωση των έργων – Ποιές εταιρείες επενδύουν

Little Athens Project, Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: δείτε πώς θα γίνει η νέα γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς προχωρά το μεγάλο έργο της Dimand για τα νέα Δικαστήρια του Πειραιά

The Grid - Πηγή: EY
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς προχωρά το νέο “πράσινο” συγκρότημα γραφείων The Grid στο Μαρούσι

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).