Ένα νέο πολυτελές ξενοδοχείο, προδιαγραφών 5 αστέρων, αναμένεται να δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη από την εταιρεία Anatolia Hospitality, επί της οδού Μοναστηρίου 24, σε ακίνητο πλησίον του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού της πόλης. Εκεί, δηλαδή, όπου θα βρίσκεται και το τέρμα της βασικής γραμμής του Μετρό της συμπρωτεύουσας. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ίδιας της εταιρείας, στόχος της Anatolia Hospitality είναι η μονάδα να ανοίξει τις πύλες της και να υποδεχθεί το τουριστικό κοινό, μέχρι την άνοιξη του 2020.
Συνολικά, το κόστος της επένδυσης αναμένεται να φτάσει τα 7 εκατ. ευρώ. Το υφιστάμενο κτίριο 4800 τ.μ., εξαγοράστηκε από την Anatolia στις αρχές του 2019, με σκοπό την ανέγερση νέου ξενοδοχείου. Το ακίνητο χρησιμοποιείτο πριν για εμπορική χρήση, γι’ αυτό απαιτούνται περαιτέρω εργασίες αναμόρφωσης για τη μετατροπή του σε κατάλυμα.
Στόχος της εταιρείας που επενδύει στο κτίριο της Μοναστηρίου 24, είναι η δημιουργία ενός τουριστικού «hub» για τη Θεσσαλονίκη, το οποίο θα προσελκύσει μαζικά το ενδιαφέρον. Και το κυριότερο, θα εκμεταλλευτεί τη στρατηγική θέση του ακινήτου, δίπλα δηλαδή στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό και το Μετρό. Όπως ανέφερε για την ακρίβεια η Anatolia Hospitality: «Με την ανάπτυξη των σιδηροδρόμων, το νέο μουσείο Ολοκαυτώματος/Μητροπολιτικό πάρκο καθώς και την σταδιακή αναβάθμιση της περιοχής, το ξενοδοχείο αναμένεται να καθιερωθεί ως σημείο αναφοράς στην Θεσσαλονίκη, η οποία τα τελευταία χρόνια αποπνέει μια υγιή εξωστρέφεια και τουριστική ανάπτυξη».
Σημειώνεται, ότι λεπτομέρειες σχετικά με το όνομα της νέας ξενοδοχειακής μονάδας δεν έχουν γίνει γνωστές, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν πως επιφυλάσσεται «έκπληξη» όσον αφορά την ονοματοδοσία.
Η Anatolia Hospitality που πραγματοποιεί την επένδυση, είναι μία ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται στην ξενοδοχειακή αγορά. Το πρώτο κατάλυμα της εν λόγω εταιρείας άνοιξε το 1928 και αυτή τη στιγμή διατηρεί στο χαρτοφυλάκιό της τα ξενοδοχεία «Anatolia» σε Θεσσαλονίκη και Κομοτηνή. Παράλληλα, εκτός από την ιδιοκτησία των παραπάνω μονάδων, καθίσταται διαχειρίστρια εταιρεία πολυτελών ξενοδοχείων στη Μύκονο και τη Λευκάδα. Επιπρόσθετα, στον Όμιλο της Anatolia δραστηριοποιείται από το 2013 το γραφείο εισερχόμενου τουρισμού ASIT, δείγμα του στόχου που υπάρχει για την περαιτέρω ανάπτυξή της μέσω νέων συμφωνιών διαχείρισης-management ξενοδοχείων και της μίσθωσης ή εξαγοράς νέων καταλυμάτων.
Το παράδειγμα της συγκεκριμένης επένδυσης (σ.σ. ύψους 7 εκατ. ευρώ) της Anatolia Hospitality στη Θεσσαλονίκη, αναδεικνύει τις μεγάλες προοπτικές που «γεννιούνται» στη συμπρωτεύουσα, προς το σκοπό της ενίσχυσης της επιχειρηματικότητας, από το έργο του Μετρό στην πόλη.
Χρήστος Δημόπουλος-bizness.gr