Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Αττική: Ολοκληρώνεται το πρώτο βήμα του διαγωνισμού για τις μεταβατικές υποδομές στη Φυλή

Φίλιππος Παναγόπουλος

Published

on

ΧΥΤΑ Φυλής

Από μέρα σε μέρα αναμένεται να ανοίξουν οι φάκελοι των συμμετεχόντων του διαγωνισμού που διεξάγει ο ΕΔΣΝΑ για τις μεταβατικές υποδομές διαχείρισης απορριμμάτων στην Αττική, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται η επέκταση του ΧΥΤΑ Φυλής, ώστε να εξασφαλιστεί ο απαραίτητος χρόνος για την ομαλότερη μετάβαση στο νέο σύστημα.

Ο εν λόγω διαγωνισμός διεξάγεται με ανταγωνιστική διαδικασία και το άνοιγμα των φακέλων αφορά στην προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών από τις εταιρείες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον, οι οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com, είναι συνολικά τέσσερις.

Σημειώνεται ότι στα πλαίσια του πρώτου αυτού βήματος του διαγωνισμού -καθότι μετέπειτα θα ακολουθήσουν οι τεχνικές και οικονομικές προσφορές που με τη σειρά τους θα οδηγήσουν στην ανάδειξη του αναδόχου του έργου- είχε προκύψει, κατά το προηγούμενο διάστημα, εμπλοκή καθόσον μία εκ των εταιρειών είχε προβάλει αμφισβητήσεις ως προς τη νομιμότητα της διαδικασίας.

Η εμπλοκή αυτή που έφτασε στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών φέρεται να έχει πλέον ξεπεραστεί ανοίγοντας το δρόμο για τη συνέχιση του διαγωνισμού.

Υπενθυμίζεται ότι η αρχική δημοσίευση των τευχών δημοπράτησης του έργου με επίσημο τίτλο: «Μελέτη–κατασκευή έργων, για την Α’ φάση αποκατάστασης της ΟΕΔΑ Δυτικής Αττικής και μεταβατικής διαχείρισης αποβλήτων», είχε πραγματοποιηθεί στο τέλος του περασμένου Αυγούστου. Η προϋπολογισμένη αξία του έργου ανέρχεται σε 29,67 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ, ποσό με ΦΠΑ: 36,79 εκατ. ευρώ) και χρηματοδοτείται από ιδίους πόρους του ΕΔΣΝΑ.

H σύμβαση είναι μεικτή και περιλαμβάνει την εκπόνηση των μελετών, την εκτέλεση του έργου, την υποστήριξη, λειτουργία και αποκατάσταση του χώρου της Οργανωμένης Εγκατάστασης Διαχείρισης Αποβλήτων (ΟΕΔΑ) Δυτικής Αττικής, στη θέση Σκαλιστήρι του Δήμου Φυλής.

Όπως έχει επισημανθεί και από τον ΕΔΣΝΑ, το έργο θεωρείται εξαιρετικά επείγον, προκειμένου να εξασφαλιστεί χρόνος για τον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας στα απορρίμματα της Αττικής με την κατασκευή και λειτουργία των νέων εγκαταστάσεων που είναι χωροθετημένες σε Γραμματικό, Σχιστό και Φυλή.

Η πρόσθετη χωρητικότητα που θα εξασφαλιστεί από τη δρομολογούμενη επέκταση του ΧΥΤΑ Φυλής με το νέο, ενδιάμεσο κύτταρο είναι της τάξης των 4 εκατ. κ.μ. και έχει τουλάχιστον διετή διάρκεια ζωής.

 

Πηγή: ypodomes.com

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΞΕΕ: Οι νικητές του προγράμματος του για την ψηφιακή καινοτομία στον τουρισμό

bizness.gr

Published

on

Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο

Oλοκληρώθηκε χθες ο πρώτος κύκλος του προγράμματος επιτάχυνσης του “CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator”, του πρώτου “startup” επιταχυντή αποκλειστικά για τον τουρισμό που δημιουργήθηκε από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος. Μάλιστα σε ειδική τελετή ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε., Αλέξανδρος Βασιλικός και η Κατερίνα Σαριδάκη, διευθύντρια του CapsuleT, υποδέχτηκαν τις “startup ομάδες” που συμμετείχαν στον πρώτο κύκλο του προγράμματος (Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος 2019) και ανακοίνωσαν τους νικητές του προγράμματος.

Ειδικότερα, το 1ο βραβείο και το χρηματικό έπαθλο των 10.000 ευρώ έλαβε η ομάδα GuestFlip, το 2ο βραβείο και το έπαθλο των 5.000 ευρώ έλαβε η HotelToolbox ενώ τέλος, το 3ο βραβείο και τα 3.000 ευρώ έλαβε η ομάδα της HotelStand. Η μεγάλη νικήτρια του χθεσινού τελικού, όπως τονίστηκε, θα έχει την ευκαιρία να επισκεφθεί το “Google for Startups Campus” στην Βαρσοβία, όπου τα μέλη της ομάδας θα μπορέσουν να έρθουν σε επαφή με Google experts που θα τους καθοδηγήσουν και θα τους υποστηρίξουν με ειδικά mentoring sessions. Τα σχετικά έξοδα είναι καλυμμένα από τη Google, χορηγό του προγράμματος του CapsuleT.

Μετά το πέρας της εκδήλωσης, ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. Αλέξανδρος Βασιλικός υπογράμμισε ότι η ψηφιακή καινοτομία δημιουργεί μια νέα εποχή για την τουριστική οικονομία και το ΞΕΕ ανταποκρινόμενο στις ανάγκες ενός μέλλοντος που είναι ήδη εδώ, πρωταγωνιστεί μέσα από στοχευμένες δράσεις, όπως ο CapsuleT. Τονίζεται ότι στις 16 Δεκεμβρίου 2019 ξεκινά η περίοδος υποβολής αιτήσεων για τον δεύτερο κύκλο του “προγράμματος επιτάχυνσης” (Μάρτιος 2020).

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Παρεμβάσεις καθαρισμού και επισκευών από το δήμο Αθηναίων σε πλατείες

bizness.gr

Published

on

Δημαρχείο Αθήνας

Συνεχίζονται οι παρεμβάσεις του δήμου Αθηναίων σε κεντρικά σημεία ολόκληρης της πόλης με στόχο τον καθαρισμό και την αποκατάστασή τους.

Το τελευταίο τριήμερο συνεργεία του δήμου «σάρωσαν» δυο πολυσύχναστες πλατείες της Αθήνας, στο Γκάζι και στο Παγκράτι. Την πλατεία Κεραμεικού και την Πλατεία Πλυτά. Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, στην Πλατεία Πλυτά, έγινε «μια μεγάλη παρέμβαση που κράτησε τρεις ημέρες» και κατά τη διάρκεια της οποίας κλαδεύτηκαν όλα τα δένδρα, επιδιορθώθηκαν και βάφτηκαν τα παγκάκια, επισκευάστηκε ο ηλεκτροφωτισμός και στους γύρω πεζόδρομους, ενώ πλύθηκε και απολυμάνθηκε η πλατεία.

Στην Πλατεία Κεραμεικού, καθαρίστηκε από αφίσες ο χώρος κοντά στις εισόδους του μετρό, έγιναν βαψίματα κ.α. «Ακόμη δύο πλατείες που είναι έτοιμες, καθαρές και περιποιημένες, για τη βόλτα του Σαββατοκύριακου», έγραψε στον λογαριασμό του στο Facebook ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εντατικές διαβουλεύσεις για το σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

bizness.gr

Published

on

Θεσσαλονίκη, Λευκός Πύργος

Με έντονους ρυθμούς άρχισαν οι εργασίες για την ανάπτυξη του στρατηγικού σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, που ανέλαβε να εκπονήσει το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού «TourLab» του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού. Το σύμφωνο συνεργασίας είχε υπογραφεί στην επίσημη τελετή εγκαινίων της 35ης Διεθνής Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia από την πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου και τον Κοσμήτορα της Σχολής Οικονομίας και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, καθηγητή Ευάγγελο Χρήστου, παρουσία του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Στο πλαίσιο εκπόνησης του σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης θα διεξαχθούν διάφορες έρευνες πεδίου, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται ομάδες εστίασης (focus groups) και διαβουλεύσεις. Οι διαβουλεύσεις που θα πραγματοποιηθούν στοχεύουν στη συλλογή αναγκαίων δεδομένων για το σχέδιο μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, αλλά και στην ουσιαστική αποτύπωση των θέσεων και των προβληματισμών όλων των εμπλεκόμενων φορέων της πόλης σε θέματα τουρισμού. Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν τόσο διαβουλεύσεις «ανοιχτές» στο ευρύ κοινό της πόλης μας, όσο και «κλειστές» θεματικές συναντήσεις.

Η πρώτη κλειστή διαβούλευση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019, με συμμετέχοντες θεσμικούς φορείς της πόλης και της πολιτείας (υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, δήμος Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ΔΕΘ, ΟΛΘ, ΕΚΕΤΑ, και όλα τα Επιμελητήρια της πόλης). Στη συνέχεια, και έως τα μέσα του Μαρτίου 2020, θα πραγματοποιηθούν άλλες 15 διαφορετικές «θεματικές» κλειστές διαβουλεύσεις, με εκπροσώπους φορέων.

Για το τέλος του Μαρτίου 2020 προγραμματίζεται μία ανοιχτή διαβούλευση στην οποία θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν όσοι πολίτες της Θεσσαλονίκης το επιθυμούν.

Σύμφωνα με τον διευθυντή του Ερευνητικού Εργαστηρίου Τουρισμού «TourLab» του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος Ευάγγελο Χρήστου, οι διαβουλεύσεις αυτές αποσκοπούν αφενός να συνεισφέρουν στην καταγραφή των δυνατών σημείων, των αδυναμιών, των ευκαιριών και των απειλών της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού, και αφετέρου να δώσουν φωνή με ουσιαστικό τρόπο σε όλους τους εμπλεκόμενους στην τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, επεσήμανε τη διαρκή δέσμευση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για την εδραίωση της πόλης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού, στο πλαίσιο της οποίας εκπονείται με επιστημονικά και τεχνοκρατικά εχέγγυα και το συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Continue Reading
Advertisement

Trending