Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Enterprise Greece: σχεδιάζονται νέα webinars για την αγορά των ΗΠΑ

bizness.gr

Published

on

Enterprise Greece

Ψηφιακές επιχειρηματικές συναντήσεις (Β2Β) και διαδικτυακά συνέδρια για τον κλάδο της έρευνας και της καινοτομίας στην αγορά των ΗΠΑ, αλλά και για Fνέες αγορές-στόχους σχεδιάζει από τον Σεπτέμβριο η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της πρώτης σειρά διαδικτυακών εξαγωγικών συνεδρίων (webinars).

Τα διαδικτυακά συνέδρια που διοργάνωσε η Enterprise Greece, σε συνεργασία με τα αρμόδια Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στην Ουάσιγκτον, στην Νέα Υόρκη και στο Σαν Φρανσίσκο απευθυνόταν σε στελέχη, κυρίως, ελληνικών μικρομεσαίων εξαγωγικών εταιρειών με ενδιαφέρον δραστηριοποίησης στην αγορά των ΗΠΑ.

Ο κύκλος αυτός, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, ξεκίνησε στις 11 Ιουνίου 2020 με το webinar «Doing Business in the USA – COVID 19 Challenges and Opportunities», το οποίο παρείχε στους συμμετέχοντες συνολική ενημέρωση για δραστηριοποίησή τους στην συγκεκριμένη αγορά, ενώ στις 24 Ιουνίου, εστίασε στον κλάδο των Τροφίμων και Αγροτικών Προϊόντων και στις 30 Ιουνίου, στον κλάδο της τεχνολογίας.

Επισημαίνεται ότι τα webinars δεν έχουν κόστος συμμετοχής και είναι ανοιχτά για όλους τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον χώρο των εξωστρεφών επιχειρήσεων.

Αναλυτικότερα, το webinar «Doing Business in the USA – COVID 19 Challenges and Opportunities-Focus on: Food & Agricultural products» διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Νέας Υόρκης και εστίασε σε θεματικές ενότητες όπως: η υφιστάμενη κατάσταση και οι προοπτικές εξαγωγής ελληνικών τροφίμων στην αγορά των ΗΠΑ, οι γενικότερες τάσεις και εξελίξεις στην premium αγορά τροφίμων στις ΗΠΑ στην μετά-πανδημίας εποχή, οι προοπτικές στον κλάδο λιανικού εμπορίου τροφίμων και οι αντίστοιχες στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο webinar αυτό εγγράφηκαν να παρακολουθήσουν 173 εκπρόσωποι εταιρειών του κλάδου και θεσμικών φορέων.

Ο προϊστάμενος του Γραφείου ΟΕΥ Νέας Υόρκης, Γιώργος Μιχαηλίδης, χαιρέτησε την πρωτοβουλία και εστίασε στην περαιτέρω δικτύωση της ελληνικής εξαγωγικής κοινότητας, με την αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας. Σε ότι αφορά δε στις δυνατότητες και προοπτικές βελτίωσης των εξαγωγικών επιδόσεων ελληνικών τροφίμων στην αγορά των ΗΠΑ, τις χαρακτήρισε εξαιρετικές, υπό την προϋπόθεση ωστόσο υλοποίησης σοβαρών, άρτια οργανωμένων και μακρόπνοων εθνικών προγραμμάτων μάρκετινγκ, που θα καταστήσουν τα ποιοτικά ελληνικά τρόφιμα ευρύτερα γνωστά στον μέσο Αμερικάνο καταναλωτή. Υπογράμμισε επίσης τις ευκαιρίες που διανοίγονται στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ιδίως δε για μικρές/μικρομεσαίες εταιρείες που δεν δύνανται να χρηματοδοτήσουν υψηλού κόστους εκστρατείες προβολής/προώθησης των προϊόντων τους.

Τεχνολογία και καινοτομία

Το webinar Doing Business in the US-COVID 19 Challenges and Opportunities του Σαν Φρανσίσκο εστίασε στον κλάδο της τεχνολογίας και της καινοτομίας και  διοργανώθηκε σε συνεργασία με την προϊσταμένη του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του γενικού προξενείου της Ελλάδας στον ‘Αγιο Φραγκίσκο, Δάφνη Βιτσικουνάκη, γραμματέα ΟΕΥ Α’.

Το webinar είχε 197 εγγεγραμμένους εκπροσώπους εταιρειών του κλάδου και θεσμικούς φορείς, ενώ εναρκτήριο χαιρετισμό απηύθυνε η αντικυβερνήτης της Καλιφόρνια, πρώην πρέσβης των ΗΠΑ στην Ουγγαρία, Ελληνοαμερικανίδα, Eleni Kounalakis.

Η κ. Βιτσικουνάκη αναφέρθηκε στις πρόσφατες εξαγορές των ελληνικών εταιρειών Think Silicon και Softomotive, εν μέσω της πανδημίας, και τόνισε ότι «καταδεικνύουν το ολοένα και αυξανόμενο ενδιαφέρον που προσελκύει το οικοσύστημα νεοφυών εταιρειών της Ελλάδας από το εξωτερικό.

Το webinar που πραγματοποιήθηκε εστίασε στις επιπτώσεις του κορονοϊού και τις τρέχουσες εξελίξεις στο παγκόσμιο επίκεντρο της καινοτομίας, την Silicon Valley. Οι ενδιαφερόμενες ελληνικές επιχειρήσεις τεχνολογίας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις ιδιαιτερότητες της τοπικής αγοράς και τις συναφείς στρατηγικές επιτυχούς εισόδου. Η αξιοποίηση του ελληνικού στοιχείου που δραστηριοποιείται δυναμικά στον τομέα της τεχνολογίας/καινοτομίας στην περιοχή οφείλει να αποτελέσει προτεραιότητα, καθώς δύναται να προσφέρει καθοριστικής σημασίας στήριξη στις ελληνικές startups».

Η Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, εντεταλμένη σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της Enterprise Greece, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Η προώθηση των ελληνικών προϊόντων και η περαιτέρω διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων, γίνεται ακόμα πιο επιτακτική στην παρούσα χρονική συγκυρία, αφού συνιστά απάντηση στις οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας. Για τον λόγο αυτό, το Enterprise Greece αξιοποιώντας τις νέες ψηφιακές δυνατότητες του Οργανισμού, ξεκίνησε μία σειρά webinars σε συνεργασία με τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του ΥΠΕΞ στο εξωτερικό, που στοχεύουν στην ενημέρωση των εξαγωγέων μας για αγορές που διαθέτουν εξαγωγική προοπτική. Σκοπός των δράσεων και πρωτοβουλιών μας είναι πάντα η αρωγή στην επίτευξη εμπορικών συμφωνιών. Για τον λόγο αυτό, συνεχίζουμε στο επόμενο στάδιο, διοργανώνοντας ψηφιακά Β2Β για τους παραπάνω κλάδους στην αγορά των ΗΠΑ καθώς και την επέκταση των διαδικτυακών αυτών συνεδρίων σε επόμενες αγορές στόχους από Σεπτέμβριο».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Υψηλότερη ακόμη και από το 2019 η επισκεψιμότητα στο Smart Park φέτος

bizness.gr

Published

on

Διψήφια αύξηση επισκεψιμότητας σημειώνει το Smart Park από την άρση των περιορισμών στην κυκλοφορία και μετά, με τον Ιούνιο να εμφανίζει αύξηση 19% και τον Ιούλιο 15% σε σύγκριση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019, αντανακλώντας την προτίμηση του κοινού για ασφαλείς και ανοιχτούς εμπορικούς και ψυχαγωγικούς χώρους.

Παράλληλα, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του Smart Park, αλλά και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ιδιαίτερα σε αυτή την κρίσιμη για τη δημόσια υγεία αλλά και την ελληνική οικονομία εποχή, το Πάρκο ενισχύει το μείγμα των προσφερόμενων υπηρεσιών του, με την προσθήκη νέου καταστήματος λιανικής πώλησης γυναικείων ενδυμάτων και αξεσουάρ «PINK WOMAN», συνολικής επιφάνειας περίπου 289 τ.μ.

Συγκεκριμένα, η «ΓΥΑΛΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.», θυγατρική εταιρεία της REDS Α.Ε., που λειτουργεί και εκμεταλλεύεται το Smart Park, υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία εμπορικής μίσθωσης ακινήτου με την εταιρεία «INTRAFASHION GROUP Ανώνυμη Βιοτεχνική και Εμπορική Εταιρία» που διαθέτει το εμπορικό σήμα «PINK WOMAN», για τη δημιουργία εμπορικού καταστήματος, το οποίο θα λειτουργεί στο Εμπορικό Πάρκο Smart Park στα Σπάτα. H επωνυμία «PINK WOMAN» έχει διεθνή παρουσία στον τομέα της λιανικής πώλησης ένδυσης, με πάνω από 80 καταστήματα σε 5 χώρες.

Υπενθυμίζεται πως το Smart Park επανεκκίνησε σταδιακά τη λειτουργία του την 4η Μαΐου 2020 με έναν περιορισμένο αρχικά αριθμό καταστημάτων, ενώ από την 11η Μαΐου 2020 το Πάρκο επανήλθε στους συνήθεις ρυθμούς του με το σύνολο των καταστημάτων του να επαναλειτουργεί. Η ασφάλεια του προσωπικού, των εργαζομένων και των επισκεπτών του Smart Park αποτελεί την ύψιστη προτεραιότητα και στο πλαίσιο αυτό λαμβάνονται διαρκώς πρόσθετα μέτρα για τη διασφάλιση της υγείας όλων.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σε εξέλιξη η διαδικασία για την υπαγωγή του Project Galaxy στο πρόγραμμα “Ηρακλής”

bizness.gr

Published

on

Alpha Bank

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η προεργασία της Alpha Bank για την έγκαιρη ολοκλήρωση της μεγάλης συναλλαγής τιτλοποίησης Μη Εξυπηρετούμενων Ανοιγμάτων Galaxy.

H τράπεζα έχει καταθέσει ήδη αίτηση υπαγωγής στο Πρόγραμμα Προστασίας Στοιχείων Ενεργητικού «Ηρακλής» για το μεγαλύτερο μέρος του Galaxy και συγκεκριμένα, για τα retail χαρτοφυλάκια ύψους 7,6 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες πολύ σύντομα αναμένεται να υποβληθεί και το αίτημα για τα υπόλοιπα χαρτοφυλάκια που απαρτίζουν το Project Galaxy.

Πρόκειται όπως αναφέρουν πηγές της τράπεζας για «ψήφο εμπιστοσύνης» στο πρόγραμμα «Ηρακλής», του οποίου η Alpha Bank θα είναι ο σημαντικότερος εταίρος με συνολικές εγγυήσεις που θα υπερβούν τα 3,5 δισ. ευρώ. Πέραν της τήρησης του χρονοδιαγράμματος που έχει θέσει η διοίκηση της τράπεζας για την ολοκλήρωση του Galaxy, οι τελευταίες εξελίξεις επιβεβαιώνουν τα σημαντικά οφέλη από την προωθούμενη συναλλαγή, καθώς το κόστος «κλειδώνει» στα χαμηλά, τρέχοντα επίπεδα (μέσο κόστος κάτω από 2%).

Όπως επανέλαβε και κατά την πρόσφατη Ετήσια Γενική Συνέλευση της Alpha Bank ο CEO του Oμίλου Βασίλης Ψάλτης, η Alpha Bank βρίσκεται «σε προχωρημένες συζητήσεις με τους προτιμητέους επενδυτές και φιλοδοξούμε, σε σύντομο χρονικό διάστημα, να έχουμε δεσμευτικές προσφορές και να μπούμε στην τελική ευθεία ολοκλήρωσης αυτής της μεγάλης συναλλαγής εντός του τρέχοντος έτους. Η ολοκλήρωση του Galaxy θα μας επιτρέψει να επιτύχουμε την εμπροσθοβαρή βελτίωση στην ποιότητα του ενεργητικού μας και να κάνουμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την επίτευξη των στόχων κερδοφορίας που έχουμε θέσει».

Οι διαπραγματεύσεις με τους τέσσερις υποψηφίους για την ολοκλήρωση της συναλλαγής -που θα οδηγήσει σε μείωση του NPL ratio της τράπεζας στο 13% και σε ουσιαστική αποκλιμάκωση των προβλέψεων για μη εξυπηρετούμενα δάνεια- εξελίσσονται, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, με εντατικούς ρυθμούς, με τις δεσμευτικές προσφορές να αναμένονται περί τα τέλη Σεπτεμβρίου- αρχές Οκτωβρίου. Υπάρχουν δε όλες οι προϋποθέσεις για να ολοκληρωθεί εντός του έτους και μέσα στους κεφαλαιακούς στόχους που έχουν τεθεί.

Η ποιότητα των προσφορών για τη συναλλαγή, που περιλαμβάνει τιτλοποιήσεις ΜΕΑ άνω των 10 δισ. ευρώ και την πώληση της Cepal, με την οποία θα υπάρξει μακροχρόνια σύμβαση εξυπηρέτησης και τυχόν νέων μη εξηπηρετούμενων ανοιγμάτων (ΜΕΑ) της Τράπεζας, είναι τέτοια που προκαλεί αισιοδοξία ότι η Cepal θα μεταβιβαστεί σε ισχυρό σχήμα, διαμορφώνοντας αφενός προϋποθέσεις ανάδειξής της στον κορυφαίο servicer της χώρας και αφετέρου προοπτικές μακροχρόνιας απασχόλησης για το προσωπικό της.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής Galaxy η Alpha Bank:

– θα διαθέτει από τους υψηλότερους δείκτες κεφαλαιακής επάρκειας στην ελληνική αγορά, με ένα από τα υψηλότερα αποθέματα κεφαλαίων έναντι των ελάχιστα απαιτούμενων ορίων βάσει της διαδικασίας εποπτικού ελέγχου και αξιολόγησης (SREP), και παράλληλα

– θα είναι η τράπεζα με το χαμηλότερο ποσοστό DTC (αναβαλλόμενου φόρου) επί του συνόλου των εποπτικών κεφαλαίων μεταξύ του ανταγωνισμού.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Greece meets Germany: οι 7 ελληνικές εταιρείες στο περίπτερο του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου στη ΔΕΘ

bizness.gr

Published

on

Ελλάδα, Γερμανία

Επτά ελληνικές εταιρείες έχουν δηλώσει μέχρι σήμερα συμμετοχή στο Ομαδικό Περίπτερο του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου (PAV 10), που θα φιλοξενηθεί στην 85η ΔΕΘ με τιμώμενη χώρα τη Γερμανία και θα φέρει τον τίτλο «Greece meets Germany».

Πρόκειται για τις ISOMAT, Software Competitiveness International (SCI), Osipidis Travel Service, MStR Law SA, MAZARS, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου (AEGEAN Motorway) και Organic Electronic Technologies (ΟΕΤ).

Οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις στο Ομαδικό Περίπτερο του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου δραστηριοποιούνται στους τομείς της παραγωγής οικοδομικών χημικών και κονιαμάτων, της έρευνας και ανάπτυξης λογισμικών και υπηρεσιών πληροφορικής, των ταξιδιωτικών υπηρεσιών, των νομικών υπηρεσιών, της παροχής ελεγκτικών, συμβουλευτικών και φορολογικών υπηρεσιών, της διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων και της παραγωγής νεοτεχνολογικών προϊόντων.

Από τις 5 έως τις 13 Σεπτεμβρίου, οπότε θα διαρκέσει η Διεθνής Έκθεση, οι εν λόγω εταιρείες εστιάζοντας στην εξωστρέφεια, θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν στους επισκέπτες της διοργάνωσης τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, αναζητώντας ευκαιρίες σύναψης νέων εμπορικών ή και επενδυτικών συνεργασιών, συμμετέχοντας παράλληλα και σε προγραμματισμένες Β2Β συναντήσεις.

Σημειώνεται ότι, το περιθώριο δήλωσης συμμετοχής στο Ομαδικό Περίπτερο του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου «Greece meets Germany», εκπνέει τις επόμενες ημέρες, με τη διαθεσιμότητα να είναι πλέον εξαιρετικά περιορισμένη.

Υπενθυμίζεται ότι, στο μεταξύ έχουν ήδη κλείσει οι συμμετοχές στο Εθνικό Γερμανικό Περίπτερο 13, στο οποίο θα φιλοξενηθούν συνολικά 56 εκπρόσωποι του γερμανικού επιχειρείν καθώς και θεσμικών φορέων της γερμανικής πολιτείας.

Ο Γενικός Διευθυντής του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, «καλωσορίζοντας» τις ελληνικές συμμετοχές στο Ομαδικό Περίπτερο του φορέα δήλωσε ότι «η 85η ΔΕΘ θα διευρύνει τον ορίζοντα της εξωστρεφούς δράσης κάθε συμμετέχουσας εταιρείας στη Διοργάνωση. Ελλάδα και Γερμανία, κινούμενες κόντρα στον Covid-19, θα λάβουν στη Θεσσαλονίκη τη “σκυτάλη” από το Ελληνογερμανικό Οικονομικό Φόρουμ του Βερολίνου, δίνοντας συνέχεια σε έναν “επενδυτικό μαραθώνιο”, που μέχρι σήμερα έχει αναδείξει πολλούς και σημαντικούς “νικητές”».

Continue Reading
Advertisement

Trending