Connect with us

SPECIAL EDITIONS

Η ιδιαίτερη διαφημιστική καμπάνια της SWISS

bizness.gr

Published

on

Swiss

Για να γιορτάσει την Ελβετική κληρονομιά που πρεσβεύει την τελειότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια, η SWISS λανσάρει μια καμπάνια στα social media, με «εξοργιστικά» βίντεο, που στόχο έχουν να προκαλέσουν δημιουργικά όσους μοιράζονται το πάθος της εταιρείας για την τελειότητα. Στην Ελλάδα επίσης η εταιρεία τρέχει προσαρμοσμένη καμπάνια με ειδικά σχεδιασμένα Escape Rooms, ραδιοφωνικά σποτ και διαγωνισμό με δώρο ένα ταξίδι στην Ελβετία.

Τα ελκυστικά διαφημιστικά βίντεο δείχνουν μια σειρά από άψογα σενάρια να τελειώνουν όλα με έναν όχι και τόσο τέλειο τρόπο: μια τούρτα κόβεται σε κομμάτια με τον λάθος τρόπο, μια πρίζα έχει στερεωθεί στραβά στον τοίχο, ένα πλακάκι έχει ένα τελείως διαφορετικό σχέδιο από τα υπόλοιπα και τα ίδια χρωματικά βιβλία έχουν ταξινομηθεί με τελείως λάθος σειρά. Αυτές οι ατέλειες μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικές σε μερικούς ανθρώπους, αλλά σίγουρα κεντρίζουν την προσοχή αυτών που επιζητούν την τελειότητα.

Πέρα από την ευρηματικότητα της, η καμπάνια της SWISS, η οποία λέγεται «SWISS Celebrates Perfection”, έρχεται να ενισχύσει την μακρόχρονη εταιρική στρατηγική της SWISS που έχει σαν σκοπό να μεγιστοποιήσει την φινέτσα και την τελειότητα, χαρακτηριστικά που κυριαρχούν στην Ελβετική κουλτούρα.

Πέρα από αυτή την καμπάνια σε Facebook, Instagram και Youtube, η SWISS τρέχει επίσης στην Ελλάδα μια σειρά από δράσεις που έχουν προσαρμοστεί για να διαδώσουν τα μηνύματά της σε ακόμη περισσότερο κόσμο στην τοπική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιεί μια ιδιαίτερα πρωτότυπη δράση σε δυο Escape Rooms στην Αθήνα, όπου οι συμμετέχοντες θα πρέπει να λύσουν διάφορους γρίφους και να εντοπίσουν τις ατέλειες για να ολοκληρώσουν το παιχνίδι και να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια και όμορφα branded δώρα, ενώ παράλληλα είναι σε εξέλιξη και ραδιοφωνική καμπάνια και διαγωνισμός με έπαθλο ένα “Τέλειο ταξίδι στην Ελβετία” για δυο τυχερούς σε Λάμψη 92,3 και Athens DJ 95,2FM.

«Η προσοχή στις λεπτομέρειες, που κάνουν τη διαφορά, ήταν πάντα ένα βασικό χαρακτηριστικό του DNA της SWISS. Ως η Αεροπορική Εταιρεία της Ελβετίας, αποστολή μας να είναι να τιμήσουμε την κουλτούρα μας. Γνωρίζοντας ότι μοιραζόμαστε αυτόν τον τρόπο σκέψης με πολλούς άλλους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, νιώσαμε ότι ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε κάτι που θα κινήσει το ενδιαφέρον ανθρώπων που παθιάζονται με την τελειότητα, αλλά με έναν αρκετά διασκεδαστικό τρόπο,» σχολιάζει η Kristina Öström, Director Marketing EMEA στον Όμιλο Lufthansa.

SPECIAL EDITIONS

Έρευνα: 1 στις 8 εταιρείες στην Ευρώπη δέχθηκε επίθεση στα συστήματα ΙΤ το 2019

bizness.gr

Published

on

Internet of Things

Τις προσπάθειες θωράκισής τους έναντι των ψηφιακών επιθέσεων εντείνουν οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις. Το 2019, το 93% των επιχειρήσεων της Ε.Ε. – με 10 ή περισσότερους εργαζόμενους – έλαβε τουλάχιστον ένα μέτρο για την ασφάλεια των υπολογιστικών συστημάτων και των συστημάτων επικοινωνίας.

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε χθες η Eurostat, μια στις τρεις επιχειρήσεις (34%) δήλωσε ότι έχει έγγραφα σχετικά με μέτρα, πρακτικές ή διαδικασίες σχετικά με την ασφάλεια των ΤΠΕ. Από τα στοιχεία της στατιστικής υπηρεσίας της Ε.Ε. προκύπτει ότι το 62% των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων ενημέρωσε το προσωπικό για τις υποχρεώσεις σε θέματα ασφάλειας των ΤΠΕ. Στο μεταξύ, μία στις τέσσερις εταιρείες στην Ε.Ε. (24%) ήταν ασφαλισμένη κατά περιστατικών ασφαλείας ΤΠΕ, ενώ μια στις οκτώ επιχειρήσεις (12%) τουλάχιστον μία φορά αντιμετώπισε προβλήματα λόγω συμβάντων. που σχετίζονται με την ασφάλεια των ΤΠΕ.

Όσον αφορά στις μεγάλες επιχειρήσεις, σχεδόν όλες οι μεγάλες επιχειρήσεις χρησιμοποίησαν τουλάχιστον ένα μέτρο ΤΠΕ (99% των επιχειρήσεων που απασχολούν 250 άτομα ή περισσότερο). Το ποσοστό αυτό ήταν ελαφρώς μικρότερο για τις μεσαίες εταιρείες, που απασχολούν 50-249 άτομα, (97%) και 92% στις μικρές επιχειρήσεις (10 έως 49 άτομα).

Η Eurostat διαπιστώνει ότι, πλέον, αποτελεί κοινή πρακτική μεταξύ των ευρωπαϊκών εταιρειών η σύνταξη εγγράφων σχετικά με μέτρα, πρακτικές ή διαδικασίες για την ασφάλεια των ΤΠΕ, σε ποσοστά που κυμαίνονται από 76% στις μεγάλες και 54% στις μεσαίες έως 30% στις μικρές επιχειρήσεις.

Ενημέρωση προσωπικού

Αρκετά επιμελείς αποδεικνύονται οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις, όσον αφορά την ενημέρωση του προσωπικού τους για ζητήματα ψηφιακής ασφάλειας. Η μεγάλη πλειοψηφία (91%) των μεγάλων επιχειρήσεων ενημέρωσε το 2019 τους υπαλλήλους της για τις υποχρεώσεις τους, όσον αφορά θέματα ασφάλειας ΤΠΕ. Το ίδιο έκανε και το 78% των μεσαίων και το 58% των μικρών εταιρειών.

Όσον αφορά τα περιστατικά ψηφιακών επιθέσεων, συνολικά, οι μεγάλες επιχειρήσεις έχουν περισσότερες πιθανότητες να αντιμετωπίσουν προβλήματα λόγω συμβάντων, που σχετίζονται με την ασφάλεια των ΤΠΕ. Το ένα τέταρτο (23%) αντιμετώπισε προβλήματα από τέτοια περιστατικά έναντι 17% στις μεσαίες επιχειρήσεις και 11% στις μικρές, ενώ το 2019, το 40% των μεγάλων, το 33% των μεσαίων και το 22% των μικρών επιχειρήσεων ανέφεραν ότι ήταν ασφαλισμένοι για τέτοια περιστατικά.

Μέτρα ασφαλείας

Το 2019, το πιο συνηθισμένο μέτρο ψηφιακής ασφάλειας, που χρησιμοποιούσαν οι επιχειρήσεις της Ε.Ε., σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat, ήταν η ενημέρωση του λογισμικού ή των λειτουργικών συστημάτων (87% των εταιρειών), ενώ ακολουθούσε ο ισχυρός έλεγχος ταυτότητας με κωδικό πρόσβασης (77%), η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας σε ξεχωριστή τοποθεσία ή στο cloud (76%) και ο έλεγχος πρόσβασης στο δίκτυο (64%).

Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν λιγότερο συχνά τεχνικές κρυπτογράφησης δεδομένων, εγγράφων ή ηλεκτρονικών μηνυμάτων (38%), δοκιμές ασφαλείας ΤΠΕ (36%), αξιολόγηση κινδύνου ΤΠΕ (34%) και ταυτοποίηση χρήστη και πιστοποίηση μέσω βιομετρικών μεθόδων (10%).

 

Πηγή: sepe.gr

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Πρόοδος και προκλήσεις γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο ομιλίας του Κων. Δασκαλάκη

bizness.gr

Published

on

Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, MIT

Το στάδιο στο οποίο βρίσκεται σήμερα η πρόοδος στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης και οι προκλήσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι επιστήμονες βρέθηκαν στο επίκεντρο ομιλίας που παρέδωσε στο Ίδρυμα Ευγενίδου ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής του τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Επιστήμης Υπολογιστών του ΜΙΤ στις ΗΠΑ.

Στην ομιλία του, με κατανοητό και άμεσο λόγο, ο κ. Δασκαλάκης εξήγησε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη βασίζεται εν πολλοίς στα δεδομένα που υπάρχουν στο ψηφιακό αποτύπωμα της ανθρωπότητας και τον τρόπο με τον οποίο τα επεξεργάζονται οι εκάστοτε αλγόριθμοι.

Ωστόσο, τόνισε το «τεράστιο ζήτημα αξιοπιστίας» της τεχνολογίας, που προκύπτει είτε από ελλιπή ή μη αντιπροσωπευτικά δεδομένα, είτε από κακή χρήση στατιστικών μεθόδων. ‘Αλλωστε, η έρευνά του για την Τεχνητή Νοημοσύνη επικεντρώνεται εν μέρει και στο πώς μπορεί να αποφευχθεί η υιοθέτηση στερεοτύπων και προκαταλήψεων που εμπεριέχονται στα δεδομένα από τα οποία εκείνη μαθαίνει.

Η έλλειψη αξιοπιστίας της Τεχνητής Νοημοσύνης, πάντως, δεν θα πρέπει να αποτελεί αποτρεπτικό παράγοντα χρήσης της. Αντιθέτως. Ο κ. Δασκαλάκης είναι υπέρμαχος της εισαγωγής του μαθήματος της πληροφορικής ήδη από το δημοτικό. «Πρέπει να ξέρεις τις διεργασίες που γίνονται και πώς λειτουργούν οι αλγόριθμοι. Αλλιώς δεν μπορείς να θεωρείσαι ολοκληρωμένος άνθρωπος και να είσαι υπεύθυνος πολίτης σήμερα», τόνισε και πρόσθεσε: «Γι’ αυτό και θέλω να βοηθήσω το ευρύτερο κοινό να μπορεί να αντιλαμβάνεται τι διεργασίες μπορεί να γίνονται πίσω από την τεχνολογία που χρησιμοποιεί».

Επιπλέον, η Τεχνητή Νοημοσύνη, σύμφωνα με τον κ. Δασκαλάκη, έχει σκοπό να είναι βοηθός του ανθρώπου και όχι τροχοπέδη στην ανάπτυξή του. «Ο άνθρωπος του μέλλοντος και του παρόντος χρησιμοποιεί την τεχνολογία ως βοήθεια. Για να κάνει υπολογισμούς, στους οποίους είναι καλύτεροι οι υπολογιστές», είπε, για να επισημάνει: «Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι από τους πιο εκπληκτικούς υπολογιστές. Με την Τεχνητή Νοημοσύνη, θέλουμε να τον απαλλάξουμε από τις τετριμμένες εργασίες και να τον αφήσουμε ελεύθερο για να κάνει τις πιο δημιουργικές εργασίες».

Ο κ. Δασκαλάκης εξήγησε ότι έως σήμερα η επιστήμη έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο σε ό,τι αφορά το κομμάτι της αναπαραγωγής νοητικών διεργασιών, όπως η κατανόηση φωνής και εικόνας και το παίξιμο παιχνιδιών. ‘Αλλωστε, όλο και περισσότεροι πραγματοποιούν φωνητικές αναζητήσεις στο κινητό τους ή χρησιμοποιούν έξυπνες συσκευές-βοηθούς, «συνομιλώντας» με τους οποίους μπορούν να επιλέξουν τι μουσική θα ακούσουν είτε τι θα αγοράσουν μέσω διαδικτύου.

Μέτρια είναι η πρόοδος σε ό,τι αφορά την κατανόηση κειμένου, τη μετάφραση και τη σύνθεση, ενώ απογοητευτικά είναι τα αποτελέσματα που έχει να δείξει η επιστήμη σχετικά με τον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό, τη μεταφορά γνώσης και τη γενική νοημοσύνη, που χρειάζονται για να κάνει ένα ρομπότ σκι, για παράδειγμα.

Η ομιλία του κ. Δασκαλάκη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο έκθεσης στο Ίδρυμα Ευγενίδου σε συνεργασία με τα Γενικά Αρχεία του Κράτους για τον μεγάλο Έλληνα μαθηματικό, Κωνσταντίνο Καραθεοδωρή, η οποία θα διαρκέσει μέχρι και τις 17 Ιανουαρίου 2020.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Τη χρήση κοινού φορτιστή για όλα τα κινητά συζητά ξανά η Ευρώπη

bizness.gr

Published

on

Φορτιστές κινητών τηλεφώνων

Το θέμα της χρήσης ενός κοινού φορτιστή για όλα τα κινητά τηλέφωνα, επαναφέρει στο τραπέζι των συζητήσεων η Ευρωπαϊκή Ένωση. Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο συζητά σήμερα το θέμα, ζητώντας τη θέσπιση δεσμευτικών μέτρων για κοινό φορτιστή κινητών τηλεφώνων και άλλων φορητών συσκευών.

Ο κοινός φορτιστής θα πρέπει να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλα τα κινητά τηλέφωνα, τα tablets, τα ηλεκτρονικά βιβλία και άλλες φορητές συσκευές, σύμφωνα με όσα αναμένεται να συζητήσουν σήμερα οι ευρωβουλευτές. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι παλιοί φορτιστές παράγουν περισσότερους από 51.000 τόνους ηλεκτρονικών αποβλήτων ετησίως.

Με στόχο να μειωθούν τα ηλεκτρονικά απόβλητα και να διευκολυνθούν οι καταναλωτές, η Ε.Ε. κατήρτισε το 2014 την Οδηγία για τον ραδιοεξοπλισμό. Μέσω της Οδηγίας, Κοινοβούλιο και Συμβούλιο ζητούσαν τη δημιουργία ενός κοινού φορτιστή για όλα τα τηλέφωνα και εξουσιοδοτούσαν την Επιτροπή να αναλάβει δράση σχετικά με αυτό το θέμα.

“Η πολιτική “ενθάρρυνσης” της Επιτροπής προς τη βιομηχανία πάνω στο θέμα αυτό, δεν έχει καταφέρει να πετύχει τους στόχους της νομοθεσίας. Οι εθελοντικές συμφωνίες μεταξύ των διαφόρων εταιρειών δεν έχουν φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα”, αναφέρει σχετικά το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Της συζήτησης που θα πραγματοποιηθεί σήμερα, θα ακολουθήσει ψήφισμα επί του θέματος σε προσεχή σύνοδο της Ολομέλειας του Κοινοβουλίου.

Η Οδηγία του 2014

Σε μια προσπάθεια να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στην πρόκληση του αυξανόμενου αριθμού και της συνεχώς μεγαλύτερης ποικιλίας των συσκευών, οι ευρωβουλευτές θέσπισαν το 2014 εναρμονισμένους κανόνες για τη διάθεση στην αγορά του ραδιοεξοπλισμού, όπως είναι τα κινητά τηλέφωνα, τα τηλεχειριστήρια αυτοκινήτου και τα μόντεμ. Στόχος της Οδηγίας ήταν να διασφαλίσουν ότι η κάθε συσκευή δεν θα επηρεάζει αρνητικά την ύπαρξη της άλλης, καθώς και ότι θα τηρεί κάποιες σημαντικές απαιτήσεις αναφορικά με την υγεία και την ασφάλεια.

Σύμφωνα με την Οδηγία, ο ραδιοεξοπλισμός, που διατίθεται στην αγορά, θα πρέπει να είναι συμβατός με έναν κοινού τύπου φορτιστή. Επίσης, βάσει της Οδηγίας, οι αρμόδιες Αρχές θα πρέπει να διαθέτουν πρόσθετα εργαλεία, που θα τις βοηθήσουν να εντοπίζουν στην αγορά ραδιοεξοπλισμό, που δεν τηρεί τους νέους κανόνες ασφαλείας. “Η σημερινή ασυμβατότητα των φορτιστών για κινητά τηλέφωνα, “έξυπνα” τηλέφωνα, ταμπλέτες, ψηφιακές κάμερες, συνιστά έναν εφιάλτη και δημιουργεί μια πραγματικά άβολη κατάσταση για τους καταναλωτές. Η Οδηγία θα τελείωνε αυτόν τον εφιάλτη και επίσης, είναι πολύ καλό για το περιβάλλον”, είναι το σκεπτικό των Ευρωβουλευτών.

Θυμίζουμε ότι, όταν ψηφίστηκε η Οδηγία, είχε προβλεφθεί περιθώριο δύο ετών για να μεταφέρουν την αναθεωρημένη Οδηγία στην εθνική τους νομοθεσία και οι κατασκευαστές θα έχουν έναν επιπλέον χρόνο για να συμμορφωθούν με τους νέους κανόνες. Συνεπώς, ο κοινός φορτιστής για όλα τα κινητά τηλέφωνα θα έπρεπε να βρίσκεται στην αγορά, ήδη, από το 2017.

 

Πηγή: sepe.gr

Continue Reading
Advertisement

Trending