Connect with us

SPECIAL EDITIONS

Η ιδιαίτερη διαφημιστική καμπάνια της SWISS

bizness.gr

Published

on

Swiss

Για να γιορτάσει την Ελβετική κληρονομιά που πρεσβεύει την τελειότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια, η SWISS λανσάρει μια καμπάνια στα social media, με «εξοργιστικά» βίντεο, που στόχο έχουν να προκαλέσουν δημιουργικά όσους μοιράζονται το πάθος της εταιρείας για την τελειότητα. Στην Ελλάδα επίσης η εταιρεία τρέχει προσαρμοσμένη καμπάνια με ειδικά σχεδιασμένα Escape Rooms, ραδιοφωνικά σποτ και διαγωνισμό με δώρο ένα ταξίδι στην Ελβετία.

Τα ελκυστικά διαφημιστικά βίντεο δείχνουν μια σειρά από άψογα σενάρια να τελειώνουν όλα με έναν όχι και τόσο τέλειο τρόπο: μια τούρτα κόβεται σε κομμάτια με τον λάθος τρόπο, μια πρίζα έχει στερεωθεί στραβά στον τοίχο, ένα πλακάκι έχει ένα τελείως διαφορετικό σχέδιο από τα υπόλοιπα και τα ίδια χρωματικά βιβλία έχουν ταξινομηθεί με τελείως λάθος σειρά. Αυτές οι ατέλειες μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικές σε μερικούς ανθρώπους, αλλά σίγουρα κεντρίζουν την προσοχή αυτών που επιζητούν την τελειότητα.

Πέρα από την ευρηματικότητα της, η καμπάνια της SWISS, η οποία λέγεται «SWISS Celebrates Perfection”, έρχεται να ενισχύσει την μακρόχρονη εταιρική στρατηγική της SWISS που έχει σαν σκοπό να μεγιστοποιήσει την φινέτσα και την τελειότητα, χαρακτηριστικά που κυριαρχούν στην Ελβετική κουλτούρα.

Πέρα από αυτή την καμπάνια σε Facebook, Instagram και Youtube, η SWISS τρέχει επίσης στην Ελλάδα μια σειρά από δράσεις που έχουν προσαρμοστεί για να διαδώσουν τα μηνύματά της σε ακόμη περισσότερο κόσμο στην τοπική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιεί μια ιδιαίτερα πρωτότυπη δράση σε δυο Escape Rooms στην Αθήνα, όπου οι συμμετέχοντες θα πρέπει να λύσουν διάφορους γρίφους και να εντοπίσουν τις ατέλειες για να ολοκληρώσουν το παιχνίδι και να κερδίσουν αεροπορικά εισιτήρια και όμορφα branded δώρα, ενώ παράλληλα είναι σε εξέλιξη και ραδιοφωνική καμπάνια και διαγωνισμός με έπαθλο ένα “Τέλειο ταξίδι στην Ελβετία” για δυο τυχερούς σε Λάμψη 92,3 και Athens DJ 95,2FM.

«Η προσοχή στις λεπτομέρειες, που κάνουν τη διαφορά, ήταν πάντα ένα βασικό χαρακτηριστικό του DNA της SWISS. Ως η Αεροπορική Εταιρεία της Ελβετίας, αποστολή μας να είναι να τιμήσουμε την κουλτούρα μας. Γνωρίζοντας ότι μοιραζόμαστε αυτόν τον τρόπο σκέψης με πολλούς άλλους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο, νιώσαμε ότι ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε κάτι που θα κινήσει το ενδιαφέρον ανθρώπων που παθιάζονται με την τελειότητα, αλλά με έναν αρκετά διασκεδαστικό τρόπο,» σχολιάζει η Kristina Öström, Director Marketing EMEA στον Όμιλο Lufthansa.

SPECIAL EDITIONS

Οι νέες τακτικές που εφάρμοσε στα προϊόντα της η Κρι Κρι

bizness.gr

Published

on

Εταιρεία τροφίμων Κρι Κρι

Στις νέες τακτικές που εφάρμοσε η Κρι Κρι για μείωση της ζάχαρης σε όλα της τα προϊόντα, διατηρώντας την υψηλή διατροφική τους αξία, αναφέρθηκε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Κρι Κρι, Τζελίνα Κουκουμέλη στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) σε συνεργασία με την Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα «Food for Life», με θέμα «Έρευνα & Καινοτομία: Πυλώνες Ανάπτυξης της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων».

Η κ. Κουκουμέλη παρουσίασε τους κύριους στόχους της εταιρείας για μείωση της ζάχαρης και όχι αντικατάστασή της από γλυκαντικές ουσίες, πρακτική που συνάδει με τις παγκόσμιες συστάσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

Ειδικότερα, έγινε αναφορά στο επαναλανσάρισμα της νέας σειράς προϊόντων Κρι Κρι επιδόρπια γιαουρτιού με φρούτα τα οποία περιέχουν 26% λιγότερη ζάχαρη, χαμηλά λιπαρά και θερμίδες, ενώ δεν περιέχουν χρωστικές ουσίες και συντηρητικά. Παράλληλα, είναι πλούσια σε ασβέστιο, συμβάλλοντας στην πεπτική υγεία.

Επιπλέον, μείωση από 13 έως 35% στα συνολικά σάκχαρα, ανάλογα με την προϊοντική κατηγορία, έγινε και σε όλα τα προϊόντα Κρι Κρι Kids επιδόρπια γιαουρτιού, που κατέχουν την 1η θέση στις καρδιές των παιδιών. Τα Κρι Κρι Kids παρασκευάζονται αποκλειστικά από 100% ελληνικό γάλα ημέρας, χωρίς χρωστικές ουσίες και συντηρητικά.

Τέλος, η κ. Κουκουμέλη αναφέρθηκε στο λανσάρισμα του 1ου βρεφικού γιαουρτιού στην ελληνική αγορά με ονομασία «Το πρώτο μου γιαουρτάκι». Το νέο αυτό προϊόν αποτελεί το πρώτο γιαούρτι ειδικά σχεδιασμένο για βρέφη από 6 μηνών με την σύμφωνη γνώμη του Ελληνικού Κολλεγίου Παιδιάτρων με ελληνικό γάλα ημέρας και ήπιες καλλιέργειες, χωρίς πρόσθετα σάκχαρα ή συντηρητικά.

Την ενημερωτική εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και φοιτητές Πανεπιστημιακών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων, καθώς και εκπρόσωποι της Πολιτείας και των Φορέων σχετικών με τη διατροφή.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Deloitte: Καθάρισε πάνω από μισό τόνο σκουπιδιών από παραλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

bizness.gr

Published

on

Deloitte Impact Day

Σημαντική επιτυχία σημείωσε το 1ο Impact Day που διοργάνωσε η Deloitte Ελλάδος, σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA, ως Εταιρικό της Μέλος, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, πάνω από 300 εργαζόμενοι από την εταιρεία συμμετείχαν σε αυτή την ενέργεια για καθαρότερες ακτές. Σημειώνεται πως ο καθαρισμός πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα στις παραλίες του Ελληνικού στην Αθήνα και στο Καραμπουρνάκι στην Θεσσαλονίκη.

Η Deloitte, έχοντας ως σκοπό να συνεισφέρει στην κοινωνία και την βιωσιμότητα του περιβάλλοντος, πραγματοποίησε την πρώτη από μία σειρά δράσεων που θα ακολουθήσουν στο πλαίσιο του ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Οι εργαζόμενοι αφιέρωσαν την ημέρα τους, μαζεύοντας σκουπίδια που μολύνουν τις ακτές της χώρας. Με αυτόν τον τρόπο, μετέδωσαν την αξία του εθελοντισμού και συνέβαλαν έμπρακτα στην προάσπιση ενός καθαρού περιβάλλοντος.

Από την ενέργεια αυτή συλλέχθηκαν πάνω από μισός τόνος απορριμμάτων. Τα κυριότερα αντικείμενα που εντοπίστηκαν και καθαρίστηκαν από τις παραλίες ήταν αποτσίγαρα, καλαμάκια, μπουκάλια/καπάκια, ποτήρια μιας χρήσης/καπάκια, σακούλες, συσκευασίες τροφίμων και λοιπά ήδη μικροπλαστικών που επιβαρύνουν τις ακτές και καταλήγουν στο πόσιμο νερό.

Ο κ. Δημήτρης Κατσιμπόκης, CSR Leader/Audit & Assurance Partner, δήλωσε χαρακτηριστικά για το 1o Impact Day:

«Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για τους ανθρώπους μας, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν άμεσα και με ενθουσιασμό στο κάλεσμά μας να δημιουργήσουμε θετικό αντίκτυπο, που έχει αξία για την κοινωνία και το περιβάλλον, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».

Η «Deloitte Impact Day» είναι ένας παγκόσμιος θεσμός που έχει καθιερωθεί εδώ και 20 χρόνια. Διοργανώνεται μία φορά τον χρόνο σε πάνω από 150 χώρες του κόσμου, όπου και δραστηριοποιείται η εταιρεία. Την ημέρα αυτή συμμετέχουν πάνω από 280.000 επαγγελματίες, παγκοσμίως, οι οποίοι κάνουν πράξη μέσω του εθελοντισμού το «Make an Impact that Matters» που έχει ορίσει ως σκοπό της η Deloitte.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Άνω των 2,5 τρισ. δολάρια η αξία των πληρωμών με χρήση βιομετρικών στοιχείων το 2024

bizness.gr

Published

on

Ξεκλείδωμα με χρήση δαχτυλικού αποτυπώματος

Ελάχιστα χρόνια νωρίτερα η χρήση βιομετρικών στοιχείων για την εκτέλεση μιας πληρωμής, δηλαδή η επιβεβαίωση της ταυτότητας ενός ατόμου μέσα από την ανίχνευση ενός μοναδικού χαρακτηριστικού, όπως το δακτυλικό αποτύπωμα ή η ίριδα του ματιού, θα παρέπεμπε σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Πλέον, ο πλανήτης φαίνεται να αγκαλιάζει τη χρήση των βιομετρικών στοιχείων για την ταυτοποίηση των πολιτών κατά τη διαδικασία των πληρωμών. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Juniper Research, η συνολική αξία των πληρωμών, που εκτελούνται με τη χρήση των βιομετρικών χαρακτηριστικών του καταναλωτή αναμένεται να ανέλθει, παγκοσμίως, το 2019 σε $228 δισ., για να εκτοξευθεί στα $2,5 τρισ. το 2024.

Από τα στοιχεία που επικαλείται η έρευνα της εταιρείας, προκύπτει ότι σήμερα το 35% των χρηστών smartphone χρησιμοποιεί ήδη τεχνολογίες βιομετρικής πιστοποίησης για την ενίσχυση της ασφάλειας της συσκευής του, κυρίως δακτυλικά αποτυπώματα ή αναγνώριση προσώπου, ενώ ορισμένες εταιρείες έχουν, επίσης, εισαγάγει φωνητικά αναγνωριστικά στοιχεία ως κωδικούς πρόσβασης στους λογαριασμούς. Οι αναλυτές σημειώνουν ότι οι τράπεζες και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών έχουν το προβάδισμα όσον αφορά τη χρήση βιομετρικών στοιχείων γι’ αυτές τις λειτουργίες.

“Πριν από μια δεκαετία θα ήταν αδιανόητη η χρήση της φωνής, του δακτυλικού αποτυπώματος ή του προσώπου ενός χρήστη, ως κωδικός πρόσβασης. Σήμερα η εικόνα αλλάζει. Είναι ενδιαφέρον ότι αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η βιομετρική πιστοποίηση είναι πιο ασφαλής από τα παραδοσιακά μέσα”, αναφέρουν οι αναλυτές.

Θετικοί οι χρήστες

Ήδη, σύμφωνα με έρευνα της Visa, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δείχνουν ενδιαφέρον στη χρήση βιομετρικών στοιχείων για τις πληρωμές τους. Σχεδόν τα τρία τέταρτα θεωρούν ασφαλή την πιστοποίηση, όπου ένα βιομετρικό στοιχείο χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με συσκευή πληρωμών.

Η έρευνα αποκαλύπτει, σχετικά με τα πλεονεκτήματα της βιομετρικής πιστοποίησης, ότι το 51% των Ευρωπαίων δηλώνει πως θα δημιουργούσε γρηγορότερη και ευκολότερη εμπειρία πληρωμών σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους.

Ομοίως, το ένα τρίτο βρίσκει θετικό το γεγονός ότι η βιομετρική πιστοποίηση σημαίνει πως τα στοιχεία τους θα είναι ασφαλή, ακόμη κι αν η συσκευή τους χαθεί ή κλαπεί. Όσον αφορά την ασφάλεια των βιομετρικών τεχνολογιών, το 81% των καταναλωτών θεωρεί τα δακτυλικά αποτυπώματα πιο ασφαλή, με το σκανάρισμα της ίριδας να ακολουθεί (76%).

Για αυτόν το λόγο, περισσότεροι από τους μισούς (53%) προτιμούν το δακτυλικό αποτύπωμα για πληρωμές, σε σχέση με άλλες μορφές βιομετρικής πιστοποίησης. Στο μεταξύ, σύμφωνα με άλλη έρευνα της Mastercard, η χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών απασχόλησε 111 εκατ. ανθρώπους το 2019, κυρίως, λόγω του ενδιαφέροντος για “φωνητικές πληρωμές” (voice payments) και σαρωτές δακτυλικών αποτυπωμάτων.

 

Πηγή: sepe.gr

Continue Reading
Advertisement

Trending