Connect with us

SPECIAL EDITIONS

Το δεύτερο Code School πηγαίνει το Νοέμβριο στη Θεσσαλονίκη

bizness.gr

Published

on

Deloitte logo

Το Πρότυπο Κέντρο Τεχνογνωσίας Deloitte Alexander Competence Center, στη Θεσσαλονίκη, διοργανώνει το δεύτερο Code School με την συμμετοχή εξειδικευμένων εκπαιδευτών από την Deloitte Ιταλίας. Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε φοιτητές, τελειόφοιτους και απόφοιτους πληροφορικής και νέους προγραμματιστές.

Την ευκαιρία να εκπαιδευτούν δωρεάν από κορυφαία στελέχη του κλάδου αναπτύσσοντας τις τεχνικές τους δεξιότητες και παράλληλα να διεκδικήσουν μία θέση εργασίας στην κορυφαία συμβουλευτική εταιρεία, θα έχουν οι επίδοξοι προγραμματιστές. Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 18 Νοεμβρίου και θα διαρκέσει για τέσσερεις εβδομάδες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 80% των συμμετεχόντων του πρώτου Code School εντάχθηκε στο ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας.

Η Deloitte αναζητάει υποψήφιους με πάθος για την τεχνολογία και όρεξη για συνεχή μάθηση και αυτοβελτίωση. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εργαστούν τόσο ατομικά όσο και ομαδικά, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, ενώ παράλληλα θα έχουν την δυνατότητα εξάσκησης στην επίλυση προβλημάτων. Πρόκειται για μία μοναδική ευκαιρία για όσους επιθυμούν να εργαστούν σε μία πολυπολιτισμική ομάδα, στην κορυφαία εταιρεία συμβουλευτικών υπηρεσιών πάνω σε θέματα τεχνολογίας παγκοσμίως.

Πιο συγκεκριμένα, όσοι σκοπεύουν να δηλώσουν συμμετοχή στο 2ο Deloitte Code School θα πρέπει να έχουν πτυχίο Πληροφορικής, Προγραμματισμού ή σχετικού πεδίου ή πρόκειται να το αποκτήσουν εντός του 2020. Παράλληλα, θα πρέπει να γνωρίζουν προγραμματισμό σε γλώσσες όπως Java, JavaScript, C#, Python. Η άριστη χρήση της αγγλικής και ελληνικής γλώσσας στον γραπτό και τον προφορικό λόγο είναι απαραίτητη. Η γνώση της ιταλικής γλώσσας, η δυνατότητα χειρισμού Cloud Platforms, API και Microservices αποτελούν επιπλέον προσόντα. Τέλος, οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι να εργαστούν στο Πρότυπο Κέντρο Τεχνογνωσίας της Deloitte στην Θεσσαλονίκη από το Δεκέμβριο του 2019.

SPECIAL EDITIONS

Οι νέες τακτικές που εφάρμοσε στα προϊόντα της η Κρι Κρι

bizness.gr

Published

on

Εταιρεία τροφίμων Κρι Κρι

Στις νέες τακτικές που εφάρμοσε η Κρι Κρι για μείωση της ζάχαρης σε όλα της τα προϊόντα, διατηρώντας την υψηλή διατροφική τους αξία, αναφέρθηκε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Κρι Κρι, Τζελίνα Κουκουμέλη στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) σε συνεργασία με την Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα «Food for Life», με θέμα «Έρευνα & Καινοτομία: Πυλώνες Ανάπτυξης της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων».

Η κ. Κουκουμέλη παρουσίασε τους κύριους στόχους της εταιρείας για μείωση της ζάχαρης και όχι αντικατάστασή της από γλυκαντικές ουσίες, πρακτική που συνάδει με τις παγκόσμιες συστάσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

Ειδικότερα, έγινε αναφορά στο επαναλανσάρισμα της νέας σειράς προϊόντων Κρι Κρι επιδόρπια γιαουρτιού με φρούτα τα οποία περιέχουν 26% λιγότερη ζάχαρη, χαμηλά λιπαρά και θερμίδες, ενώ δεν περιέχουν χρωστικές ουσίες και συντηρητικά. Παράλληλα, είναι πλούσια σε ασβέστιο, συμβάλλοντας στην πεπτική υγεία.

Επιπλέον, μείωση από 13 έως 35% στα συνολικά σάκχαρα, ανάλογα με την προϊοντική κατηγορία, έγινε και σε όλα τα προϊόντα Κρι Κρι Kids επιδόρπια γιαουρτιού, που κατέχουν την 1η θέση στις καρδιές των παιδιών. Τα Κρι Κρι Kids παρασκευάζονται αποκλειστικά από 100% ελληνικό γάλα ημέρας, χωρίς χρωστικές ουσίες και συντηρητικά.

Τέλος, η κ. Κουκουμέλη αναφέρθηκε στο λανσάρισμα του 1ου βρεφικού γιαουρτιού στην ελληνική αγορά με ονομασία «Το πρώτο μου γιαουρτάκι». Το νέο αυτό προϊόν αποτελεί το πρώτο γιαούρτι ειδικά σχεδιασμένο για βρέφη από 6 μηνών με την σύμφωνη γνώμη του Ελληνικού Κολλεγίου Παιδιάτρων με ελληνικό γάλα ημέρας και ήπιες καλλιέργειες, χωρίς πρόσθετα σάκχαρα ή συντηρητικά.

Την ενημερωτική εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και φοιτητές Πανεπιστημιακών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων, καθώς και εκπρόσωποι της Πολιτείας και των Φορέων σχετικών με τη διατροφή.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Deloitte: Καθάρισε πάνω από μισό τόνο σκουπιδιών από παραλίες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

bizness.gr

Published

on

Deloitte Impact Day

Σημαντική επιτυχία σημείωσε το 1ο Impact Day που διοργάνωσε η Deloitte Ελλάδος, σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA, ως Εταιρικό της Μέλος, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου, πάνω από 300 εργαζόμενοι από την εταιρεία συμμετείχαν σε αυτή την ενέργεια για καθαρότερες ακτές. Σημειώνεται πως ο καθαρισμός πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα στις παραλίες του Ελληνικού στην Αθήνα και στο Καραμπουρνάκι στην Θεσσαλονίκη.

Η Deloitte, έχοντας ως σκοπό να συνεισφέρει στην κοινωνία και την βιωσιμότητα του περιβάλλοντος, πραγματοποίησε την πρώτη από μία σειρά δράσεων που θα ακολουθήσουν στο πλαίσιο του ευρύτερου στρατηγικού σχεδιασμού Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.

Οι εργαζόμενοι αφιέρωσαν την ημέρα τους, μαζεύοντας σκουπίδια που μολύνουν τις ακτές της χώρας. Με αυτόν τον τρόπο, μετέδωσαν την αξία του εθελοντισμού και συνέβαλαν έμπρακτα στην προάσπιση ενός καθαρού περιβάλλοντος.

Από την ενέργεια αυτή συλλέχθηκαν πάνω από μισός τόνος απορριμμάτων. Τα κυριότερα αντικείμενα που εντοπίστηκαν και καθαρίστηκαν από τις παραλίες ήταν αποτσίγαρα, καλαμάκια, μπουκάλια/καπάκια, ποτήρια μιας χρήσης/καπάκια, σακούλες, συσκευασίες τροφίμων και λοιπά ήδη μικροπλαστικών που επιβαρύνουν τις ακτές και καταλήγουν στο πόσιμο νερό.

Ο κ. Δημήτρης Κατσιμπόκης, CSR Leader/Audit & Assurance Partner, δήλωσε χαρακτηριστικά για το 1o Impact Day:

«Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για τους ανθρώπους μας, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν άμεσα και με ενθουσιασμό στο κάλεσμά μας να δημιουργήσουμε θετικό αντίκτυπο, που έχει αξία για την κοινωνία και το περιβάλλον, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη».

Η «Deloitte Impact Day» είναι ένας παγκόσμιος θεσμός που έχει καθιερωθεί εδώ και 20 χρόνια. Διοργανώνεται μία φορά τον χρόνο σε πάνω από 150 χώρες του κόσμου, όπου και δραστηριοποιείται η εταιρεία. Την ημέρα αυτή συμμετέχουν πάνω από 280.000 επαγγελματίες, παγκοσμίως, οι οποίοι κάνουν πράξη μέσω του εθελοντισμού το «Make an Impact that Matters» που έχει ορίσει ως σκοπό της η Deloitte.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Άνω των 2,5 τρισ. δολάρια η αξία των πληρωμών με χρήση βιομετρικών στοιχείων το 2024

bizness.gr

Published

on

Ξεκλείδωμα με χρήση δαχτυλικού αποτυπώματος

Ελάχιστα χρόνια νωρίτερα η χρήση βιομετρικών στοιχείων για την εκτέλεση μιας πληρωμής, δηλαδή η επιβεβαίωση της ταυτότητας ενός ατόμου μέσα από την ανίχνευση ενός μοναδικού χαρακτηριστικού, όπως το δακτυλικό αποτύπωμα ή η ίριδα του ματιού, θα παρέπεμπε σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Πλέον, ο πλανήτης φαίνεται να αγκαλιάζει τη χρήση των βιομετρικών στοιχείων για την ταυτοποίηση των πολιτών κατά τη διαδικασία των πληρωμών. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Juniper Research, η συνολική αξία των πληρωμών, που εκτελούνται με τη χρήση των βιομετρικών χαρακτηριστικών του καταναλωτή αναμένεται να ανέλθει, παγκοσμίως, το 2019 σε $228 δισ., για να εκτοξευθεί στα $2,5 τρισ. το 2024.

Από τα στοιχεία που επικαλείται η έρευνα της εταιρείας, προκύπτει ότι σήμερα το 35% των χρηστών smartphone χρησιμοποιεί ήδη τεχνολογίες βιομετρικής πιστοποίησης για την ενίσχυση της ασφάλειας της συσκευής του, κυρίως δακτυλικά αποτυπώματα ή αναγνώριση προσώπου, ενώ ορισμένες εταιρείες έχουν, επίσης, εισαγάγει φωνητικά αναγνωριστικά στοιχεία ως κωδικούς πρόσβασης στους λογαριασμούς. Οι αναλυτές σημειώνουν ότι οι τράπεζες και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών έχουν το προβάδισμα όσον αφορά τη χρήση βιομετρικών στοιχείων γι’ αυτές τις λειτουργίες.

“Πριν από μια δεκαετία θα ήταν αδιανόητη η χρήση της φωνής, του δακτυλικού αποτυπώματος ή του προσώπου ενός χρήστη, ως κωδικός πρόσβασης. Σήμερα η εικόνα αλλάζει. Είναι ενδιαφέρον ότι αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η βιομετρική πιστοποίηση είναι πιο ασφαλής από τα παραδοσιακά μέσα”, αναφέρουν οι αναλυτές.

Θετικοί οι χρήστες

Ήδη, σύμφωνα με έρευνα της Visa, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δείχνουν ενδιαφέρον στη χρήση βιομετρικών στοιχείων για τις πληρωμές τους. Σχεδόν τα τρία τέταρτα θεωρούν ασφαλή την πιστοποίηση, όπου ένα βιομετρικό στοιχείο χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με συσκευή πληρωμών.

Η έρευνα αποκαλύπτει, σχετικά με τα πλεονεκτήματα της βιομετρικής πιστοποίησης, ότι το 51% των Ευρωπαίων δηλώνει πως θα δημιουργούσε γρηγορότερη και ευκολότερη εμπειρία πληρωμών σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους.

Ομοίως, το ένα τρίτο βρίσκει θετικό το γεγονός ότι η βιομετρική πιστοποίηση σημαίνει πως τα στοιχεία τους θα είναι ασφαλή, ακόμη κι αν η συσκευή τους χαθεί ή κλαπεί. Όσον αφορά την ασφάλεια των βιομετρικών τεχνολογιών, το 81% των καταναλωτών θεωρεί τα δακτυλικά αποτυπώματα πιο ασφαλή, με το σκανάρισμα της ίριδας να ακολουθεί (76%).

Για αυτόν το λόγο, περισσότεροι από τους μισούς (53%) προτιμούν το δακτυλικό αποτύπωμα για πληρωμές, σε σχέση με άλλες μορφές βιομετρικής πιστοποίησης. Στο μεταξύ, σύμφωνα με άλλη έρευνα της Mastercard, η χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών απασχόλησε 111 εκατ. ανθρώπους το 2019, κυρίως, λόγω του ενδιαφέροντος για “φωνητικές πληρωμές” (voice payments) και σαρωτές δακτυλικών αποτυπωμάτων.

 

Πηγή: sepe.gr

Continue Reading
Advertisement

Trending