Προχωρούν και οι εργασίες αλλά και οι διαδικασίες για τη μετατροπή του Σαρoγλείου Μεγάρου στο πρώτο Moxy ξενοδοχείο της Αθήνας.
Πριν από λίγες ημέρες η Διεύθυνση Προστασίας και Αναστήλωσης Νεώτερων και Σύγχρονων Μνημείων έδωσε το πράσινο φως στη μελέτη που αφορά την αναθεώρηση της οικοδομικής άδειας με την αλλαγή χρήσης του πρώην κτιρίου γραφείων σε ξενοδοχείο.
Μάλιστα η Διεύθυνση στην έγκρισή της, πρόσθεσε και ορισμένους επιμέρους όρους. Ένας εξ αυτών ζητά «διερευνηθεί η δυνατότητα διατήρησης διαμπερούς της στοάς του ισογείου, καθώς έτσι διατηρείται στη μνήμη των κατοίκων της Αθήνας, παρουσιάζει αρχιτεκτονικό ενδιαφέρον και αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο των κτιρίων αυτής της εποχής».
Το ξενοδοχείο ανήκει στην κατηγορία affordable branded ξενοδοχείων. Ο συνδυασμός του affordability με το branded όνομα και λειτουργία του αποτελεί παράγοντα επιτυχίας, καθώς σύμφωνα με έρευνες αλλά και τα όσα δηλώνει η διοίκηση της Dimand, τα ξενοδοχεία αυτά αναμένεται να επηρεαστούν σημαντικά λιγότερο από τις σοβαρές αναταράξεις του τουρισμού λόγω της πανδημίας.
Αντίστοιχη ανθεκτικότητα εμφανίζουν και τα branded luxury ξενοδοχεία. Για αυτό το λόγο και πολλά τουριστικά projects για νέα πολυτελή ξενοδοχεία συνεχίζουν κανονικά ή και νέα βρίσκονται στα σκαριά.
Το προφίλ της επένδυσης
Η επένδυση υλοποιείται από κοινού από την Dimand, την Prodea Investments και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD).
To 8ώροφο κτίριο επί της Σταδίου 65 στην Ομόνοια, επιφάνειας 11.300 τ.μ., περιήλθε στα χέρια των Dimand – Prodea με την μακροχρόνια μίσθωσή του από το Μετοχικό Ταμείο Στρατού και τη Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων, που κατέχουν αντίστοιχα το 62% και 38% του κτιρίου. Η περίοδος μίσθωσης είναι 25 χρόνια με δικαίωμα παράτασης για ακόμη 25 χρόνια.
Η εταιρεία που έχει αναλάβει την υλοποίηση του έργου, δηλαδή το joint venture των Dimand – Prodea, είναι η Rinascita A.E. (από την ιταλική λέξη που σημαίνει αναγέννηση), στην οποία η Prodea συμμετέχει με ποσοστό 35%.
Το ύψος της επένδυσης υπολογίζεται σε περίπου 20 εκ. ευρώ και το έργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του 2021.
Το νέο Moxy θα είναι δυναμικότητας 200 δωματίων και θα έχει έντονο “πράσινο” προφίλ με την δημιουργία φυτεμένου δώματος, μεταξύ άλλων.
Δείτε παρακάτω τη νέα όψη του ξενοδοχείου όταν αυτό θα έχει ολοκληρωθεί, συμβάλλοντας και αυτό με τη σειρά του στην αισθητική αναβάθμιση της περιοχής γύρω από την Ομόνοια.
-
-
-
Από τις αρχές της Σταδίου στην Ομόνοια ξεκινάει η μεταμόρφωση του δρόμου
To brand Moxy
Το Moxy αποτελεί το πιο νεανικό brand της Marriot. Δημιουργήθηκε το 2014 αλλά ειδικά την τελευταία διετία, γνωρίζει τεράστια άνοδο σε Ευρώπη και Αμερική. Αρχικά, το Moxy ξεκίνησε ως μία ιδέα ενός ξενοδοχείου που θα προσέγγιζε κυρίως τους νέους. Στην πράξη, ωστόσο, το εύρος του κοινού που προσεγγίστηκε ήταν ποικίλο και δεν περιοριζόταν σε μικρές ή μεγάλες ηλικίες.
Το πρώτο Moxy στην Ελλάδα άνοιξε τις πύλες του πέρυσι την άνοιξη στην Πάτρα. Το 3άστερο κατάλυμα βρίσκεται επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου και ανασχηματίστηκε, στο κτίριο που παλαιότερα στεγαζόταν το ιστορικό ξενοδοχείο «Μορέας».