Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Καραμανλής: Τα νέα λεωφορεία με χρηματοδότηση της ΕΕ – Τι θα γίνει με την Αττικη Οδό

bizness.gr

Published

on

Καραμανλής

Για την αύξηση του στόλου του ΟΑΣΘ, την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά, την Αττική Οδό, τις αερομεταφορές και τη μείωση της τιμής των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες, μίλησε, στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 98,9 ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής.

Για τον ΟΑΣΘ

Ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι στη Θεσσαλονίκη έγινε από την προηγούμενη κυβέρνηση μία πολύ λανθασμένη επιλογή με την κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ, με αποτέλεσμα τον Ιούλιο του 2019 να βρίσκονται στους δρόμους μόνο 212 λεωφορεία, όταν το 2014 κυκλοφορούσαν 550 λεωφορεία. Σχολίασε ότι επειδή η κυβέρνηση της ΝΔ δεν κρατούσε «μαγικό ραβδάκι» χρειάστηκε κάποιο διάστημα για να μπουν τα πράγματα σε μία σειρά. Ανέφερε ειδικότερα ότι έγινε στο διάστημα αυτό ανάταξη του τροχαίου υλικού του ΟΑΣΘ, η μέση ηλικία του οποίου ξεπερνά τα 16 και τα 17 έτη. Σημείωσε, μάλιστα, ότι η προηγούμενη κυβέρνηση επειδή δεν είχε κάνει καμία προσπάθεια ανανέωσης του στόλου του ΟΑΣΘ, απλά επιμήκυνε τις ηλικίες απόσυρσης των λεωφορείων.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε επίσης ότι καθώς ο μεγάλος διαγωνισμός για την προμήθεια 1.000 νέων οχημάτων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα χρειαστεί καιρό, η κυβέρνηση έκανε μερικά άλλα βήματα. Το πρώτο ήταν να δοθεί συγκοινωνιακό έργο στα ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να προστεθούν 135 λεωφορεία στο στόλο και να φτάσει στα 350. Υπενθύμισε επίσης ότι την Παρασκευή «βγήκε στον αέρα» διαγωνισμός για την προμήθεια μέχρι τέλη Σεπτεμβρίου επιπλέον 180 λεωφορείων με το σύστημα του leasing, όπως γίνεται και σε άλλες χώρες. Και χαρακτήρισε πολύ σημαντική την απόφαση του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνου Ζέρβα, να προμηθευτεί ο Δήμος αστικά λεωφορεία που θα παραχωρήσει στον ΟΑΣΘ.

«Μέσα σε ένα χρόνο αυτή η κυβέρνηση κατάφερε να ισοσκελίσει μία καταστρεπτική τετραετία. Βέβαια αυτό δεν είναι αρκετό. Πρέπει να πάμε στον καινούργιο διαγωνισμό, να πάρουμε νέα λεωφορεία με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και με διαφανείς διαδικασίες. Για αυτό και άλλωστε οι τεχνικοί σύμβουλοι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα μας συμβουλεύσουν για τα τεχνικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχουν τα λεωφορεία, τα οποία θα έρθουν στην Ελλάδα και θα είναι τα λεωφορεία της επόμενης 15ετίας», κατέληξε ο κ. Καραμανλής.

Για την Αττική Οδό

Ερωτηθείς για το θέμα της Αττικής Οδού, ο κ. Καραμανλής διευκρίνισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών αυτή τη στιγμή έχει προβεί σε προκήρυξη τεχνικού συμβούλου. Η σημερινή κυβέρνηση είχε δηλώσει πως δεν είχε καμία πρόθεση να κάνει επέκταση της παραχώρησης. Σημείωσε ότι πρέπει καταρχάς να διευκρινιστεί πότε ακριβώς θα τελειώσει η συγκεκριμένη παραχώρηση που είχε αρχίσει το 1996 και έχει ως απώτατο όριο το 2024, κάτι που εξαρτάται από διάφορους παράγοντες.

Πρόσθεσε ότι πρέπει να διαπιστωθεί τι υποχρεώσεις έχει ο ανάδοχος πριν παραδώσει το έργο, να γίνει προετοιμασία για τη νέα διαγωνιστική διαδικασία και το έργο να μπει σιγά σιγά στη διαδικασία της προκήρυξης. «Επομένως, ετοιμαζόμαστε ώστε να έχουμε ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο και όλα τα δεδομένα, ώστε η Αττική Οδός να προσελκύσει το ενδιαφέρον, τόσο ελληνικών όσο και ξένων εταιρειών», κατέληξε. Ερωτηθείς εάν υπάρχει κάποιος γενικότερος σχεδιασμός όσον αφορά στις επεκτάσεις, ανέφερε ότι η Αττική Οδός θα πρέπει να συνδεθεί με τα Νότια Προάστια και το Ελληνικό, καθώς και ότι υπάρχουν μελέτες ώριμες για τις επεκτάσεις στη Λεωφόρο Κύμης, όπως και αυτές προς τη Ραφήνα.

Για την επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό προς Πειραιά

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι στις αρχές του Ιουλίου θα δοθούν ταυτόχρονα σε λειτουργία τρεις σταθμοί του Μετρό στην επέκταση της Γραμμής 3 προς Πειραιά (Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια), που θα εξυπηρετήσουν 130.000 επιβάτες εκ των οποίων υπολογίζεται ότι οι 65.000 θα είναι νέοι επιβάτες του Μετρό. «Ολοκληρώνουμε τις δοκιμές των συστημάτων. Το τελευταίο εξάμηνο ξεπεράσαμε πολλά προβλήματα. Ένα πολύ σημαντικό πρόβλημα ήταν αυτό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Διότι υπήρχε κίνδυνος οι σταθμοί να ήταν έτοιμοι, αλλά να μην μπορούν να λειτουργήσουν, επειδή δεν θα μπορούσε ο κόσμος να επικυρώσει το εισιτήριο του», σημείωσε. Ανέφερε επίσης ότι στόχος είναι οι υπόλοιποι σταθμοί της επέκτασης προς Πειραιά να είναι έτοιμοι το 2022 και διαβεβαίωσε: «Εμείς δεν θα εγκαινιάσουμε μουσαμάδες, όπως έκανε ο κ. Τσίπρας με τις επικοινωνιακές φιέστες πάνω στη Θεσσαλονίκη. Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα εγκαινιάσει τον Ιούλιο τρεις λειτουργικούς σταθμούς, οι οποίοι θα δοθούν αμέσως στους πολίτες της ευρύτερης περιοχής».

Για τις αερομεταφορές

Όσον αφορά στον κλάδο των αερομεταφορών, ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στα μέτρα που ήδη έχει λάβει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και είπε ότι μαζί με τα υπουργεία πρωτίστως των Οικονομικών και του Τουρισμού, σχεδιάζονται συγκεκριμένα μέτρα στήριξης όλου του κλάδου, δηλαδή όλων των αεροπορικών εταιρειών, αεροδρομίων, εταιρειών handling και cargo, πάντα όμως με σεβασμό στις κοινοτικές οδηγίες.

Για τα επόμενα μεγάλα έργα υποδομών

Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αν και η προηγούμενη κυβέρνηση δεν άφησε σχεδόν καμία ώριμη μελέτη, έχει κάνει μία συστηματική δουλειά το τελευταίο εννεάμηνο και προωθεί ένα «πακέτο» έργων της τάξης των 13 δισ. ευρώ, το οποίο προσπαθεί να φέρει όσο πιο σύντομα γίνεται, αλλά με σύμμαχο την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ανέφερε ότι πρώτες προτεραιότητες είναι ο Ε65, όπου αναμένεται το «πράσινο φως» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Ανακοίνωσε ότι έχει σταλεί η προγνωστοποίηση για το Πάτρα – Πύργος στην Κομισιόν, προκειμένου το έργο να προχωρήσει γρήγορα. Ανέφερε επίσης ότι γίνεται συζήτηση και για τα νέα έργα στην Αττική Οδό, αλλά και την περιφερειακή οδό στη Θεσσαλονίκη (το λεγόμενο flyover) και το Μετρό Θεσσαλονίκης. «Αυτά τα έργα θα τρέξουμε και τα τρέχουμε, με πολύ μεγάλη σοβαρότητα, με σχέδιο. Δεν ανακοινώνουμε πράγματα, τα οποία δεν έχουν μελετηθεί, δεν έχουν εξασφαλιστεί και δεν έχουν χρηματοδότηση».

Για την τιμή των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες

Ερωτηθείς εάν προσδοκά να υιοθετηθεί η πρόταση του προς το οικονομικό επιτελείο για τη στρογγυλοποίηση της μείωσης του εισιτηρίου του ΟΑΣΑ, μετά την εφαρμογή της μείωσης του ΦΠΑ στις μεταφορές, στο 1,20 ευρώ, ο κ. Καραμανλής εμφανίστηκε αισιόδοξος. Υπενθύμισε μάλιστα ότι η ΝΔ το 2015 είχε παραδώσει το εισιτήριο στο 1,20 ευρώ και ο ΣΥΡΙΖΑ το πήγε στο 1,40.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επανεκκίνηση τουρισμού: stop στους τουρίστες από Σερβία λόγω της έξαρσης στη χώρα τους

bizness.gr

Published

on

Σερβία

«Η κυβέρνηση, σε συνεργασία με τους ειδικούς, παρακολουθεί στενά και θα συνεχίσει καθημερινά να το πράττει, την εξέλιξη των επιδημιολογικών κύκλων στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου», δήλωσε η Αριστοτελία Πελώνη.

Η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος πρόσθεσε πως στο πλαίσιο αυτό η Ελλάδα, σε συνεργασία με τους εταίρους της στην Ευρωπαϊκή Ένωση, διατηρεί το δικαίωμα να αναθεωρεί την πολιτική της.

«Με βάση την ανάλυση των επιδημιολογικών δεδομένων αποφασίστηκε η αναστολή, από τη Δευτέρα, 06/07/2020, ώρα 06:00 π.μ. και μέχρι τις 15/07, της πρόσβασης υπηκόων της Σερβίας στην Ελλάδα, από όλα ανεξαιρέτως τα σημεία εισόδου.

Μόνη εξαίρεση οι ουσιώδεις λόγοι διέλευσης», ανακοίνωσε η κ. Πελώνη και πρόσθεσε: «Η κυβέρνηση, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, αναλύει και αξιολογεί συνεχώς τα δεδομένα, ώστε το άνοιγμα στους ξένους επισκέπτες να γίνει χωρίς εκπτώσεις στη δημόσια υγεία».

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Enterprise Greece: σχεδιάζονται νέα webinars για την αγορά των ΗΠΑ

bizness.gr

Published

on

Enterprise Greece

Ψηφιακές επιχειρηματικές συναντήσεις (Β2Β) και διαδικτυακά συνέδρια για τον κλάδο της έρευνας και της καινοτομίας στην αγορά των ΗΠΑ, αλλά και για Fνέες αγορές-στόχους σχεδιάζει από τον Σεπτέμβριο η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της πρώτης σειρά διαδικτυακών εξαγωγικών συνεδρίων (webinars).

Τα διαδικτυακά συνέδρια που διοργάνωσε η Enterprise Greece, σε συνεργασία με τα αρμόδια Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στην Ουάσιγκτον, στην Νέα Υόρκη και στο Σαν Φρανσίσκο απευθυνόταν σε στελέχη, κυρίως, ελληνικών μικρομεσαίων εξαγωγικών εταιρειών με ενδιαφέρον δραστηριοποίησης στην αγορά των ΗΠΑ.

Ο κύκλος αυτός, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, ξεκίνησε στις 11 Ιουνίου 2020 με το webinar «Doing Business in the USA – COVID 19 Challenges and Opportunities», το οποίο παρείχε στους συμμετέχοντες συνολική ενημέρωση για δραστηριοποίησή τους στην συγκεκριμένη αγορά, ενώ στις 24 Ιουνίου, εστίασε στον κλάδο των Τροφίμων και Αγροτικών Προϊόντων και στις 30 Ιουνίου, στον κλάδο της τεχνολογίας.

Επισημαίνεται ότι τα webinars δεν έχουν κόστος συμμετοχής και είναι ανοιχτά για όλους τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον χώρο των εξωστρεφών επιχειρήσεων.

Αναλυτικότερα, το webinar «Doing Business in the USA – COVID 19 Challenges and Opportunities-Focus on: Food & Agricultural products» διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Νέας Υόρκης και εστίασε σε θεματικές ενότητες όπως: η υφιστάμενη κατάσταση και οι προοπτικές εξαγωγής ελληνικών τροφίμων στην αγορά των ΗΠΑ, οι γενικότερες τάσεις και εξελίξεις στην premium αγορά τροφίμων στις ΗΠΑ στην μετά-πανδημίας εποχή, οι προοπτικές στον κλάδο λιανικού εμπορίου τροφίμων και οι αντίστοιχες στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο webinar αυτό εγγράφηκαν να παρακολουθήσουν 173 εκπρόσωποι εταιρειών του κλάδου και θεσμικών φορέων.

Ο προϊστάμενος του Γραφείου ΟΕΥ Νέας Υόρκης, Γιώργος Μιχαηλίδης, χαιρέτησε την πρωτοβουλία και εστίασε στην περαιτέρω δικτύωση της ελληνικής εξαγωγικής κοινότητας, με την αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας. Σε ότι αφορά δε στις δυνατότητες και προοπτικές βελτίωσης των εξαγωγικών επιδόσεων ελληνικών τροφίμων στην αγορά των ΗΠΑ, τις χαρακτήρισε εξαιρετικές, υπό την προϋπόθεση ωστόσο υλοποίησης σοβαρών, άρτια οργανωμένων και μακρόπνοων εθνικών προγραμμάτων μάρκετινγκ, που θα καταστήσουν τα ποιοτικά ελληνικά τρόφιμα ευρύτερα γνωστά στον μέσο Αμερικάνο καταναλωτή. Υπογράμμισε επίσης τις ευκαιρίες που διανοίγονται στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ιδίως δε για μικρές/μικρομεσαίες εταιρείες που δεν δύνανται να χρηματοδοτήσουν υψηλού κόστους εκστρατείες προβολής/προώθησης των προϊόντων τους.

Τεχνολογία και καινοτομία

Το webinar Doing Business in the US-COVID 19 Challenges and Opportunities του Σαν Φρανσίσκο εστίασε στον κλάδο της τεχνολογίας και της καινοτομίας και  διοργανώθηκε σε συνεργασία με την προϊσταμένη του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του γενικού προξενείου της Ελλάδας στον ‘Αγιο Φραγκίσκο, Δάφνη Βιτσικουνάκη, γραμματέα ΟΕΥ Α’.

Το webinar είχε 197 εγγεγραμμένους εκπροσώπους εταιρειών του κλάδου και θεσμικούς φορείς, ενώ εναρκτήριο χαιρετισμό απηύθυνε η αντικυβερνήτης της Καλιφόρνια, πρώην πρέσβης των ΗΠΑ στην Ουγγαρία, Ελληνοαμερικανίδα, Eleni Kounalakis.

Η κ. Βιτσικουνάκη αναφέρθηκε στις πρόσφατες εξαγορές των ελληνικών εταιρειών Think Silicon και Softomotive, εν μέσω της πανδημίας, και τόνισε ότι «καταδεικνύουν το ολοένα και αυξανόμενο ενδιαφέρον που προσελκύει το οικοσύστημα νεοφυών εταιρειών της Ελλάδας από το εξωτερικό.

Το webinar που πραγματοποιήθηκε εστίασε στις επιπτώσεις του κορονοϊού και τις τρέχουσες εξελίξεις στο παγκόσμιο επίκεντρο της καινοτομίας, την Silicon Valley. Οι ενδιαφερόμενες ελληνικές επιχειρήσεις τεχνολογίας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις ιδιαιτερότητες της τοπικής αγοράς και τις συναφείς στρατηγικές επιτυχούς εισόδου. Η αξιοποίηση του ελληνικού στοιχείου που δραστηριοποιείται δυναμικά στον τομέα της τεχνολογίας/καινοτομίας στην περιοχή οφείλει να αποτελέσει προτεραιότητα, καθώς δύναται να προσφέρει καθοριστικής σημασίας στήριξη στις ελληνικές startups».

Η Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, εντεταλμένη σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της Enterprise Greece, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Η προώθηση των ελληνικών προϊόντων και η περαιτέρω διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων, γίνεται ακόμα πιο επιτακτική στην παρούσα χρονική συγκυρία, αφού συνιστά απάντηση στις οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας. Για τον λόγο αυτό, το Enterprise Greece αξιοποιώντας τις νέες ψηφιακές δυνατότητες του Οργανισμού, ξεκίνησε μία σειρά webinars σε συνεργασία με τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του ΥΠΕΞ στο εξωτερικό, που στοχεύουν στην ενημέρωση των εξαγωγέων μας για αγορές που διαθέτουν εξαγωγική προοπτική. Σκοπός των δράσεων και πρωτοβουλιών μας είναι πάντα η αρωγή στην επίτευξη εμπορικών συμφωνιών. Για τον λόγο αυτό, συνεχίζουμε στο επόμενο στάδιο, διοργανώνοντας ψηφιακά Β2Β για τους παραπάνω κλάδους στην αγορά των ΗΠΑ καθώς και την επέκταση των διαδικτυακών αυτών συνεδρίων σε επόμενες αγορές στόχους από Σεπτέμβριο».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οδικός τουρισμός: συνεχίζεται ενταντικά η ροή στη Βόρεια Ελλάδα

bizness.gr

Published

on

Με πλήρη στελέχωση καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου δουλεύει το προσωπικό του συνοριακού σταθμού Προμαχώνα, προκειμένου να εξυπηρετήσει το «κύμα» τουριστών που καταφθάνει στη χώρα μας από τη μοναδική χερσαία πύλη εισόδου, από την οποία επιτρέπεται η διέλευση. Ενδεικτικά, χθες (Πέμπτη) εκτιμάται ότι πέρασαν περισσότερα από 21.000 οχήματα με προέλευση χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τουλάχιστον 2.000 από Τρίτες χώρες, στην πλειονότητά τους Βούλγαροι, Ρουμάνοι και Τσέχοι.

Παρά τον όγκο ταξιδιωτών που παρατηρείται στα σύνορα, η τουριστική κίνηση στη Βόρεια Ελλάδα παραμένει χαμηλή. Στη Χαλκιδική και την Πιερία, οι επαγγελματίες και ξενοδόχοι παρακολουθούν προβληματισμένοι τα νούμερα, ενώ σχεδόν το 40% των ξενοδοχείων στο νομό Χαλκιδικής φαίνεται πως δεν έχουν σκοπό να λειτουργήσουν, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και την Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής Γρηγόρη Τάσιο.

Την ίδια ώρα, η επιδημιολογική κατάσταση που επικρατεί στη Σερβία, «φρενάρει» ένα μεγάλο μέρος της προσδοκώμενης μερίδας τουριστών, αφού παραδοσιακά οι Σέρβοι επιλέγουν ως δημοφιλέστερους προορισμούς τις ακτές της Χαλκιδικής και της Πιερίας.

Στο μεταξύ, την απογοήτευση των επαγγελματιών της Σαμοθράκης για τις πρόσφατες εξελίξεις και το κλείσιμο όλων των συνοριακών σταθμών -πλην του Προμαχώνα- εξέφρασε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του συλλόγου επαγγελματιών του νησιού Γιάννης Γλήνιας, καθώς ειδικά το πέρασμα της Νυμφαίας αποτελεί σημαντική πύλη εισόδου για τους Ρουμάνους, την πρώτη εθνικότητα τουριστών που έχει το νησί της Σαμοθράκης.

«Βλέποντας το γεγονός ότι από τις 15 Ιουνίου, που άνοιξαν τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, η τουριστική κίνηση στη Σαμοθράκη κυμάνθηκε στο 70% σε σχέση με την περσινή χρονιά, αισθανθήκαμε αισιοδοξία για το φετινό δύσκολο καλοκαίρι. Ωστόσο, η απόφαση για το κλείσιμο των συνόρων και δη της Νυμφαίας, αλλάζει τα δεδομένα κυρίως για τους Βούλγαρους και Ρουμάνους που μας επέλεγαν για τις διακοπές τους», επισημαίνει ο κ. Γλήνιας.

Συγχρόνως όμως, γίνεται προσπάθεια για προσέλκυση Ελλήνων τουριστών καθώς το νησί, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του συλλόγου επαγγελματιών Σαμοθράκης, ενδείκνυται για διακοπές στη φύση και χωρίς συνωστισμό.

Σημειώνεται ότι η Σαμοθράκη έχει 1.700 κλίνες και δύο κάμπινγκ.

Από την άλλη πλευρά, στο νησί της Θάσου, όπου άνοιξαν όλα τα ξενοδοχεία, οι επαγγελματίες άρχισαν να καταγράφουν τις πρώτες ακυρώσεις, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, Πάρη Παρασχούδη.

«Ακόμη δεν έχουμε σαφή εικόνα και ελπίζουμε να μην χειροτερέψουν τα πράγματα. Ελπίζουμε να βελτιωθεί η κατάσταση και να αλλάξουν τα πράγματα στον οδικό τουρισμό. Συγχρόνως, περιμένουμε ορισμένες πτήσεις από κεντρική Ευρώπη και ένα μέρος από τον εσωτερικό τουρισμό», τόνισε ο κ. Παρασχούδης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending