Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Με το σύνθημα “Like no other” η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

Newsroom

Published

on

Σε 12 χώρες και συγκεκριμένα, σε Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία, Γαλλία, Ολλανδία, Πολωνία, Βέλγιο, Φινλανδία, Δανία, Αυστρία, Ελβετία και Τσεχία, «τρέχει» η νέα ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, που αγκαλιάζει προσωποποιημένα όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων.

Η νέα ψηφιακή καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου, βασίστηκε στη μελέτη των εταιρειών – συμβούλων της Περιφέρειας, Novus Mind και HOWARTH, στην οποία τεκμηριώθηκε όλη η στρατηγική και τα μηνύματα επικοινωνίας, ενώ διαδικαστικά υλοποιείται από την Marketing Greece.

«Το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου είναι το πραγματικό καλοκαίρι και είναι μοναδικό», είναι το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, που αξιοποιεί τόσο το μήνυμα της προηγούμενης καμπάνιας των προορισμών του Νότιου Αιγαίου, αυτό της μοναδικότητας (Aegean Islands. Like no other), όσο και το μήνυμα της εθνικής καμπάνιας για το «ελληνικό καλοκαίρι», ως ιδέα. Χρησιμοποιεί αμιγώς ψηφιακά μέσα, ενώ ο εντοπισμός των κοινών – στόχων επιτυγχάνεται με τη χρήση ειδικών εργαλείων, που προγραμματίζουν τη διανομή των διαφημίσεων μέσω εξειδικευμένων αλγόριθμων, που είναι σε θέση να εντοπίζουν με ακρίβεια χρήστες του διαδικτύου που πληρούν συγκεκριμένα δημογραφικά, συμπεριφορικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, όπως αυτά έχουν καθορισθεί από τη στρατηγική της καμπάνιας.

«Ο covid-19 δεν διέκοψε την πορεία της προβολής της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στο εξωτερικό, αλλά την ανακατεύθυνε καλώντας όλους μας να γίνουμε πιο προσαρμοστικοί και πιο αποτελεσματικοί», δήλωσε ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος για τη νέα καμπάνια συμπληρώνοντας ότι η «στρατηγική επιλογή αυτής της Περιφερειακής αρχής υπήρξε ανέκαθεν να αφήνει στους ειδικούς την προβολή και διαφήμιση των τουριστικών προορισμών. Πολύ περισσότερο σήμερα, σε αυτές τις δύσκολες εποχές, που βαδίζουμε πάνω σε κινούμενη άμμο, η επιλογή αυτή δικαιώνεται και είναι πλέον επιτακτική ανάγκη να στηριχθούμε σε ό,τι πιο σύγχρονο και επιστημονικά ορθό υπάρχει διαθέσιμο, ώστε να αυξηθεί στο μέγιστο δυνατό η αποτελεσματικότητα των πόρων που δαπανούμε και να κερδίσουμε ένα μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από μία μικρότερη πίτα».

Ως προς το σκεπτικό, η διαφημιστική καμπάνια, βάσει της μελέτης, στηρίζεται στο ότι το ταξίδι των φετινών καλοκαιρινών διακοπών αποτελεί αναμφισβήτητα μια μορφή «απόδρασης» από το lockdown και τις αρνητικές εμπειρίες της πανδημίας. Όμως, εξ ορισμού, αφού το ταξίδι αφορά καλοκαιρινές διακοπές, το κυρίαρχο στοιχείο ενός τέτοιου ταξιδιού – τουλάχιστον στη Δυτική Ευρώπη – σχετίζεται με την αναζήτηση του χαρακτηριστικού, που αναμφίβολα απουσιάζει από την εκεί καθημερινότητα: Του ήλιου και της θάλασσας. Και συνεπώς, τα συμπληρωματικά και δευτερεύοντα συστατικά ενός ταξιδιού διακοπών, όπως πολιτισμός, γαστρονομία, περιπέτεια αποτελούν συνεπακόλουθα.

Η μελέτη θεωρεί ως δεδομένο ότι, αν υπάρχει ένα μόνο κύριο συστατικό προϊόντος που διαφοροποιεί τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου και όλα τα ελληνικά νησιά, στο μυαλό του καταναλωτή – έτσι όπως τα αντιλαμβάνεται εκείνος και όχι όπως ορίζει η στρατηγική της Περιφέρειας – από εναλλακτικούς κοντινούς στον καταναλωτή προορισμούς, εγχώριους ή διεθνείς, στους οποίους μπορεί να μεταβεί χωρίς αεροπλάνο, είναι το συστατικό του Ήλιου & της Θάλασσας, σε άρρηκτο συνδυασμό με τη μοναδικότητα του ελληνικού νησιώτικου τοπίου.

Η μελέτη καταλήγει ότι, δεδομένου του διαθέσιμου προϋπολογισμού, της χρονικής στιγμής και των κρίσιμων ιδιαιτεροτήτων της περιόδου, η καμπάνια πρέπει να εστιάσει την προσοχή του δυνητικού αγοραστή στο βασικό προϊόν, στον πυρήνα του προϊόντος (core product) που προσφέρουν τα ελληνικά νησιά, δηλαδή αυτό του ήλιου και της θάλασσας, όμως σε καθοριστικό συνδυασμό με τη μοναδικότητα του τοπίου τους, ώστε να αναδειχθεί η μοναδικότητα των νησιών του Νοτίου Αιγαίου.

Η παραδοχή αυτή σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ξεφεύγει από τη γενικότερη αναπτυξιακή στρατηγική της να προωθήσει τις εναλλακτικές μορφές, να ενισχύσει τη μείωση της εποχικότητας και τον εμπλουτισμό του προϊόντος. Απλά σημαίνει ότι η συγκεκριμένη, πρώτη φάση, της νέας καμπάνιας, τη δεδομένη χρονική στιγμή πρέπει να βασιστεί σε αυτό το συστατικό του προϊόντος, αφού αυτό ήδη υπάρχει στο μυαλό του καταναλωτή ως κυρίαρχο και αδιαμφισβήτητα μοναδικό σε σχέση με τις επιλογές που έχει διαθέσιμες αυτή τη στιγμή: να κάνει καλοκαιρινές διακοπές στη χώρα του ή σε κάποιον κοντινό προορισμό, όπου θα μεταβεί με αυτοκίνητο.

Το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου δεν είναι το ίδιο και συνεπώς δεν πρέπει και να φαίνεται το ίδιο, με το καλοκαίρι, που για παράδειγμα ένας Γερμανός θα ζήσει στις παραλιακές περιοχές της Mecklenburg – West Pomerania, Stralsund, Wismar και Rostock. «Το καλοκαίρι στα νησιά του Αιγαίου είναι το πραγματικό καλοκαίρι και είναι μοναδικό».

Με τα παραπάνω ως δεδομένα, στόχοι της πρώτης φάσης της διαφημιστικής καμπάνιας είναι:

1. Να τοποθετήσει τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, ως Aegean Islands στο σετ των επιθυμητών προορισμών διακοπών του κοινού – στόχου,

2. Να τα τοποθετήσει στο μυαλό τους ως μοναδικά,

3. Να τοποθετήσει το Αιγαιοπελαγίτικο νησιώτικο καλοκαίρι ως το «πραγματικό καλοκαίρι».

Με βάση τα παραπάνω το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας είναι το: «THE AEGEAN ISLANDS. Your real summer. Like no other». To συστατικό του μηνύματος «Like No Other» αξιοποιεί το υπάρχον μήνυμα της μοναδικότητας, που εμπεριέχεται στην προηγούμενη, από το 2016, καμπάνια της Περιφέρειας, για να αναδείξει και τώρα, περισσότερο από ποτέ τη μοναδικότητα των νησιών του Νότιου Αιγαίου, όσο και τη μοναδικότητα του καλοκαιριού στα νησιά του Νότιου Αιγαίου.

Ως προς τη στρατηγική στόχευσης, η μελέτη, αφού περιγράφει τα δεδομένα της υφιστάμενης κατάστασης, στηρίζεται σε ένα θεωρητικό υπόβαθρο που συνθέτουν διάφορα μοντέλα αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών, για να επανακαθορίσει από μηδενική βάση, λόγω της επίδρασης του Covid-19, τόσο τις παραμέτρους που επιδρούν στην απόφαση όσο και τα κοινά – στόχους της καμπάνιας.

Αναλύει τα διάφορα είδη αποφάσεων που καλείται να πάρει, φέτος, ο δυνητικός επισκέπτης και εξειδικεύει σε εκείνα που μπορούν σε κάποιο βαθμό να επηρεαστούν από την καμπάνια.

Στη συνέχεια συνθέτει ένα αναλυτικό προφίλ των δυνητικών επισκεπτών, όπου εκτός από τα δημογραφικά τους χαρακτηριστικά κάνει μια εκτενή περιγραφή (profiling) τεσσάρων ομάδων με διαφορετικά ψυχογραφικά (lifestyle) χαρακτηριστικά ως προς τον τρόπο που ο Covid-19 θα επιδράσει τη λήψη απόφασης τους σχετικά με το ταξίδι διακοπών: Τους Καμικάζι, τους Life Goes On, τους Holidays are a must και τους Wait & See.

Προσδιορίζει επίσης μια σειρά από συμπεριφορικές παραμέτρους, οι οποίες, και αυτές μαζί με τα ψυχογραφικά χαρακτηριστικά θα καθορίσουν τελικά, αν ο τουρίστας ταξιδέψει για διακοπές άμεσα (early fliers), σχετικά νωρίς (early majority), σχετικά αργά (late majority) ή αν τελικά πολύ αργότερα ή και τελικά αναβάλλει το ταξίδι διακοπών του (Laggards 21).

Τα μέσα υλοποίησης της καμπάνιας είναι αμιγώς ψηφιακά, αφού η καμπάνια τρέχει μέσω animated banners διαφόρων μεγεθών σε εκατοντάδες ιστότοπους σε κάθε χώρα, οι οποίοι επιλέγονται αυτόματα από αλγόριθμους, ανάλογα με τα συμπεριφορικά χαρακτηριστικά των χρηστών που τους επισκέπτονται.

Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι φωτογραφίες που επιλέχθηκαν στα banners είναι από iconic landmarks των νησιών, ώστε οι χρήστες να έχουν σημαντικές πιθανότητες να προσδιορίσουν ότι αυτό που βλέπουν είναι Ελλάδα.

Με τη νέα καμπάνια της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου αγκαλιάζονται προσωποποιημένα όλα τα νησιά της Δωδεκανήσου και των Κυκλάδων, αφού ήδη από το 2016, οπότε και μπήκε σε τελείως νέα βάση η προβολή του Ν. Αιγαίου, πρωταγωνιστής δεν είναι η Περιφέρεια αλλά τα νησιά – προορισμοί της, με την ιδιαίτερη και μοναδική ταυτότητα και προσωπικότητα του καθενός από αυτά.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
RESIDENTIAL16 ώρες ago

Την GREENHILL VOULA εξαγόρασε η Τεχνική Ολυμπιακή – Ποιό οικιστικό έργο στα Νότια Προάστια αποκτά

REDS AE
REAL ESTATE23 ώρες ago

Προς ολοκλήρωση η εξαγορά της REDS από την ΕΛΛΑΚΤΩΡ – Ποιό το ποσοστό της σήμερα

Κως - Φωτογραφία αρχείου - Design by Canva Pro
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Κω

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Προχωρά έργο ανακαίνισης και αναβάθμισης ξενοδοχείου στην Αλεξανδρούπολη

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στους Παξούς

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Δρομολογείται νέο ξενοδοχείο στην Κεφαλονιά – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Κουφονήσια - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στα Κουφονήσια

Οικιστικό έργο στον Πειραιά - Πηγή: ΕΠΙΚΥΚΛΟΣ
RESIDENTIAL2 ημέρες ago

Ολοκληρώνονται εντός του 2025 από Greca Developments – ΕΠΙΚΥΚΛΟΣ τα πρώτα κοινά οικιστικά έργα στον Πειραιά

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Πάρο – Δείτε σε ποιά περιοχή θα γίνει

Ηράκλειο Κρήτης - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στην πόλη του Ηρακλείου – Δείτε πού

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Με 9 νέα ξενοδοχεία “έκλεισε” το 2024 για τις Κυκλάδες – Ποιά έργα πήραν “πράσινο φως”

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Τα νέα ξενοδοχεία 5 αστέρων της Ελλάδας – Δείτε τις 4 νέες 5άστερες ξενοδοχειακές επενδύσεις που βρίσκονται “στα σκαριά”

Το πρώην εργοστάσιο της ιστορικής κλωστοϋφαντουργίας των αδελφών Ρετσίνα - Πηγή: Google Maps
REAL ESTATE3 ημέρες ago

[VIDEO] Δείτε το πρώην εργοστάσιο Ρετσίνα στον Πειραιά – “Στα σκαριά” η αξιοποίησή του ακινήτου

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Πώς θα “μεταμορφωθεί” η είσοδος του Πειραιά με τη νέα μεγάλη επένδυση Piraeus Gate – Πού θα γίνει

Alexander The Great Hotel - Πηγή: Hotel Investment Partners
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Τα 3 μεγάλα ξενοδοχειακά deals της Blackstone στην Ελλάδα το 2024 – Πώς εδραιώνεται με όχημα τη HIP στο τουριστικό real estate

Πηγή: AKTOR
REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

Πώς θα υλοποιηθεί το mega deal AKTOR – PRODEA για τα 56 ακίνητα 600 εκατ. ευρώ

REAL ESTATE2 εβδομάδες ago

Σε νέα εποχή από σήμερα η BriQ Properties μετά την απορρόφηση της Intercontinental International

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Χαλκιδική

Κουφονήσια - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΧΑΣΙΑΛΗΣ ΒΑΪΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στα Κουφονήσια

Τα νέα κτίρια γραφείων στο ακίνητο του ΤΕΕ στο Δαχτυλίδι στο Μαρούσι - Πηγή: ΤΕΕ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η μεγάλη επένδυση γραφείων του ΤΕΕ στο Μαρούσι – Πώς “τρέχουν” το έργο Dimand και ΤΕΡΝΑ

Το πρώην εργοστάσιο της ιστορικής κλωστοϋφαντουργίας των αδελφών Ρετσίνα - Πηγή: Google Maps
REAL ESTATE3 ημέρες ago

[VIDEO] Δείτε το πρώην εργοστάσιο Ρετσίνα στον Πειραιά – “Στα σκαριά” η αξιοποίησή του ακινήτου

Μακέτα από το νέο data center της Microsoft στα Σπάτα - Πηγή: ΜΠΕ / Microsoft
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 εβδομάδες ago

[VIDEO] “Στα σκαριά” η επένδυση της Microsoft για το νέο data center στα Σπάτα – Πού θα γίνουν τα άλλα 2

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Πώς θα “μεταμορφωθεί” η είσοδος του Πειραιά με τη νέα μεγάλη επένδυση Piraeus Gate – Πού θα γίνει

Το Logistics Park της BriQ Properties στον Ασπρόπυργο - Πηγή: BriQ Properties
LOGISTICS1 μήνα ago

[VIDEO] Ολοκληρώθηκε το νέο logistics center της BriQ στον Ασπρόπυργο

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψήλωσε” και άλλο το Riviera Tower

To νέο retail park της Trade Estates στην Πάτρα - Πηγή: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε το νέο εμπορικό πάρκο που άνοιξε στην Πάτρα – Ποιές μεγάλες εταιρείες επένδυσαν

DATA4 Athens Campus - Πηγή: DATA4
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 μήνες ago

Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE2 μήνες ago

Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στο Χαλάνδρι - Πηγή: Ten Brinke Residential
RESIDENTIAL2 μήνες ago

Ολοκληρώνεται και η οικιστική επένδυση στο τριπλό έργο της Ten Brinke στο Χαλάνδρι

To ακίνητο προς αξιοποίηση στην Ιερά Οδό 61 - Πηγή: Ten Brinke
REAL ESTATE2 μήνες ago

[VIDEO] Νέο έργο της Ten Brinke “στα σκαριά” στην Πλατεία Αμερικής

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).