Connect with us

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Μητσοτάκης: Πρόγραμμα για νέες υποδομές 12δισ. ευρώ, σημαία το έργο Ελευσίνα-Υλίκη

Newsroom

Published

on

Το σχέδιο για τις νέες υποδομές στην Ελλάδα, εάν εκλεγεί κυβέρνηση η Νέα Δημοκρατία, παρουσίασε σε ειδική εκδήλωση στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος», ο Κυριάκος Μητσοτάκης, υπογραμμίζοντας ότι «οι σχετικές επενδύσεις έχουν ήδη κοστολογηθεί σε 10-12 δισ. ευρώ μέχρι το 2023, γεγονός που θα αποφέρει έως 2% πρόσθετη αύξηση του ΑΕΠ ετησίως, αλλά κυρίως θα δημιουργήσει 240.000 νέες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας εντός της επόμενης τετραετίας».

Στο σχέδιο της Ν.Δ. περιλαμβάνονται ένας νέος οδικός άξονας που θα παρακάμπτει την Αττική συνδέοντας την Υλίκη με την Ελευσίνα, η σύνδεση των αποκομμένων μεγάλων πόλεων με τους κεντρικούς εθνικούς άξονες, ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου, η ενεργειακή διασύνδεση των νησιών, η επέκταση σε όλη τη χώρα του φυσικού αερίου και η επίλυση του χρόνιου προβλήματος των απορριμμάτων.

«Πρόκειται για έναν πλήρη προγραμματικό χάρτη με έργα εθνικής εμβέλειας σε κάθε τομέα, από τις οδικές, σιδηροδρομικές και θαλάσσιες μεταφορές μέχρι τη διαχείριση των φυσικών πόρων, την Ενέργεια, τα κτίρια και τις ψηφιακές υποδομές», ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης, σημειώνοντας ότι δεν είναι ένα ακόμη ευχολόγιο, αλλά ένα σχέδιο ρεαλιστικό και υλοποιήσιμο.

 

Ιδιωτική χρηματοδότηση των έργων

Παράλληλα, ως ενδεικτικό της σημασίας που αποδίδει, ανήγγειλε ότι «η διαχείριση των φυσικών πόρων και των υποδομών επί της διακυβέρνησης της ΝΔ θα παρακολουθείται από ειδική επιτροπή, υπό τον πρωθυπουργό. Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί στην ιδιωτική χρηματοδότηση των έργων, ώστε να καταστεί ταχύτερη αλλά και πιο οικονομική η υλοποίηση του Εθνικού Σχεδίου Υποδομών.

«Και αυτό, γιατί είναι οξύμωρο σε μια χώρα που έχει περάσει τόσο μακρά οικονομική κρίση η χρηματοδότηση των έργων να έχει ακόμη και σήμερα ιδιωτική συμμετοχή μόλις 10-15%, όταν στη Μ. Βρετανία αυτή ξεπερνά το 60%», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Το πρόγραμμα της ΝΔ προβλέπει και την αξιοποίηση του ιδιωτικού τομέα στον σχεδιασμό των έργων, με το πρωτοποριακό εργαλείο «προτάσεις καινοτομίας», κατά το παράδειγμα κρατών που έχουν υιοθετήσει με πολύ μεγάλη επιτυχία το συγκεκριμένο μοντέλο. Το εργαλείο αυτό θα επιτρέπει σε ιδιωτικούς φορείς να μπορούν να διαμορφώσουν και να υποβάλουν προτάσεις έργων.

Έργα για τους πολίτες και όχι για τους εργολάβους

Όλα τα έργα θα σχεδιαστούν με απολύτως διαφανείς και ευέλικτες διαδικασίες και θα υλοποιηθούν βάσει του πραγματικού συμφέροντος των πολιτών και όχι των εργολάβων, ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης και πρόσθεσε ότι «εμείς θα καθορίσουμε τις αναπτυξιακές προτεραιότητες και όχι όσοι έχουν συμφέρον να μας εγκλωβίσουν σε έργα που δεν περνούν την αυστηρή δοκιμασία της σχέσης κόστους-οφέλους».

Ο προγραμματικός χάρτης της ΝΔ για τις Υποδομές μεταξύ άλλων περιλαμβάνει:

 

Οδικές Υποδομές

-Κατασκευή τριών μεγάλων οδικών έργων στην Αττική

-Κατασκευή αυτοκινητοδρόμου μήκους 50 χιλιομέτρων που θα συνδέει απευθείας την Υλίκη με την Ελευσίνα. Πρόκειται για ένα έργο πνοής, είπε ο κ. Μητσοτάκης, που θα συνδέσει τις δύο εθνικές οδούς (Αθηνών- Θεσσαλονίκης και Αθηνών Πατρών) παρακάμπτοντας επί της ουσίας την Αθήνα και την Αττική και θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής, είναι έργο εξαιρετικά σημαντικό και εμβληματικό.

-Επέκταση της Αττικής Οδού προς Λεωφόρο Βουλιαγμένης στο Ελληνικό. Αυτήν θα προωθήσει η επόμενη κυβέρνηση προκειμένου να υπάρχει και δρόμος ταχείας κυκλοφορίας προς το εμβληματικό πρότζεκτ του Ελληνικού.

-Υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος. Μια υπόσχεση δεκαετιών θα γίνει επιτέλους πράξη.

 

Σύνδεση των αποκομμένων πόλεων με το Κεντρικό Οδικό Δίκτυο. Μεταξύ άλλων το πρόγραμμα της ΝΔ προβλέπει τη σύνδεση:

-Της Δράμας με την Εγνατία οδό

-Του Καρπενησίου με τη Λαμία

-Της Έδεσσας και των Γιαννιτσών με τον ΠΑΘΕ

-Της Κακαβιάς με τα Ιωάννινα.

 

Επιτάχυνση της Ολοκλήρωσης του Κεντρικού Οδικού Δικτύου, και συγκεκριμένα:

-Του αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος

-Του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας (Ε65)

-Κατασκευή του ΒΟΑΚ με ενιαία δημοπράτηση του τμήματος Χανιά – Αγ. Νικόλαος

 

Σιδηροδρομικές Υποδομές

-Αναβάθμιση και συντήρηση του σιδηροδρομικού και του προαστιακού δικτύου. Αδιαπραγμάτευτος στόχος είναι στο τέλος της τετραετίας το ταξίδι Αθήνα- Θεσσαλονίκη να χρειάζεται 3 ώρες.

-Σύνδεση του Ρίου με το νέο λιμάνι της Πάτρας.

-Νέα χάραξη της γραμμής Θεσσαλονίκη – Καβάλα και εκσυγχρονισμός της υφιστάμενης μέχρι την Αλεξανδρούπολη.

-Ολοκλήρωση του μετρό στη Θεσσαλονίκη (χωρίς μουσαμάδες).

Κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό στην Αθήνα (‘Αλσος Βεΐκου – Γουδή) με επέκταση από το ‘Αλσος Βεΐκου στον Περισσό και από το Γουδή στην Κατεχάκη ώστε να απολήγει στις γραμμές 1 και 3 αντίστοιχα και να βελτιωθεί η συνδεσιμότητα του Δικτύου, -καθώς με το σημερινό σχεδιασμό η γραμμή 4 δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες του επιβατικού κοινού της Αττικής.

 

Ενεργειακές Υποδομές

-Ολοκλήρωση των διασυνδέσεων των νησιών:

-Σύνδεση της Κρήτης με την Αττική και των Δωδεκανήσων με την Κρήτη

-Σύνδεση της Ικαρίας και της Σάμου με τις Κυκλάδες και των Κυκλάδων με την ηπειρωτική χώρα.

-Σύνδεση των νησιών του Β. Αιγαίου με την Αν. Μακεδονία.

-Προώθηση συστημάτων ανάκτησης ενέργειας από τα απορρίμματα, πάντοτε παράλληλα με την ανακύκλωση.

 

Κριτική στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ

Ο κ. Μητσοτάκης άσκησε κριτική στην μέχρι τώρα πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και υποστήριξε ότι:

Πετσόκοψε τις δημόσιες επενδύσεις κατά 2 δισ. ευρώ την περίοδο 2016-2018 για να «πετύχει» τα περιβόητα υπερπλεονάσματα. Σημείωσε ότι «εμείς δεσμευόμαστε ότι το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων θα υλοποιηθεί στο ακέραιο και ότι θα αξιοποιήσουμε κάθε ευρώ ιδιωτική συμμετοχής».

Πάγωσε επί 4 χρόνια εμβληματικές επενδύσεις που ήταν έτοιμες να ξεκινήσουν, όπως το Ελληνικό -κρανίου τόπος και μνημείο ανικανότητας της σημερινής κυβέρνησης-, και την κατασκευή του Βόρειου ‘Αξονα της Κρήτης.

Προχώρησε σε αναιτιολόγητες κατατμήσεις έργων για να κάνει φωτογραφικούς διαγωνισμούς -όπως πχ στο Πάτρα-Πύργος για να πάρει κάποιος κυβερνητικός φίλος κομμάτια, με επιπλέον καθυστερήσεις.

Αύξησε αναιτιολόγητα τις τιμές διοδίων και διπλασίασε τον αριθμό τους, με τη χώρα να καταβάλλει καθυστερημένα το κόστος της πολιτικής «Δεν πληρώνω»
επαίρεται για την υλοποίηση έργων που όχι μόνον είχαν δρομολογηθεί επί ΝΔ, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ τα πολεμούσε ως αντιπολίτευση, όπως η εμπλοκή της Fraport στα περιφερειακά αεροδρόμια και της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά.

Συνοψίζοντας την διαφορά των δύο κυβερνήσεων είπε ότι ΝΔ έστω και με λάθη και καθυστερήσεις παρήγαγε αποτελέσματα ακόμη και την περίοδο της κρίσης, αντίθετα η συνεισφορά του ΣΥΡΙΖΑ ήταν στην αρχή το κίνημα δεν πληρώνω, είναι τα ψεύτικα δάκρυα για τις συμβάσεις παραχώρησης των αεροδρομίων, ο πόλεμος κατά της COSCO.

 

Αναγκαία η πολιτική αλλαγή

Το πρόγραμμα της ΝΔ, είπε ο κ. Μητσοτάκης, έχει διδαχθεί από το παρελθόν, από αποτελέσματα αλλά και αστοχίες δεκαετιών και εντάσσεται σε ένα συνολικό αναπτυξιακό σχέδιο της χώρας. Ξεπερνούμε και τις επικαλύψεις φορέων και τις γραφειοκρατικές διαδικασίες. Ο σχεδιασμός θα είναι ενιαίος και περιλαμβάνει καλή συνεργασία με τους περιφερειάρχες και γι αυτό δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στις περιφερειακές εκλογές, ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης.

Σημαντικά δεν είναι μόνο τα νέα έργα, είπε ο κ. Μητσοτάκης αλλά και η συντήρηση των παλαιών έργων που πολλές φορές καταρρέουν. Εδώ είπε είναι αναγκαίο ένα Εθνικό μητρώο υποδομών με καθορισμό υπευθύνου και έξυπνα χρηματοδοτικά εργαλεία. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε και στις διαφανείς και ευέλικτες διαδικασίες με το μικρότερο δυνατό κόστος προς όφελος πάντα των πολιτών. «Δεν υποσχόμαστε τα πάντα στους πάντες…το σχέδιό μας δεν είναι προεκλογικές υποσχέσεις…λέμε αντίο στις πολιτικές παρεμβάσεις, στις κατατμήσεις και στις κάθε λογής εξυπηρετήσεις». Μίλησε για την επέκταση των συμπράξων με τον ιδιωτικό τομέα ενώ αναφέρθηκε και στις συμβάσεις παραχώρησης λέγοντας ότι «η επέκταση της σημαντικότερης σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού θα τεθεί σε διαγωνισμό πριν την λήξη της το 2024».

Κλείνοντας ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε το βασικό του πολιτικό μήνυμα ότι «για να υλοποιηθούν όλα αυτά χρειάζεται μία μεγάλη πολιτική αλλαγή, το 2019 είναι έτος εκλογών και θα χρειαστούμε την συμμετοχή όλων των πολιτών, αξίζουμε καλύτερα και μπορούμε να το κάνουμε πράξη».

Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ19 ώρες ago

Δρομολογείται επένδυση για νέο ξενοδοχείο στην Πάτμο

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ20 ώρες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Λήμνο

Promenade Heights - Πηγή: 314 Architecture Studio / Lamda Development
RESIDENTIAL21 ώρες ago

The Ellinikon: 14 εργοτάξια σε πλήρη εξέλιξη – Από το 2027 παραδίδονται οι πρώτες οικιστικές και εμπορικές αναπτύξεις

Riviera Tower - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL21 ώρες ago

Ποιές είναι οι νέες τάσεις και οι hot περιοχές για επενδύσεις σε κατοικίες στην Αττική

Πηγή: Alpha Real Estate Services
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ22 ώρες ago

Προς πώληση 3 ακίνητα γραφείων σε Αμπελοκήπους και Μαρούσι – Πού βρίσκονται οι ιδιοκτησίες

Φωτογραφία αρχείου - Design by Canva Pro
REAL ESTATE4 ημέρες ago

Σε ελκυστικό προορισμό στην αγορά εξοχικής κατοικίας μετατρέπεται η Ελλάδα – Ποιό το προφίλ των επενδυτών και από ποιές χώρες προέρχονται

Το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου Ruby στην Ελλάδα, στην Ομόνοια - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Στην Ομόνοια το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου Ruby στην Ελλάδα – Πώς θα ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο της Intercontinental

Unda Boutique Resort - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Άνοιξε το νέο boutique resort Unda της Mayor Hotels στην Κέρκυρα – Σε ποιά περιοχή βρίσκεται

Πηγή: Όμιλος Calilo
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

“Στα σκαριά” 3 Στρατηγικές Επενδύσεις στην Ίο – Ποιός όμιλος δρομολογεί τα νέα ξενοδοχειακά έργα στο νησί

Εικόνα αρχείου - Design by Canva Pro
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες ago

Ενώνουν δυνάμεις Danos και Premier Realty Greece για την προώθηση πολυτελών κατοικιών στην Ελλάδα

To πρώην εργοστάσιο ΠΙΤΣΟΣ στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη - Φωτό: EUROKINISSI /ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 εβδομάδα ago

Σε νέο εμπορικό πόλο θα μεταμορφωθεί από το Σκλαβενίτη το πρώην εργοστάσιο της ΠΙΤΣΟΣ στο Ρέντη

Luura Cliff - Πηγή: Ennismore
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Στην Πάρο “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν

To νέο Bob W Stadiou 54 - Πηγή: BLEND Development
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 εβδομάδες ago

5 νέες επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων σε ακίνητα στην οδό Σταδίου – Ποιές εταιρείες επενδύουν και ποιά κτίρια αξιοποιούνται

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

JW Marriott Crete Resort & Spa - Πηγή: Marriott / SWOT Hospitality
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Άνοιξε στην Κρήτη το πρώτο παραθαλάσσιο 5άστερο resort της JW Marriott στη Μεσόγειο

To Μέγαρο Αθηνογένους στη Σταδίου - Πηγή: Google Maps
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ολοκληρώνεται το 2026 η επένδυση στο ιστορικό Μέγαρο Αθηνογένους στη Σταδίου

Το νέο IKOS Kissamos - Πηγή: LinkedIn/Ανδρέας Ανδρεάδης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

[ΦΩΤΟ] Ανοίγει τον Απρίλιο του 2026 το νέο IKOS Kissamos – Τι θα περιλαμβάνει το mega ξενοδοχειακό project

Το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου Ruby στην Ελλάδα, στην Ομόνοια - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Στην Ομόνοια το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου Ruby στην Ελλάδα – Πώς θα ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο της Intercontinental

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ολοκληρώνονται 3 έργα “πράσινων” γραφείων της Noval στο Μαρούσι το 2025 – Δείτε ποιά κτίρια “μεταμορφώνονται”

Η περιοχή της επένδυσης της Grivalia Hospitality στους Πεταλιούς - Πηγή: Grivalia Hospitality
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Προχωρά η διαδικασία για την 5άστερη τουριστική επένδυση Six Senses Megalonisos της Grivalia στους Πεταλιούς – Τι θα περιλαμβάνει

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[VIDEO] The Ellinikon: και επίσημα το νέο υψηλότερο κτίριο στην Ελλάδα ο ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα στον “πράσινο” ουρανοξύστη κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Το project Nea Polis στο Περιγιάλι Καβάλας - Πηγή: Όμιλος Κουρτίδη
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψήλωσε” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).