Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΜΜΜ: Ομαλά κύλησε η πρώτη εβδομάδα μετά την άρση των περιορισμών

bizness.gr

Published

on

Αποβάθρα του μετρό

Χάρη στην προσεκτική προετοιμασία, την υπερπροσπάθεια των εργαζόμενων, αλλά κυρίως την υπευθυνότητα του επιβατικού κοινού, η πρώτη εβδομάδα χαλάρωσης των περιορισμών κύλησε ομαλά, όσον αφορά στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Επόμενος κρίσιμος σταθμός είναι η Δευτέρα 11 Μαΐου, καθώς κατά τη δεύτερη φάση του σχεδίου άρσης των περιοριστικών μέτρων για τον κορονοϊό, επανέρχονται στην εργασία τους περισσότεροι από 156.000 πολίτες και η επιβατική κίνηση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να αυξηθεί περισσότερο, σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα.

Προκειμένου να διαχειριστεί την αναμενόμενη αύξηση της επιβατικής κίνησης, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών πυκνώνει περαιτέρω τα δρομολόγια σε όλα τα Μέσα – στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη -, ενώ παρακολουθεί συνεχώς όλα τα δεδομένα για την κίνηση, τις πυκνότητες στα οχήματα και τους συρμούς και την ασφαλή διαχείριση του πλήθους.

Όπως έγινε και την πρώτη εβδομάδα άρσης των περιορισμών, θα μπαίνουν εμβόλιμα δρομολόγια τις ώρες αιχμής στις γραμμές των λεωφορείων και του Μετρό που παρατηρείται μεγαλύτερη κίνηση, εξαντλώντας τα διαθέσιμα μέσα. Στους δρόμους της Αθήνας βγαίνουν περισσότερα από 1.000 οχήματα και στο Μετρό οι χρονοαποστάσεις θα μειωθούν ακόμη περισσότερο, ιδίως στις ώρες αιχμής.

Καθώς όμως εκ των πραγμάτων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς συγκεντρώνεται μεγάλος αριθμός πολιτών, η χρήση μάσκας έχει κριθεί αναγκαία από τους ειδικούς σε αυτή τη φάση του ανοίγματος της κοινωνίας και της οικονομίας, ως συμπληρωματικό μέτρο κατά της εξάπλωσης του κορονοϊού.

Στις θέσεις τους παραμένουν οι βοηθοί επιβατών – Νέες σημάνσεις και προστατευτικά

Συνολικά 300 βοηθοί επιβατών θα βρίσκονται, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, όλο τον Μάιο στους 45 σημαντικότερους σταθμούς ανταπόκρισης Μετρό με λεωφορεία, προκειμένου να συμβάλλουν στη διαχείριση του επιβατικού κοινού, υπενθυμίζοντας τη χρήση μάσκας και την τήρηση αποστάσεων.

Σε όλες τις αποβάθρες του Μετρό και σε όλους τους συρμούς, καθώς και σε όλα τα λεωφορεία και τρόλεϊ, έχει τοποθετηθεί σήμανση, στο δάπεδο για την υπενθύμιση τήρησης αποστάσεων και στα καθίσματα ως υπόδειξη στους επιβάτες για τις θέσεις στις οποίες επιτρέπεται να καθίσουν, προκειμένου οι αποστάσεις να τηρούνται πάντα στο βαθμό που είναι δυνατό. Γίνεται καθημερινά έλεγχος, ώστε στην περίπτωση που οι ειδικές σημάνσεις αποκολληθούν, να αντικατασταθούν, ενώ τοποθετούνται ακόμη περισσότερες.

Επιπλέον έχει ξεκινήσει ήδη να τοποθετείται και προστατευτικό διαχωριστικό μεταξύ του οδηγού και του χώρου επιβατών στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Σε Μετρό, ηλεκτρικό και τραμ, οι οδηγοί βρίσκονται ούτως ή άλλως σε ξεχωριστή καμπίνα και δεν έρχονται σε επαφή με το επιβατικό κοινό.

Τα προστατευτικά διαχωριστικά θα έχουν τοποθετηθεί σε όλα τα οχήματα μέσα στις επόμενες επτά ημέρες. Σύμφωνα με το σχεδιασμό αύριο, Δευτέρα 11 Μαΐου, θα έχουν τοποθετηθεί στο 50% των οχημάτων και την επόμενη Δευτέρα 18 Μαΐου αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτηση.

Υπενθυμίζεται επίσης ότι σύσταση για τοποθέτηση αντίστοιχου διαχωριστικού μεταξύ των καθισμάτων οδηγού – συνοδηγού και των πίσω καθισμάτων έχει γίνει προς τους οδηγούς ταξί.

Οι απολυμάνσεις θα συνεχιστούν ακόμη πιο εντατικά και πραγματοποιούνται πλέον και σε εξωτερικούς χώρους, στις στάσεις λεωφορείων. Λαμβάνονται μέτρα όπως η απολύμανση των συρμών του μετρό, του ηλεκτρικού και του τραμ κάθε βράδυ με νέφωση, ο καθαρισμός των σταθμών με διάλυμα χλωρίνης.

Υπενθυμίζεται ότι στα ταξί επιτρέπονται πλέον δύο επιβάτες, πέραν του οδηγού, καθώς είναι κατανοητό πως ζευγάρια για παράδειγμα θα πρέπει να μπορούν να μετακινούνται μαζί.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει διανείμει στους εργαζόμενους σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, που έρχονται σε επαφή με το επιβατικό κοινό, όλα τα αναγκαία προσωπικά μέσα προστασίας.

Καλεί επίσης τους πολίτες να συνεργάζονται με τους εργαζόμενους στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τους βοηθούς επιβατών, να τηρούν τις οδηγίες των ειδικών για να προφυλάξουν τον εαυτό τους, αλλά και το διπλανό τους, ενώ στην περίπτωση που το λεωφορείο ή ο συρμός έχουν πληρότητα πάνω από 50%, προτιμότερο είναι να περιμένουν το επόμενο.

Στατιστικά στοιχεία για την πρώτη εβδομάδα άρσης των περιοριστικών μέτρων μετακίνησης

Το ποσοστό αύξησης στις επικυρώσεις εισιτηρίων σε όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας την εβδομάδα 4 με 8 Μαΐου, σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη, ανέρχεται σε 85,4%.

Η επιβατική κίνηση κυμάνθηκε στο 30% σε σχέση με την κίνηση την περίοδο προ κορονοϊού.

Από την Τρίτη 5 Μαΐου έως την Πέμπτη 7 Μαΐου, οι επικυρώσεις εισιτηρίων σταθεροποιήθηκαν.

Συγκεκριμένα:
 

 

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΙΣ
Λεωφορεία και Τρόλεϊ Μετρό, ηλεκτρικός και τραμ
Δευτέρα 4 Μαΐου

 

107.250 348.679
Τρίτη 5 Μαΐου 119.210 367.395
Τετάρτη 6 Μαΐου

 

118.392 367.157
Πέμπτη 7 Μαΐου

 

117.599 374.509
Παρασκευή 8 Μαΐου

 

123.383 385.613

Η εικόνα στη Θεσσαλονίκη 

Τα πρώτα συμπεράσματα από την έναρξη της επανακυκλοφορίας δείχνουν πως το επιβατικό κοινό τηρεί στη μεγάλη του πλειονότητα τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Σε όλα τα οχήματα γίνονται καθημερινές απολυμάνσεις μετά τη λήξη κάθε βάρδιας, ενώ οδηγοί, ελεγκτές και όλοι οι εργαζόμενοι σε κάθε πόστο τηρούν απαρέγκλιτα τις οδηγίες του Υπουργείου και του ΟΣΕΘ.

Σε όλα τα οχήματα έχει τοποθετηθεί διαχωριστικό για την προστασία των οδηγών. Οι επιβάτες εισέρχονται και εξέρχονται από τα οχήματα από διαφορετικές πόρτες. Υπάρχει ήδη η σύσταση για τη μη χρήση κλιματιστικού χωρίς να ανακυκλώνεται ο αέρας, ενώ στα περισσότερα οχήματα έχουν μπει ήδη αντισηπτικά σε ειδικές θέσεις για τους επιβάτες.

Στους δρόμους της πόλης βρίσκονται καθημερινά περί τα 350 οχήματα, ενώ ο ΟΣΕΘ είναι έτοιμος να επιληφθεί ανά πάσα στιγμή οτιδήποτε χρειαστεί παρέμβαση ώστε να διασφαλιστεί η δημόσια υγεία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΑΣΘ, την περασμένη εβδομάδα αυξήθηκαν τα έσοδα με το 41% να αφορά προτυπωμένα εισιτήρια, το 29% κάρτες απεριόριστων διαδρομών και το 20% ακυρώσεις εισιτηρίων. Η τάση αυτή αναμένεται να συνεχιστεί και να ενταθεί την επόμενη εβδομάδα, πλην όμως η επιβατική κίνηση εκτιμάται ότι θα παραμείνει σημαντικά μειωμένη συγκριτικά με την κίνηση πριν την λήψη μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας.

 

Μετακινούμαστε με υπευθυνότητα, μένουμε ασφαλείς.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η νέα “μορφή” της φετινής ΔΕΘ – Προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες

bizness.gr

Published

on

ΔΕΘ

«Παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών» δηλώνει η ΔΕΘ-Helexpo με τη διοργάνωση ενός πολιτικο-οικονομικού φόρουμ τις ημέρες που επρόκειτο να διεξαχθεί η 85η ΔΕΘ, η ακύρωση της οποίας, λόγω κορονοϊού, ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση.

«Η διαφύλαξη της Δημόσιας Υγείας ξεπερνά κάθε οικονομική διάσταση και στο πλαίσιο αυτό η 85η ΔΕΘ δεν θα πραγματοποιηθεί αυτόν τον Σεπτέμβριο. Όμως ο κορυφαίος θεσμός της Θεσσαλονίκης, που μετρά 94 χρόνια Ιστορίας και 84 διοργανώσεις, δεν θα σιγήσει, καθώς τις ημέρες της Έκθεσης η ΔΕΘ-Helexpo θα διοργανώσει ένα πολιτικο-οικονομικό φόρουμ, δηλώνοντας παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών», αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας.

«Η ΔΕΘ-Helexpo συνεχίζει να βρίσκεται στις επάλξεις, σχεδιάζοντας το μέλλον, παρά τις αντίξοες συνθήκες και επεξεργάζεται μια σειρά νέων ιδεών και δράσεων, ώστε να είναι έτοιμη για την επόμενη μέρα. Άλλωστε, η εκθεσιακή δραστηριότητα δεν σταματά, μιας και αποτελεί καταλυτικό παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης στη χώρα μας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, με την οποία ο εθνικός εκθεσιακός φορέας ευχαριστεί επίσης «εκθέτες και χορηγούς που, παρά τη δύσκολη και πρωτόγνωρη συγκυρία, έδειξαν εμπιστοσύνη στη ΔΕΘ και έσπευσαν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους, αναγνωρίζοντας στην Έκθεση τη βαρύτητά της τόσο σε συμβολικό όσο και σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο». Ιδιαίτερες ευχαριστίες δε απευθύνει η ΔΕΘ-Helexpo στους οργανωτές της γερμανικής συμμετοχής «για την αμέριστη συμπαράστασή τους μέχρι την τελευταία στιγμή».

«Η ΔΕΘ έχει περάσει κυριολεκτικά διά πυρός και σιδήρου στις εννέα δεκαετίες της ζωής της και θα αντιμετωπίσει τη νέα αυτή πρόκληση δημιουργικά και με την υποστήριξη των εργαζομένων της, των πελατών της, των συνεργατών της, των φορέων, αλλά και της ίδιας της Θεσσαλονίκης», καταλήγει η ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στο Bloomberg η “Greek Summer Feeling” καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού

bizness.gr

Published

on

Με μία «δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο», ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται αφενός να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και αφετέρου να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού. Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.

Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα τη μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης. Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Για αυτό το καλοκαίρι, πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling», είναι να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό. Εναλλακτικά, μπορούν απλά να γνωρίσουν και να συναισθανθούν την αυθεντική ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία, από όπου κι αν βρίσκονται.

Αναφερόμενος στην εν λόγω δράση, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης είπε: «Η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μπαίνει σε μια νέα εποχή. Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ, αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό. Στέκομαι ιδιαίτερα στην συνεργασία μας το Bloomberg, καθώς είναι ένα εξαιρετικά παρεμβατικό μέσο ενημέρωσης παγκοσμίως. Κυρίως όμως απευθύνεται σε ένα κοινό το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο του ελληνικού τουρισμού. Δουλεύουμε μαζί τις καμπάνιες, εξειδικευμένα και πολύ στοχευμένα ανά χώρα! Κι αυτό αποτελεί το μεγάλο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας η οποία θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί και ενόψει 2021».

Η καμπάνια

Η ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece – Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.

«Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες! Και δομείται γύρω από έξι πρωταρχικά συναισθήματα και δράσεις: Εμπνευστείτε, Βρεθείτε με τους ανθρώπους που αγαπάτε, Απολαύστε μικρές χαρές, Συνδεθείτε με τη φύση, Νιώστε ελεύθεροι, Αναπνεύστε το καλοκαίρι.Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση και μεταδίδει το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα και την ελληνική κουλτούρα, και φυσικά με το ανυπέρβλητο “Ελληνικό Καλοκαίρι”», αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επανεκκίνηση τουρισμού: συνεχίζεται η καμπάνια “Ατελείωτο Ελληνικό Καλοκαίρι” του ΕΟΤ

bizness.gr

Published

on

Παρουσιάζοντας ελκυστικές εικόνες του μοναδικού ελληνικού καλοκαιριού και της ξεγνοιασιάς που αυτό προσφέρει, ο ΕΟΤ συνεχίζει την υπαίθρια (outdoor) καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι» στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας και τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Η καμπάνια θα διαρκέσει δύο μήνες και περιλαμβάνει προβολή των μηνυμάτων σε panels και οθόνες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σε 50 λεωφορεία και 30 τρόλεϊ σε διάφορες περιοχές του κέντρου της Αθήνας και των προαστίων, καθώς και σε 250 επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων στην Αττική.

Παράλληλα, στα αεροδρόμια γίνεται προβολή του επιτυχημένου βίντεο «Destination Greece, Health First», το οποίο δίνει το βασικό πλαίσιο των υγειονομικών μέτρων στη χώρα μας και της υψηλής ασφάλειας που έχουν οι επισκέπτες της.

Όπως δήλωσε ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, «στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε φέτος, επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα προκειμένου να ενισχύσουμε την τουριστική κίνηση. Γι’ αυτό, μετά από αρκετά χρόνια, ο ΕΟΤ ενεργοποίησε και την outdoor διαφήμιση. Ένα μέρος της, αυτό που αφορά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αθήνα, στοχεύει στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Από την άλλη πλευρά, οι καταχωρήσεις και οι προβολές βίντεο στα αεροδρόμια της χώρας στοχεύουν να καλωσορίσουν τους εισερχόμενους επισκέπτες και να ενισχύσουν την εικόνα του ασφαλούς προορισμού. Ο ΕΟΤ αντιλαμβάνεται τις ειδικές συνθήκες της φετινής σεζόν και αναλαμβάνει κι άλλες πρωτοβουλίες εκτός από τη μεγάλη διαφημιστική μας καμπάνια στο εξωτερικό, που είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending