Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για την πραγματοποίηση των επιχειρηματικών συναλλαγών

bizness.gr

Published

on

Ηλεκτρονικές πληρωμές

Νέες καινοτόμες υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής για τις επιχειρήσεις, ανακοίνωσε σήμερα η Εθνική Τράπεζα σε συνέντευξη τύπου, που πραγματοποίησε για πρώτη φορά μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Όπως επισημάνθηκε η νέα ηλεκτρονικη αυτή πλατφόρμα θα παρέχει μέχρι το τέλος του έτους το σύνολο σχεδόν των υφιστάμενων συναλλαγών που γίνονται σήμερα από τις επιχειρήσεις με την τράπεζα, χωρίς πλέον να απαιτείται η παρουσία στην τράπεζα.

Με την ανακοίνωση των νέων υπηρεσιών και εφαρμογών που προσφέρει στην ηλεκτρονική τραπεζική, η Εθνική επιβεβαιώνει – όπως αναφέρθηκε – πόσο γρήγορα προχωρά στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, συμβάλλοντας σημαντικά στην προσπάθεια που καταβάλλουν φορείς και πολιτεία, για την ταχύτερη μετάβαση της ελληνικής οικονομίας στη νέα ψηφιακή εποχή.

Για την Εθνική, οι επιχειρήσεις αποτελούν ένα φιλόδοξο πεδίο καινοτόμου ψηφιακής εξυπηρέτησης. Σήμερα η τράπεζα κάνει την προοπτική αυτή πράξη, αναβαθμίζοντας περαιτέρω τις υπηρεσίες της προς τους πελάτες της και συμβάλλοντας στην ταχύτερη εξυπηρέτηση και υποστήριξη των επιχειρήσεων.

Συγκεκριμένα, η διοίκηση της τράπεζας παρουσίασε μεταξύ άλλων τις παρακάτω νέες δυνατότητες του Internet Banking για τις επιχειρήσεις:

1. Online αποπληρωμή επιχειρηματικών δανείων. Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να παρακολουθούν συγκεντρωτικά τις οφειλές για όλα τα επιχειρηματικά τους δάνεια και να τις αποπληρώνουν με μια μόνο συναλλαγή από το Internet Banking, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε Κατάστημα.

2. Online αίτημα εκταμίευσης: Οι επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλουν μέσω του νέου Internet Banking αίτημα για άμεση εκταμίευση ποσού από τα εγκεκριμένα τους όρια. Η επεξεργασία του αιτήματος και η εκταμίευση του ποσού ολοκληρώνεται την ίδια ημέρα ή στον επιθυμητό από την επιχείρηση χρόνο.

3. Online αίτημα ανανέωσης ή τροποποίησης νομιμοποιητικών εγγράφων: Με τη νέα δυνατότητα οι επιχειρήσεις υποβάλουν ηλεκτρονικά αιτήματα για ανανέωση ή τροποποίηση της γνωμάτευσης νομιμοποίησής τους, επισυνάπτοντας ψηφιακά τα δικαιολογητικά χωρίς να απαιτείται η προσκόμισή τους σε Κατάστημα.

4. Online Διαχείριση εταιρικών χρηστών: Η νέα υπηρεσία δίνει τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση να ορίζει ηλεκτρονικά ειδικούς διαχειριστές, οι οποίοι με τη σειρά τους θα έχουν δικαίωμα καθορισμού τόσο των νέων χρηστών της εταιρίας, όσο και των ορίων συναλλαγών, εγκρίσεων καθώς και προσβάσεών τους σε προϊόντα και υπηρεσίες.

6. Online αιτήσεις: Oι επιχειρήσεις έχουν πλέον τη δυνατότητα αποστολής υπογεγραμμένων συμβατικώνεγγράφων και ενημέρωσης του εταιρικού τους προφίλ μέσααπό το Internet Banking, με μια απλή ηλεκτρονική αίτηση, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα.

7. Mobile Customer Onboarding: Όλες οι ατομικές επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες που είναι κάτοχοι χρεωστικής κάρτας Εθνικής Τράπεζας (DebitBusiness card) μπορούν να αποκτήσουν από το κινητό τους κωδικούς πρόσβασης για το digital banking της Εθνικής. Η διαδικασία διαρκεί ελάχιστα λεπτά και γίνεται μέσω της εφαρμογής NBG Mobile Banking.

Παράλληλα με τις νέες δυνατότητες του Internet Banking, η Εθνική συνεχίζει να πρωτοπορεί και να σχεδιάζει νέες, χρήσιμες υπηρεσίες για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων. Μεταξύ αυτών, η online ενεργοποίηση λύσεων e-commerce, οι ψηφιακές υπογραφές, η παρακολούθηση εμβασμάτων εξωτερικού σε πραγματικό χρόνο, η παροχή αναβαθμισμένου συστήματος ειδοποίησης συναλλαγών, η δυνατότητα digital onboarding για επιχειρήσεις και η διαμόρφωση ενός πλήρως λειτουργικού Mobile BankingApp για επιχειρήσεις.

Στη σημερινή παρουσίαση των νέων ψηφιακών υπηρεσιών, ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Τράπεζας, Παύλος Μυλωνάς, τόνισε:ότι η ανάπτυξη online προϊόντων και η παροχή υπηρεσιών μέσα από ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν μονόδρομο αν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, άμεσοι και να απαντάμε με σύγχρονο τρόπο στις ανάγκες των πελατών μας. «Έχουμε ήδη πετύχει πολλά. Πριν 6 μήνες, ήμασταν η πρώτη τράπεζα που ανακοινώσαμε το άνοιγμα λογαριασμού για νέους πελάτες on line. Δεσμευθήκαμε να συνεχίσουμε. Σήμερα, παρουσιάζουμε νέες πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες για μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις. Και συνεχίζουμε», πρόσθεσε.

Η γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Χριστίνα Θεοφιλίδη, επεσήμανε ότι «28% των ενεργών χρηστών internet και Mobile banking στην Ελλάδα χρησιμοποιούν τις εφαρμογές της Εθνικής Τράπεζας. Το mobile banking app ξεπέρασε το όριο του 1 εκατομμυρίου downloads στο GOOGLE play store. Βρέθηκε πρώτο μεταξύ των τραπεζικών εφαρμογών στην Ελλάδα, και στη δεύτερη θέση της συνολικής λίστας. Κάθε μήνα, 1,5 εκατομμύριο πελάτες χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές εφαρμογές της Εθνικής και πραγματοποιούν περισσότερες από 4,5 εκατομμύρια συναλλαγές».

Στην παρουσίασή του ο γενικός διευθυντής Εταιρικής και Επενδυτικής Τραπεζικής Βασίλης Καραμούζης, υπογράμμισε ότι η Εθνική έχει προχωρήσει τα τελευταία 2 χρόνια σε μια διαδικασία αναθεώρησης του μοντέλου εξυπηρέτησης της εταιρικής πελατείας. «Εστιάσαμε στον εκσυγχρονισμό των online υπηρεσιών που προσφέρουμε στους εταιρικούς μας πελάτες, με στόχο την αναβάθμιση του συνολικού επιπέδου εξυπηρέτησής τους. Δημιουργήσαμε μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα όπου οι πελάτες μας μπορούν να εκτελούν το σύνολο των καθημερινών τραπεζικών εργασιών τους με ευκολία, ταχύτητα και πλήρη ασφάλεια, σε ένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής, χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από το χώρο εργασίας τους».

Ο Group CIO Στράτος Μoλυβιάτης, ανέφερε ειδικότερα: «Η Εθνική Τράπεζα έχει κάνει άλματα προόδου μέσα στην τελευταία περίοδο, παρουσιάζοντας μια νέα συνολική ψηφιακή πρόταση υψηλού επιπέδου που περιλαμβάνει νέα Internet Banking sites για Ιδιώτες και Επιχειρήσεις, μια νέα Mobile Banking πλατφόρμα με την πρωτοποριακή υπηρεσία του Remote Customer on Boarding, το πληρέστερο set OpenBanking APIs της Ελληνικής Αγοράς, αλλά και Web basedυπηρεσίες στο Trade Finance. Στόχος μας, όσον αφορά την πληρότητα, αρτιότητα και χρηστικότητα των ψηφιακών μας υπηρεσιών, ήταν και παραμένει η κορυφή. Χρησιμοποιούμε τεχνολογία αιχμής και είμαστε σε συνεχή εξέλιξη των δεξιοτήτων των ανθρώπων μας».

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

AEGEAN: Προχωρά βασιζόμενη κυρίως στις δικές της δυνάμεις

bizness.gr

Published

on

Αεροσκάφος της Aegean

Ανακοίνωση για την επόμενη ημέρα της μεγαλύτερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, εξέδωσε η AEGEAN. Μέσω αυτής, επισημαίνεται ότι η νέα εποχή μετά την πανδημία θα βρει την εταιρεία να στηρίζεται κατά βάση στις δικές της δυνάμεις και τους ανθρώπους της.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η AEGEAN είναι μία εταιρεία με εμπειρία στη διαχείριση δύσκολων καταστάσεων. Στο παρελθόν ξεπεράσαμε κρίσεις, δουλεύοντας συγκροτημένα, επίμονα και ομαδικά με τους ανθρώπους μας. Καταφέραμε μέσα από συλλογική προσπάθεια να πολλαπλασιάσουμε τους προορισμούς μας, τους επιβάτες μας, τη στήριξή μας στον τουρισμό, αλλά και στα έσοδα του κράτους, φτάνοντας να αποδίδουμε 400 εκ. ευρώ ετησίως, σε δημόσιο και υποδομές της χώρας.

Όπως κάναμε στο παρελθόν, θα κάνουμε και τώρα. Είναι αλήθεια όμως, ότι αυτή η κρίση είναι διαφορετική σε ένταση, με καταστροφικά αποτελέσματα για τον κλάδο μας και με άγνωστη διάρκεια. Η θωράκιση με ταμειακά αποθέματα ύψους 510 εκ. ευρώ, που διατήρησαν οι μέτοχοι εντός εταιρείας και η στήριξη των τραπεζών, μας δίνει κάποιο χρόνο να προσαρμοστούμε.

Τα μέτρα για τον κλάδο, που ανακοινώθηκαν σήμερα, είναι θετικά, αλλά τα μεγέθη είναι πολύ μικρά σε σχέση με άλλες χώρες της ΕΕ. Αφορούν όλο τον κλάδο, εταιρείες αεροδρόμιων, επίγειας εξυπηρέτησης και φυσικά αεροπορικές, μικρές και μεγάλες, με τον ίδιο οριζόντιο τρόπο, χωρίς ειδικά πλεονεκτήματα για καμία.

Το βασικό μέτρο αφορά τη στήριξη των εργαζομένων. Το πρόγραμμα διασφαλίζει για τους εργαζόμενους έως 31/12/2020 τη μερική κάλυψη (ύψους 60%) της απώλειας εισοδήματος, στην περίπτωση μειωμένης απασχόλησης (Συν-Εργασία). Αντίστοιχα προγράμματα υπάρχουν σε όλη την ΕΕ, με τα περισσότερα, ιδίως στη Βόρεια Ευρώπη, να προβλέπουν σημαντικά μεγαλύτερη στήριξη στο κόστος εργασίας του εργοδότη. Τα μέτρα πρέπει να συνεχιστούν και να εξελιχθούν. Είναι αναγκαίο να επεκταθεί η ισχύς τους, ως την αρχή της τουριστικής περιόδου του 2021.

Ανεξάρτητα από τα μέτρα, η AEGEAN κάνοντας χρήση του Ταμείου Εγγυοδοσίας Επιχειρήσεων COVID-19, στο όποιο έχουν πρόσβαση όλες οι επιχειρήσεις, θα υποβάλει διακριτά αιτήματα δανεισμού προς τις 4 ελληνικές τράπεζες: Alpha Bank, EUROBANK, Εθνική Τράπεζα και Τράπεζα Πειραιώς. Σύμφωνα με τις οριζόντιες προβλέψεις, η εγγύηση του κράτους ορίζεται στο 80% για δάνεια διάρκειας έως 5 ετών και ύψους έως του 25% του κύκλου εργασιών των επιχειρήσεων. Εμείς θα αιτηθούμε για συνολικό ποσό 150 εκ ευρώ, δηλαδή μόνο για το 11% του κύκλου εργασιών μας.

Η AEGEAN πάλι θα παλέψει κυρίως με τις δικές της δυνάμεις, τα δικά της αποθεματικά, τους δικούς της ανθρώπους. Το σημαντικό είναι να ξεκινήσουμε. Η προσπάθεια προσαρμογής θα γίνει σε όλες τις κατευθύνσεις, προμηθευτές, αεροδρόμια και παραγωγικότητα.

Ο στόχος είναι να φέρουμε τους επιβάτες και πάλι κοντά μας, με προσήλωση στα νέα υγειονομικά πρωτόκολλα. Να συμβάλουμε μαζί με άλλους φορείς στη σταδιακή, δύσκολη, επανεκκίνηση του τουρισμού. Ο ρόλος του κράτους για πρωτοβουλίες που θα περιορίζουν τις επιπτώσεις της κρίσης, θα παραμείνει σημαντικός. Ο δρόμος της αντιμετώπισης των συνεπειών θα είναι δύσκολος με ανάγκη για συνεργασία και επίπονες προσαρμογές από όλα τα μέρη. Όπως πάντα, θα κάνουμε την προσπάθεια με όλες μας τις δυνάμεις και με υπερηφάνεια, που μία ελληνική εταιρεία, στην αρχή μιας τέτοιας κρίσης, βρέθηκε υγιής και, έστω και λίγο, περισσότερο ανθεκτική από πολλές άλλες και πολύ μεγαλύτερες εταιρείες της Ευρώπης».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στο επίκεντρο οι πρόσφατες επιτυχίες ελληνικών startups

bizness.gr

Published

on

Χρίστος Δήμας

Ο Υφυπουργός Ανάπτυξης & Επενδύσεων, κ. Χρίστος Δήμας, σε τηλεδιάσκεψη με την Διοίκηση της Ένωσης Ελληνικών Εταιρειών Επιχειρηματικών Κεφαλαίων, παρουσίασε το στρατηγικό σχεδιασμό του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων και τις πρωτοβουλίες-δράσεις που έχουν δρομολογηθεί με στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας σε συνδυασμό με την Έρευνα και Τεχνολογία.

Στο επίκεντρο της συζήτησης βρέθηκαν οι πρόσφατες επιτυχίες ελληνικών startups, παρά τη δύσκολη χρονική συγκυρία λόγω του COVID-19, καθώς και το Εθνικό Μητρώο Νεοφυών Επιχειρήσεων που θα συγκροτηθεί μέσω της πλατφόρμας Elevate Greece με στόχο την χαρτογράφηση και υποστήριξη του οικοσυστήματος των νεοφυών επιχειρήσεων. Η πλατφόρμα θα λειτουργήσει και ως πύλη εξωστρέφειας του οικοσυστήματος καινοτομίας, ενώ παράλληλα έχει στόχο την ενίσχυση των νεοφυών επιχειρήσεων (startups).

Ειδική αναφορά έγινε και στην εισαγωγή – για πρώτη φορά στην Ελλάδα–φορολογικού κινήτρου απευθυνόμενου σε Business Angels, ενώ, ταυτόχρονα προωθείται ο υπερ τριπλασιασμός του συντελεστή των υπερεκπτώσεων δαπανών Έρευνας και Ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις που επενδύουν σε R&D.

Ο Πρόεδρος και τα μέλη της Ένωσης Ελληνικών Εταιρειών Επιχειρηματικών Κεφαλαίων εξέφρασαν την ικανοποίηση τους για αυτές τις θετικές εξελίξεις καθώς αποτελούσαν διαχρονικά αιτήματα του φορέα τους αλλά και του ευρύτερου «οικοσυστήματος» καινοτομίας. Επίσης, εξέφρασαν την επιθυμία για τη σύνδεση της έρευνας των ΑΕΙ και ΕΚ με την επιχειρηματικότητα, είτε μέσω licensing των πνευματικών δικαιωμάτων μίας ευρεσιτεχνίας, είτε μέσω της δημιουργίας τεχνοβλαστών (spin-off), όπου σημαντικό ρόλο θα πρέπει να διαδραματίσουν σύγχρονα Κέντρα Μεταφοράς Τεχνολογίας (TTOs).

Μετά το τέλος της τηλεδιάσκεψης, ο κ. Δήμας δήλωσε: «Είμαστε σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας με στόχο να διαμορφωθεί μία κοινή ατζέντα σε θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας, spin-off και Κέντρων Μεταφοράς Τεχνολογίας, τα οποία αποτελούν τους επόμενους εμβληματικούς στόχους».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Business e-forum «γέφυρα» μεταξύ Αθήνας-Βερολίνου

bizness.gr

Published

on

Ελλάδα, Γερμανία

Με τη συμμετοχή πάνω από 60 Γερμανών επενδυτών-επιχειρηματιών και άνω των 90 Ελλήνων επιχειρηματιών θα πραγματοποιηθεί, από τις 2 έως τις 5 Ιουνίου 2020, πρώτη ψηφιακή εκδήλωση επιχειρηματικής δικτύωσης με τίτλο «Hellenic-German Virtual Business Forum-Virtual B2B Meetings in Energy, Renewables, Environmental Technologies and Innovation», που συνδιοργανώνουν το Γραφείο Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας Βερολίνου και το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο.

Η e-εκδήλωση υλοποιείται σε συνέχεια του επιτυχημένου «Ελληνογερμανικού Οικονομικού Φόρουμ–Όραμα και ευκαιρίες επενδύσεων», που πραγματοποιήθηκε στις 9 Μάρτιου στο Βερολίνο, μετά από πρωτοβουλία του Έλληνα Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και της Γερμανίδας Καγκελάριου Άνγκελα Μέρκελ.

Οι B2B επαφές θα λάβουν χώρα μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας, που αναπτύχθηκε ειδικά για τον σκοπό αυτό και στην οποία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον να συμμετάσχουν σημαντικές ελληνικές και γερμανικές επιχειρήσεις.

Στόχος του ψηφιακού Φόρουμ είναι μέσα από virtual B2B επαφές, που θα διαρκέσουν τέσσερις ημέρες, Έλληνες και Γερμανοί επιχειρηματίες να διερευνήσουν τις δυνατότητες επιχειρηματικών και επενδυτικών συνεργειών στους τομείς της ενέργειας, των ΑΠΕ, των περιβαλλοντικών τεχνολογιών και της καινοτομίας.

Κατά την έναρξη, την εκδήλωση θα χαιρετίσουν ο Υφυπουργός Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια, κ. Κώστας Φραγκογιάννης, o Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής και Επικεφαλής Διεθνών Σχέσεων της Ένωσης Βιομηχανικών και Εμπορικών Επιμελητηρίων Γερμανίας (DIHK), Dr. Volker Treier και ο Πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, κ. Κωνσταντίνος Μαραγκός, ενώ κεντρικός ομιλητής θα είναι ο Επικεφαλής του Οικονομικού Γραφείου του Πρωθυπουργού, κ. Αλέξης Πατέλης.

Continue Reading
Advertisement

Trending