Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέους δρόμους καινοτομίας «ανοίγουν» Ελλάδα και Γερμανία

bizness.gr

Published

on

Ελληνογερμανικό Φόρουμ Καινοτομίας

Ορισμένα από τα πιο καινοτόμα ελληνογερμανικά best practices καθώς και πέντε workshops από πέντε μεγάλους γερμανικούς ομίλους και μία ελληνική εταιρία, παρουσιάζονται στις 18 Νοεμβρίου, στο πρώτο Ελληνογερμανικό Φόρουμ Καινοτομίας, με τίτλο «Η καινοτομία ως μοχλός ανάπτυξης – Μία ελληνογερμανική συνεργασία».

Στο πλαίσιο του Φόρουμ θα αναδειχθεί η ελληνογερμανική συνεργασία στο πεδίο της έρευνας και καινοτομίας σε επίπεδο κυβερνήσεων, με τις τοποθετήσεις του Κοινοβουλευτικού Υφυπουργού του Ομοσπονδιακού Υπουργού Παιδείας και Έρευνας Tόμας Ράχελ, του Πρέσβη της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας Δρα Ερνστ Ράιχελ, της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκης Κεραμέως και του Υφυπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων Ιωάννη Τσακίρη.

Στο Φόρουμ, το οποίο διοργανώνουν από κοινού το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και η Πρεσβεία της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, με δωρεά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΙΣΝ), στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ), αναλύονται best practices από τη Γερμανία και την Ελλάδα στις θεματικές ενότητες:

  • «Νέες Τεχνολογίες: Νέες βάσεις για τους τομείς της ενέργειας και της κινητικότητας»,
  • «Οι επενδύσεις στην καινοτομία είναι επενδύσεις για μια καλή ζωή»,
  • «Το ‘Internet of Things’ (IoT) και η τεχνητή νοημοσύνη (AI) μας οδηγούν στο μέλλον».

Επίσης, στο πλαίσιο του Φόρουμ παρουσιάζονται ελληνικές νεοφυείς εταιρίες και λαμβάνουν χώρα τα εξής workshops:

  • Στον τομέα της Ενέργειας και Κινητικότητας, η Siemens ΑΕ διοργανώνει το workshop: “Ιntroducing innovation for sustainable islands: The Kythnos Smart Island project” και η Software Competitiveness International, το workshop: Software in Greece: an integral factor of the international Innovation value chain”.
  • Στον τομέα της Υγείας, οι Bayer Ελλάς ΑΕ και Boehringer Ingelheim Ελλάς ΑΕ διοργανώνουν workshop με θέμα: “A start-up journey in Health Sector”.
  • Στον τομέα IT–Telecommunications διοργανώνονται δύο workshops με θέμα: “OTE Group Research Activities on 5G”, του Ομίλου ΟΤΕ και “Space made in Greece” από την OHB Hellas μον. ΕΠΕ.

Καθ’ όλη τη διάρκεια του Φόρουμ γερμανικές και ελληνικές εταιρίες παρουσιάζουν τα καινοτόμα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους στη διάρκεια μιας διαδραστικής έκθεσης στο φουαγιέ της Εθνικής Λυρικής Σκηνής.

Σημειώνεται ότι σκοπός του Φόρουμ είναι να αναδείξει τα συστατικά, που συνετέλεσαν στις ιστορίες επιτυχίας των δύο χωρών σε διάφορους τομείς στο πλαίσιο της καινοτομίας, να δοθεί το έναυσμα για διαδραστικές δραστηριότητες, να έρθουν σε επαφή εκπρόσωποι των συμμετεχουσών εταιριών με εκπροσώπους των νεοφυών επιχειρήσεων και ως εκ τούτου, να προκύψουν νέες ελληνογερμανικές συνεργασίες.

Τέλος, στο πλαίσιο του Φόρουμ θα δοθεί το εναρκτήριο σήμα και θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά το λογότυπο αναφορικά με τη συμμετοχή της Γερμανίας ως Τιμώμενη Χώρα στην 85η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης (ΔΕΘ), που θα πραγματοποιηθεί από 5 έως 13 Σεπτεμβρίου 2020.

SPECIAL EDITIONS

Οι νέες τακτικές που εφάρμοσε στα προϊόντα της η Κρι Κρι

bizness.gr

Published

on

Εταιρεία τροφίμων Κρι Κρι

Στις νέες τακτικές που εφάρμοσε η Κρι Κρι για μείωση της ζάχαρης σε όλα της τα προϊόντα, διατηρώντας την υψηλή διατροφική τους αξία, αναφέρθηκε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Κρι Κρι, Τζελίνα Κουκουμέλη στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) σε συνεργασία με την Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα «Food for Life», με θέμα «Έρευνα & Καινοτομία: Πυλώνες Ανάπτυξης της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων».

Η κ. Κουκουμέλη παρουσίασε τους κύριους στόχους της εταιρείας για μείωση της ζάχαρης και όχι αντικατάστασή της από γλυκαντικές ουσίες, πρακτική που συνάδει με τις παγκόσμιες συστάσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

Ειδικότερα, έγινε αναφορά στο επαναλανσάρισμα της νέας σειράς προϊόντων Κρι Κρι επιδόρπια γιαουρτιού με φρούτα τα οποία περιέχουν 26% λιγότερη ζάχαρη, χαμηλά λιπαρά και θερμίδες, ενώ δεν περιέχουν χρωστικές ουσίες και συντηρητικά. Παράλληλα, είναι πλούσια σε ασβέστιο, συμβάλλοντας στην πεπτική υγεία.

Επιπλέον, μείωση από 13 έως 35% στα συνολικά σάκχαρα, ανάλογα με την προϊοντική κατηγορία, έγινε και σε όλα τα προϊόντα Κρι Κρι Kids επιδόρπια γιαουρτιού, που κατέχουν την 1η θέση στις καρδιές των παιδιών. Τα Κρι Κρι Kids παρασκευάζονται αποκλειστικά από 100% ελληνικό γάλα ημέρας, χωρίς χρωστικές ουσίες και συντηρητικά.

Τέλος, η κ. Κουκουμέλη αναφέρθηκε στο λανσάρισμα του 1ου βρεφικού γιαουρτιού στην ελληνική αγορά με ονομασία «Το πρώτο μου γιαουρτάκι». Το νέο αυτό προϊόν αποτελεί το πρώτο γιαούρτι ειδικά σχεδιασμένο για βρέφη από 6 μηνών με την σύμφωνη γνώμη του Ελληνικού Κολλεγίου Παιδιάτρων με ελληνικό γάλα ημέρας και ήπιες καλλιέργειες, χωρίς πρόσθετα σάκχαρα ή συντηρητικά.

Την ενημερωτική εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και φοιτητές Πανεπιστημιακών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων, καθώς και εκπρόσωποι της Πολιτείας και των Φορέων σχετικών με τη διατροφή.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Δυναμική ελληνική συμμετοχή στην μεγαλύτερη κινητοποίηση CEOs πανευρωπαϊκά

bizness.gr

Published

on

CEO

Στην μεγαλύτερη πρωτοβουλία υποστήριξης ενός βιώσιμου μέλλοντος που έχει γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο από τον ιδιωτικό τομέα, μετέχουν 34 διευθύνοντες σύμβουλοι (CEOs) επιχειρήσεων από την Ελλάδα-μέλη του CSR HELLAS. Πανευρωπαϊκά, περισσότεροι από 370 διευθύνοντες σύμβουλοι δηλώνουν πως είναι έτοιμοι να δράσουν από κοινού για μια Βιώσιμη Ευρώπη μέχρι το 2030, την ώρα που 149 ευρωπαϊκοί κλαδικοί φορείς πιέζουν για μια νέα φιλόδοξη επιχειρηματική στρατηγική για την Ευρώπη, ενώ παράλληλα τα θεσμικά όργανα της ΕΕ φαίνεται να είναι έτοιμα να ενστερνιστούν μία «πράσινη» προσέγγιση σε όλο το φάσμα των αρμοδιοτήτων τους.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το 2020, το CSR Europe θα καλέσει όλους τους διαμορφωτές πολιτικής μαζί με τους εκπροσώπους επιχειρήσεων και κλαδικών φορέων προκειμένου να αναζητήσουν και προτείνουν λύσεις που θα οδηγήσουν σε ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων σε εθνικό, ευρωπαϊκό αλλά και διεθνές επίπεδο. Οι υπογράφοντες CEOs που προέρχονται από όλους τους κλάδους της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλη την Ευρώπη, δηλώνουν έτοιμοι να δράσουν για να επιταχύνουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, να αντιμετωπίσουν την κλιματική αλλαγή και να δημιουργήσουν ευημερία χωρίς αποκλεισμούς.

Επίσης, το CSR Europe θα παρουσιάσει, προς τους νέους προέδρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ούρσουλα φον ντερ Λέιν (Ursula von der Leyen), Σαρλ Μισέλ (Charles Michel» και Νταβίντ μαρία Σασόλι (David Maria Sassoli) αντίστοιχα, την πρόσκληση σε δράση για μια αειφόρο Ευρώπη έως το 2030, μαζί με τον πλήρη κατάλογο των υπογραφόντων CEOs και των εταιρειών τους.

Η χωρίς προηγούμενο κινητοποίηση στέφθηκε από επιτυχία χάρη στις προσπάθειες των 40 και πλέον εθνικών δικτύων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του CSR Europe, όπως το CSR HELLAS για την Ελλάδα. Το CSR HELLAS, συμμετέχοντας στο Διοικητικό Συμβούλιο του CSR Europe, θα συνεχίσει να έχει ενεργό ρόλο και να ενημερώνει έγκαιρα τα μέλη του για όλες τις σχετικές με το θέμα εξελίξεις και τη νέα Ευρωπαϊκή πολιτική σε σχέση με τη βιωσιμότητα.

Tο CSR HELLAS είναι μη κερδοσκοπικό επιχειρηματικό σωματείο, που ιδρύθηκε το 2000, με σκοπό την διάδοση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης στην ελληνική επιχειρηματική κοινότητα. Σήμερα τα μέλη του ανέρχονται σε 133. Είναι εθνικός εταίρος του CSR Europe, του ηγετικού Ευρωπαϊκού φορέα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, συνεργάζεται παράλληλα με το UN Global Compact (Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών για τις επιχειρήσεις) για τον συντονισμό του Ελληνικού Δικτύου του Οικουμενικού Συμφώνου (Global Compact Network Hellas) και εκπροσωπεί στην Ελλάδα το Παγκόσμιο Δίκτυο CSR 360.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΕΒΕ: Καθοδική η πορεία των εμπορευματικών συναλλαγών της Ελλάδας τον Οκτώβριο

bizness.gr

Published

on

ΣΕΒΕ - Εξαγωγές

Όπως προκύπτει από τα προσωρινά στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα 06.12.2019 η Ελληνική Στατιστική Αρχή και επεξεργάστηκε το Ινστιτούτο Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ, οι ελληνικές εξαγωγές παρουσίασαν μείωση τον Οκτώβριο 2019 έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2018, κατά €287,0 εκατ.

Συγκεκριμένα, οι εξαγωγές μας ανήλθαν σε €2.865,2 εκατ. έναντι €3.152,2 εκατ. τον Οκτώβριο 2018, με τη μείωση να διαμορφώνεται σε 9,1%. Αντίστοιχα καθοδικά κινήθηκαν και οι εισαγωγές της Ελλάδας, καθώς διαμορφώθηκαν σε €4.832,1 εκατ. έναντι €5.230,4 εκατ. τον Οκτώβριο 2018, με τη διαφορά να ανέρχεται σε €398,3 εκατ., δηλαδή μείωση της τάξης του 7,6%. Παράλληλα, οι μειώσεις στις εμπορευματικές συναλλαγές της χώρας τον Οκτώβριο είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση του εμπορικού μας ελλείμματος από €2.078,2 εκατ. σε €1.966,9 εκατ. ευρώ.

Εμπορευματικές μας συναλλαγές στο α’ δεκάμηνο 2019

Εξετάζοντας τις εμπορευματικές μας συναλλαγές στο α’ δεκάμηνο 2019, παρατηρούμε ότι τόσο οι εξαγωγές, όσο και οι εισαγωγές διαγράφουν ανοδική πορεία συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Πιο αναλυτικά, οι εξαγωγές διαμορφώθηκαν σε €28.160,4 εκατ. τη φετινή χρονιά έναντι €27.818,2 εκατ. πέρυσι, με τη διαφορά να ανέρχεται σε €342,2 εκατ., δηλαδή 1,2%. Αντίστοιχα, οι εισαγωγές της Ελλάδας στο διάστημα Ιανουάριος-Οκτώβριος 2019, ανήλθαν στο ποσό των €46.656,2 εκατ. έναντι €45.287,5 εκατ. στο αντίστοιχο διάστημα του 2018, ενώ το εμπορικό ισοζύγιο παρουσίασε έλλειμμα €18.495,8 εκατομμυρίων, αυξημένο κατά €1.026,5 εκατ., δηλαδή 5,9% συγκριτικά με το α’ δεκάμηνο 2018.

Το παζλ των ελληνικών εξαγωγών

Όσον αφορά στους κλάδους που συνθέτουν το παζλ των ελληνικών εξαγωγών και εξαιρώντας τα πετρελαιοειδή, τα βιομηχανικά προϊόντα όπως και τα λίπη και έλαια συνεχίζουν την καθοδική τους πορεία, με τη μείωση να διαμορφώνεται σε €108,8 εκατ., δηλαδή 2,5% για τα βιομηχανικά και €69,3 εκατ., δηλαδή 17,7% για τα λίπη και έλαια.

Αντίθετα, οι εξαγωγές τροφίμων αυξήθηκαν κατά €98,3 εκατ., δηλαδή 2,6%, των χημικών προϊόντων κατά €530,9 εκατ., δηλαδή 18,4%, των μηχανημάτων και οχημάτων κατά €174,7 εκατ., δηλαδή 7,1%, διάφορων βιομηχανικών προϊόντων κατά €467,9 εκατ., δηλαδή 24,7%, των πρώτων υλών κατά €77,6 εκατ. ευρώ, δηλαδή 7,3% και τέλος των ποτών και καπνών κατά €28,2 εκατ., δηλαδή 4,7%.

Οι χώρες της Ε.Ε.

Τέλος, οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποτελούν το βασικό αποδέκτη των ελληνικών εξαγωγών, καθώς απορροφούν το 56,1% του συνόλου των προϊόντων, ενώ αν εξαιρέσουμε τα πετρελαιοειδή το ποσοστό ανέρχεται σε 68,6%. Αντίστοιχα, για τις Τρίτες Χώρες προορίζεται το 43,9% του συνόλου των ελληνικών προϊόντων και το 31,4% αν παραλείψουμε τα πετρελαιοειδή.

Continue Reading
Advertisement

Trending