Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νικολάου (ΓΑΙΑΟΣΕ): Το 2020 διαγωνισμός για την αξιοποίηση των σταθμών Πειραιά και Θεσσαλονίκης

Newsroom

Published

on

Μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ κ.Περικλής Νικολάου στον δημοσιογράφο Νίκο Καραγιάννη για το ypodomes.com. Σε αυτήν μιλά αναλυτικά για την αξιοποίηση των πέντε «μοναδικών» όπως τα χαρακτηρίζει ακινήτων της εταιρείας, δηλαδή αυτά των σταθμών Πειραιά, Αθήνας, Θεσσαλονίκης και των ακινήτων σε Θριάσιο και Γκόνο. Για την αξιοποίηση των σταθμών υπάρχει ένα πλάνο για την μετατροπή τους σε μικρά «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Ειδικά για τον Πειραιά, προαναγγέλει διαγωνισμό παραχώρησης σε ένα διάστημα 6-9 μηνών από σήμερα και για τη Θεσσαλονίκη σε ένα περίπου έτος, σε κάθε περίπτωση όμως το 2020. Για την αξιοποίηση του σταθμού της Αθήνας, ο κ.Νικολάου δηλώνει πως αν δεν ολοκληρωθούν τα έργα που είναι προγραμματισμένα δεν μπορεί να γίνει κάποια παρέμβαση ενώ ονειρεύεται ένα σύγχρονο Ευρωπαϊκό σταθμό λέγοντας πως «φανταζόμαστε ένα κεντρικό σταθμό αντίστοιχο με άλλους στην Ευρώπη».

Για το ακίνητο στο Γκόνο όπου προορίζεται να γίνει Εμπορευματικό Κεντρό ο κ.Νικολάου σημειώνει πως θα δώσει περίπου 5.000 θέσεις απασχόλησης ενώ δηλώνει την πίστη του για την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για το Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος δηλώνει πως στόχος της ΓΑΙΑΟΣΕ είναι να αυξήσει από το 77% στο 90% το ποσοστό του μισθωμένου τροχαίου υλικού ενώ αποκλείει το ενδεχόμενο μετατροπής της ΓΑΙΑΟΣΕ σε operator. Επιπλεόν, ο επικεφαλής της ΓΑΙΑΟΣΕ αποκλείει και το γεγονός της αγοράς επιπρόσθετου τροχαίου υλικού μιας και υπήρχε υπερπληθώρα, πράγμα που το χαρακτηρίζει ως «ακριβό χόμπι».

 

Νίκος Καραγιάννης: Ποια είναι η ΓΑΙΑΟΣΕ και με τι ασχολείται;

Περικλής Νικολάου: Η ΓΑΙΑΟΣΕ διαχειρίζεται τροχαίο υλικό και ακίνητα. Ας ξεκινήσουμε από τα ακίνητα, που, κάποια από αυτά τα χαρακτηρίζω «μοναδικά». Ποια είναι; Οι σταθμοί Πειραιά, Αθήνας, Θεσσαλονίκης και τα γεωτεμάχια στο Θριάσιο και το πρώην στρατόπεδο Γκόνου. Προέχει λοιπόν η αξιοποίηση αυτών των πέντε. Αναφορικά με την αξιοποίηση των σταθμών, τα πλάνα μας είναι να τα ωριμάσουμε και να τα αξιοποιήσουμε και να γίνουν μικρά «Ελευθέριος Βενιζέλος» (σσ αναφέρεται στο Αεροδρόμιο της Αθήνας). Να προσφέρουν εμπειρία στον επιβάτη. Δεν χρειάζονται φαραωνικά, αλλά ρεαλιστικά σχέδια που να λαμβάνουν υπόψη και τις απαιτήσεις όλων των εμπλεκομένων (stakeholders). Πρέπει και η τοπική κοινωνία να έχει κάτι που να συμφωνεί και να της αρέσει.

Επομένως θέλουμε να ξεκινήσουμε με τους πιο ώριμους σταθμούς, αυτούς του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης. Κάνουμε κάποια σχέδια και μελέτες που σκοπό έχουν να τους μετατρέψουν σε πόλους έλξης, τοπόσημα της περιοχής. Το ωριμάζεις, το παραχωρείς, και στο τέλος απολαμβάνονεις τα οφέλη του.

Σε επίπεδο εταιρείας, θέλουμε να προσθέσουμε αρχές εταιρικής διακυβέρνησης, να μεγαλώσουμε τον οργανισμό σε πιο επιτελικό επίπεδο, θέλουμε να σεβαστούμε το περιβάλλον και την πολιτιστική μας κληρονομιά, να αξιοποιήσουμε τα κτίρια μνημεία που έχουμε. Εχθές για παράδειγμα εντάχθηκε στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014-2020» η επισκευή και αποκατάσταση του κτιρίου του ΣΣ Πύργου και επόμενος στόχος είναι ο Σταθμός Πελοποννήσου.

 

Νίκος Καραγιάννης: Ας ξεκινήσουμε ένα-ένα τα ακίνητα που θεωρείτε «μοναδικά». Ο Πειραιάς θα αποκτήσει κάτι σαν εμπορικό κέντρο; Σύμφωνα με παλαιότερες δηλώσεις γίνονταν λόγος για ένα κτίριο 50-60.000τμ. Αυτό συνεχίζει να υφίσταται;

Περικλής Νικολάου: Κοιτάξτε, αυτός ο σχεδιασμός δεν εγκρίθηκε. Δεν προχώρησε γιατί προφανώς δεν άρεσε, υπήρξαν αντιδράσεις. Υπήρξαν από τότε διορθωτικές κινήσεις και τώρα θεωρώ πως θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε σε κάτι πιο ήπιο το οποίο θα μπορέσει να προχωρήσει.

Τη έναρξη του διαγωνισμού την τοποθετώ σε ένα διάστημα 6-9 μηνών από σήμερα. Θα είναι ένας διαγωνισμός μακροχρόνιας παραχώρησης. Σχεδιάζουμε ένα εμπορικό κέντρο που θα είναι ένας πόλος έλξης για την ευρύτερη περιοχή. Βρίσκεται σε ένα μεγάλο συγκοινωνιακό κόμβο με το λιμάνι, το μετρό, τους οδικούς άξονες. Θα μπορέσουμε ενδεχομένως να προσελκύσουμε τους επιβάτες της κρουαζιέρας που σήμερα δεν προτιμούν τον Πειραιά. Όλα αυτά δημιουργούν συνθήκες πολλή καλής αξιοποίησης. Κόστος προς το παρόν δεν υπάρχει μιας και δεν έχουν ολοκληρωθεί οι μελέτες.

 

Νίκος Καραγιάννης: Στη Θεσσαλονίκη επίσης μιλάμε για το ίδιο μοντέλο αξιοποίησης του ακινήτου του σταθμού;

Περικλής Νικολάου: Εδώ έχουμε ένα κτίριο περίπου 11.000 m2. Υπάρχει βέβαια και ο παράπλευρος χώρος. Μιλάμε για μία περιοχή που είναι σε πορεία αναβάθμισης. Εδώ μάλλον θα μας πάρει λίγο περισσότερο για να βγει ο διαγωνισμός, δηλαδή μπορεί να είναι σε ένα διάστημα 9-12 μηνών από σήμερα. Σε αυτό το ακίνητο υπάρχει πιο μεγάλος χώρος, αρκετά σε σχέση με το ακίνητο του Πειραιά. Υπάρχουν κάποια θέματα όπως για παράδειγμα με το Μετρό όπου δεν έχει ολοκληρωθεί. Ήδη, σε συνεργασία με το ΕΚΕΤΑ, κάνουμε μία διαμόρφωση στον εξωτερικό χώρο και μάλιστα τον κάνουμε με μία κατάσταση τύπου «lego».

Δηλαδή θα έχουμε αξιοποίηση του σύμφωνα με την εξέλιξη των projects. Για παράδειγμα τώρα με τον σταθμό και τα λεωφορεία έχουμε την Φάση Α`, όταν λειτουργήσει το Μετρό θα έχουμε τη Φάση Β`, όταν λειτουργήσει και το εμπορικό κέντρο τη Φάση Γ`. Το δουλεύουμε και ήδη έχουμε ολοκληρώσει την πρώτη φάση. Εκεί έχουμε προβλέψει δύο θέσεις για σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Το εξετάζουμε αυτή την εποχή, οι μεταφορές θα πρέπει να «πρασινίσουν» και η ηλεκτροκίνηση (μαζί με το φυσικό αέριο) είναι το μέλλον.

Γυρνώντας λοιπόν ξανά στο ερώτημα σας, ναι τρέχει παράλληλα, έχει γίνει το πρώτο βήμα για την διαμόρφωση του εξωτερικού χώρου.

 

Νίκος Καραγιάννης: Με το σταθμό της Αθήνας; Δεν έχουμε ακούσει κάτι για κάποιο πλάνο αξιοποίησης εκεί. Μην ξεχνάμε ότι είναι ο κεντρικός σιδηροδρομικός σταθμός της χώρας. Πως έχετε στο μυαλό σας μια πιθανή αξιοποίηση του σταθμού. Θα είναι αντίστοιχη με αυτό που βλέπουμε σε κεντρικούς σταθμούς άλλων Ευρωπαϊκών πόλεων;

Περικλής Νικολάου: Εκεί είναι πιο δύσκολο. Γιατί; Εδώ έχουμε έργα σε εξέλιξη, όπως η υπογειοποίηση της γραμμής, αλλαγές κόμβων κ.α. οπότε περιμένουμε να ολοκληρωθούν και εμείς να ακολουθήσουμε. Θα πρέπει κοινώς να δούμε πως θα είναι διαμορφωμένο μετά την ολοκλήρωση των έργων το ακίνητο για να προχωρήσεις σε ένα πλάνο αξιοποίησης. Άρα το βλέπουμε για το μέλλον. Είναι μία ελκυστική περίπτωση αξιοποίησης αλλά θα δρομολογηθεί μετά το πέρας των έργων.

Για την υλοποίηση φανταζόμαστε ένα κεντρικό σταθμό αντίστοιχο με άλλους στην Ευρώπη, στο συνέδριο Υποδομών-Μεταφορών, έδωσα κάποια στοιχεία. Βέβαια, ναι θα μπορούσαμε το εμπορικό κέντρο να το δημιουργήσουμε από πάνω από τις γραμμές αφήνοντας 9 μέτρα λόγω ηλεκτροκίνησης. Πάντως και ο υπάρχων χώρος μπορεί να αξιοποιηθεί. Είναι σημαντικό για τον επιβάτη να έχει μία θετική εμπειρία πριν ταξιδέψει με το τρένο. Αυτό θέλουμε να δώσουμε.

 

Νίκος Καραγιάννης: Με το Θριάσιο και τον διαγωνισμό που βρισκόμαστε; Υπάρχει ένα στοπ από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Περικλής Νικολάου: Ο διαγωνισμός έχει ολοκληρωθεί και τώρα είμαστε σε κατάσταση αναμονής έγκρισης από την Κομισιόν. Απαντήσαμε στον πρώτο γύρο ερωτήσεων, ήρθε ο δεύτερος γύρος ερωτήσεων που πρέπει να απαντηθεί 30 Σεπτεμβρίου και το δουλεύουμε. Είμαστε σε διαρκή συνεννόηση με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και αναμένουμε τα φώτα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Κάποια στιγμή θα ολοκληρωθεί και θα φτάσουμε στο σημείο της υλοποίησης. Είναι ένα ακίνητο που πληρεί όλες τις συνθήκες: βρίσκεται σε ένα πολύ καλό σημείο, βάζει τη χώρα στο χάρτη των logistics, δίνει ώθηση στην απασχόληση, και προωθεί τις μεταφορές.

 

Νίκος Καραγιάννης: Ποια είναι η εξέλιξη στο αντίστοιχο ακίνητο του Γκόνου για την ανάπτυξη Εμπορευματικού κέντρου στη Θεσσαλονίκη;

Περικλής Νικολάου: Εκεί ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση, έχουμε την έγκριση του Υπουργείου ΥΠΟΜΕ για να την εξεύρεση Χρηματοοικονομικού, Νομικού και Τεχνικού Συμβούλων προκειμένου να ξεκινήσει η Β`φάση του διαγωνισμού. Αυτό το ακίνητο είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον γιατί γύρω του είναι το λιμάνι, το τρένο, οδικοί άξονες και χώρες βόρεια από εμάς με δυνατότητα πρόσβασης στην Κεντρική Ευρώπη. Εντός του έτους θα ξεκινήσουμε διαβουλεύσεις με τα τρία σχήματα που πέρασαν από την πρώτη φάση του διαγωνισμού. Είναι βέβαια και κάποια πράγματα που πρέπει να γίνουν αλλά ευτυχώς είναι μικρά και επιλύσημα σε σχέση με το μέγεθος του project. Δηλαδή, η ολοκλήρωση του κόμβου Κ16, κάποιες μετακινήσεις εντός ακινήτου, να καθαριστεί το ακίνητο, τελική σύνδεση σιδηροδρόμου με το λιμάνι.

Το θεωρώ ένα πολύ ελκυστικό ακίνητο. Η τάξη μεγέθους είναι περίπου ίδια με το Θριάσιο και μιλάμε για αντίστοιχα νούμερα, δηλαδή για παράδειγμα μιλάμε για περίπου 5.000 θέσεις απασχόλησης. Το πλάνο είναι ρεαλιστικό, αυτό που πάντα μας καθυστερεί είναι η διαδικασία. Θεωρώ όμως ότι θα έχουμε μια καλή εικόνα για το πότε θα ωριμάσει και ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός το 2020.

 

Νίκος Καραγιάννης: Η ΓΑΙΑΟΣΕ όμως πέρα από τα ακίνητα είναι διαχειριστής τροχαίου υλικού. Ο περισσότερος κόσμος δεν γνωρίζει ότι τα τρένα που χρησιμοποιεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι δικά σας. Το άνοιγμα της αγοράς είναι μία σημαντική εξέλιξη για εσάς;

Περικλής Νικολάου: Η διαχείριση του τροχαίου υλικού είναι για εμάς εξίσου σημαντική. Σήμερα έχουμε τους εξής πελάτες: την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είναι ο κύριος πελάτης μας καθώς έχει μισθώσει 1.160 κομμάτια. Μετά είναι η Rail Cargo με την οποία έχουμε νοικιάσει ελκτικά οχήματα και είμαστε σε συζητήσεις για την αύξηση του μισθωμένου στόλου. Νοικιάσαμε επίσης στη Ρουμάνικη εταιρεία Grup Feroviar Roman μία ηλεκτράμαξα και επίσης ενδιαφέρονται για επιπλέον οχήματα. Ενώ επίσης υπάρχει ενδιαφέρον και από την Pearl.

Σε ποσοστά μπορώ να σας πω ότι (βάση αξίας) το 77% του τροχαίου υλικού μας είναι νοικιασμένο. Θέλουμε μέχρι το 2022 το ποσοστό του αριθμού των μισθωμένων οχημάτων να φτάσει το 90% εκμεταλλευόμενοι το άνοιγμα της αγοράς και την αύξηση των σιδηροδρομικών μεταφορών. Στην Ελλάδα σας υπενθυμίζω ότι το σιδηροδρομικό έργο είναι μόλις 1,8% όταν στην Ευρώπη είναι 18%. Καταλαβαίνετε λοιπον τις προοπτικές που υπάρχουν. Μην ξεχνάμε επίσης ότι με την ηλεκτροκίνηση το τρένο και οι μεταφορές του «πρασινίζουν» ακόμη περισσότερο και αποκτούν συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι π.χ. των οδικών μεταφορών.

 

Νίκος Καραγιάννης: Με δεδομένη την ύπαρξη τροχαίου υλικού, σκέφτομαι πως η ΓΑΙΑΟΣΕ θα μπορούσε ενδεχομένως να μεταβληθεί και σε operator. Μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο;

Περικλής Νικολάου: Εδώ λοιπόν για να συμβεί αυτό θα πρέπει να ληφθεί μία στρατηγική απόφαση. Θέλουμε να αρχίσουμε να ανταγωνιζόμαστε τους πελάτες μας; Η ΓΑΙΑΟΣΕ θα μπορούσε να αιτηθεί και να αποκτήσει άδεια αλλά ξεκινάμε από την πρώτη μέρα να ανταγωνιζόμαστε τους πελάτες μας. Νομίζω λοιπόν ότι η ΓΑΙΑΟΣΕ πρέπει να παραμείνει διαχειριστής τροχαίου υλικού και να παρέχει καλά προϊόντα και υπηρεσίες.

Τώρα μάλιστα ξεκινάμε τον Σεπτέμβριο τη διαδικασία εκτεταμένης συντήρησης του τροχαίου μας υλικού. Μιλώντας για αυτό όταν λέμε συντήρηση δεν εννοούμε μόνο τα μηχανικά μέρη, μιλάμε για αλλαγή τζαμιών, καθισμάτων, πατωμάτων, πρίζες κ.α. Άρα θα μιλάμε για πιο συντηρημένα και πιο όμορφα τρένα.

 

Νίκος Καραγιάννης: Θα ήθελα να ολοκληρώσουμε με την εξής ερώτηση. Εφόσον είστε διαχειριστής τροχαίου υλικού δεν θα μπορούσατε να γίνετε και αγοραστής τροχαίου υλικού;

Περικλής Νικολάου: Είπα πριν ότι υπάρχει ακόμα ένα σημαντικό ποσοστό οχημάτων που θέλουμε να μισθώσουμε. Άρα ακόμα δεν είμαστε μπροστά από μία τέτοια ανάγκη. Παρακολουθούμε όμως την αγορά, την εξέλιξή της και τις ανάγκες της για να πράξουμε ανάλογα. Θα το δούμε μετά από κάποιο διάστημα εφόσον μπορέσουμε και ολοκληρώσουμε το πλάνο μας. Το τροχαίο υλικό που έχουμε έχει ακόμα σημαντικό χρόνο ζωής μπροστά του.

Η χώρα μας είχε και έχει, αν θέλετε, «over-capacity» σε τροχαίο υλικό και αυτό το βλέπουμε ακόμα. Γενικά, το overapacity είναι ένα ακριβό “χόμπι”, άρα κοιτάμε να αξιοποιήσουμε το τροχαίο υλικό που έχουμε στη διάθεσή μας και στο μέλλον ανάλογα με τις τάσεις της αγοράς θα δούμε αν υπάρχει ανάγκη για την αγορά επιπλέον υλικού.

 

Πηγή: Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Zelia Halkidiki - Πηγή: Hyatt
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Άνοιξε στη Χαλκιδική το νέο ξενοδοχείο της Hyatt – Τι περιλαμβάνει το Zélia Halkidiki

Το Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο όταν ολοκληρωθεί η ανακαίνιση και αναβάθμιση - Πηγή: Mitsis Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Σε νέα “εποχή” περνά σύντομα το Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο – Δείτε πώς θα μεταμορφωθεί

Design by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Στον Αναπτυξιακό προς χρηματοδότηση έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Φθιώτιδα

Μύκονος - Φωτό: Χρήστος Μπόνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Μύκονο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ/STR
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 ημέρες ago

Τα 3 έργα “πράσινων” γραφείων που ολοκληρώνει η Noval Property το 2025 – Πώς στοχεύει σε χαρτοφυλάκιο ακινήτων 1 δισ. ευρώ έως το 2030

Πρέβεζα, Πάργα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για τη νέα Στρατηγική Τουριστική Επένδυση στην Πρέβεζα – Πώς εμπλέκεται ο Δήμος

Χαλκιδική - Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/STR
REAL ESTATE3 ημέρες ago

Ανοδικά κινήθηκε το 2024 η αγορά ακινήτων στη Χαλκιδική – Ποιά ακίνητα προτίμησαν οι επενδυτές και από ποιές χώρες προέρχονται

Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
RESIDENTIAL4 ημέρες ago

Μειώνονται οι αυξήσεις στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το 2025 – Ποιές οι τάσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Κέρκυρα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για έργο επέκτασης ξενοδοχείου 4 αστέρων στην Κέρκυρα

Πηγή: Google Maps
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ4 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο μεγάλο έργο ξενοδοχείου και γραφείων στο κέντρο του Πειραιά – Πού θα γίνει

Luura Cliff - Πηγή: Ennismore
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Σε ποιό νησί των Κυκλάδων “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ/STR
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

Η Αθήνα από ψηλά - Design by Canva Pro
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ7 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέα τουριστική επένδυση στο Κουκάκι – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Το νέο συγκρότημα γραφείων και καταστημάτων The Grid στο Μαρούσι - Πηγή φωτό: Noval Property
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το ήμισυ του “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Ποιός θα είναι ο μισθωτής

Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο NYX Thessaloniki στα Λαδάδικα - Φωτό: Tsolakis Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Ανοίγει το καλοκαίρι το νέο ξενοδοχείο Nyx του Ομίλου Fattal στη Θεσσαλονίκη

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Piraeus Gate: από το 2026 οι πρώτες παραδόσεις στη μεγάλη επένδυση real estate στην καρδιά του Πειραιά – Ποιές 10 αναπτύξεις περιλαμβάνει

Η μεγάλη αστική ανάπλαση και επένδυση real estate της Noval Property στην Πειραιώς - Πηγή: Noval Property
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

Από το 2028 ξεκινά η μεγάλη επένδυση της Noval στο ακίνητο – φιλέτο στην Πειραιώς – Ξενοδοχείο, γραφεία και κατοικίες στα πλάνα

Luura Cliff - Πηγή: Ennismore
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Έρχονται στην Ελλάδα τα νέα ξενοδοχεία Luura – Σε ποιό νησί θα ανοίξει το πρώτο το 2026

Hilton Garden Inn Athens Syggrou Avenue - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Εγκαινιάστηκε το νέο ξενοδοχείο Hilton Garden Inn στη Λεωφόρο Συγγρού

Το project Nea Polis στο Περιγιάλι Καβάλας - Πηγή: Όμιλος Κουρτίδη
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψήλωσε” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Το νέο οικιστικό έργο στην οδό Λόντου 42, στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).