Στο ρεπορτάζ της 17ης Ιανουαρίου για το Piraeus Port Plaza, το bizness.gr σας είχε μεταφέρει την αποκάλυψη του Δημάρχου Πειραιά, από το βήμα του Δημοτικού Θεάτρου της πόλης, αναφορικά με το παλιό εργοστάσιο του Μεταξά στην οδό Αριστείδου, που βρίσκεται πολύ κοντά στο λιμάνι του Πειραιά. Και το οποίο με βάση όσα είχε πει ο κ. Γιάννης Μώραλης, συγκεκριμένα, θα μετατραπεί σε ξενοδοχείο υπό το brand Moxy.
Η επένδυση στο συγκεκριμένο ακίνητο της οικογένειας Μεταξά φημολογείτο αρκετό καιρό, όμως πλέον φαίνεται στην πράξη ότι έχουν ωριμάσει οι συνθήκες για την αξιοποίησή του. H ανακατασκευή του θα είναι ριζική, προκειμένου το κτίριο να πάρει την μορφή όλων των ξενοδοχείων Moxy, τα οποία σε επίπεδο κατηγορίας λογίζονται ως 3 αστέρων, αλλά σε επίπεδο παροχών ως 4άστερα.
Θυμίζουμε, ότι το Moxy ορίζεται ως ένα από τα hard brand του αμερικανικού ομίλου Marriot. Hard brand σημαίνει, δηλαδή, ότι απαιτείται η μορφή, η εικόνα, οι παροχές, η αισθητική, τα χρώματα, η εξωτερική όψη, ο αριθμός των δωματίων, το αν θα υπάρχει πισίνα ή roof bar και γενικώς κάθε λεπτομέρεια που αφορά το κατάλυμα, θα πρέπει να έχει μία συγκεκριμένη σύσταση. Δεν μπορεί με άλλα λόγια η επενδύτρια εταιρεία να προχωρήσει σε κάποια αλλαγή, δίχως να λάβει σε πρώτο χρόνο τη συγκατάθεση της Marriot.
Για παράδειγμα για το πρώτο Moxy εν Ελλάδι στην Πάτρα, χρειάστηκαν να καμφθούν αντιρρήσεις της Marriot προκειμένου να διαφοροποιηθούν ορισμένα πράγματα, όπως π.χ. να συμπεριληφθεί η εγκατάσταση πισίνας στις παροχές της μονάδας στην αχαϊκή πρωτεύουσα.
Επιστρέφοντας τώρα στο project για το Moxy στον Πειραιά, να προσθέσουμε ότι σύμφωνα με τις πληροφορίες η επένδυση αναμένεται να κυμανθεί περίπου στα 7 εκατ. ευρώ. Υπογραμμίζεται, ακόμη, πως σε αντίθεση με το Moxy στην Πάτρα (έργο ύψους 6 εκατ. ευρώ) και το επικείμενο Moxy στην Ομόνοια (έργο κοντά στα 19 εκατ. ευρώ) τα οποία αποτελούν επενδύσεις της Dimand, σε εκείνο του Πειραιά δεν θα εμπλέκεται η εταιρεία συμφερόντων του Δημήτρη Ανδριόπουλου.
ΤΟ MOXY ΩΣ BRAND
Το Moxy αποτελεί το πιο νεανικό brand της Marriot. Δημιουργήθηκε το 2014 αλλά ειδικά την τελευταία διετία, γνωρίζει τεράστια άνοδο σε Ευρώπη και Αμερική. Αρχικά, το Moxy ξεκίνησε ως μία ιδέα ενός ξενοδοχείου που θα προσέγγιζε κυρίως τους νέους. Στην πράξη, ωστόσο, το εύρος του κοινού που προσεγγίστηκε ήταν ποικίλο και δεν περιοριζόταν σε μικρές ή μεγάλες ηλικίες.
Μεταξύ άλλων, τα Moxy είναι δημοφιλή σε όσους ταξιδεύουν σε κάποια πόλη για επαγγελματικούς λόγους. Έχει έντονα τα στοιχεία που «παίζω και χαίρομαι, όχι απλά μένω κάπου», ενώ μεγάλη έμφαση δίνεται στα social media και ειδικά στο Instagram. Γενικώς, υπάρχει διάχυτη η αίσθηση του «περνάω καλά στους κοινόχρηστους χώρους».