Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Όμιλος Vivartia: θετικά τα οικονομικά αποτελέσματα του 2019 – Ποιοί κλάδοι αναπτύχθηκαν περισσότερο

bizness.gr

Published

on

Στο ποσό των 629,3 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι ενοποιημένες πωλήσεις του ομίλου Vivartia το 2019 αυξημένες κατά 3,7% σε σχέση με το 2018 (606,6 εκατ. ευρώ). Οι κλάδοι κατεψυγμένων τροφίμων και εστίασης παρουσίασαν ανάπτυξη των πωλήσεών τους σε σχέση με το 2018, ενώ ο κλάδος γαλακτοκομικών παρουσίασε οριακή μείωση, η οποία σχετίζεται με την αναδιοργάνωση των παραγωγικών του μονάδων και την κατ’ επέκταση διακοπή συμφωνιών παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, τόσο για την εγχώρια αγορά, όσο και για τις εξαγωγές.

Τα δημοσιευμένα ενοποιημένα κέρδη EBITDA διαμορφώθηκαν σε 68,7 εκατ. ευρώ έναντι 59,1 εκατ. ευρώ το 2018 (+16%), με όλους τους κλάδους να παρουσιάζουν αύξηση των λειτουργικών τους κερδών. Τα συγκρίσιμα κέρδη EBITDA, εξαιρουμένης της επίδρασης του ΔΠΧΑ 16, καθώς και των μη επαναλαμβανόμενων εξόδων, που σχετίζονται με τη λειτουργική αναδιάρθρωση του κλάδου γαλακτοκομικών, ανέρχονται σε 64 εκατ. ευρώ (+8% σε σχέση με το 2018). Οι κλάδοι του ομίλου διατήρησαν τις ηγετικές τους θέσεις στις αγορές που δραστηριοποιούνται, παρέχοντας στους καταναλωτές προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και προστιθέμενης αξίας.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 13,7 εκατ. ευρώ έναντι 7,2 εκατ. ευρώ το 2018, καθώς ενώ τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 13,3 εκατ. ευρώ έναντι 2,8 εκατ. ευρώ το 2018, εξαιρουμένων, για αμφότερα, των μη επαναλαμβανόμενων εξόδων και απομειώσεων. Τα δημοσιευμένα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν σε 2,2 εκατ. ευρώ και τα δημοσιευμένα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 1,8 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2019.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στον κλάδο γαλακτολκομικών, η θυγατρική εταιρεία ΔΕΛΤΑ διατήρησε την ηγετική της θέση στην αγορά γάλακτος, ενώ τα νέα λανσαρίσματα και επαναλανσαρίσματα προϊόντων στις κατηγορίες γιαουρτιού, ροφημάτων, παιδικών προϊόντων και σοκολατούχου γάλακτος είχαν ως αποτέλεσμα την αύξηση των μεριδίων αγοράς στις σχετικές κατηγορίες.

Ιδιαίτερα θεαματική ήταν η αύξηση των πωλήσεων του χυμού ψυγείου Life (+32,3% σε σχέση με το 2018), οι οποίες συνοδεύτηκαν από αντίστοιχα εντυπωσιακή ανάπτυξη των μεριδίων της εταιρείας στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Στον κλάδο κατεψυγμένων προϊόντων, η εταιρεία ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ παρέμεινε ο αδιαμφησβήτητος ηγέτης του κλάδου των κατεψυγμένων λαχανικών και ζυμών, ενώ σε συνδυασμό με τα λανσαρίσματα νέων προϊόντων, όπως ζυμαρικά με λαχανικά, πίτες (Χορευτή) και σαλάτες, πέτυχε σημαντική αύξηση των πωλήσεων της και κατ’ επέκταση την ενίσχυση των μεριδίων της στις προϊοντικές κατηγορίες που δραστηριοποιείται. Ταυτόχρονα, στο πλαίσιο αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των παραγωγικών της υποδομών, η εταιρεία υλοποιεί τριετές επενδυτικό πλάνο ύψους 12 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων ποσό 8,5 εκατ. ευρώ έχει ενταχθεί σε επιδοτούμενα αναπτυξιακά προγράμματα.

Σημειώνεται ότι το 2019 αποτέλεσε έτος σημαντικής ανάπτυξης για τον κλάδο της εστίασης, με τις πωλήσεις του να παρουσιάζουν σημαντική αύξηση (+8,6%) και να διαμορφώνονται σε 195,7 εκατ. ευρώ έναντι 180,2 εκατ. ευρώ το 2018. Τα συγκρίσιμα λειτουργικά αποτελέσματα EBITDA (προ IFRS 16) παρουσίασαν ανάπτυξη της τάξης του 11% και διαμορφώθηκαν σε 16,8 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνοντας την επιτυχημένη στρατηγική των τελευταίων ετών για ενδυνάμωση της παρουσίας του στο travel business (αεροδρόμια, πλοία, εθνικούς δρόμους κλπ).

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα από την TÜV AUSTRIA Academy

bizness.gr

Published

on

Η TÜV AUSTRIA Academy διοργανώνει στις εγκαταστάσεις της στην Αθήνα (Λεωφόρος Μεσογείων 429, Αγία Παρασκευή) το πιστοποιημένο από τον Οργανισμό SAR (Safety and Rescue Training Organisation) εκπαιδευτικό πρόγραμμα “ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ – ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ”, στις 04/09/2020 09:00 έως 16:00.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σύμφωνα με τις νέες οδηγίες που εξέδωσε το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Αναζωογόνησης κατά την διάρκεια της πανδημίας Covid-19.

Την αναλυτική περιγραφή του προγράμματος μπορείτε να δείτε εδώ:

https://www.tuvaustria.academy/category_id=5%26service_id=158

Για δηλώσεις συμμετοχής οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με την εταιρεία στο 210 5220920 (εσωτ. 216 και 224).

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέο πρόγραμμα χρηματοδότησης αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων από την Πειραιώς

bizness.gr

Published

on

Τη διαθεση προγράμματος χρηματοδότησης για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου με στόχο την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα ανακοίνωσε η Τράπεζα Πειραιώς.

Πρόκειται για το ëv-loan μέσω του οποίου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν ηλεκτροκίνητα επιβατηγά αυτοκίνητα, με ευνοϊκή τιμολόγηση και προνομιακούς όρους χορήγησης. Οι πελάτες που επιθυμούν να διερευνήσουν αυτή τη νέα δυνατότητα χρηματοδότησης για την αγορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου μπορούν να ενημερωθούν, τόσο ηλεκτρονικά μέσα από την ιστοσελίδα της Τράπεζας Πειραιώς όσο και να απευθυνθούν σε ένα από τα καταστήματα του δικτύου της τράπεζας.

Η δημιουργία και διάθεση του ëv-loan συμβαδίζει με τη δέσμευση της Τράπεζας Πειραιώς για την ενσωμάτωση των αρχών της υπεύθυνης τραπεζικής στο σύνολο των χρηματοδοτήσεων της, δίνοντας έμφαση στην προστασία του περιβάλλοντος και στην στήριξη της κοινωνίας.

Η πρόσφατη ψήφιση του νομοσχεδίου για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης, οι σχετικές εξαγγελίες για την εφαρμογή περαιτέρω κινήτρων από το αρμόδιο υπουργείο και ο στόχος που έχει τεθεί σε εθνικό επίπεδο, το ένα στα τρία καινούργια αυτοκίνητα το 2030 να είναι ηλεκτρικό, δημιουργεί τις προϋποθέσεις ανάπτυξης της σχετικής αγοράς. Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποτελεί πλέον μια νέα και συμφέρουσα επιλογή για το ελληνικό αγοραστικό κοινό.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου McDonalds στην Ελλάδα – Ανοίγει νέο κατάστημα σήμερα

bizness.gr

Published

on

McDonald’s

Την ανάπτυξη του δικτύου των εστιατορίων McDonald’s στην Ελλάδα συνεχίζει η Premier Capital Hellas με ένα νέο εστιατόριο στη λεωφόρο Κηφισού το οποίο θα ανοίξει σήμερα, 6 Αυγούστου 2020.

Πρόκειται για το 26ο εστιατόριο McDonald’s που λειτουργεί η Premier Capital Hellas στην Ελλάδα. Η επένδυση για το νέο εστιατόριο ανήλθε σε 1,55 εκατ. ευρώ, ενώ σε αυτό απασχολούνται 40 εργαζόμενοι.

Σημειώνεται ότι από το 2011, όταν η Premier Capital ανέλαβε ως Developmental Licencee της McDonald’s στην Ελλάδα, έχει επενδύσει περισσότερα από 23 εκατ. ευρώ για το άνοιγμα νέων εστιατορίων, την ανακαίνιση υφιστάμενων καθώς και αναβάθμιση υποδομών και τεχνολογίας σε ολόκληρο το δίκτυο.

Το νέο εστιατόριο McDonald’s-Κηφισός ενσωματώνει, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το πιο πρόσφατο μοντέλο υπηρεσιών «Experience of the Future», με καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές και υπηρεσίες. Το εστιατόριο διαθέτει Drive Thru για 24ωρη εξυπηρέτηση και χώρο στάθμευσης, ενώ παράλληλα λειτουργεί η νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης στο τραπέζι (table service), καθώς και τρία διπλής όψης μηχανήματα αυτόματης συναλλαγής (kiosks). Τα kiosks είναι καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές (οθόνες), τα οποία χειρίζεται προσωπικά ο πελάτης και έχει τη δυνατότητα να επιλέγει το μενού του με μεγαλύτερη ευελιξία και έλεγχο στην παραγγελία του.

Σύμφωνα με τη Simona Mancinelli, διευθύνουσα σύμβουλο της Premier Capital Hellas που διαχειρίζεται τα εστιατόρια McDonald’s στην Ελλάδα, «εν μέσω της παγκόσμιας κρίσης της πανδημίας, είμαστε ενθουσιασμένοι που παραμένουμε πιστοί στη στρατηγική μας, ανοίγουμε το 26ο εστιατόριό μας και συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε το δίκτυο της McDonald’s στην Ελλάδα. Εξυπηρετούμε τους πελάτες μας με ακόμα μεγαλύτερη έμφαση στην ασφάλεια και την ευκολία μέσω των υπηρεσιών McDrive και McDelivery, ενώ οι καινοτόμες ψηφιακές εφαρμογές βελτιώνουν τη συνολική εμπειρία των επισκεπτών μας».

Από την πλευρά του, ο Victor Tedesco, CEO της Premier Capital plc, Developmental Licencee της McDonald’s για την Ελλάδα δηλώνει: «Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, είμαστε αποφασισμένοι να στηρίξουμε τις τοπικές κοινότητες και να συνεχίσουμε να υλοποιούμε επενδύσεις και στρατηγικές. Οι εργαζόμενοι στα εστιατόριά μας εξυπηρετούν τους πελάτες μας με καλό φαγητό, γρήγορα και με ασφάλεια, και κατά τη διάρκεια της κρίσης. Εστιάζουμε στο να προσαρμοστούμε στη νέα πραγματικότητα και να προσδιορίσουμε τις ευκαιρίες που θα προκύψουν σε μια εντελώς νέα οικονομία».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending