Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Πως σχεδιάζεται η επαναφορά στην κανονικότητα σε Μετρό, Λεωφορεία και Τρένα

bizness.gr

Published

on

Συρμός του μετρό στην Αθήνα

Με ένα πλάνο επαναφοράς στην κανονικότητα των μεταφορών που ξεκινά με την πρώτη άρση των μέτρων και που μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 4 μήνες από την εκκίνηση τους, γίνεται ο σχεδιασμός στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου ΥΠΟΜΕ, για να μπορέσουν οι μεταφορές να επανέλθουν στα επίπεδα Ιανουαρίου, θα χρειαστούν διαφορετικές φάσεις επαναφοράς, ανάλογα με το μέσο. Αυτό θα γίνει συνδυασμένα με την γενικότερη επαναλειτουργία της οικονομίας που όπως είναι λογικό θα γίνεται σταδιακά.

Η επιτυχημένη πολιτική αντιμετώπισης της πανδημίας, έχει φέρει συγκρατημένη αισιοδοξία, αλλά παράλληλα δίνεται το σήμα ότι η μάχη πρέπει να κερδηθεί μέχρι τέλους. Στο Μετρό της Αθήνας και γενικότερα στις αστικές συγκοινωνίες η επαναφορά στην κανονικότητα θα γίνει σε τρία στάδια.

ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ

Όταν η κυβέρνηση δώσει το πρώτο σήμα άρσης των μέτρων (το πιθανότερο τον Μάιο και εφόσον η καμπύλη κρουσμάτων το επιτρέψει), στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών θα ξεκινήσει το πρώτο στάδιο επαναφοράς. Αυτό σημαίνει ότι θα ξεκινήσει η πύκνωση δρομολογίων τις ώρες αιχμής, δηλαδή πρωινές και απογευματινές που ο κόσμος χρησιμοποιεί κατά βάση το Μετρό και τα λεωφορεία για την μετακίνηση από και προς την εργασία του. Η πύκνωση θα είναι σταδιακή και εκτιμάται ότι θα πάρει περίπου από ένα μέχρι δύο μήνες.

Όσο προχωρά η άρση μέτρων της κυβέρνησης, το υπουργείο ΥΠΟΜΕ θα ενεργοποιήσει το δεύτερο στάδιο που είναι η πύκνωση δρομολογίων τις “ενδιάμεσες ώρες”. Δηλαδή τις ώρες που συνήθως η μετακίνηση έχει σκοπό την κατανάλωση ή την ψυχαγωγία (εμπορικά και άλλα καταστήματα). Επίσης και σε αυτή την περίπτωση, η πύκνωση θα γίνεται σταδιακά και η εκτίμηση είναι ότι θα χρειαστούν περίπου δύο με τρεις μήνες.

Το τρίτο και τελικό στάδιο είναι η πύκνωση δρομολογίων και η επαναφορά του ωραρίου τις βραδινές ώρες αλλά και τις μεταμεσονύκτιες ώρες τα Σαββατοκύριακα. Ο χρόνος που εκτιμάται ότι θα χρειαστεί είναι τρεις με τέσσερις μήνες. Τα ίδια ισχύουν και για το Τραμ, τα τρόλεϊ και τον Προαστιακό της Αθήνας.

Για τα αστικά λεωφορεία της Θεσσαλονίκης εκτιμάται ότι θα χρειαστούν περίπου 2 μήνες για την πλήρη επαναφορά των δρομολογίων στα προ-κορονοϊού επίπεδα.

Όπως σημειώνει η ίδια πηγή, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, έχει δώσει εντολές στις αντίστοιχες εταιρείες και η πλήρη υπηρεσία των μεταφορών θα μπορούσε να γίνει ακόμα και σε διάστημα 20 ημερών αν αυτό ζητούνταν. Σε κάθε περίπτωση το υπουργείο είναι σε θέση να συντομεύσει τους παραπάνω χρόνους εφόσον αυτό ζητηθεί και κριθεί απαραίτητο.

ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΚΤΕΛ, ΤΡΕΝΑ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ

Η επαναφορά των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτιμάται ότι θα μπορούσε γίνει σε διάστημα μόλις 15 ημερών από την άρση των μέτρων, ωστόσο υπάρχει μία επιφύλαξη για την εμπορικότητα των δρομολογίων και ως εκ τούτου μπορεί η παραπάνω περίοδος να επιμηκυνθεί. Είναι όμως σίγουρα μία πιο εύκολη περίπτωση από τις αστικές συγκοινωνίες.
τα δρομολόγια. Επίσης ρόλο εδώ θα παίξουν οι κατά τόπους περιορισμοί μετακίνησης που μπορεί να επιβάλλονται σε σχέση πάντα με την εξέλιξη της επιδημίας.

Στα ΚΤΕΛ η κατάσταση είναι πιο ξεκάθαρη. Τα κατά τόπους ΚΤΕΛ εφαρμόζουν την δική τους δρομολογιακή πολιτική και ανάλογα με τη ζήτηση θα αυξάνονται.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στα αεροδρόμια και τις αερομεταφορές. Ανώτερο στέλεχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εκτιμά ότι θα χρειαστεί, στην καλύτερη περίπτωση, 1,5 έτος για να φτάσουμε στα επίπεδα του περασμένου Ιανουαρίου.

“Είναι νωρίς ακόμα για να μιλήσουμε για το πτητικό έργο” υπογραμμίζει και όπως αποκαλύπτει, πριν την κρίση είχαμε σε ένα μήνα περίπου 1.100 πτήσεις μόνο στο αεροδρόμιο της Αθήνας και τον Απρίλιο εκτιμάται ότι σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας θα έχουμε μόλις 100 πτήσεις. Το πιθανότερο σενάριο όμως είναι να δούμε την επαναφορά πρώτα των εσωτερικών πτήσεων της χώρας και με πολύ αυστηρό έλεγχο.

Θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι ο παραπάνω σχεδιασμός, δεν σημαίνει χαλάρωση των σημερινών μέτρων, άλλα ένα πλάνο που ετοιμάζεται και που εκτιμάται ότι θα χρειαστεί όταν δώσει το σύνθημα ο πρωθυπουργός και θα σημάνει μία μακρά πορεία επαναλειτουργίας της ελληνικής οικονομίας.

 

Πηγή: ypodomes.com

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η νέα “μορφή” της φετινής ΔΕΘ – Προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες

bizness.gr

Published

on

ΔΕΘ

«Παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών» δηλώνει η ΔΕΘ-Helexpo με τη διοργάνωση ενός πολιτικο-οικονομικού φόρουμ τις ημέρες που επρόκειτο να διεξαχθεί η 85η ΔΕΘ, η ακύρωση της οποίας, λόγω κορονοϊού, ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση.

«Η διαφύλαξη της Δημόσιας Υγείας ξεπερνά κάθε οικονομική διάσταση και στο πλαίσιο αυτό η 85η ΔΕΘ δεν θα πραγματοποιηθεί αυτόν τον Σεπτέμβριο. Όμως ο κορυφαίος θεσμός της Θεσσαλονίκης, που μετρά 94 χρόνια Ιστορίας και 84 διοργανώσεις, δεν θα σιγήσει, καθώς τις ημέρες της Έκθεσης η ΔΕΘ-Helexpo θα διοργανώσει ένα πολιτικο-οικονομικό φόρουμ, δηλώνοντας παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών», αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας.

«Η ΔΕΘ-Helexpo συνεχίζει να βρίσκεται στις επάλξεις, σχεδιάζοντας το μέλλον, παρά τις αντίξοες συνθήκες και επεξεργάζεται μια σειρά νέων ιδεών και δράσεων, ώστε να είναι έτοιμη για την επόμενη μέρα. Άλλωστε, η εκθεσιακή δραστηριότητα δεν σταματά, μιας και αποτελεί καταλυτικό παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης στη χώρα μας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, με την οποία ο εθνικός εκθεσιακός φορέας ευχαριστεί επίσης «εκθέτες και χορηγούς που, παρά τη δύσκολη και πρωτόγνωρη συγκυρία, έδειξαν εμπιστοσύνη στη ΔΕΘ και έσπευσαν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους, αναγνωρίζοντας στην Έκθεση τη βαρύτητά της τόσο σε συμβολικό όσο και σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο». Ιδιαίτερες ευχαριστίες δε απευθύνει η ΔΕΘ-Helexpo στους οργανωτές της γερμανικής συμμετοχής «για την αμέριστη συμπαράστασή τους μέχρι την τελευταία στιγμή».

«Η ΔΕΘ έχει περάσει κυριολεκτικά διά πυρός και σιδήρου στις εννέα δεκαετίες της ζωής της και θα αντιμετωπίσει τη νέα αυτή πρόκληση δημιουργικά και με την υποστήριξη των εργαζομένων της, των πελατών της, των συνεργατών της, των φορέων, αλλά και της ίδιας της Θεσσαλονίκης», καταλήγει η ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στο Bloomberg η “Greek Summer Feeling” καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού

bizness.gr

Published

on

Με μία «δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο», ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται αφενός να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και αφετέρου να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού. Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.

Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα τη μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης. Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Για αυτό το καλοκαίρι, πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling», είναι να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό. Εναλλακτικά, μπορούν απλά να γνωρίσουν και να συναισθανθούν την αυθεντική ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία, από όπου κι αν βρίσκονται.

Αναφερόμενος στην εν λόγω δράση, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης είπε: «Η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μπαίνει σε μια νέα εποχή. Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ, αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό. Στέκομαι ιδιαίτερα στην συνεργασία μας το Bloomberg, καθώς είναι ένα εξαιρετικά παρεμβατικό μέσο ενημέρωσης παγκοσμίως. Κυρίως όμως απευθύνεται σε ένα κοινό το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο του ελληνικού τουρισμού. Δουλεύουμε μαζί τις καμπάνιες, εξειδικευμένα και πολύ στοχευμένα ανά χώρα! Κι αυτό αποτελεί το μεγάλο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας η οποία θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί και ενόψει 2021».

Η καμπάνια

Η ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece – Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.

«Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες! Και δομείται γύρω από έξι πρωταρχικά συναισθήματα και δράσεις: Εμπνευστείτε, Βρεθείτε με τους ανθρώπους που αγαπάτε, Απολαύστε μικρές χαρές, Συνδεθείτε με τη φύση, Νιώστε ελεύθεροι, Αναπνεύστε το καλοκαίρι.Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση και μεταδίδει το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα και την ελληνική κουλτούρα, και φυσικά με το ανυπέρβλητο “Ελληνικό Καλοκαίρι”», αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επανεκκίνηση τουρισμού: συνεχίζεται η καμπάνια “Ατελείωτο Ελληνικό Καλοκαίρι” του ΕΟΤ

bizness.gr

Published

on

Παρουσιάζοντας ελκυστικές εικόνες του μοναδικού ελληνικού καλοκαιριού και της ξεγνοιασιάς που αυτό προσφέρει, ο ΕΟΤ συνεχίζει την υπαίθρια (outdoor) καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι» στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας και τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Η καμπάνια θα διαρκέσει δύο μήνες και περιλαμβάνει προβολή των μηνυμάτων σε panels και οθόνες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σε 50 λεωφορεία και 30 τρόλεϊ σε διάφορες περιοχές του κέντρου της Αθήνας και των προαστίων, καθώς και σε 250 επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων στην Αττική.

Παράλληλα, στα αεροδρόμια γίνεται προβολή του επιτυχημένου βίντεο «Destination Greece, Health First», το οποίο δίνει το βασικό πλαίσιο των υγειονομικών μέτρων στη χώρα μας και της υψηλής ασφάλειας που έχουν οι επισκέπτες της.

Όπως δήλωσε ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, «στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε φέτος, επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα προκειμένου να ενισχύσουμε την τουριστική κίνηση. Γι’ αυτό, μετά από αρκετά χρόνια, ο ΕΟΤ ενεργοποίησε και την outdoor διαφήμιση. Ένα μέρος της, αυτό που αφορά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αθήνα, στοχεύει στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Από την άλλη πλευρά, οι καταχωρήσεις και οι προβολές βίντεο στα αεροδρόμια της χώρας στοχεύουν να καλωσορίσουν τους εισερχόμενους επισκέπτες και να ενισχύσουν την εικόνα του ασφαλούς προορισμού. Ο ΕΟΤ αντιλαμβάνεται τις ειδικές συνθήκες της φετινής σεζόν και αναλαμβάνει κι άλλες πρωτοβουλίες εκτός από τη μεγάλη διαφημιστική μας καμπάνια στο εξωτερικό, που είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending