Πολύ συχνά ταξιδιωτικά πρακτορεία, ξένες ιστοσελίδες και περιοδικά κάνουν εκτενή αναφορά στην Ελλάδα και στις τουριστικές επιλογές που αυτή προσφέρει, ιδιαίτερα την καλοκαιρινή περίοδο.
Σαντορίνη, Κρήτη, Μύκονος και άλλα ελληνικά νησιά αποτελούν συνήθως, και όχι άδικα, τις προτάσεις των ανθρώπων που ασχολούνται με τον τουρισμό σε Ευρώπη και Ελλάδα, με τα μέρη αυτά να σφύζουν από τουρίστες το καλοκαίρι.
Σε μια διαφορετική πρόταση όμως της ιστοσελίδας Historic Hotels of Europe η Μάνη συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 4 λιγότερο γνωστούς ευρωπαϊκούς προορισμούς-διαμάντια, όπως χαρακτηρίζονται που πρέπει κανείς να επισκεφτεί μέσα στο 2019.
Η Μέσα Μάνη, όπως αποκαλείται τοπικά, είναι αυτή που ξεχωρίζει καθώς προέρχεται από έναν άλλο κόσμο όπως αναφέρεται. Τα ξακουστά σπήλαια του Διρού, τα μεγαλύτερα ελληνικά σπήλαια, με μια πανέμορφη λιμναία διαδρομή ,τα ερημωμένα χωριά με ξενοδοχεία που μοιάζουν σαν κάστρα και φρούρια δίνουν την αίσθηση ότι ταξιδεύεις σε μια άλλη εποχή.
Ακόμα και αν τα νερά γύρω γύρω στην περιοχή είναι γαλαζοπράσινα, με καταπράσινα φαράγγια να δίνουν μια εντυπωσιακή εικόνα στην περιοχή, το εσωτερικό της Μάνης είναι αυτό που την κάνει να ξεχωρίζει.
Τα υπόλοιπα τρία ιδιαίτερα μέρη που συμπληρώνουν την λίστα είναι η Kutna Hora στη Τσεχία, η Κοιλάδα του Λίγηρα στην Γαλλία και το Μπέργκεν στην Σουηδία.
Ονειρικές διακοπές στην Ύδρα
Το νησί της Ύδρας, σύμφωνα πάντα με την ίδια ιστοσελίδα αποτελεί έναν ονειρικό προορισμό, ανάμεσα σε άλλους 6, για να επιλέξει κανείς να κάνει τις διακοπές του μέσα στο 2019. Ανάμεσα σε πόλεις όπως η Μπριζ στο Βέλγιο, η Τοσκάνη στην Ιταλία, το Άνσμπαχ στη Γερμανία, το Reeks District στην Ιρλανδία και το ξενοδοχείο Hotel Union Øye που βρίσκεται στην καρδιά της Νορβηγίας, η Ύδρα κερδίζει μία περίοπτη θέση στην προτίμηση των ταξιδιωτών.
Απουσία αυτοκινήτων, πλακόστρωτοι δρόμοι με γαϊδουράκια να κυκλοφορούν, κάνουν το νησί ξεχωριστό και δίνουν την ευκαιρία στον επισκέπτη να ζήσει σαν ένας σταρ του σινεμά.
Οι δημοφιλείς προορισμοί παραμένουν σταθεροί στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών. Οι επιλογές που προσφέρονται πλέον όμως είναι πολλές και μέρη που παλαιότερα ήταν άγνωστα και δύσκολα επέλεγε κανείς για να ταξιδέψει έχουν αποκτήσει πλέον την δική τους δυναμική στον τουριστικό τομέα.
Θάνος Τσαλουχίδης-bizness.gr