Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σε δημόσια διαβούλευση το νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό της χωροταξικής και πολεοδομικής νομοθεσίας

bizness.gr

Published

on

Οικοδομή 1

Ως μία μεγάλη μεταρρύθμιση με στόχο τη στήριξη των επενδύσεων, την προστασία της ιδιοκτησίας, αλλά και του περιβάλλοντος χαρακτήρισε ο υπουργός ΠΕΝ Κωστής Χατζηδάκης το νέο νομοσχέδιο για τον εκσυγχρονισμό της χωροταξικής και πολεοδομικής νομοθεσίας, που τίθεται σε δημόσια διαβούλευση. «Το νομοσχέδιο είναι υπέρ μίας Ευρωπαϊκής Ελλάδας», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Κατά την παρουσίασή του νομοσχεδίου σε συνέντευξη τύπου στο ΥΠΕΝ με τη συμμετοχή του υφυπουργού ΠΕΝ Δ. Οικονόμου και του ΓΓ Χωροταξίας Ε. Μπακογιάννη, ο κ. Χατζηδάκης ανέλυσε τα πέντε βασικά χαρακτηριστικά των 107 άρθρων του νέου νομοσχεδίου, τονίζοντας ότι «στηρίζει την εθνική προσπάθεια για ανάπτυξη και επενδύσεις, προωθώντας τον εκσυγχρονισμό του καθεστώτος για τις χρήσεις γης, ενώ ενθαρρύνει την ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας σε οργανωμένα επιχειρηματικά πάρκα».

Επίσης, σύμφωνα πάντα με τον υπουργό, συνδυάζει τον προηγούμενο στόχο με την προστασία του περιβάλλοντος, καθώς περιορίζει την εκτός σχεδίου δόμηση και διευκολύνει την απόδοση κοινόχρηστων χώρων στους πολίτες.

Προστατεύει το δικαίωμα της ιδιοκτησίας με παρεμβάσεις όπως η μεταφορά του συντελεστή δόμησης και η διευκρίνιση του καθεστώτος των ρυμοτομικών απαλλοτριώσεων.

Επιταχύνει και εκσυγχρονίζει τον χωροταξικό σχεδιασμό με εργαλεία όπως οι πιστοποιημένοι ιδιώτες μηχανικοί για την αξιολόγηση των πολεοδομικών μελετών και η απόσυρση ορόφων σε κτίρια.

Ενώ, δίνει την τελική ώθηση για την ολοκλήρωση της κτηματογράφησης, με την επιβολή δίκαιων προστίμων σε όσους από αμέλεια παρεμποδίζουν την ολοκλήρωση του κτηματολογίου.

Ειδικότερα, με το νέο νομοσχέδιο επιταχύνεται από 12-15 σε 2,5 χρόνια ο χωρικός σχεδιασμός και συγκεκριμένα η κατάρτιση των τοπικών και των ειδικών πολεοδομικών σχεδίων, και μέσω αυτών ο καθορισμός χρήσεων γης, καθώς θα αξιοποιηθούν πιστοποιημένοι ιδιώτες μηχανικοί για την αξιολόγηση των πολεοδομικών μελετών.

Επιπλέον, περιορίζεται η εκτός σχεδίου δόμηση «με στόχο να προστατεύσουμε το περιβάλλον και το φυσικό τοπίο», όπως είπε ο κ. Χατζηδάκης. Συγκεκριμένα, μειώνονται κατά 10% (κατά μέσο όρο) τους συντελεστές δόμησης στην εκτός σχεδίου δόμηση, ενώ ειδικά στη βιομηχανία, η μείωση αυτή ανέρχεται στο 33%.

Αλλάζει το καθεστώς με τις παρεκκλίσεις αρτιότητας, ωστόσο μέχρι την οριστική κατάργησή τους θα ισχύσουν για τα επόμενα 2 χρόνια, για λόγους αποφυγής αιφνιδιασμών.

Ορίζεται επίσης, ότι για κάθε άδεια σε εκτός σχεδίου περιοχή, ένα ποσοστό 5% του κόστους της αδείας θα καταβάλλεται στο Πράσινο Ταμείο και θα προορίζεται για την αντιμετώπιση των παρενεργειών της άναρχης εκτός σχεδίου δόμησης.

Όπως ανέλυσε ο ΥΠΕΝ, «τόσο στα επιχειρηματικά πάρκα για τη βιομηχανία όσο και στους οργανωμένους υποδοχείς που αφορούν άλλες δραστηριότητες -εφοδιαστική, τουρισμό κλπ.- αυξάνονται αισθητά οι συντελεστές δόμησης».

«Πρόκειται για μια πρακτική που εφαρμόζεται σε όλο τον κόσμο και δημιουργεί σημαντικές συνέργειες και προστιθέμενη αξία για την οικονομία, αλλά και περιβαλλοντικά οφέλη», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.

Στη Μύκονο και την Σαντορίνη αναστέλλεται η έκδοση οικοδομικών αδειών για τα τουριστικά καταλύματα -εκτός των οικισμών- μέχρι την έγκριση πολεοδομικών σχεδίων, δηλαδή για ένα διάστημα περίπου ενάμιση έτους.

Όπως είπε ο κ. Χατζηδάκης, «στόχος μας είναι να μπει ένα φρένο στην οικοδομική δραστηριότητα αυτών των κορεσμένων περιοχών μέχρι να μπουν ξεκάθαροι κανόνες συμβατοί με τη φέρουσα ικανότητα. Οι κανόνες αυτοί θα μπουν με ειδικά πολεοδομικά σχέδια για τα δύο νησιά, που ανατίθενται στο άμεσο μέλλον από το ΥΠΕΝ».

Επιπλέον τίθενται οι βάσεις για την απλοποίηση των χρήσεων γης, με στόχο την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και την ενίσχυση της ανάπτυξης.

Με Προεδρικό Διάταγμα που θα προωθηθεί αμέσως μετά την ψήφιση του νέου νόμου, μειώνονται οι γενικές χρήσεις, ώστε το σύστημα να είναι πιο ευέλικτο, και να διευκολύνει τις μικτές χρήσεις γης.

Με το ίδιο Προεδρικό Διάταγμα καθιερώνεται η Εθνική Ονοματολογία Χρήσεων Γης που θα εφαρμόζεται σε όλα τα είδη σχεδίων χρήσεων γης με ενιαίο τρόπο.

Αντιστοιχίζονται οι χρήσεις γης με τους σχετικούς ΚΑΔ (Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας) και με τις κατηγορίες της περιβαλλοντικής αδειοδότησης, με στόχο να υπάρχει μια «κοινή γλώσσα» μεταξύ χωροταξίας, περιβαλλοντικής πολιτικής και οικονομίας, για να ξέρουν οι πολίτες και οι επενδυτές πού μπορούν να χτίσουν τι, χωρίς να χάνονται στο λαβύρινθο των διαφορετικών όρων και συστημάτων αδειοδότησης.

Επιπλέον, ενεργοποιείται η μεταφορά συντελεστή δόμησης με εφαρμογή της σχετικής νομολογίας του ΣτΕ.

Συγκεκριμένα, προσδιορίζονται οι προϋποθέσεις για τη χωροθέτηση των Ζωνών Υποδοχής Συντελεστή (ΖΥΣ). Η μεταφορά συντελεστή δόμησης θα γίνεται μόνο σε συγκεκριμένες περιοχές και με ξεκάθαρους κανόνες. «Έτσι εξασφαλίζουμε ότι δεν αλλοιώνεται ο χαρακτήρας ολόκληρων περιοχών. Παράλληλα, αποκλείουμε τη νομιμοποίηση αυθαιρέτων μέσω της μεταφοράς συντελεστή δόμησης», ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης.

Δημιουργείται επίσης η Ψηφιακή Τράπεζα Γης, που «θα επιτρέπει την αποδοχή και προσφορά συντελεστή δόμησης ψηφιακά, γρήγορα και απρόσωπα, χωρίς αυτός να γίνεται αντικείμενο συναλλαγής».

Με σχετική ρύθμιση δίνεται η δυνατότητα αποζημίωσης των ιδιοκτητών διατηρητέων κτιρίων, καθώς μέσω της Ψηφιακής Τράπεζας Γης οι ιδιοκτήτες διατηρητέων αποζημιώνονται για την αξιοποίηση της περιουσίας τους.

Γίνεται πλέον δυνατή η εφαρμογή των προβλεπόμενων από τα πολεοδομικά σχέδια κοινόχρηστων χώρων, προς όφελος του αστικού περιβάλλοντος, και χωρίς να δεσμεύεται για πολλά χρόνια η περιουσία των πολιτών στους οποίους ανήκουν σήμερα τα οικόπεδα στα οποία προβλέπονται οι κοινόχρηστοι χώροι.

Ορίζεται, επίσης, ότι όποιος αγοράζει συντελεστή, θα οφείλει να καταβάλει στον δήμο ένα επιπλέον 5% που θα προορίζεται για τη δημιουργία κοινόχρηστων χώρων.

Επιταχύνεται η έκδοση οικοδομικών αδειών και ενισχύεται η ηλεκτρονική διαδικασία έκδοσης.

Στην περίπτωση των οικοδομικών αδειών κατηγορίας 1 και 2 θεσμοθετείται ελαφριά διαδικασία υποχρεωτικής προέγκρισης. Κατά τη διαδικασία αυτή η υπηρεσία ελέγχει κάποια βασικά στοιχεία της άδειας και στη συνέχεια η άδεια εκδίδεται -με ευθύνη φυσικά του μηχανικού- με το πάτημα ενός κουμπιού.

Επιπλέον, δίνονται στους ιδιοκτήτες κίνητρα για «απόσυρση» κτιρίων προκειμένου να ανανεωθεί το κτιριακό δυναμικό, ενώ το κράτος αποκτά τη δυνατότητα απαλλοτρίωσης ορόφων, που αναμένεται να οδηγήσουν στο «χαμήλωμα» κτιρίων σε ευαίσθητες περιοχές, χωρίς κόστος για το δημόσιο και με δίκαιη αποζημίωση των ιδιοκτητών.

Εξορθολογίζεται το σύστημα των ρυμοτομικών απαλλοτριώσεων, με στόχο την προστασία της περιουσίας των πολιτών που παραμένει σήμερα όμηρος της γραφειοκρατίας, ανέφερε ο κ. Χατζηδάκης.

Ενώ, με ειδική ρύθμιση με βάση την οποία κτίρια που κατασκευάζονται με υψηλές προδιαγραφές ενεργειακής απόδοσης, θα δικαιούνται επιπλέον συντελεστή δόμησης, με στόχο την πρόληψη της κλιματικής αλλαγής και την ενεργειακή αυτοτέλεια της χώρας.

Με το νέο νομοσχέδιο, από τέλος Οκτωβρίου, το πρόστιμο για εκπρόθεσμη δήλωση ακινήτου στο Κτηματολόγιο θα κυμαίνεται από 300-2000 ευρώ και εξαρτάται πλέον όχι μόνο από την αξία του ακινήτου, αλλά και από το μέγεθος της καθυστέρησης.

Παρέχονται επιπλέον κίνητρα για ενίσχυση της προσβασιμότητας των κτιρίων για άτομα με ειδικές ανάγκες και προβλέπεται η δυνατότητα εγκατάστασης κατασκευών, όπως ειδικές ράμπες εκτός της ρυμοτομικής γραμμής, αλλά η προσθήκη ανελκυστήρων σε κτίρια, όπου δεν υπήρχε σχετική πρόβλεψη στην αρχική οικοδομική άδεια. Σημειώνεται ότι κατασκευές που εξυπηρετούν άτομα με ειδικές ανάγκες (πλατύσκαλα, ανελκυστήρες) δεν προσμετρώνται στον συντελεστή δόμησης.

Όπως έκανε γνωστό απ΄ την πλευρά του ο υφυπουργός ΠΕΝ Δ. Οικονόμου, οι εφαρμογή του νόμου θα είναι άμεση, ενώ μέσω του νόμου ενισχύεται ο ρόλος του Εθνικού Συμβουλίου Χωροταξίας, ενώ δημιουργείται Κεντρικό Συμβούλιο Χωροταξικών Θεμάτων και Αμφισβητήσεων, με αποκατάσταση ιεραρχίας και εισαγωγή ανάδρασης από τα κάτω του συστήματος χωρικού σχεδιασμού.

Εμπλουτίζονται τα Τοπικά και Ειδικά Πολεοδομικά Σχέδια με προβλέψεις σε σχέση με την προσαρμογή στην Κλιματική Αλλαγή, τον καθορισμό δημοτικού οδικού δικτύου, τον χωρικό σχέδιο αντιμετώπισης καταστροφών. Επιπλέον, διαμορφώνεται ένα ενιαίο καθεστώς οικισμών, με συγκεκριμένες προδιαγραφές και όρους δόμησης, με έτος αναφοράς για την οριοθέτηση το 1981.

Σύμφωνα με τον κ. Οικονόμου με το νέο νομοσχέδιο προτείνεται μείωση των συντελεστών δόμησης σε κατοικίες σε 186 τ.μ. στα 4.000 τ.μ. και για κάθε επιπλέον τ.μ. ΣΔ 0,018 και σε ξενοδοχεία 0,18/0,15/0,10/ στα ιδιαιτέρως αναβαθμισμένα 0,2/ στα αναβαθμισμένα 0,19, ενώ σε δύο χρόνια προβλέπεται και κατάργηση όλων των παρεκκλίσεων.

Ενώ, ο υφυπουργός προανήγγειλε νέο νομική παρέμβαση το φθινόπωρο για την αξιοποίηση των εγκαταλελειμμένων κτιρίων.

Ο γενικός γραμματέας Χωροταξίας και Αστικού Περιβάλλοντος Ευθύμης Μπακογιάννης αναφέρθηκε στην τροποποίηση του Νέου Οικοδομικού Κανονισμού, προς αποφυγή καθυστερήσεων στην έκδοση οικοδομικών αδειών.

Όπως είπε, τροποποιείται η διάταξη που αφορά στη Θέση Κτιρίου, ώστε να επιλυθούν επιμέρους ζητήματα που έχουν ανακύψει μεταξύ συστημάτων δόμησης και ελεύθερης τοποθέτησης.

Ενώ, δίνονται κίνητρα για την περιβαλλοντική αναβάθμιση και βελτίωση της ποιότητας ζωής με απομείωση καθ΄ ύψος υφιστάμενων κτιρίων.

Ο κ. Μπακογιάννης αναφέρθηκε στην αυτοδίκαιη άρση των ρυμοτομικών απαλλοτριώσεων, καθώς επίσης και στην επιτάχυνση της διαδικασίας έκδοσης οικοδομικών αδειών. Ενώ επεσήμανε την προώθηση της βιώσιμης αστικής κινητικότητας με έμφαση στην κλιματική αλλαγή και τη μείωση των ρύπων, αλλά και την προώθηση της προσβασιμότητας, χωρίς αποκλεισμούς.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η νέα “μορφή” της φετινής ΔΕΘ – Προσαρμόζεται στις νέες συνθήκες

bizness.gr

Published

on

ΔΕΘ

«Παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών» δηλώνει η ΔΕΘ-Helexpo με τη διοργάνωση ενός πολιτικο-οικονομικού φόρουμ τις ημέρες που επρόκειτο να διεξαχθεί η 85η ΔΕΘ, η ακύρωση της οποίας, λόγω κορονοϊού, ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση.

«Η διαφύλαξη της Δημόσιας Υγείας ξεπερνά κάθε οικονομική διάσταση και στο πλαίσιο αυτό η 85η ΔΕΘ δεν θα πραγματοποιηθεί αυτόν τον Σεπτέμβριο. Όμως ο κορυφαίος θεσμός της Θεσσαλονίκης, που μετρά 94 χρόνια Ιστορίας και 84 διοργανώσεις, δεν θα σιγήσει, καθώς τις ημέρες της Έκθεσης η ΔΕΘ-Helexpo θα διοργανώσει ένα πολιτικο-οικονομικό φόρουμ, δηλώνοντας παρούσα στις ραγδαίες εξελίξεις των τελευταίων μηνών», αναφέρεται χαρακτηριστικά σε σημερινή ανακοίνωση της εταιρείας.

«Η ΔΕΘ-Helexpo συνεχίζει να βρίσκεται στις επάλξεις, σχεδιάζοντας το μέλλον, παρά τις αντίξοες συνθήκες και επεξεργάζεται μια σειρά νέων ιδεών και δράσεων, ώστε να είναι έτοιμη για την επόμενη μέρα. Άλλωστε, η εκθεσιακή δραστηριότητα δεν σταματά, μιας και αποτελεί καταλυτικό παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης στη χώρα μας», τονίζεται στη σχετική ανακοίνωση, με την οποία ο εθνικός εκθεσιακός φορέας ευχαριστεί επίσης «εκθέτες και χορηγούς που, παρά τη δύσκολη και πρωτόγνωρη συγκυρία, έδειξαν εμπιστοσύνη στη ΔΕΘ και έσπευσαν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους, αναγνωρίζοντας στην Έκθεση τη βαρύτητά της τόσο σε συμβολικό όσο και σε οικονομικό και επιχειρηματικό επίπεδο». Ιδιαίτερες ευχαριστίες δε απευθύνει η ΔΕΘ-Helexpo στους οργανωτές της γερμανικής συμμετοχής «για την αμέριστη συμπαράστασή τους μέχρι την τελευταία στιγμή».

«Η ΔΕΘ έχει περάσει κυριολεκτικά διά πυρός και σιδήρου στις εννέα δεκαετίες της ζωής της και θα αντιμετωπίσει τη νέα αυτή πρόκληση δημιουργικά και με την υποστήριξη των εργαζομένων της, των πελατών της, των συνεργατών της, των φορέων, αλλά και της ίδιας της Θεσσαλονίκης», καταλήγει η ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στο Bloomberg η “Greek Summer Feeling” καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού

bizness.gr

Published

on

Με μία «δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο», ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται αφενός να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και αφετέρου να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού. Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.

Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα τη μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης. Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Για αυτό το καλοκαίρι, πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling», είναι να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό. Εναλλακτικά, μπορούν απλά να γνωρίσουν και να συναισθανθούν την αυθεντική ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία, από όπου κι αν βρίσκονται.

Αναφερόμενος στην εν λόγω δράση, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης είπε: «Η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μπαίνει σε μια νέα εποχή. Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ, αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό. Στέκομαι ιδιαίτερα στην συνεργασία μας το Bloomberg, καθώς είναι ένα εξαιρετικά παρεμβατικό μέσο ενημέρωσης παγκοσμίως. Κυρίως όμως απευθύνεται σε ένα κοινό το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο του ελληνικού τουρισμού. Δουλεύουμε μαζί τις καμπάνιες, εξειδικευμένα και πολύ στοχευμένα ανά χώρα! Κι αυτό αποτελεί το μεγάλο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας η οποία θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί και ενόψει 2021».

Η καμπάνια

Η ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece – Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.

«Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες! Και δομείται γύρω από έξι πρωταρχικά συναισθήματα και δράσεις: Εμπνευστείτε, Βρεθείτε με τους ανθρώπους που αγαπάτε, Απολαύστε μικρές χαρές, Συνδεθείτε με τη φύση, Νιώστε ελεύθεροι, Αναπνεύστε το καλοκαίρι.Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση και μεταδίδει το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα και την ελληνική κουλτούρα, και φυσικά με το ανυπέρβλητο “Ελληνικό Καλοκαίρι”», αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επανεκκίνηση τουρισμού: συνεχίζεται η καμπάνια “Ατελείωτο Ελληνικό Καλοκαίρι” του ΕΟΤ

bizness.gr

Published

on

Παρουσιάζοντας ελκυστικές εικόνες του μοναδικού ελληνικού καλοκαιριού και της ξεγνοιασιάς που αυτό προσφέρει, ο ΕΟΤ συνεχίζει την υπαίθρια (outdoor) καμπάνια «Ατέλειωτο Ελληνικό Καλοκαίρι» στα διεθνή αεροδρόμια της χώρας και τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.

Η καμπάνια θα διαρκέσει δύο μήνες και περιλαμβάνει προβολή των μηνυμάτων σε panels και οθόνες του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» και 14 περιφερειακών αεροδρομίων, σε 50 λεωφορεία και 30 τρόλεϊ σε διάφορες περιοχές του κέντρου της Αθήνας και των προαστίων, καθώς και σε 250 επιλεγμένες στάσεις λεωφορείων στην Αττική.

Παράλληλα, στα αεροδρόμια γίνεται προβολή του επιτυχημένου βίντεο «Destination Greece, Health First», το οποίο δίνει το βασικό πλαίσιο των υγειονομικών μέτρων στη χώρα μας και της υψηλής ασφάλειας που έχουν οι επισκέπτες της.

Όπως δήλωσε ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, «στη δύσκολη συγκυρία που διανύουμε φέτος, επιλέξαμε να αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα προκειμένου να ενισχύσουμε την τουριστική κίνηση. Γι’ αυτό, μετά από αρκετά χρόνια, ο ΕΟΤ ενεργοποίησε και την outdoor διαφήμιση. Ένα μέρος της, αυτό που αφορά Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και στάσεις λεωφορείων και τρόλεϊ στην Αθήνα, στοχεύει στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού. Από την άλλη πλευρά, οι καταχωρήσεις και οι προβολές βίντεο στα αεροδρόμια της χώρας στοχεύουν να καλωσορίσουν τους εισερχόμενους επισκέπτες και να ενισχύσουν την εικόνα του ασφαλούς προορισμού. Ο ΕΟΤ αντιλαμβάνεται τις ειδικές συνθήκες της φετινής σεζόν και αναλαμβάνει κι άλλες πρωτοβουλίες εκτός από τη μεγάλη διαφημιστική μας καμπάνια στο εξωτερικό, που είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending