Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

SoftOne: Ισχυρές συνέργειες, μεγαλύτερη ανάπτυξη

bizness.gr

Published

on

SoftOne logo

Τη στρατηγική των επόμενων ετών παρουσίασε η Διοίκηση της SoftOne, μέλος του Ομίλου Εταιρειών Olympia, στο πλαίσιο των Ετήσιων Εκδηλώσεων Συνεργατών που έλαβαν χώρα στις 19 και 26 Νοεμβρίου, σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα αντίστοιχα. Το παρών στις εκδηλώσεις έδωσαν συνολικά περισσότεροι από 550 εκπρόσωποι του δικτύου, πιστοποιώντας έμπρακτα τη σχέση εμπιστοσύνης τους με τη μεγαλύτερη εταιρεία business software στην ελληνική αγορά.

Τους συμμετέχοντες καλωσόρισε ο Διευθύνων Σύμβουλος της SoftOne, κ. Αντώνης Κυριαζής, ο οποίος αναφέρθηκε στη νέα εποχή στην οποία έχει εισέλθει η εταιρεία μετά τις πρόσφατες επενδυτικές κινήσεις της και γνωστοποίησε τη στρατηγική τοποθέτηση των 3 brands του ομίλου SOFTONE, υπογραμμίζοντας ότι:

«Οι λύσεις της SoftOne, της Unisoft και της Prosvasis συνθέτουν μία ισχυρή πρόταση αξίας που βρίσκεται στο επίκεντρο των απαιτήσεων της αγοράς, κάνοντας πράξη τον ψηφιακό μετασχηματισμό της σύγχρονης επιχείρησης και του λογιστικού γραφείου».

Ο κ. Κυριαζής επιβεβαίωσε παράλληλα τη σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην καινοτομία και την ανάπτυξη, επισημαίνοντας ότι:

«Ο Όμιλος Εταιρειών SOFTONE διαμορφώνει -μαζί με τους συνεργάτες του- ένα ισχυρό και δυναμικό οικοσύστημα που παρέχει σε κάθε μέλος του, όλα τα απαραίτητα εχέγγυα για την επίτευξη μεγαλύτερων ρυθμών ανάπτυξης και υψηλότερης κερδοφορίας, σε διαρκή βάση».

Τη σκυτάλη παρέλαβαν στελέχη της SoftOne, της Unisoft και της Prosvasis, που με τη σειρά τους ενημέρωσαν τους παρευρισκόμενους για την επόμενη ημέρα καθενός brand, κάνοντας ειδική αναφορά σε όλες τις τρέχουσες προϊοντικές εξελίξεις που αναμένεται να ισχυροποιήσουν περαιτέρω το portfolio των προϊόντων και υπηρεσιών του ομίλου.

Οι εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν σε κλίμα αισιοδοξίας, επιβεβαιώνοντας την αμοιβαία δέσμευση εταιρείας-συνεργατών και τη σύμπραξη δυνάμεων για την ενίσχυση της ηγετικής θέσης του οικοσυστήματος του Ομίλου SOFTONE στην εγχώρια αγορά λογισμικού.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Microsoft: Το έτος κατά το οποίο θα έχει εξαλείψει κάθε εκπομπή άνθρακα

bizness.gr

Published

on

Pc

Η εταιρία Microsoft δεσμεύτηκε ότι θα έχει μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα έως το 2030, εκφράζοντας τη βούλησή της να αντιμετωπίσει δραστικά την κλιματική αλλαγή.

Η δέσμευση αυτή αναμένεται να οδηγήσει στην εξάλειψη το 2050 κάθε εκπομπής άνθρακα στην ατμόσφαιρα από τη Microsoft από την ίδρυσή της το 1975, ανακοίνωσε ο κολοσσός της πληροφορικής.

Ο πλανήτης θα πρέπει να επιτύχει τον στόχο της μηδενικής εκπομπής αλλά όσοι ανάμεσά μας μπορούν να προχωρήσουν πιο γρήγορα και πιο μακριά, πρέπει να το κάνουν”, αναφέρει η Microsoft σε άρθρο.

Για να εκπληρώσει το σχέδιό του, ο όμιλος που έχει την έδρα του στο Ρέντμοντ (στη δυτική Πολιτεία της Ουάσινγκτον) προβλέπει να τροφοδοτεί μόνο με ανανεώσιμες πηγές ενέργειες όλα τα κέντρα δεδομένων που διαθέτει, τα κτίριά του και τις εγκαταστάσεις του έως το 2025, να καθιερώσει “έναν εσωτερικό φόρο άνθρακα” τον Ιούλιο του 2020 και να μετάσχει σε επιχειρήσεις αναδάσωσης.

Η εταιρία ανακοίνωσε επίσης ότι θα επενδύσει ένα δισεκατομμύριο δολάρια σε ένα νέο “ταμείο καινοτομίας για το κλίμα”, στόχος του οποίου θα είναι η βελτίωση των τεχνολογιών της σε σχέση με τη συλλογή και την εξάλειψη του άνθρακα.

Άλλοι τεχνολογικοί κολοσσοί έχουν ήδη δεσμευτεί να μειώσουν τις εκπομπές τους διοξειδίου του άνθρακα. Τον Σεπτέμβριο, ο πρόεδρος της Amazon Τζεφ Μπέζος υποσχέθηκε ότι ο όμιλός του θα επιτύχει την ουδετερότητα άνθρακα το 2040.

Η βρετανική εταιρία ενέργειας Drax ανακοίνωσε από την πλευρά της τον Δεκέμβριο ότι σκοπεύει να γίνει η πρώτη εταιρία “αρνητική στον άνθρακα”, δηλαδή ότι προβλέπει να απορροφά περισσότερο CO2 από αυτόν που θα εκπέμπει — αρχίζοντας από το 2030.

Η Microsoft προβαίνει στην ανακοίνωση εν μέσω ενός κλίματος αυξανόμενης ανησυχίας απέναντι στην κλιματική αλλαγή. Την Τετάρτη ο ΟΗΕ ανακοίνωσε ότι η δεκαετία που πέρασε (2010-2019) ήταν η θερμότερη που έχει παρατηρηθεί ποτέ.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Διάκριση για την εταιρεία Παπουτσάνης στα E-volution Awards

bizness.gr

Published

on

Βράβευση της εταιρείας ΠΑΠΟΥΤΣΑΝΗΣ

Σημαντική διάκριση έλαβε η εταιρία Παπουτσάνης που αναδεικνύει και επιβραβεύει την καινοτομία της. Συγκεκριμένα, η Παπουτσάνης απέσπασε Bronze βραβείο για το e-shop της στην κατηγορία «Ηλεκτρονικό Εμπόριο & Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Best in B2B» των e-volution awards 2020, της μεγαλύτερης ετήσιας γιορτής του ελληνικού ηλεκτρονικού επιχειρείν. Ο σχεδιασμός και υλοποίηση του e-shop πραγματοποιήθηκε από την εταιρία Lighthouse.

Σε συνεργασία με τη Lighthouse, τo ανανεωμένο e-shop της Παπουτσάνης, που αποτελεί τμήμα της εταιρικής ιστοσελίδας της Παπουτσάνης, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο τέλος του 2018, με στόχο να προσφέρει τόσο σε εμπόρους και ξενοδόχους, όσο και σε καταναλωτές, εύκολη και άμεση πρόσβαση στην ολοκληρωμένη γκάμα ξενοδοχειακών προϊόντων της εταιρίας. Με ανανεωμένη και σύγχρονη δομή, αλλά και με αναβαθμισμένη αισθητική, το e-shop επιτρέπει στον επισκέπτη να γνωρίσει το σύνολο των προϊόντικών σειρών ξενοδοχειακής περιποίησης της Παπουτσάνης, με τις εμπορικές ονομασίες Olivia, Olivia Fusion, Olivia Thinks, Sarbacane, Καραβάκι, Skin Essentials, Eau De Grece, Papoutsanis Kids, Korres, καθώς και εκείνες που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, Ahava και L’ Occitane.

Παράλληλα, αναβαθμίζει την παρουσία της Παπουτσάνης στην ηλεκτρονική αγορά ξενοδοχειακών προϊόντων, σε συνάρτηση με τις εξελισσόμενες ανάγκες της αγοράς. Μέσω του καναλιού διευκολύνεται, επίσης, η περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων της εταιρίας σε ταχέως αναπτυσσόμενες κατηγορίες τουριστικών καταλυμάτων μικρότερου μεγέθους

Η Χριστίνα Περγάμαλη, Senior Brand Manager της Παπουτσάνης, δήλωσε σχετικά:

«Η βράβευση του e-shop της Παπουτσάνης στα φετινά e-volution awards 2020 αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για εμάς. Το ηλεκτρονικό κατάστημα αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και όχημα ανάπτυξης της δραστηριότητάς μας, και η διάκριση αυτή επιβραβεύει τη δέσμευσή μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες της αγοράς και των πελατών μας μέσα από διαφορετικά κανάλια με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Η ένατη διοργάνωση της εκδήλωσης θεσμός για το ελληνικό e-commerce, πραγματοποιήθηκε φέτος με περισσότερες συμμετοχές από κάθε άλλη χρονιά. Στα βραβεία, τα οποία διοργανώνονται από το Marketing Week και τη Boussias Communications σε συνεργασία με το ELTRUN, διαγωνίστηκαν τα σημαντικότερα e-shop και e-commerce agencies της χώρας, διεκδικώντας τις μεγάλες διακρίσεις, Platinum Award, E-Commerce Agency of the Year, E-Business of the Year και E-shop of the Year.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ ο Κ. Αλεξανδρίδης

bizness.gr

Published

on

ΔΕΗ

Νέος Γενικός Διευθυντής Οικονομικών Υπηρεσιών της ΔΕΗ αναλαμβάνει ο κ. Κωνσταντίνος Αλεξανδρίδης, οικονομολόγος με δεκαετή θητεία στον όμιλο ΟΤΕ (μέλος του ομίλου Deutsche Telekom) όπου εργάστηκε μεταξύ άλλων ως Διευθυντής Εταιρικών Έργων.

Ο κ. Αλεξανδρίδης έχει πτυχίο Μαθηματικών από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, MSc in Decision Modelling and Information Systems από το Brunel University UK και International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Η έως τώρα Γενική Διευθύντρια Οικονομικών Υπηρεσιών, Αλεξάνδρα Κονίδα, όπως ανακοινώθηκε, αποχωρεί από τη θέση της προκειμένου να συνεχίσει την επαγγελματική της πορεία στον χρηματοπιστωτικό τομέα.

Continue Reading
Advertisement

Trending