Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας: Επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη με την προσωποποιημένη ΚΑΡΤΑ BONUS

bizness.gr

Published

on

Κάρτα Γαλαξία

Τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας ανακοίνωσαν την νέα καινοτόμα προσωποποιημένη ΚΑΡΤΑ BONUS ΓΑΛΑΞΙΑΣ προς τους πελάτες σε εκδήλωση που οργάνωσε για τους προμηθευτές τους, που θα ισχύει από τα μέσα Δεκεμβρίου 2019 σε όλα τα καταστήματα πανελλαδικά.

Ο κος Πουρσανίδης στην ομιλία του στην εκδήλωση ανέφερε ότι τα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας είναι η πρώτη αλυσίδα που θα εντάξει πρόγραμμα AI Loyalty στην Ελλάδα μέσα από την καινοτομία της ΚΑΡΤΑΣ BONUS ΓΑΛΑΞΙΑΣ που στηρίζεται στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Για πρώτη φορά στο λιανικό εμπόριο, οι καταναλωτές θα έχουν τις προσωπικές τους εκπτώσεις, οι οποίες θα μπορούν να είναι μοναδικές και ξεχωριστές για τον κάθε ένα. Μία πρωτοβουλία, η οποία εκτός από την καινοτομία, συνδυάζει το προφίλ των πελατών του Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, με τις ξεχωριστές ανάγκες που έχει ο κάθε καταναλωτής του και τους τις προσφέρει. Οι συγκεκριμένες προσφορές βρίσκονται στην κατηγορία «οι δικές μου προσφορές» και θα εμφανίζονται προσωπικές (επιλεγμένες με χρήση τεχνητής νοημοσύνης) από όλες τις κατηγορίες προσφορών ( Χρυσές Τιμές, Προσφορές Κάρτας, Τηλεοπτικά κ.λπ ).
Μία επιπλέον καινοτομία της κάρτας βρίσκεται στην μπάρα με τον τίτλο: τα κέρδη μου από τον Γαλαξία. Για πρώτη φορά οι καταναλωτές, μέσα από το προσωπικό τους προφίλ θα μπορούν να δουν ουσιαστικά τα ποσά που έχουν κερδίσει από τις εκπτώσεις και τις προσφορές στον Γαλαξία. Στη μπάρα θα υπάρχουν τρεις διαφορετικές τιμές, τα χρήματα που κερδίζουν ανά εβδομάδα, ανά μήνα και ανά έτος, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να μετράει το κέρδος του.

Με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θα παρουσιάζεται επίσης, το ποσοστό για κάθε προϊόν που ταιριάζει στον κάθε καταναλωτή, ενώ για πρώτη φορά η αλυσίδα Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας θα παρέχει στους καταναλωτές συνέργειες με μη ανταγωνιστικές αλυσίδες και εταιρίες.

Την ΚΑΡΤΑ BONUS ΓΑΛΑΞΙΑΣ οι πελάτες θα μπορούν να την παραλάβουν ενεργοποιημένη και έτοιμη για άμεση χρήση και συλλογή πόντων σε φυσική ή ηλεκτρονική μορφή μέσα στον Δεκέμβριο.

Σε φυσική μορφή θα μπορούν να την προμηθευτούν από οποιοδήποτε ταμείο του Σούπερ Μάρκετ Γαλαξίας, ενώ για να την αποκτήσουν σε ηλεκτρονική μορφή θα μπαίνουν στο site www.5ae.gr ή στο Galaxias app (για Android και iOS). Σημαντικό είναι ότι ο καταναλωτής μπορεί να συνδέσει την κάρτα του (φυσική ή ηλεκτρονική) στο προφίλ που θα δημιουργήσει, με απλά βήματα, στο ανανεωμένο site www.5ae.gr

Η εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χτες στο The Mall Athens στο Μαρούσι ξεκίνησε με χαιρετισμό από την Πρόεδρο της ΠΕΝΤΕ Α.Ε. – ΓΑΛΑΞΙΑΣ, κα Νίκη Χειμωνίδου, η οποία αναφέρθηκε στις μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης και σεβασμού με όλους τους προμηθευτές. Η Πρόεδρος, επεσήμανε ότι στο κέντρο όλων των ενεργειών της εταιρείας ήταν, είναι και θα είναι πάντα ο άνθρωπος-καταναλωτής–συνεργάτης- συνάδελφος. Επεσήμανε δε ότι οι εποχές αλλάζουν και οι εξελίξεις στην τεχνολογία τρέχουν.

Στη συνέχεια, της εκδήλωσης το λόγο πήρε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΠΕΝΤΕ Α.Ε.-ΓΑΛΑΞΙΑΣ κ. Παναγιώτης Πουρσανίδης, ο οποίος αναφέρθηκε στην ίδρυση της εταιρείας, που έγινε από πέντε φίλους το 1971.

Σήμερα, τα Σούπερ Μάρκετ ΓΑΛΑΞΙΑΣ απαριθμούν 160 καταστήματα, ενώ υπάρχει προγραμματισμός για 10 ακόμη νέα καταστήματα, μεταξύ των οποίων και ένα mini mall που θα φιλοξενεί σχεδόν 40 επιχειρήσεις.

Σημαντική ήταν και η αναφορά, στην προσπάθεια που γίνεται έτσι ώστε να μειωθεί το ενεργειακό αποτύπωμα της αλυσίδας. Μέχρι σήμερα έχουν τοποθετηθεί φωτοβολταϊκά σε 22 καταστήματα. Στόχος είναι να αυξηθούν τα ‘πράσινα καταστήματα’ τοποθετώντας φωτοβολταϊκά σχεδόν σε όλα τα ιδιόκτητα καταστήματα.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ελλ. Αναπτυξιακή Τράπεζα: Ελκύει την αγορά το Ταμείο Εγγυοδοσίας Επιχειρήσεων

bizness.gr

Published

on

Επενδύσεις στην Ελλάδα

Εντυπωσιακή συμμετοχή και σημαντικό έμπρακτο ενδιαφέρον εκδηλώθηκε από πλευράς των σημαντικότερων χρηματοπιστωτικών οργανισμών της χώρας, προς στην Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα, για να συμμετάσχουν στο νέο ΤΑΜΕΙΟ ΕΓΓΥΟΔΟΣΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ CoViD-19

Στο Ταμείο Εγγυοδοσίας της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας (ΕΑΤ) έχουν αιτηθεί συμμετοχής 14 χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί στους οποίους περιλαμβάνονται:
  • Οι 4 συστημικές Τράπεζες της χώρας
    (Εθνική, Πειραιώς, Eurobank, Alpha)
  • H Attica Bank
  • H Procredit Bank
  • Οι Συνεταιριστικές Τράπεζες (Ηπείρου, Παγκρήτια, Θεσσαλίας, Καρδίτσας, Κεντρικής Μακεδονίας, Χανίων)
  • Ο Βρετανικός Χρηματοπιστωτικός Οργανισμός EBury

Η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα εξετάζει ενδελεχώς τους φακέλους υποψηφιότητας που υπέβαλαν οι ανωτέρω χρηματοπιστωτικοί οργανισμοί.

Αμέσως μετά θα οριστικοποιηθούν και θα συνυπογραφούν οι όροι της σύμβασης μεταξύ των δύο πλευρών ώστε να καθοριστούν με ακρίβεια οι προϋποθέσεις της κρατικής εγγύησης με στόχο να μεγιστοποιηθεί το όφελος και να μειωθεί το κόστος χρηματοδότησης των μικρών, μεσαίων και μεγάλων επιχειρήσεων που θα δανειοδοτηθούν από τους χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς.

Το ύψος του ποσού δανείου για κεφάλαια κίνησης  που θα μπορούν να χορηγήσουν οι τράπεζες με εγγύηση της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας (που ισοδυναμεί με εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου) θα αντιστοιχεί:
  • είτε στο διπλάσιο του ετήσιου μισθολογικού κόστους της επιχείρησης για το 2019,
  • είτε στο 25% του συνολικού κύκλου εργασιών της επιχείρησης κατά το έτος 2019,
  • είτε μετά από τεκμηρίωση και βάσει αιτιολόγησης το ποσό του δανείου, μπορεί να αυξηθεί πέραν των ανωτέρω ορίων, μετά από αξιολόγηση του χρηματοπιστωτικού οργανισμού που χορηγεί το δάνειο προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες ρευστότητας της επιχείρησης.
Η Εγγύηση της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας καλύπτει το 80% του συνόλου του χαρτοφυλακίου δανείων της συγκεκριμένης κατηγορίας κάθε τράπεζας ή χρηματοπιστωτικού οργανισμού, με τον εξής τρόπο υπολογισμού:

1) Ποσοστό Εγγύησης ανά Δάνειο: 80% των Απαιτήσεων σε Καθυστέρηση εκάστου Δανείου και

2) Όριο ποσού Εγγύησης Χαρτοφυλακίου Εγγυημένων Δάνειων:

• έως το ποσό που προκύπτει από την εφαρμογή του τύπου 40% x 80% επί του Χαρτοφυλακίου Εγγυημένων Δανείων για τις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις και αυτοαπασχολούμενους
και

• έως το ποσό που προκύπτει από την εφαρμογή του τύπου 30% x 80% επί του Χαρτοφυλακίου Εγγυημένων Δανείων για τις Μεγάλες Επιχειρήσεις.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ξεχώρισε η Leroy Merlin στα Loyalty Awards 2020

bizness.gr

Published

on

Κατάστημα Leroy Merlin

Η LEROY MERLIN ήταν ανάμεσα στους νικητές των φετινών Loyalty Awards, με δυο σημαντικές διακρίσεις να προστίθενται στο ενεργητικό της. Τα αποτελέσματα των Loyalty Awards 2020 τιμούν τo πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club με Gold award στην κατηγορία “Best Direct Marketing Campaign,” για την εξατομικευμένη καμπάνια μελών «Καιρός για Σπίτι» και Bronze award στην κατηγορία “Best in Loyalty,” για το πρόγραμμα προνομιών LEROY MERLIN club. Ο θεσμός των Loyalty Awards επιβραβεύει την αριστεία των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, καθιστώντας τις συγκεκριμένες διακρίσεις ιδιαίτερα σημαντικές.

Αναπτύσσοντας σχέσεις διαχρονικές και δυναμικές με τους πελάτες και δημιουργώντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία για τον καθένα ξεχωριστά, η LEROY MERLIN διακρίθηκε για το μόλις ενός έτους LEROY MERLIN CLUB, το οποίο αποτελεί μια μοναδική πλατφόρμα προνομίων και επιβράβευσης που στόχο έχει τη δημιουργία και την ενίσχυση δεσμών με τους πελάτες της LEROY MERLIN αλλά και την ενθάρρυνση της διάδρασης μαζί τους, δίνοντας αξία και προνόμια προς κάθε έναν από αυτούς.

Επιπλέον, η εταιρεία ξεχώρισε και για τη δημιουργικότητα και αποδοτικότητα της καμπάνιας «Καιρός για Σπίτι» η οποία «έτρεξε» το φθινόπωρο μόνο για τα μέλη του club, μέσω προσωποποιημένης επικοινωνίας, με εξατομικευμένους αγοραστικούς στόχους βάση των δικών τους αναγκών και αντίστοιχες επιβραβεύσεις, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία και ικανοποίηση των πελατών μας.

Τόσο η καμπάνια «Καιρός για Σπίτι» όσο και το πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με τη συμβολή της Skymakers, η οποία έχει ως αντικείμενο τη βελτιστοποίηση της αξίας του πελατολογίου μεγάλων Οργανισμών, με εξειδίκευση στο retail και στο banking.

Αναφερόμενη στις νέες αυτές διακρίσεις η Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader της LEROY MERLIN δήλωσε σχετικά:

«Για όλους εμάς στη LEROY MERLIN που εργαστήκαμε με πάθος για τη δημιουργία του LEROY MERLIN club αλλά και για να χτίσουμε δυναμικά μέσα στον χρόνο ουσιαστικό διάλογο με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται, η χαρά, σήμερα, είναι διπλή. Και αυτό γιατί οι πελάτες μας, ιδιώτες αλλά και επαγγελματίες, μας αγκάλιασαν με ενθουσιασμό και τώρα, έρχεται ως επιστέγασμα η αναγνώριση από τους επαγγελματίες του κλάδου μας, που φυσικά σημαίνει πολλά για εμάς».

H Τζένη Ταντίδου, Deputy CEO της Skymakers, δήλωσε:

«Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη LEROY MERLIN που μας έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστούμε στον σχεδιασμό του LEROY MERLIN club. Συνδυάσαμε με δημιουργικό τρόπο τα δεδομένα, την ανθρώπινη αντίληψη και την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας να μιλήσουμε με άμεσο τρόπο στον τελικό καταναλωτή. Τόσο τα επιχειρηματικά αποτελέσματα όσο και τα θετικά σχόλια των πελατών της LEROY MERLIN δικαίωσαν την κοινή μας προσπάθεια».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αυξημένες κατά 5,31% οι πωλήσεις του Ομίλου Βιοκαρπέτ το 2019

bizness.gr

Published

on

Επικαιρότητα, νέα

Σε 125,75 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις του Ομίλου Βικαρπέτ κατά την χρήση του 2019 έναντι 119,41 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018, σημειώνοντας αύξηση 5,31%.

Οι εξαγωγές του Ομίλου ανήλθαν κατά την χρήση του 2019 σε 71,38 εκατ. ευρώ έναντι 68,37 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018, σημειώνοντας αύξηση 4,39%. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αποτελούν το 56,75% του συνολικού τζίρου.

Οι πωλήσεις στο εσωτερικό της χώρας ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 54,38 εκατ. ευρώ έναντι 51,04 εκατ. ευρώ το 2018, αυξημένες κατά 6,54%.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 9,53 εκατ. ευρώ, έναντι 7,34 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 29,84%.

Ο Όμιλος Βιοκαρπέτ παρουσίασε ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους κατά την χρήση 2019 ύψους 1,27 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,19 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018.

Σημειώνεται ότι τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη που κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας, μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας και μετά την αφαίρεση των φόρων, ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 0,94 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,20 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη του 2018.

Οι καθαρές πωλήσεις την μητρικής εταιρίας ανήλθαν κατά την χρήση του 2019 σε 7,47 εκατ. ευρώ έναντι 7,45 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018. Τα κέρδη της μητρικής εταιρίας προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBIDTA), ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 1,02 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών (0,03) εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018.

Οι ζημίες μετά από φόρους της μητρικής ανήλθαν σε (0,88) εκατ. ευρώ κατά την χρήση του 2019, έναντι (1,28) εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018, μειωμένες κατά 31,25%.

Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη που κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας μετά την αφαίρεση δικαιωμάτων της μειοψηφίας και μετά την αφαίρεση των φόρων ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε ζημιές (0,88) εκατ. ευρώ έναντι ζημιών (1,28) εκατ. ευρώ το 2018.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending