Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Στο Bloomberg η “Greek Summer Feeling” καμπάνια για την προώθηση του τουρισμού

bizness.gr

Published

on

Με μία «δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο», ο ΕΟΤ συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως, όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg βρίσκεται σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling», μέσω της οποίας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται αφενός να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας και αφετέρου να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού. Περιλαμβάνει συναρπαστικές εικόνες και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.

Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα τη μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης. Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως, σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Προτεραιότητα η ασφάλεια

Για αυτό το καλοκαίρι, πρωταρχική στόχευση της διεθνούς καμπάνιας «Greek Summer Feeling», είναι να εμπιστευθούν οι ταξιδιώτες τον προορισμό, επιλέγοντας την Ελλάδα ως τον πιο όμορφο και ασφαλή καλοκαιρινό προορισμό. Εναλλακτικά, μπορούν απλά να γνωρίσουν και να συναισθανθούν την αυθεντική ελληνική καλοκαιρινή εμπειρία, από όπου κι αν βρίσκονται.

Αναφερόμενος στην εν λόγω δράση, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης είπε: «Η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης μπαίνει σε μια νέα εποχή. Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ, αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό. Στέκομαι ιδιαίτερα στην συνεργασία μας το Bloomberg, καθώς είναι ένα εξαιρετικά παρεμβατικό μέσο ενημέρωσης παγκοσμίως. Κυρίως όμως απευθύνεται σε ένα κοινό το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο του ελληνικού τουρισμού. Δουλεύουμε μαζί τις καμπάνιες, εξειδικευμένα και πολύ στοχευμένα ανά χώρα! Κι αυτό αποτελεί το μεγάλο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας η οποία θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί και ενόψει 2021».

Η καμπάνια

Η ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece – Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.

«Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες! Και δομείται γύρω από έξι πρωταρχικά συναισθήματα και δράσεις: Εμπνευστείτε, Βρεθείτε με τους ανθρώπους που αγαπάτε, Απολαύστε μικρές χαρές, Συνδεθείτε με τη φύση, Νιώστε ελεύθεροι, Αναπνεύστε το καλοκαίρι.Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση και μεταδίδει το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα και την ελληνική κουλτούρα, και φυσικά με το ανυπέρβλητο “Ελληνικό Καλοκαίρι”», αναφέρει η ανακοίνωση του ΕΟΤ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η Κρ. Λαγκάρντ εκφράζει τη λύπη της για το ότι λίγες γυναίκες βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης

bizness.gr

Published

on

Κριστίν Λαγκάρντ
Φωτογραφία Αρχείου

Η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Κριστίν Λαγκάρντ εξέφρασε σήμερα τη λύπη της, σε συνέντευξη της στο γαλλικό περιοδικό Challenges, για το γεγονός ότι λίγες γυναίκες βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης, ακόμη και στους κόλπους του θεσμού του οποίου προΐσταται.

Υπερβολικά λίγες γυναίκες σε θέσεις ευθύνης

«Εξακολουθούν να υπάρχουν υπερβολικά λίγες γυναίκες σε θέσεις ευθύνης στον κόσμο, ιδιαίτερα στον οικονομικό και τον χρηματοπιστωτικό τομέα, περιλαμβανομένων των κεντρικών τραπεζών», δήλωσε η Λαγκάρντ, πρώτη γυναίκα επικεφαλής της ΕΚΤ, τα ηνία της οποίας ανέλαβε τον Νοέμβριο 2019.

«Από τα 25 μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΚΤ, η Ίζαμπελ Σνάμπελ και εγώ είμαστε οι δύο μοναδικές γυναίκες στην οικογενειακή φωτογραφία… Δεν είναι φυσιολογικό!», υπογράμμισε η γαλλίδα πρόεδρος του θεσμού.

Σε μήνυμά της στο Twitter, η Ίζαμπελ Σνάμπελ αντέδρασε σήμερα υπογραμμίζοντας πως «είναι δύσκολο να υπερτιμήσει κανείς τη σημασία ηγετών όπως η Κριστίν Λαγκάρντ, οι οποίοι εκφράζονται ανοικτά για τα θέματα αυτά, παρ’ όλα τα φρικτά μισογυνικά σχόλια που σίγουρα θα ακολουθήσουν».

Σύμφωνα με την Λαγκάρντ, «υπάρχει κάποια συνειδητοποίηση», όμως δεν πρόκειται παρά για «την αρχή της διαδικασίας».

Η ίδια εκτιμά πως η κρίση του κορονοϊού «κατέστησε πιο δύσκολη τη θέση των γυναικών».

«Οι γυναίκες αποτελούν σχεδόν το 70% των επαγγελμάτων υγείας· κινδυνεύουν περισσότερο σε υγειονομικό επίπεδο. Με τον εγκλεισμό, βρίσκονται σε όλα τα μέτωπα, υποχρεωμένες να εργάζονται φυλώντας παράλληλα τα παιδιά, για να μην μιλήσουμε για την ενδοοικογενειακή βία», υπογράμμισε εκτιμώντας πως, «όπως σε όλες τις οικονομικές κρίσεις, είναι περισσότερο εκτεθειμένες στον κίνδυνο να χάσουν τη δουλειά τους ή να δουν τον μισθό τους να μειώνεται».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Το ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ συνεχίζει και τον χειμώνα τα απευθείας δρομολόγια από/προς Χανιά

bizness.gr

Published

on

Cruise Ferry ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ της Minoan Lines

Οι Μινωικές Γραμμές ενημερώνουν το επιβατικό κοινό και τους συνεργάτες τους, ότι το H/S/F ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ συνεχίζει με ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ δρομολόγια από/προς Χανιά και Πειραιά και το χειμώνα, με βραδινή αναχώρηση στις 21:30 από το λιμάνι της Σούδας και του Πειραιά.

Συγκεκριμένα το ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ δρομολόγιο από/προς Χανιά και Πειραιά με το ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ είναι το ακόλουθο:

Επίσης, το H/S/F ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ εκτελεί εναλλάξ με το H/S/F ΚΥΔΩΝ ΠΑΛΑΣ καθημερινά δρομολόγια στη γραμμή των Χανίων, σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούνται οι κύριοι επιβάτες να απευθύνονται στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα, στα Κεντρικά Πρακτορεία των Μινωικών Γραμμών, μέσω του Πανελλαδικού Αριθμού Κρατήσεων 801-11-75000 (από σταθερό τηλέφωνο), στα κεντρικά πρακτορεία ή στα λιμενικά γραφεία της εταιρείας (Πειραιάς: 210-4145744, 210-4080028, Αθήνα: 210 3376910, Σούδα: 6972-552661, 28210-81276, Χανιά: 28210-45911-12). Κρατήσεις On-Line στο www.minoan.gr και χρησιμοποιήστε τη νέα Υπηρεσία E-Ticket (https://www.minoan.gr/eticket ) εκτυπώνοντας το εισιτήριό σας για τις γραμμές εσωτερικού ή κατεβάζοντάς το στην οθόνη του κινητού σας.

Τέλος υπενθυμίζεται ότι, πριν από το ταξίδι, σύμφωνα με τις οδηγίες των Ελληνικών Αρχών για τον περιορισμό εξάπλωσης του Covid-19, είναι υποχρεωτική η συμπλήρωση της έντυπης δήλωσης (https://bit.ly/3kfWqiT ) και η παράδοσή της κατά την επιβίβαση στον υπεύθυνο Οικονομικό Αξιωματικό του πλοίου καθώς και η χρήση μάσκας σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Ικανοποίηση των Βιομηχανικών Καταναλωτών Ενέργειας για τις εξαγγελίες του ΥΠΕΝ Κ. Χατζηδάκη

bizness.gr

Published

on

Κωστής Χατζηδάκης
Φωτογραφία Αρχείου

Χαιρετίζει η Ένωση Βιομηχανικών Καταναλωτών Ενέργειας (ΕΒΙΚΕΝ) τη δέσμευση του υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Κωστή Χατζηδάκη, για την άμεση εφαρμογή του Target Model στη νέα δομή της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας.

«Η δέσμευση αυτή αποτελεί αδιαμφισβήτητα, τη βάση για την ανάπτυξη ενός σταθερού και προβλέψιμου μοντέλου αγοράς και στην πράξη σημαίνει άμεση υλοποίηση μέτρων για την ανάπτυξη συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά και τον εξορθολογισμό του υψηλού κόστους ενέργειας που επιβαρύνει την ελληνική βιομηχανία», τονίζει η ΕΒΙΚΕΝ και προσθέτει:

«Σε κάθε περίπτωση, η εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου θεσμικού πλαισίου για την πλήρη εναρμόνιση της ελληνικής αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας με το ευρωπαϊκό κεκτημένο στον τομέα της ενέργειας θα πρέπει εντέλει να αποτελέσει εθνικό στόχο άμεσης προτεραιότητας διότι επηρεάζει καθοριστικά την υλοποίηση των παραγωγικών επενδύσεων καθώς και την πορεία των εξαγωγών και της βιομηχανικής παραγωγής της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτό, χαιρετίζουμε τις δηλώσεις του κ. Χατζηδάκη και τη δέσμευσή του σε μέτρα μείωσης του κόστους στη βιομηχανία. Παραμένουμε στη διάθεση της Πολιτείας για την ανάπτυξη ενός εποικοδομητικού διαλόγου, που θα συμβάλλει ενεργά στην υλοποίηση του στόχου της μετάβασης σε μία πλήρως απελευθερωμένη και ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικής ενέργειας».

Η ΕΒΙΚΕΝ ζητά εξάλλου τη σύσταση ομάδας εργασίας στο υπουργείο για τη διαμόρφωση προτάσεων «για την άρση των στρεβλώσεων που κατακλύζουν την υφιστάμενη δομή της αγοράς και τη μείωση του ενεργειακού κόστους το οποίο αποκλίνει σημαντικά σε σχέση με τα υπόλοιπα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending