Connect with us

SPECIAL EDITIONS

To Black Friday έφτασε στο Public

bizness.gr

Published

on

Κατάστημα Public

Η εβδομάδα Black Friday συνεχίζεται με πυρετώδεις ρυθμούς και το Public, η ελληνική εταιρεία που έφερε τον θεσμό στην Ελλάδα, πιστό στην πελατοκεντρική του προσέγγιση, ανακοίνωσε και φέτος, όπως κάθε χρόνο, πόσα τεμάχια διαθέτει σε τιμές Black Friday.

Αυτή την Black Friday εβδομάδα, θα βρείτε στο Public πάνω από 1.500.000 προϊόντα σε απίστευτες Black Friday τιμές. Ενδεικτικά:
  • 28.000 Smartphones με έως -44%
  • 25.000 Τηλεοράσεις με έως -63%
  • 6.000 Laptops με έως -54%
  • 80.000 προϊόντα gaming με έως -68%
  • 14.000 Wearables με έως -45%
  • 9.000 Tablets με έως -34%
  • 10.000 Φορητά ηχεία και ακουστικά με έως -50%
  • 10 παιδικά βιβλία με 10 ευρώ για να διαλέξεις!
  • Προϊόντα marketplace (βρεφικά, προσωπική φροντίδα, ένδυση, υπόδηση, κοσμήματα, είδη διακόσμησης, έπιπλα και άλλα πολλά προϊόντα με έως -85%)

Τις επόμενες μέρες, έρχονται περισσότερες Black Friday προσφορές ενώ σημειώνεται, ότι το ωράριο των καταστημάτων Public (με εξαίρεση όσα είναι σε εμπορικά κέντρα) θα είναι όλη την εβδομάδα 08.00-21.00.

SPECIAL EDITIONS

Άνω των 2,5 τρισ. δολάρια η αξία των πληρωμών με χρήση βιομετρικών στοιχείων το 2024

bizness.gr

Published

on

Ξεκλείδωμα με χρήση δαχτυλικού αποτυπώματος

Ελάχιστα χρόνια νωρίτερα η χρήση βιομετρικών στοιχείων για την εκτέλεση μιας πληρωμής, δηλαδή η επιβεβαίωση της ταυτότητας ενός ατόμου μέσα από την ανίχνευση ενός μοναδικού χαρακτηριστικού, όπως το δακτυλικό αποτύπωμα ή η ίριδα του ματιού, θα παρέπεμπε σε σενάριο επιστημονικής φαντασίας.

Πλέον, ο πλανήτης φαίνεται να αγκαλιάζει τη χρήση των βιομετρικών στοιχείων για την ταυτοποίηση των πολιτών κατά τη διαδικασία των πληρωμών. Σύμφωνα με σχετική έρευνα της Juniper Research, η συνολική αξία των πληρωμών, που εκτελούνται με τη χρήση των βιομετρικών χαρακτηριστικών του καταναλωτή αναμένεται να ανέλθει, παγκοσμίως, το 2019 σε $228 δισ., για να εκτοξευθεί στα $2,5 τρισ. το 2024.

Από τα στοιχεία που επικαλείται η έρευνα της εταιρείας, προκύπτει ότι σήμερα το 35% των χρηστών smartphone χρησιμοποιεί ήδη τεχνολογίες βιομετρικής πιστοποίησης για την ενίσχυση της ασφάλειας της συσκευής του, κυρίως δακτυλικά αποτυπώματα ή αναγνώριση προσώπου, ενώ ορισμένες εταιρείες έχουν, επίσης, εισαγάγει φωνητικά αναγνωριστικά στοιχεία ως κωδικούς πρόσβασης στους λογαριασμούς. Οι αναλυτές σημειώνουν ότι οι τράπεζες και οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών έχουν το προβάδισμα όσον αφορά τη χρήση βιομετρικών στοιχείων γι’ αυτές τις λειτουργίες.

“Πριν από μια δεκαετία θα ήταν αδιανόητη η χρήση της φωνής, του δακτυλικού αποτυπώματος ή του προσώπου ενός χρήστη, ως κωδικός πρόσβασης. Σήμερα η εικόνα αλλάζει. Είναι ενδιαφέρον ότι αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η βιομετρική πιστοποίηση είναι πιο ασφαλής από τα παραδοσιακά μέσα”, αναφέρουν οι αναλυτές.

Θετικοί οι χρήστες

Ήδη, σύμφωνα με έρευνα της Visa, οι Ευρωπαίοι καταναλωτές δείχνουν ενδιαφέρον στη χρήση βιομετρικών στοιχείων για τις πληρωμές τους. Σχεδόν τα τρία τέταρτα θεωρούν ασφαλή την πιστοποίηση, όπου ένα βιομετρικό στοιχείο χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με συσκευή πληρωμών.

Η έρευνα αποκαλύπτει, σχετικά με τα πλεονεκτήματα της βιομετρικής πιστοποίησης, ότι το 51% των Ευρωπαίων δηλώνει πως θα δημιουργούσε γρηγορότερη και ευκολότερη εμπειρία πληρωμών σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους.

Ομοίως, το ένα τρίτο βρίσκει θετικό το γεγονός ότι η βιομετρική πιστοποίηση σημαίνει πως τα στοιχεία τους θα είναι ασφαλή, ακόμη κι αν η συσκευή τους χαθεί ή κλαπεί. Όσον αφορά την ασφάλεια των βιομετρικών τεχνολογιών, το 81% των καταναλωτών θεωρεί τα δακτυλικά αποτυπώματα πιο ασφαλή, με το σκανάρισμα της ίριδας να ακολουθεί (76%).

Για αυτόν το λόγο, περισσότεροι από τους μισούς (53%) προτιμούν το δακτυλικό αποτύπωμα για πληρωμές, σε σχέση με άλλες μορφές βιομετρικής πιστοποίησης. Στο μεταξύ, σύμφωνα με άλλη έρευνα της Mastercard, η χρήση βιομετρικών χαρακτηριστικών απασχόλησε 111 εκατ. ανθρώπους το 2019, κυρίως, λόγω του ενδιαφέροντος για “φωνητικές πληρωμές” (voice payments) και σαρωτές δακτυλικών αποτυπωμάτων.

 

Πηγή: sepe.gr

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Καμπάνια ενημέρωσης της ΕΕ για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε δύο συνέδρια

bizness.gr

Published

on

Συνεδριακός χώρος

Η Γενική Διεύθυνση Δικαιοσύνης και Καταναλωτών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδια για την εφαρμογή της ευρωπαϊκής πολιτικής στους τομείς της δικαιοσύνης, των δικαιωμάτων των καταναλωτών και της ισότητας των φύλων, συμμετείχε σε δύο σημαντικές εκδηλώσεις με την καμπάνια ενημέρωσης για τα δικαιώματα των καταναλωτών #yourEUright.

Την Τρίτη 26 Νοεμβρίου, το #yourEUright βρέθηκε στο συνέδριο Infocom World και με τη βοήθεια του δημοφιλή YouTuber, Αλέξανδρου Μαλιάτση, «τέσταρε» τις γνώσεις των συμμετεχόντων στα δικαιώματα τους ως καταναλωτές. Το σαββατοκύριακο 30 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου, η εκστρατεία #yourEUright συμμετείχε στο συνέδριο AthensCon με ένα ξεχωριστό Escape Room στο οποίο έλαβε μέρος και ο διάσημος YouTuber Jeremy βοηθώντας το κοινό να εξιχνιάσει το μυστήριο των δικαιωμάτων του. Σημαντική ήταν η συμμετοχή της εθνικής οργάνωσης καταναλωτών ΕΚΠΟΙΖΩ και στα δύο συνέδρια, που ενημέρωσε σε βάθος τους επισκέπτες για τις επιλογές που έχουν όταν νιώθουν πως τα δικαιώματα τους έχουν καταπατηθεί.

Καθώς οι νόμοι και οι κανονισμοί αλλάζουν με την εξέλιξη της τεχνολογίας, και δεδομένου ότι οι Έλληνες δεν είναι αρκετά ενημερωμένοι στον συγκεκριμένο τομέα, η ενημέρωση των καταναλωτών σχετικά με τα δικαιώματά τους είναι ιδιαίτερα σημαντική. Στο πλαίσιο αυτό, η ΕΕ έχει θεσπίσει συγκεκριμένες πολιτικές με σκοπό τη δημιουργία ενός ενιαίου καθορισμένου πλαισίου για τα δικαιώματα των καταναλωτών σε όλα τα κράτη – μέλη, το οποίο διασφαλίζει τη διαφάνεια των διαδικασιών και αυξάνει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Η καμπάνια #yourEUright έχει ως σκοπό την ενημέρωση όσο το δυνατόν περισσότερων πολιτών της ΕΕ για τα δικαιώματα τους ως καταναλωτών στην ΕΕ δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους νέους. Σε αυτό το πλαίσιο, η καμπάνια συμμετείχε σε δύο εκθέσεις που στοχεύουν στο νεανικό κοινό και δημιούργησε 2 tailor-made δράσεις, με στόχο να επικοινωνήσει καλύτερα τα βασικά μηνύματά της.

Στις 26 Νοεμβρίου, στο συνέδριο Infocom World, η καμπάνια #yourEUright σε συνεργασία με την ΕΚΠΟΙΖΩ ενημέρωσε τους επισκέπτες για τα δικαιώματα τους και κάλεσε το κοινό να συμμετάσχει σε ένα ενδιαφέρον quiz από τον YouTuber Αλέξανδρο Μαλιάτση. Όσοι κατάφεραν να απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις κέρδισαν και ένα συλλεκτικό #yourEUright δώρο.

Το σαββατοκύριακο 30 Νοεμβρίου-1 Δεκεμβρίου, το #yourEUright συμμετείχε στο μεγαλύτερο συνέδριο για comics στην Ελλάδα, με μια ενέργεια που έδεσε πλήρως με το concept της εκδήλωσης. Ένα ξεχωριστό Escape Room που συνδύασε τις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων και την ομαδική δουλειά βοήθησε τους συμμετέχοντες να γνωρίσουν ορισμένα βασικά Ευρωπαϊκά καταναλωτικά τους δικαιώματα.

Επίσης, όσοι έπαιξαν είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τον τρόπο που αυτά λειτουργούν στην πράξη και πως μπορούν να τα ασκήσουν. Ο YouTuber Jeremy ήταν εκεί για να βοηθήσει στην εξιχνίαση του μυστηρίου, ενώ εκπρόσωποι της ΕΚΠΟΙΖΩ είχαν μια σύντομη συνομιλία με τους συμμετέχοντες ύστερα από το παιχνίδι, δίνοντάς τους περισσότερες πληροφορίες, απαντώντας στις ερωτήσεις τους.

Κατά τη διάρκεια των δύο συνεδρίων, η καμπάνια #yourEUright ενημέρωσε περισσότερα από 8.000 άτομα.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

ΠΟΞ: Βλέπει τον προσβάσιμο τουρισμό με «άλλα μάτια»

bizness.gr

Published

on

ΠΟΞ

Με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων και η Α.Μ.Κ.Ε. «Με Άλλα Μάτια» ανοίγουν το κεφάλαιο του προσβάσιμου τουρισμού στη χώρα μας.

Στόχος είναι να δημιουργηθεί το κατάλληλο περιβάλλον για συστηματική προσέγγιση στην Ελλάδα επισκεπτών με αναπηρία και των οικογενειών τους, εστιάζοντας στις πραγματικές ανάγκες τους και βελτιώνοντας τις συνθήκες διαμονής τους.

«Οι Έλληνες ξενοδόχοι δείχνουμε για άλλη μια φορά την ευαισθησία μας και αγκαλιάζουμε όλους τους τουρίστες, δίχως αποκλεισμούς. Η σημερινή μέρα είναι απλά η αφορμή, η ουσία βρίσκεται στην απόφασή μας να εστιάσουμε την προσοχή μας στα δικαιώματα των τουριστών με αναπηρία και να τους δώσουμε την ευκαιρία να περάσουν αξέχαστες διακοπές στη χώρα μας», δήλωσε ο Πρόεδρος της Ομοσπονδίας κ. Γρηγόρης Τάσιος και πρόσθεσε:

«Συντονίζουμε τις ενέργειές μας με την Α.Μ.Κ.Ε. «Με Άλλα Μάτια» που από σήμερα αναλαμβάνει ρόλο ειδικού συμβούλου μας σε νομικά και τεχνικά ζητήματα. Η ΠΟΞ θα συμβάλλει στον κοινωνικό διάλογο με την Πολιτεία και τους φορείς, καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις για τον τουρισμό ευπαθών ομάδων».

«Λαμβάνουμε καθημερινά μηνύματα από ανθρώπους με αναπηρία που ζουν στο εξωτερικό και οι οποίοι μας ζητούν συστάσεις για τη διαμονή τους στη χώρα μας. Ελπίζουμε έως το καλοκαίρι του 2020 να είμαστε σε θέση να τους παρέχουμε συγκεκριμένες κατευθύνσεις και να αρχίσουμε να βλέπουμε τον προσβάσιμο τουρισμό να κάνει σημαντικά βήματα προς τα εμπρός», δήλωσε από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Α.Μ.Κ.Ε. «Με Άλλα Μάτια» κ. Βαγγέλης Αυγουλάς.

Οι κύριοι Τάσιος και Αυγουλάς υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας κατά τη διάρκεια του σημερινού Δ.Σ. της ΠΟΞ, το οποίο ενημερώθηκε για τις συνθήκες προσβασιμότητας ατόμων με αναπηρία που επικρατούν στη χώρα μας.

Continue Reading
Advertisement

Trending