ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αξιοποιεί υπηρεσία της IBM για τον κορονοϊό
Published
5 έτη agoon
By
NewsroomΚαθώς ο COVID-19 έχει εξαπλωθεί σε 206 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, η IBM συνεργάζεται με κυβερνήσεις, οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης και ακαδημαϊκά ιδρύματα ανά τον κόσμο, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την άμεση, έγκυρη και αρτιότερη ενημέρωση των πολιτών σε θέματα που άπτονται του κορονοϊού.
Καθώς η ανάγκη για πληροφόρηση έχει αυξηθεί κατακόρυφα – γεγονός που έχει επιφέρει σε κάποιες χώρες μεγάλους χρόνους αναμονής για απόκριση σε ερωτήματα των πολιτών που σχετίζονται με τον COVID-19 – η IΒΜ ανακοίνωσε διεθνώς την δωρεάν διάθεση της πλατφόρμας ΙΒΜ Watson Assistant for Citizens μέσω του ΙΒΜ public cloud για ένα διάστημα τουλάχιστον 90 ημερών.
Η πλατφόρμα IBM Watson Assistant for Citizens συνδυάζει τις δυνατότητες του Watson Assistant, τις τεχνολογίες Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας του Τομέας Έρευνας της IBM καθώς και τις κορυφαίες τεχνολογίες αναζήτησης με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης της λύσης IBM Watson Discovery για να επιταχύνει την απόκριση σε συνήθεις ερωτήσεις σχετικά με τον COVID-19.
«Αν και η υποστήριξη κυβερνητικών φορέων και οργανισμών υγειονομικής περίθαλψης για την κρίσιμη ενημέρωση των πολιτών με την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα αυτή την περίοδο, το τωρινό περιβάλλον αναδεικνύει επιπλέον την ανάγκη εύρεσης τρόπων ψηφιακής αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και τους εργαζόμενους», δήλωσε ο Rob Thomas, Επικεφαλής του Τομέα Data & AI της ΙΒΜ. «Πλέον, η IBM θέτει την μακρόχρονη τεχνογνωσία και εμπειρία της στην παροχή βοήθειας σε επιχειρήσεις και οργανισμούς για την αξιοποίηση των τεχνολογιών Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας αλλά και άλλων προηγμένων τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης ώστε να συνεισφέρει στην αντιμετώπιση της κρίσης που έχει προκαλέσει ο COVID-19. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει πολύτιμη βοήθεια κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου».
Η λύση Watson Assistant for Citizens επεξεργάζεται δεδομένα τόσο από εξωτερικές πηγές, όπως κατευθυντήριες οδηγίες από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης των Παθήσεων στις ΗΠΑ, όσο και από τοπικές πηγές, όπως ιστοσελίδες των αρμόδιων εθνικών φορέων μιας χώρας για να παρέχει αρτιότερη πληροφόρηση στους πολίτες. Η IBM προσφέρει την εν λόγω λύση ήδη σε διάφορες πολιτείες των ΗΠΑ, ενώ συνεργάζεται με οργανισμούς και φορείς από την Ιταλία, την Ισπανία, την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία, την Τσεχία, τη Φινλανδία και άλλες χώρες από όλο τον κόσμο για την υλοποίησή της.
Ανάλογα παραδείγματα συνεργασίας είναι τα ακόλουθα:
-
Ελλάδα, Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης – Ένας εικονικός βοηθός για πληροφορίες προς τους πολίτες σχετικά με τον COVID-19 και δυνατότητα διαδραστικής συνομιλίας για τα μέτρα πρόληψης και προστασίας που εφαρμόζονται από την Ελληνική Κυβέρνηση.
- Ισπανία, Κυβέρνηση της Ανδαλουσίας – Ένας εικονικός βοηθός που παρέχει πληροφορίες και απαντά σε ερωτήσεις των πολιτών για τον κορονοϊό είναι διαθέσιμος μέσω της εφαρμογής ‘Salud Responde’ και της ιστοσελίδας του Δημόσιου Οργανισμού για Επείγουσες Καταστάσεις Υγείας (EPES). Ο εικονικός βοηθός δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Δημόσιο Οργανισμό για Επείγουσες Καταστάσεις Υγείας και την Υγειονομική Υπηρεσία της Ανδαλουσίας.
-
Ουαλία, Εθνικό Σύστημα Υγείας: Επιτροπή Υγείας του Πανεπιστημίου Cwm Taf Morgannwg – Η CERi, ένας εικονικός βοηθός, με δυνατότητες απόκρισης στην αγγλική και την ουαλική γλώσσα, θα τεθεί σύντομα σε λειτουργία, για να υποστηρίξει τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας και το ευρύ κοινό στην Ουαλία, που χρειάζονται πληροφορίες ή έχουν ερωτήσεις σχετικά με την πρόληψη και τη θεραπεία του COVID-19. Θα παρέχει επίσης γενικές πληροφορίες για τον ιό.
- Πολωνία, Υπουργείο Υγείας – Πληροφορίες σχετικά με τον κορονοϊό με συχνές ερωτήσεις όπως συνήθη συμπτώματα και προτεινόμενες διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν σε περίπτωση μόλυνσης.
-
Τσεχία, Υπουργείο Υγείας – Ο εικονικός βοηθός που ονομάζεται “Anežka” παρέχει συμβουλές στους πολίτες για την πρόληψη, τη θεραπεία και άλλα θέματα σχετικά με τον COVID-19.
- ΗΠΑ, Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Αρκάνσας – Μέσα σε 9 ημέρες υλοποιήθηκε εικονικός βοηθός για άμεσες απαντήσεις προς τους πολίτες σχετικά με διαγνωστικά τεστ, συμπτώματα και διαθέσιμες υποδομές ενώ οι πληροφορίες αποστέλλονται αυτόματα, ηλεκτρονικά σε ένα κινητό κέντρο αξιολόγησης και προτεραιοποίησης για την επιτάχυνση της απόκρισης.
-
ΗΠΑ, Παιδική υγειονομική περίθαλψη Ατλάντα, Τζώρτζια – Παιδιατρικό εργαλείο αξιολόγησης κορονοϊού για τους γονείς ώστε να λαμβάνουν απαντήσεις για το πώς μπορούν να διακρίνουν αν το παιδί τους έχει προσβληθεί από τον ιό καθώς και συστάσεις για τα επόμενα βήματα σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του εθνικού συστήματος υγείας.
- ΗΠΑ, Νέα Υόρκη, Κομητεία Ότσεγκο – Εντός των προσεχών ημερών θα είναι διαθέσιμος ο εικονικός οδηγός, ο οποίος θα παρέχει στους πολίτες πληροφορίες για θέματα υγείας και άλλα ζητήματα που σχετίζονται με την πανδημία.
-
ΗΠΑ, Καλιφόρνια, Λάνκαστερ, Λος Άντζελες – Πληροφορίες για τους πολίτες σχετικά με τον κορονοϊό με συχνές ερωτήσεις όπως συνήθη συμπτώματα και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν σε περίπτωση μόλυνσης.
- ΗΠΑ, Τέξας, Ώστιν – Πληροφορίες σχετικά με τον κορονοϊό θα είναι σύντομα διαθέσιμες για τους πολίτες και διαδραστική συνομιλία αναφορικά με το που διεξάγονται διαγνωστικά τεστ.
«Οι κάτοικοι του Ώστιν βασίζονται σε εμάς για έγκαιρη ενημέρωση γύρω από τον κορονοϊό» δήλωσε ο Tauseef Khan, Chief Technology Officer της πόλης του Ώστιν. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που έχουμε στη διάθεση μας τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης για να ανταποκριθούμε σε αυτή την ανάγκη, με ένα εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να βρουν όποια πληροφορία χρειάζονται, οποιαδήποτε στιγμή την χρειάζονται».
«Η λύση Τεχνητής Νοημοσύνης της IBM θα είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τους κάτοικους της Κομητείας, θα μειώσει τους όγκους που θα πρέπει να διαχειριστούν τα τηλεφωνικά κέντρα ώστε να μπορέσουν να επικεντρωθούν αλλού οι προσπάθειες των εργαζόμενων της Κομητείας», ανέφερε ο Brian Pokorny, Director of Information Technologies της Κομητείας του ‘Οτσεγκο της Νέας Υόρκης.
Η πλατφόρμα Watson Assistant for Citizens αυτοματοποιεί απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που διατυπώνονται μέσω τηλεφώνου ή γραπτού μηνύματος σχετικά με τον κορονοϊό, όπως “Ποια είναι τα συμπτώματα;” “Πώς καθαρίζω το σπίτι σωστά;” και “Πώς προστατεύω τον εαυτό μου;”
Κυβερνήσεις, νοσοκομεία και άλλοι φορείς μπορούν να παραμετροποιήσουν τη λύση για να ανταποκρίνονται σε ερωτήματα όπως: «Πόσα κρούσματα υπάρχουν στην περιοχή μου;» , «Πόσο καιρό θα παραμείνουν κλειστά τα σχολεία;» και που μπορώ να κάνω το διαγνωστικό έλεγχο;”
Η IBM προσφέρει τη λύση Watson Assistant for Citizens δωρεάν για τουλάχιστον 90 ημέρες ενώ βοηθά στην αρχική εγκατάσταση, η οποία ολοκληρώνεται συνήθως μέσα σε λίγες μέρες. Η αρχική λύση διατίθεται στα αγγλικά και τα ισπανικά ενώ μπορεί να προσαρμοστεί και σε 13 ακόμη γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής.
Η βασική προσφορά περιλαμβάνει πρόσβαση σε 15 προ-εκπαιδευμένα θέματα συζήτησης γύρω από τον κορονοϊό. Ο Watson Assistant έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει το θέμα συζήτησης, με βάση την πληροφορία που λαμβάνει και αντίστοιχα να επιλέγει τη σωστή ροή διαλόγου ώστε να ανταποκρίνεται κατάλληλα.
Επίσης, οι επιχειρήσεις και οργανισμοί μπορούν σε συνεργασία με την IBM να συμπεριλάβουν, πέραν του βασική λύσης επιπλέον πληροφορίες που αφορούν συγκεκριμένες πόλεις και περιοχές και να την ενσωματώσουν με τα συστήματα ERP που διαθέτουν.
Τέλος, η IBM συνεργάζεται παγκοσμίως με επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους για να τους τις βοηθήσει στην προσπάθεια τους να ανταποκριθούν στον COVID-19 και να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο εργασίας τους σε αυτό το νέο περιβάλλον.
Μην ξεχάσετε
You may like
-
Ανοίγει ο δρόμος για το μεγάλο τεχνολογικό πάρκο στη Θεσσαλονίκη
-
Εκτόξευσε τις πωλήσεις των supermarket το lockdown το Νοέμβριο
-
13,1 δισ. ευρώ χάθηκαν το Γ’ τρίμηνο του 2020 από το τζίρο των ελληνικών επιχειρήσεων
-
Ψηφιακά και αυτόματα θα μεταβιβάζονται πλέον στους φορείς του Δημοσίου τα στοιχεία από το ΓΕΜΗ
-
Νέα πτώση του ΑΕΠ αναμένεται το Δ’ τρίμηνο φέτος στην Ελλάδα
-
Ξεκινούν 2 μεγάλα ψηφιακά έργα από την Κοινωνία της Πληροφορίας
Νέο deal Trastor – Prodea για κτίρια γραφείων 69 εκατ. ευρώ – Ποιά γνωστά κτίρια θα αλλάξουν “χέρια”
Νέο έργο για ξενοδοχείο στην Ζάκυνθο – Σε ποιά περιοχή του νησιού θα γίνει
Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στα Ιωάννινα – Σε ποιά περιοχή θα γίνει
Δρομολογείται νέο ξενοδοχείο στην Πάρο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει
Υψηλές “πτήσεις” για την Trade Estates το 2024 – Αυξημένα έσοδα και κέρδη, συνεχίζονται οι επενδύσεις
Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens
Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο στη Λέσβο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει
“Στα σκαριά” νέο έργο για ξενοδοχείο στην Ζάκυνθο
“Στα σκαριά” νέο Wyndham στην Αττική – Έως τέλος του 2024 η ανακοίνωση της νέας συνεργασίας
Έως τέλος το 2024 η ολοκλήρωση της συγχώνευσης BriQ Properties – Intercontinental International
Νέο ρεκόρ κερδοφορίας για τα 4 εμπορικά κέντρα της Lamda Development το 2024 – “Στα σκαριά” τα 2 νέα malls στο Ελληνικό
“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει στο ακίνητο
Προχωρούν 17 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Πού θα γίνουν
Ξεκινά η ολική ανακατασκευή του Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο – Πότε ολοκληρώνεται και ποιές άλλες επενδύσεις θα υλοποιήσει η Mitsis Hotels
Προχωρά η μεγάλη επένδυση της Dimand για το νέο Votanikos Business Park – Πώς θα αξιοποιηθεί το πρώην ακίνητο της Softex
Οι 2 νέες σημαντικές τουριστικές επενδύσεις του Πειραιά – Που θα γίνουν τα νέα ξενοδοχεία
“Στα σκαριά” η νέα επένδυση “πράσινων” γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα – Ποιά εταιρεία επενδύει
Προχωρά και με τη “βούλα” το 5άστερο Elounda Hills στο Λασίθι – Σε 5 φάσεις η ολοκλήρωση της mega επένδυσης
“Πράσινο φως” για τη mega επένδυση του νέου Six Senses στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει
Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει
Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens
Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει
Ολοκληρώνεται και η οικιστική επένδυση στο τριπλό έργο της Ten Brinke στο Χαλάνδρι
[VIDEO] Νέο έργο της Ten Brinke “στα σκαριά” στην Πλατεία Αμερικής
[VIDEO] Προχωρά η μεγάλη επένδυση για τα “πράσινα” κτίρια γραφείων The Grid στο Μαρούσι
[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκίνησε η νέα πολυτελής οικιστική επένδυση της AVAX Development στην Κρήτη
[VIDEO] Δείτε το νέο retail park στην Πάτρα λίγο πριν την ολοκλήρωση των έργων – Ποιές εταιρείες επενδύουν
[VIDEO] The Ellinikon: δείτε πώς θα γίνει η νέα γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό
[VIDEO] Πώς προχωρά το μεγάλο έργο της Dimand για τα νέα Δικαστήρια του Πειραιά
[VIDEO] Δείτε πώς προχωρά το νέο “πράσινο” συγκρότημα γραφείων The Grid στο Μαρούσι
TRENDING
-
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 εβδομάδα ago
Νέο ρεκόρ κερδοφορίας για τα 4 εμπορικά κέντρα της Lamda Development το 2024 – “Στα σκαριά” τα 2 νέα malls στο Ελληνικό
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago
“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει στο ακίνητο
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago
Προχωρούν 17 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Πού θα γίνουν
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago
Ξεκινά η ολική ανακατασκευή του Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο – Πότε ολοκληρώνεται και ποιές άλλες επενδύσεις θα υλοποιήσει η Mitsis Hotels
-
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 εβδομάδα ago
Προχωρά η μεγάλη επένδυση της Dimand για το νέο Votanikos Business Park – Πώς θα αξιοποιηθεί το πρώην ακίνητο της Softex