ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης αξιοποιεί υπηρεσία της IBM για τον κορονοϊό

Published
5 έτη agoon
By
NewsroomΚαθώς ο COVID-19 έχει εξαπλωθεί σε 206 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, η IBM συνεργάζεται με κυβερνήσεις, οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης και ακαδημαϊκά ιδρύματα ανά τον κόσμο, αξιοποιώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη για την άμεση, έγκυρη και αρτιότερη ενημέρωση των πολιτών σε θέματα που άπτονται του κορονοϊού.
Καθώς η ανάγκη για πληροφόρηση έχει αυξηθεί κατακόρυφα – γεγονός που έχει επιφέρει σε κάποιες χώρες μεγάλους χρόνους αναμονής για απόκριση σε ερωτήματα των πολιτών που σχετίζονται με τον COVID-19 – η IΒΜ ανακοίνωσε διεθνώς την δωρεάν διάθεση της πλατφόρμας ΙΒΜ Watson Assistant for Citizens μέσω του ΙΒΜ public cloud για ένα διάστημα τουλάχιστον 90 ημερών.
Η πλατφόρμα IBM Watson Assistant for Citizens συνδυάζει τις δυνατότητες του Watson Assistant, τις τεχνολογίες Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας του Τομέας Έρευνας της IBM καθώς και τις κορυφαίες τεχνολογίες αναζήτησης με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης της λύσης IBM Watson Discovery για να επιταχύνει την απόκριση σε συνήθεις ερωτήσεις σχετικά με τον COVID-19.
«Αν και η υποστήριξη κυβερνητικών φορέων και οργανισμών υγειονομικής περίθαλψης για την κρίσιμη ενημέρωση των πολιτών με την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα αυτή την περίοδο, το τωρινό περιβάλλον αναδεικνύει επιπλέον την ανάγκη εύρεσης τρόπων ψηφιακής αλληλεπίδρασης με τους πελάτες και τους εργαζόμενους», δήλωσε ο Rob Thomas, Επικεφαλής του Τομέα Data & AI της ΙΒΜ. «Πλέον, η IBM θέτει την μακρόχρονη τεχνογνωσία και εμπειρία της στην παροχή βοήθειας σε επιχειρήσεις και οργανισμούς για την αξιοποίηση των τεχνολογιών Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας αλλά και άλλων προηγμένων τεχνολογιών Τεχνητής Νοημοσύνης ώστε να συνεισφέρει στην αντιμετώπιση της κρίσης που έχει προκαλέσει ο COVID-19. Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να προσφέρει πολύτιμη βοήθεια κατά τη διάρκεια αυτής της κρίσιμης περιόδου».
Η λύση Watson Assistant for Citizens επεξεργάζεται δεδομένα τόσο από εξωτερικές πηγές, όπως κατευθυντήριες οδηγίες από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης των Παθήσεων στις ΗΠΑ, όσο και από τοπικές πηγές, όπως ιστοσελίδες των αρμόδιων εθνικών φορέων μιας χώρας για να παρέχει αρτιότερη πληροφόρηση στους πολίτες. Η IBM προσφέρει την εν λόγω λύση ήδη σε διάφορες πολιτείες των ΗΠΑ, ενώ συνεργάζεται με οργανισμούς και φορείς από την Ιταλία, την Ισπανία, την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Πολωνία, την Τσεχία, τη Φινλανδία και άλλες χώρες από όλο τον κόσμο για την υλοποίησή της.
Ανάλογα παραδείγματα συνεργασίας είναι τα ακόλουθα:
-
Ελλάδα, Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης – Ένας εικονικός βοηθός για πληροφορίες προς τους πολίτες σχετικά με τον COVID-19 και δυνατότητα διαδραστικής συνομιλίας για τα μέτρα πρόληψης και προστασίας που εφαρμόζονται από την Ελληνική Κυβέρνηση.
- Ισπανία, Κυβέρνηση της Ανδαλουσίας – Ένας εικονικός βοηθός που παρέχει πληροφορίες και απαντά σε ερωτήσεις των πολιτών για τον κορονοϊό είναι διαθέσιμος μέσω της εφαρμογής ‘Salud Responde’ και της ιστοσελίδας του Δημόσιου Οργανισμού για Επείγουσες Καταστάσεις Υγείας (EPES). Ο εικονικός βοηθός δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το Δημόσιο Οργανισμό για Επείγουσες Καταστάσεις Υγείας και την Υγειονομική Υπηρεσία της Ανδαλουσίας.
-
Ουαλία, Εθνικό Σύστημα Υγείας: Επιτροπή Υγείας του Πανεπιστημίου Cwm Taf Morgannwg – Η CERi, ένας εικονικός βοηθός, με δυνατότητες απόκρισης στην αγγλική και την ουαλική γλώσσα, θα τεθεί σύντομα σε λειτουργία, για να υποστηρίξει τους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας και το ευρύ κοινό στην Ουαλία, που χρειάζονται πληροφορίες ή έχουν ερωτήσεις σχετικά με την πρόληψη και τη θεραπεία του COVID-19. Θα παρέχει επίσης γενικές πληροφορίες για τον ιό.
- Πολωνία, Υπουργείο Υγείας – Πληροφορίες σχετικά με τον κορονοϊό με συχνές ερωτήσεις όπως συνήθη συμπτώματα και προτεινόμενες διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν σε περίπτωση μόλυνσης.
-
Τσεχία, Υπουργείο Υγείας – Ο εικονικός βοηθός που ονομάζεται “Anežka” παρέχει συμβουλές στους πολίτες για την πρόληψη, τη θεραπεία και άλλα θέματα σχετικά με τον COVID-19.
- ΗΠΑ, Ιατρικό Κέντρο του Πανεπιστημίου του Αρκάνσας – Μέσα σε 9 ημέρες υλοποιήθηκε εικονικός βοηθός για άμεσες απαντήσεις προς τους πολίτες σχετικά με διαγνωστικά τεστ, συμπτώματα και διαθέσιμες υποδομές ενώ οι πληροφορίες αποστέλλονται αυτόματα, ηλεκτρονικά σε ένα κινητό κέντρο αξιολόγησης και προτεραιοποίησης για την επιτάχυνση της απόκρισης.
-
ΗΠΑ, Παιδική υγειονομική περίθαλψη Ατλάντα, Τζώρτζια – Παιδιατρικό εργαλείο αξιολόγησης κορονοϊού για τους γονείς ώστε να λαμβάνουν απαντήσεις για το πώς μπορούν να διακρίνουν αν το παιδί τους έχει προσβληθεί από τον ιό καθώς και συστάσεις για τα επόμενα βήματα σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του εθνικού συστήματος υγείας.
- ΗΠΑ, Νέα Υόρκη, Κομητεία Ότσεγκο – Εντός των προσεχών ημερών θα είναι διαθέσιμος ο εικονικός οδηγός, ο οποίος θα παρέχει στους πολίτες πληροφορίες για θέματα υγείας και άλλα ζητήματα που σχετίζονται με την πανδημία.
-
ΗΠΑ, Καλιφόρνια, Λάνκαστερ, Λος Άντζελες – Πληροφορίες για τους πολίτες σχετικά με τον κορονοϊό με συχνές ερωτήσεις όπως συνήθη συμπτώματα και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν σε περίπτωση μόλυνσης.
- ΗΠΑ, Τέξας, Ώστιν – Πληροφορίες σχετικά με τον κορονοϊό θα είναι σύντομα διαθέσιμες για τους πολίτες και διαδραστική συνομιλία αναφορικά με το που διεξάγονται διαγνωστικά τεστ.
«Οι κάτοικοι του Ώστιν βασίζονται σε εμάς για έγκαιρη ενημέρωση γύρω από τον κορονοϊό» δήλωσε ο Tauseef Khan, Chief Technology Officer της πόλης του Ώστιν. «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που έχουμε στη διάθεση μας τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης για να ανταποκριθούμε σε αυτή την ανάγκη, με ένα εργαλείο που δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να βρουν όποια πληροφορία χρειάζονται, οποιαδήποτε στιγμή την χρειάζονται».
«Η λύση Τεχνητής Νοημοσύνης της IBM θα είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τους κάτοικους της Κομητείας, θα μειώσει τους όγκους που θα πρέπει να διαχειριστούν τα τηλεφωνικά κέντρα ώστε να μπορέσουν να επικεντρωθούν αλλού οι προσπάθειες των εργαζόμενων της Κομητείας», ανέφερε ο Brian Pokorny, Director of Information Technologies της Κομητείας του ‘Οτσεγκο της Νέας Υόρκης.
Η πλατφόρμα Watson Assistant for Citizens αυτοματοποιεί απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις που διατυπώνονται μέσω τηλεφώνου ή γραπτού μηνύματος σχετικά με τον κορονοϊό, όπως “Ποια είναι τα συμπτώματα;” “Πώς καθαρίζω το σπίτι σωστά;” και “Πώς προστατεύω τον εαυτό μου;”
Κυβερνήσεις, νοσοκομεία και άλλοι φορείς μπορούν να παραμετροποιήσουν τη λύση για να ανταποκρίνονται σε ερωτήματα όπως: «Πόσα κρούσματα υπάρχουν στην περιοχή μου;» , «Πόσο καιρό θα παραμείνουν κλειστά τα σχολεία;» και που μπορώ να κάνω το διαγνωστικό έλεγχο;”
Η IBM προσφέρει τη λύση Watson Assistant for Citizens δωρεάν για τουλάχιστον 90 ημέρες ενώ βοηθά στην αρχική εγκατάσταση, η οποία ολοκληρώνεται συνήθως μέσα σε λίγες μέρες. Η αρχική λύση διατίθεται στα αγγλικά και τα ισπανικά ενώ μπορεί να προσαρμοστεί και σε 13 ακόμη γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής.
Η βασική προσφορά περιλαμβάνει πρόσβαση σε 15 προ-εκπαιδευμένα θέματα συζήτησης γύρω από τον κορονοϊό. Ο Watson Assistant έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίζει το θέμα συζήτησης, με βάση την πληροφορία που λαμβάνει και αντίστοιχα να επιλέγει τη σωστή ροή διαλόγου ώστε να ανταποκρίνεται κατάλληλα.
Επίσης, οι επιχειρήσεις και οργανισμοί μπορούν σε συνεργασία με την IBM να συμπεριλάβουν, πέραν του βασική λύσης επιπλέον πληροφορίες που αφορούν συγκεκριμένες πόλεις και περιοχές και να την ενσωματώσουν με τα συστήματα ERP που διαθέτουν.
Τέλος, η IBM συνεργάζεται παγκοσμίως με επιχειρήσεις από διάφορους κλάδους για να τους τις βοηθήσει στην προσπάθεια τους να ανταποκριθούν στον COVID-19 και να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο εργασίας τους σε αυτό το νέο περιβάλλον.
You may like
-
Ανοίγει ο δρόμος για το μεγάλο τεχνολογικό πάρκο στη Θεσσαλονίκη
-
Εκτόξευσε τις πωλήσεις των supermarket το lockdown το Νοέμβριο
-
13,1 δισ. ευρώ χάθηκαν το Γ’ τρίμηνο του 2020 από το τζίρο των ελληνικών επιχειρήσεων
-
Ψηφιακά και αυτόματα θα μεταβιβάζονται πλέον στους φορείς του Δημοσίου τα στοιχεία από το ΓΕΜΗ
-
Νέα πτώση του ΑΕΠ αναμένεται το Δ’ τρίμηνο φέτος στην Ελλάδα
-
Ξεκινούν 2 μεγάλα ψηφιακά έργα από την Κοινωνία της Πληροφορίας

Άνοιξε στη Χαλκιδική το νέο ξενοδοχείο της Hyatt – Τι περιλαμβάνει το Zélia Halkidiki

Σε νέα “εποχή” περνά σύντομα το Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο – Δείτε πώς θα μεταμορφωθεί

Στον Αναπτυξιακό προς χρηματοδότηση έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Φθιώτιδα

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Μύκονο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

Τα 3 έργα “πράσινων” γραφείων που ολοκληρώνει η Noval Property το 2025 – Πώς στοχεύει σε χαρτοφυλάκιο ακινήτων 1 δισ. ευρώ έως το 2030

“Πράσινο φως” για τη νέα Στρατηγική Τουριστική Επένδυση στην Πρέβεζα – Πώς εμπλέκεται ο Δήμος

Ανοδικά κινήθηκε το 2024 η αγορά ακινήτων στη Χαλκιδική – Ποιά ακίνητα προτίμησαν οι επενδυτές και από ποιές χώρες προέρχονται

Μειώνονται οι αυξήσεις στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το 2025 – Ποιές οι τάσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

“Πράσινο φως” για έργο επέκτασης ξενοδοχείου 4 αστέρων στην Κέρκυρα

“Στα σκαριά” νέο μεγάλο έργο ξενοδοχείου και γραφείων στο κέντρο του Πειραιά – Πού θα γίνει

Σε ποιό νησί των Κυκλάδων “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

“Στα σκαριά” νέα τουριστική επένδυση στο Κουκάκι – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το ήμισυ του “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Ποιός θα είναι ο μισθωτής

Ανοίγει το καλοκαίρι το νέο ξενοδοχείο Nyx του Ομίλου Fattal στη Θεσσαλονίκη

Piraeus Gate: από το 2026 οι πρώτες παραδόσεις στη μεγάλη επένδυση real estate στην καρδιά του Πειραιά – Ποιές 10 αναπτύξεις περιλαμβάνει

4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις “στα σκαριά” στα Ιόνια Νησιά – Πού θα γίνουν και ποιοί επενδύουν

Από το 2028 ξεκινά η μεγάλη επένδυση της Noval στο ακίνητο – φιλέτο στην Πειραιώς – Ξενοδοχείο, γραφεία και κατοικίες στα πλάνα

Έρχονται στην Ελλάδα τα νέα ξενοδοχεία Luura – Σε ποιό νησί θα ανοίξει το πρώτο το 2026

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

[VIDEO] The Ellinikon: “ψήλωσε” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke
TRENDING
-
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 ημέρες ago
“Στα σκαριά” νέο μεγάλο έργο ξενοδοχείου και γραφείων στο κέντρο του Πειραιά – Πού θα γίνει
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago
Σε ποιό νησί των Κυκλάδων “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago
Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ6 ημέρες ago
“Στα σκαριά” νέα τουριστική επένδυση στο Κουκάκι – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί
-
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 εβδομάδα ago
Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το ήμισυ του “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Ποιός θα είναι ο μισθωτής