Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ξεχώρισε η Leroy Merlin στα Loyalty Awards 2020

bizness.gr

Published

on

Κατάστημα Leroy Merlin

Η LEROY MERLIN ήταν ανάμεσα στους νικητές των φετινών Loyalty Awards, με δυο σημαντικές διακρίσεις να προστίθενται στο ενεργητικό της. Τα αποτελέσματα των Loyalty Awards 2020 τιμούν τo πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club με Gold award στην κατηγορία “Best Direct Marketing Campaign,” για την εξατομικευμένη καμπάνια μελών «Καιρός για Σπίτι» και Bronze award στην κατηγορία “Best in Loyalty,” για το πρόγραμμα προνομιών LEROY MERLIN club. Ο θεσμός των Loyalty Awards επιβραβεύει την αριστεία των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, καθιστώντας τις συγκεκριμένες διακρίσεις ιδιαίτερα σημαντικές.

Αναπτύσσοντας σχέσεις διαχρονικές και δυναμικές με τους πελάτες και δημιουργώντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία για τον καθένα ξεχωριστά, η LEROY MERLIN διακρίθηκε για το μόλις ενός έτους LEROY MERLIN CLUB, το οποίο αποτελεί μια μοναδική πλατφόρμα προνομίων και επιβράβευσης που στόχο έχει τη δημιουργία και την ενίσχυση δεσμών με τους πελάτες της LEROY MERLIN αλλά και την ενθάρρυνση της διάδρασης μαζί τους, δίνοντας αξία και προνόμια προς κάθε έναν από αυτούς.

Επιπλέον, η εταιρεία ξεχώρισε και για τη δημιουργικότητα και αποδοτικότητα της καμπάνιας «Καιρός για Σπίτι» η οποία «έτρεξε» το φθινόπωρο μόνο για τα μέλη του club, μέσω προσωποποιημένης επικοινωνίας, με εξατομικευμένους αγοραστικούς στόχους βάση των δικών τους αναγκών και αντίστοιχες επιβραβεύσεις, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία και ικανοποίηση των πελατών μας.

Τόσο η καμπάνια «Καιρός για Σπίτι» όσο και το πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με τη συμβολή της Skymakers, η οποία έχει ως αντικείμενο τη βελτιστοποίηση της αξίας του πελατολογίου μεγάλων Οργανισμών, με εξειδίκευση στο retail και στο banking.

Αναφερόμενη στις νέες αυτές διακρίσεις η Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader της LEROY MERLIN δήλωσε σχετικά:

«Για όλους εμάς στη LEROY MERLIN που εργαστήκαμε με πάθος για τη δημιουργία του LEROY MERLIN club αλλά και για να χτίσουμε δυναμικά μέσα στον χρόνο ουσιαστικό διάλογο με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται, η χαρά, σήμερα, είναι διπλή. Και αυτό γιατί οι πελάτες μας, ιδιώτες αλλά και επαγγελματίες, μας αγκάλιασαν με ενθουσιασμό και τώρα, έρχεται ως επιστέγασμα η αναγνώριση από τους επαγγελματίες του κλάδου μας, που φυσικά σημαίνει πολλά για εμάς».

H Τζένη Ταντίδου, Deputy CEO της Skymakers, δήλωσε:

«Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη LEROY MERLIN που μας έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστούμε στον σχεδιασμό του LEROY MERLIN club. Συνδυάσαμε με δημιουργικό τρόπο τα δεδομένα, την ανθρώπινη αντίληψη και την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας να μιλήσουμε με άμεσο τρόπο στον τελικό καταναλωτή. Τόσο τα επιχειρηματικά αποτελέσματα όσο και τα θετικά σχόλια των πελατών της LEROY MERLIN δικαίωσαν την κοινή μας προσπάθεια».

ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Επενδύσεις 26 εκ. ευρώ σε e-commerce και logistics από την Public – MediaMarkt

bizness.gr

Published

on

Public, Media Makrt

Συνολικές επενδύσεις 26 εκατ. ευρώ στους τομείς του ηλεκτρονικού εμπορίου (ecommerce), στις νέες τεχνολογίες και σε υποδομές μεταξύ των οποίων και σε νέες υπερσύγχρονες αποθήκες (logistic center στην Αττική) για την επόμενη διετία ανακοίνωσε η Public-MediaMarkt, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της εταιρίας που έχει ως βασικό στρατηγικό στόχο να καταστεί η αδιαμφισβήτητη ηγέτιδα δύναμη στο ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα.

Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της Public-MediaMarkt Χρήστος Καλογεράκης, δήλωσε ότι το Public βρίσκεται στην πρώτη θέση του ηλεκτρονικού εμπορίου (ecommerce retailer) στην ελληνική αγορά. «Με τη βεβαιότητα ότι το λιανικό εμπόριο (retail) του μέλλοντος είναι ηλεκτρονικό προχωράμε σε δομικές αλλαγές για να είμαστε μακράν ο ηγέτης του ηλεκτρονικού εμπορίου την επόμενη μέρα. Έχουμε όλες τις προϋποθέσεις που μας δίνουν σαφές προβάδισμα: Τη πρώτη θέση στο ecommerce, ισχυρή omnichannel στρατηγική, το μεγαλύτερο Marketplace στην Ελλάδα και δύο πολύ δυνατές συμπληρωματικές επωνυμίας (brands), Public και Media Markt. Τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα δικαιώνουν τις επιλογές μας καθώς και για το 2019 η συνεισφορά του ecommerce στον ετήσιο τζίρο της εταιρείας είναι 20%. Με αφετηρία τα παραπάνω συστατικά έχουμε ήδη στρέψει την ενέργεια και τις επενδύσεις μας σε τεχνολογίες, logistics, ανθρώπινο ταλέντο και εμπειρία από πολύ πιο ώριμες αγορές του εξωτερικού. Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τα μερίδιά μας στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου», πρόσθεσε ο κ. Καλογεράκης.

Νέα οργανωτική δομή με έμφαση στη επόμενη μέρα

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση, η εταιρία σε χρόνο ρεκόρ άλλαξε την οργανωτική της δομή δημιουργώντας τις εξής δύο ισχυρές διευθύνσεις: eCommerce business unit και retail business unit. Η διεύθυνση ecommerce & marketplace αναδεικνύεται σε στρατηγική προτεραιότητα του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρίας, Χρήστου Καλογεράκη για την επόμενη μέρα και στελεχώνεται με επαγγελματίες από τη διεθνή και εγχώρια αγορά, που θα συνεισφέρουν αποτελεσματικά με τη γνώση και την εμπειρία τους από ανεπτυγμένες αγορές στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Η διεύθυνση retail business unit έχει στην ευθύνη της τα δίκτυα των καταστημάτων Public – Media Markt ενεργοποιώντας μια σειρά από συνέργειες προς όφελος του καταναλωτή. Σημειώνεται ότι η πλήρης ενοποίηση των δύο εταιριών Public και MediaMarkt θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Ιουλίου.

Ραγδαία Ανάπτυξη του Public Marketplace – Περισσότερες από 2.500 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, σε τροχιά ανάπτυξης κινείται και το Public Marketplace, το μεγαλύτερο ελληνικό Marketplace στη χώρα. Μέσα σε ένα μήνα πραγματοποιήθηκαν 40 νέες προσλήψεις ταλέντων ενώ προστέθηκαν 350 ελληνικές επιχειρήσεις στην πλατφόρμα. Στόχος είναι όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρίας η προσέλκυση εκατοντάδων νέων καταστημάτων που σε αριθμό θα προσεγγίσουν τα 2.500 μέχρι το τέλος τους έτους, με την προσφορά ακόμη περισσότερων επιλογών στους επισκέπτες και πολλαπλά οφέλη στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Την ίδια στιγμή συνεχίζεται και η επέκταση του φυσικού δικτύου υποκαταστημάτων με το άνοιγμα νέων καταστήματων όπως στην Ρόδο (MediaMarkt) και προσεχώς στην Καλαμάτα (Media Markt) κλπ.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέο σύστημα πληρωμών για τους οδηγούς ταξί της BEAT – Στρατηγική συνεργασία με Τράπεζα Πειραιώς

bizness.gr

Published

on

Beat

Νέο, αναβαθμισμένο σύστημα πληρωμών για τους οδηγούς ταξί που είναι εγγεγραμμένοι στην εφαρμογή της ΒΕΑΤ, δημιούργησε η εταιρεία σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς.

Οι οδηγοί ταξί που συνεργάζονται με την εταιρεία δέχονται ηλεκτρονικές πληρωμές μέσω καρτών που είναι ήδη συνδεδεμένες με τη ΒΕΑΤ εφαρμογή του εκάστοτε επιβάτη. Σήμερα, οι ηλεκτρονικές πληρωμές για διαδρομές στην πλατφόρμα της ΒΕΑΤ ξεπερνούν το 35% του συνόλου. Οι οδηγοί στη συνέχεια μπορούν να στείλουν το υπόλοιπο που έχει δημιουργεί από ηλεκτρονικές πληρωμές διαδρομών στην τράπεζά τους, όποτε εκείνοι το επιθυμούν, με το πάτημα ενός κουμπιού μέσα από την εφαρμογή του οδηγού.

Με τη νέα αυτή συνεργασία για το σύστημα πληρωμών, η ΒΕΑΤ αναβαθμίζει την εμπειρία του οδηγού, κάνοντας τη διαδικασία μεταφοράς χρημάτων πιο γρήγορη και με ευνοϊκότερες χρεώσεις. Πλέον οι οδηγοί ταξί που συνεργάζονται με την εταιρεία μπορούν να έχουν τα χρήματά τους διαθέσιμα καθημερινά και μάλιστα εντός λίγων ωρών, ανεξαρτήτως τράπεζας που χρησιμοποιούν.

Με τη ΒΕΑΤ συνεργάζονται περισσότεροι από 8.000 οδηγοί ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. “Έχουμε δημιουργήσει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα για τις πληρωμές των χιλιάδων οδηγών που συνεργάζονται μαζί μας”, εξηγεί ο κ. Βασίλης Ντάνιας, Γενικός Διευθυντής της ΒΕΑΤ στην Ελλάδα. “Ο επαγγελματίας οδηγός θέλουμε να μπορεί να λαμβάνει τις εισπράξεις του άμεσα, και όποτε εκείνος το επιθυμεί, χωρίς να παρεμβάλλεται ο ανθρώπινος παράγοντας ή χρονοβόρες διαδικασίες. Με αυτόν τον τρόπο νιώθει σιγουριά ότι τα χρήματά του είναι πάντα διαθέσιμα. Αυτό το έχουμε πετύχει. Η νέα μας συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς αποτελεί συνέχεια μιας σειράς στρατηγικών συμμαχιών, στις οποίες έχουμε αποφασίσει να προχωρήσουμε για τη διαμόρφωση της αγοράς μετακινήσεων του Αύριο. Παράλληλα, είναι και μια κίνηση έμπρακτης στήριξης προς το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, καθώς μέχρι σήμερα για τις πληρωμές μας συνεργαζόμασταν με τραπεζικό ίδρυμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με έδρα την Ολλανδία. Με τη νέα συμφωνία, κάνουμε ακόμη ένα βήμα προς όφελος των οδηγών, καθώς οι συναλλαγές θα γίνονται ταχύτερα και με τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση για εκείνους”, συμπληρώνει.

Ο κ. Σπύρος Αρμενιάκος, Senior Director στη Διεύθυνση Merchant Acquiring & e-Payments της Τράπεζας Πειραιώς, δήλωσε: “Η επιχειρηματική απόφαση της ΒΕΑΤ να μεταφέρει τις πληρωμές των οδηγών-συνεργατών της στο ελληνικό τραπεζικό σύστημα και συγκεκριμένα στην Τράπεζά μας, αποτελεί την απαρχή μίας εξελισσόμενης συνεργασίας βασιζόμενης σε τραπεζικές και τεχνολογικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας. Η συνεργασία με την BEAT επιβεβαιώνει για μία ακόμη φορά πως η Τράπεζα Πειραιώς, συνδυάζοντας πολύχρονη εμπειρία και τεχνογνωσία στο χώρο των ηλεκτρονικών πληρωμών, μπορεί να εξυπηρετήσει τις εξειδικευμένες ανάγκες των συνεργατών της, παρέχοντας υψηλού επιπέδου προϊόντα και υπηρεσίες και διακεκριμένη εξυπηρέτηση, με επίκεντρο τους πελάτες ή συνεργάτες των πελατών μας”.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέο webinar από το Αραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο για τις αγορές Ιορδανίας και Κατάρ

bizness.gr

Published

on

Γυναικεία επιχειρηματικότητα

Το Αραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο διοργανώνει το τέταρτο ηλεκτρονικό ενημερωτικό,σεμινάριο της σειράς “Doing Business with the Arab World” ‪στις 15 Ιουλίου στις 14:00 (τοπική ώρα Ελλάδος)‬, που θα παρουσιάσει τις αγορές της Ιορδανίας και του Κατάρ.

Τις δύο αραβικές χώρες θα παρουσιάσουν εκπρόσωποι ιορδανικών και καταρινών οργανισμών και θα ενσωματώνουν πληροφορίες σχετικές με το εμπόριο, προοπτικές για ανάληψη έργων και τη μεταφορά ελληνικής τεχνογνωσίας προς τις χώρες αυτές.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει εναρκτήριες ομιλίες από τον πρέσβη του Χασεμητικού Βασιλείου της Ιορδανίας, Ahed Sweidat, και τον πρέσβη του Κράτους του Κατάρ στην Ελλάδα, Abdulaziz Ali Al-Naama.

Το webinar μπορούν να παρακολουθήσουν μέλη και μη-μέλη του επιμελητηρίου. Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν τη φόρμα συμμετοχής και να ακολουθήσουν τις σχετικές οδηγίες. Τεχνικές πληροφορίες θα δοθούν στους ενδιαφερομένους όταν κατοχυρωθεί η συμμετοχή τους. Σημειώνεται πως το 4ο Webinar θα διεξαχθεί στην αγγλική γλώσσα.

Continue Reading
Advertisement

Trending