Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι 6 στόχοι του ΕΟΤ στο ανανεωμένο μάρκετινγκ για τον τουρισμό

Newsroom

Published

on

«Ο ΕΟΤ προχωράει σε μία καινοτομία που αφορά την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας για το 2020 από τον Ιανουάριο, γεγονός που δεν έχει ξαναγίνει. Και αυτό αναδεικνύει την σημασία, τη μεθοδικότητα και την στόχευση που έχει θέσει το Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, ώστε η χώρα μας να έχει ισχυρή παρουσία ιδίως στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης και της Αμερικής αναφορικά με τις προκρατήσεις». Αυτά σημείωσε, μεταξύ άλλων, η πρόεδρος του ΕΟΤ σχετικά με το νέο πλάνο προώθησης για τον ελληνικό τουρισμό. Η κ. Άντζελα Γκερέκου αναφέρθηκε, επίσης, στο νέο μάρκετινγκ που θα αφορά συνολικά το τουριστικό μας προϊόν και πως αυτό, θα αναδειχθεί ακόμη περισσότερο.

Αναλυτικά όσα επισήμανε η κ. Γκερέκου:

«Η παρουσία μας αφορά μία συνδυαστική παρουσία σε διαδικτυακά και έντυπα ΜΜΕ καθώς και αναγνωρισμένα τηλεοπτικά μέσα, ενώ προχωράμε και σε συνεργασία με πλατφόρμες παροχής υπηρεσιών σχετικά με τον τουρισμό.

Συγκεκριμένα για την περίοδο Ιανουάριο ως Μάιο του 2020, ο ΕΟΤ έχει συγκεκριμένη διαδικτυακή, τηλεοπτική και έντυπη παρουσία σε Διεθνή ΜΜΕ, όπως το EURONEWS, το BBC, το CNN, το BLOOMBERG

Καθώς και σε ενημερωτικά αναγνωρισμένα με κοινό υψηλό αναγνωστικό και οικονομικό επίπεδο μέσα όπως η Wall Street Journal, οι Financial Times, οι New York Times

αλλά και σε διεθνείς διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως Google, Expedia, Trip Advisor, Skyscanner, Twitter,

ενώ μάλιστα καινοτομεί στη συνεργασία με την Mastercard καθώς και με την Accu Weather, ώστε να έχει απήχηση σε επισκέπτες υψηλού οικονομικού επιπέδου.

Η πρώτη αυτή φάση της διαφήμισης αφορά ποσά της τάξης των 8 εκ. Ευρώ συνολικά.

Κατά την συνέχεια του 2020 προσανατολιζόμαστε και για τις υπόλοιπες αγορές και για νέες συνεργασίες διαφήμισης και συνδιαφήμισης, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του ΕΟΤ μέσα και από τα γραφεία που διατηρεί στο εξωτερικό.

Προβάλλουμε την ταυτότητα της Ελλάδας, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και αναδεικνύουμε το γεγονός ότι είναι μία χώρα που περιέχει πολλές ακόμη χώρες, με την έννοια των πολλαπλών επιλογών.

Κάθε περιοχή έχει το δικό της χρώμα και με συντονισμό θα την αναδείξουμε στο πλαίσιο της ενιαίας στρατηγικής με θεματική και περιφερειακή εξειδίκευση.

Εξάλλου ο ΕΟΤ σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις στο ΠΔ 78/2018, συμμετέχει δια του Προέδρου του, στη διαδικασία κατάρτισης και εκτέλεσης των προγραμμάτων τουριστικής προβολής των Περιφερειών.

Το γεγονός αυτό δείχνει και τη σημασία που δίνεται στις Περιφέρειες, αλλά και την ανάγκη ενός συντονισμού για μία ενιαία εικόνα και στρατηγική που καλούνται συνολικά να έχουν και οι 13 Περιφέρειες σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ.

Εδώ ακριβώς εδράζεται και η νέα στρατηγική του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουρισμού και αφορά τη ΒΙΩΣΙΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Πλέον η Ελλάδα καλείται να κινηθεί στο δρόμο της βιωσιμότητας σε κάθε πτυχή της οικονομίας, και για εμάς η Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη σημαίνει ξεκάθαρα:

Σταθερή αύξηση στα έσοδα και στον αριθμό των διεθνών επισκεπτών με ταυτόχρονη προώθηση και εφαρμογή πρακτικών βιωσιμότητας σε όλη την τουριστική διαδικασία (μετακινήσεις, διαμονή, κατασκευές κλπ), ώστε και η σημερινή γενιά αλλά κυρίως και οι επόμενες να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα οφέλη του ελληνικού περιβάλλοντος και της οικονομικής βελτίωσης.

Ο στόχος αυτός λοιπόν περνάει μέσα από την αλλαγή νοοτροπίας και συνείδησης με την ανάδειξη των νέων μορφών τουρισμού (εναλλακτικού και θεματικού) προσδίδοντας περισσότερη ποιότητα στο βασικό μοτίβο ήλιος και θάλασσα.

Οι νέες παγκόσμιες τάσεις της τουριστικής αγοράς προτάσσουν το βιωματικό τουρισμό ή αλλιώς τουρισμό εμπειρίας που περνάει μέσα από τις διάφορες μορφές του θεματικού τουρισμού όπως ο πολιτιστικός, γαστρονομικός, αθλητικός κλπ.

Ειδικότερα θέτουμε ως Στόχους Μάρκετινγκ:

  • Αύξηση τουριστικής δαπάνης ανά επισκέπτη με ταυτόχρονη αύξηση των άμεσων τουριστικών εσόδων
  • Ενίσχυση Roadshows με ανάδειξη τοπικών χαρακτηριστικών, κάθε φορά, σε χώρες στόχους σε συνεργασία με tour operators και έξυπνες συνεργατικές προσπάθειες.
  • Ενίσχυση του ψηφιακού marketing μέσα από την δημιουργία ολοκληρωμένων project προβολής προορισμών από influencers και την υποστήριξη ειδικών #Hashtag για την επίτευξη συγκεκριμένων impressions κάθε φορά.
  • Δημιουργία δικτύου Greek Tourism Ambassadors από εθελοντές προσωπικότητες κύρους της επιστήμης, της τέχνης και του αθλητισμού.
  • Μέτρηση απόδοση των Ψηφιακών δράσεων, με πλήρη καταγραφή της απήχησης και της επίδρασης στους χρήστες του διαδικτύου, ώστε να δημιουργούνται και μετριούνται δείκτες απόδοσης της εκάστοτε δράσης (λαμβάνονται αποφάσεις με βάση τα δεδομένα
  • Αναπροσαρμογή του μοντέλου των περιπτέρων καθώς και καθιέρωση μετρήσεων απόδοσης από τη συμμετοχή του ΕΟΤ στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού.

Αναλογιζόμενοι το μειωμένο προϋπολογισμό του ΕΟΤ για το 2019, καθώς και ότι παραλάβαμε έπειτα από εκλογές μες το καλοκαίρι, πετύχαμε να έχουμε αύξηση των αφίξεων και των εσόδων, σύμφωνα με όλα τα στοιχεία.

Για αυτό για το 2020, έχουμε σχέδιο, επιδιώκουμε τη συνεργασία με τους φορείς του τουριστικού τομέα και την Αυτοδιοίκηση, και πιστεύω ότι μπορούμε και θα πάμε πολύ καλύτερα.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Six Senses Porto Heli - Πηγή: Six Senses
REAL ESTATE4 ώρες ago

Επεκτείνεται και στα έργα real estate η ΕΚΤΕΡ – Ποιά είναι τα 2 έργα – σημαίες

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ5 ώρες ago

Το δικό της πλήρες IKEA αποκτά η Ρόδος – Ποιά εταιρεία ανέλαβε το έργο

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ώρες ago

8 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις δρομολογούνται στα Ιόνια Νησιά – Σε ποιά νησιά θα γίνουν

Εικόνα αρχείου - Design by Canva Pro
REAL ESTATE5 ώρες ago

Πώς επιλέγουν κατοικία προς ενοικίαση οι Έλληνες το 2025 – Τι δείχνουν οι τάσεις και ποιές οι διαφορές μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS5 ώρες ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

ΕΤΑΔ
REAL ESTATE17 ώρες ago

Ακίνητο στο Ρέθυμνο παραχώρησε η ΕΤΑΔ – Πώς θα αξιοποιηθεί από το Δήμο Μυλοποτάμου

Ρόδος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΡΓΥΡΩ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Δρομολογείται έργο για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στη Ρόδο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Ηράκλειο Κρήτης - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά ” νέο έργο επέκτασης ξενοδοχείου στο Ηράκλειο

Alpha Bank - Πηγή: EUROKINISSI/ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Συνεχίζει την επένδυση στο real estate η Alpha Bank – Ποιά ακίνητα αξιοποιεί και ποιός ο ρόλος της Alpha Real Estate Services

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE1 ημέρα ago

Πώς προχωρά η αξιοποίηση του ιστορικού ΦΙΞ στη Θεσσαλονίκη από τη Dimand – Τα πλάνα για το Συγκρότημα 2 και ο ρόλος του Υπουργείου Πολιτισμού

Το νέο κτίριο με serviced apartments στην οδό Αιτωλικού στον Πειραιά - Πηγή: MIBS Group
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

Ξεκινά η μεγάλη οικιστική επένδυση της MIBS στον Πειραιά – Στην ΕΚΤΕΡ το έργο ανακατασκευής

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Οι 11 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Πολυτελές θέρετρο και ιδιωτικές κατοικίες της Four Seasons στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Four Seasons
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ6 ημέρες ago

“Πράσινο φως” και με τη “βούλα” για τη μεγάλη τουριστική επένδυση του νέου Four Seasons στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Το ακίνητο στην οδό Αγησιλάου 23-25 και Κολωνού στο Μεταξουργείο - Πηγή: Google Maps
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Σε hot spot νέων ξενοδοχείων μετατρέπεται το Μεταξουργείο – Ποιές δύο νέες επενδύσεις προχωρούν

Radisson RED Mitropoleos Square Athens - Πηγή: Radisson
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Τα 5 νέα ξενοδοχειακά openings της Radisson σε Αττική, Πελοπόννησο και νησιά – Πώς επεκτείνεται και στην ηπειρωτική Ελλάδα

Η επένδυση στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

The Ellinikon: “στα σκαριά” μια ακόμη νέα γειτονιά με κατοικίες στην ανατολική πλευρά της έκτασης – Τι θα περιλαμβάνει το East Village

Πηγή: Sani Resort
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για τις αλλαγές στο Sani Resort – Πώς θα συνενωθούν τα 4 πεντάστερα ξενοδοχεία σε ένα

Κεφαλονιά - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ημέρες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 5 αστέρων στην Κεφαλονιά – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Το κτίριο φοιτητικών κατοικιών της Premia Properties στη Θεσσαλονίκη - Πηγή: Premia Properties
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

Νέο κτίριο στην Καισαριανή απέκτησε η Premia Properties – Πώς θα το μετατρέψει σε φοιτητικές κατοικίες

Σαντορίνη - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ5 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στη Σαντορίνη – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Το νέο Μινιόν, φωταγωγημένο - Πηγή: DIMAND - Φωτογραφίες: ΝΙΚΟΣ ΔΑΝΙΗΛΙΔΗΣ
VIDEOS5 ώρες ago

[VIDEO] Το όραμα της Dimand για τις πόλεις του σήμερα και του αύριο μέσα από 20 εμβληματικά έργα

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
VIDEOS5 ημέρες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα κτιριακά έργα για τις μεγάλες οικιστικές, εμπορικές και τουριστικές επενδύσεις στο Ελληνικό

Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: Canva
LOGISTICS2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Προχωρά η mega επένδυση logistics της ΙΚΕΑ στον Ασπρόπυργο

Το νέο κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη - Πηγή: Ten Brinke
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς μεταμορφώθηκε παλιό κτίριο γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS1 μήνα ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Voria Project - Πηγή: North Star Entertainment
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 μήνα ago

Ξεκινούν από τη ΜΕΤΚΑ τα έργα για τη μεγάλη επένδυση VORIA στο Μαρούσι – Εκδόθηκαν οι οικοδομικές άδειες

Η οικιστική επένδυση της Vita Estate Development στην οδό Ιάσονος 42 στη Νέα Σμύρνη - Πηγή: Vita Estate Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση στη Νέα Σμύρνη – Σε ποιά περιοχή κατασκευάζεται

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην οδό Εθνάρχου Μακαρίου 80 στην Αργυρούπολη - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Ολοκληρώνεται η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στην Αργυρούπολη – Πού βρίσκεται το ακίνητο

Το νέο Hard Rock Hotel & Casino Athens στο Ελληνικό - Φωτό: Γιάννης Παναγόπουλος / Eurokinissi
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα σε Riviera Tower, IRC και Little Athens

Filoxenia Kalamata - Πηγή: Grecotel
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 μήνες ago

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανακαίνισης στο εμβληματικό Filoxenia Kalamata της Grecotel – “Στα σκαριά” και η επόμενη φάση

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).