Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι 6 στόχοι του ΕΟΤ στο ανανεωμένο μάρκετινγκ για τον τουρισμό

Newsroom

Published

on

«Ο ΕΟΤ προχωράει σε μία καινοτομία που αφορά την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας για το 2020 από τον Ιανουάριο, γεγονός που δεν έχει ξαναγίνει. Και αυτό αναδεικνύει την σημασία, τη μεθοδικότητα και την στόχευση που έχει θέσει το Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, ώστε η χώρα μας να έχει ισχυρή παρουσία ιδίως στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης και της Αμερικής αναφορικά με τις προκρατήσεις». Αυτά σημείωσε, μεταξύ άλλων, η πρόεδρος του ΕΟΤ σχετικά με το νέο πλάνο προώθησης για τον ελληνικό τουρισμό. Η κ. Άντζελα Γκερέκου αναφέρθηκε, επίσης, στο νέο μάρκετινγκ που θα αφορά συνολικά το τουριστικό μας προϊόν και πως αυτό, θα αναδειχθεί ακόμη περισσότερο.

Αναλυτικά όσα επισήμανε η κ. Γκερέκου:

«Η παρουσία μας αφορά μία συνδυαστική παρουσία σε διαδικτυακά και έντυπα ΜΜΕ καθώς και αναγνωρισμένα τηλεοπτικά μέσα, ενώ προχωράμε και σε συνεργασία με πλατφόρμες παροχής υπηρεσιών σχετικά με τον τουρισμό.

Συγκεκριμένα για την περίοδο Ιανουάριο ως Μάιο του 2020, ο ΕΟΤ έχει συγκεκριμένη διαδικτυακή, τηλεοπτική και έντυπη παρουσία σε Διεθνή ΜΜΕ, όπως το EURONEWS, το BBC, το CNN, το BLOOMBERG

Καθώς και σε ενημερωτικά αναγνωρισμένα με κοινό υψηλό αναγνωστικό και οικονομικό επίπεδο μέσα όπως η Wall Street Journal, οι Financial Times, οι New York Times

αλλά και σε διεθνείς διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως Google, Expedia, Trip Advisor, Skyscanner, Twitter,

ενώ μάλιστα καινοτομεί στη συνεργασία με την Mastercard καθώς και με την Accu Weather, ώστε να έχει απήχηση σε επισκέπτες υψηλού οικονομικού επιπέδου.

Η πρώτη αυτή φάση της διαφήμισης αφορά ποσά της τάξης των 8 εκ. Ευρώ συνολικά.

Κατά την συνέχεια του 2020 προσανατολιζόμαστε και για τις υπόλοιπες αγορές και για νέες συνεργασίες διαφήμισης και συνδιαφήμισης, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του ΕΟΤ μέσα και από τα γραφεία που διατηρεί στο εξωτερικό.

Προβάλλουμε την ταυτότητα της Ελλάδας, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και αναδεικνύουμε το γεγονός ότι είναι μία χώρα που περιέχει πολλές ακόμη χώρες, με την έννοια των πολλαπλών επιλογών.

Κάθε περιοχή έχει το δικό της χρώμα και με συντονισμό θα την αναδείξουμε στο πλαίσιο της ενιαίας στρατηγικής με θεματική και περιφερειακή εξειδίκευση.

Εξάλλου ο ΕΟΤ σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις στο ΠΔ 78/2018, συμμετέχει δια του Προέδρου του, στη διαδικασία κατάρτισης και εκτέλεσης των προγραμμάτων τουριστικής προβολής των Περιφερειών.

Το γεγονός αυτό δείχνει και τη σημασία που δίνεται στις Περιφέρειες, αλλά και την ανάγκη ενός συντονισμού για μία ενιαία εικόνα και στρατηγική που καλούνται συνολικά να έχουν και οι 13 Περιφέρειες σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ.

Εδώ ακριβώς εδράζεται και η νέα στρατηγική του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουρισμού και αφορά τη ΒΙΩΣΙΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Πλέον η Ελλάδα καλείται να κινηθεί στο δρόμο της βιωσιμότητας σε κάθε πτυχή της οικονομίας, και για εμάς η Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη σημαίνει ξεκάθαρα:

Σταθερή αύξηση στα έσοδα και στον αριθμό των διεθνών επισκεπτών με ταυτόχρονη προώθηση και εφαρμογή πρακτικών βιωσιμότητας σε όλη την τουριστική διαδικασία (μετακινήσεις, διαμονή, κατασκευές κλπ), ώστε και η σημερινή γενιά αλλά κυρίως και οι επόμενες να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα οφέλη του ελληνικού περιβάλλοντος και της οικονομικής βελτίωσης.

Ο στόχος αυτός λοιπόν περνάει μέσα από την αλλαγή νοοτροπίας και συνείδησης με την ανάδειξη των νέων μορφών τουρισμού (εναλλακτικού και θεματικού) προσδίδοντας περισσότερη ποιότητα στο βασικό μοτίβο ήλιος και θάλασσα.

Οι νέες παγκόσμιες τάσεις της τουριστικής αγοράς προτάσσουν το βιωματικό τουρισμό ή αλλιώς τουρισμό εμπειρίας που περνάει μέσα από τις διάφορες μορφές του θεματικού τουρισμού όπως ο πολιτιστικός, γαστρονομικός, αθλητικός κλπ.

Ειδικότερα θέτουμε ως Στόχους Μάρκετινγκ:

  • Αύξηση τουριστικής δαπάνης ανά επισκέπτη με ταυτόχρονη αύξηση των άμεσων τουριστικών εσόδων
  • Ενίσχυση Roadshows με ανάδειξη τοπικών χαρακτηριστικών, κάθε φορά, σε χώρες στόχους σε συνεργασία με tour operators και έξυπνες συνεργατικές προσπάθειες.
  • Ενίσχυση του ψηφιακού marketing μέσα από την δημιουργία ολοκληρωμένων project προβολής προορισμών από influencers και την υποστήριξη ειδικών #Hashtag για την επίτευξη συγκεκριμένων impressions κάθε φορά.
  • Δημιουργία δικτύου Greek Tourism Ambassadors από εθελοντές προσωπικότητες κύρους της επιστήμης, της τέχνης και του αθλητισμού.
  • Μέτρηση απόδοση των Ψηφιακών δράσεων, με πλήρη καταγραφή της απήχησης και της επίδρασης στους χρήστες του διαδικτύου, ώστε να δημιουργούνται και μετριούνται δείκτες απόδοσης της εκάστοτε δράσης (λαμβάνονται αποφάσεις με βάση τα δεδομένα
  • Αναπροσαρμογή του μοντέλου των περιπτέρων καθώς και καθιέρωση μετρήσεων απόδοσης από τη συμμετοχή του ΕΟΤ στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού.

Αναλογιζόμενοι το μειωμένο προϋπολογισμό του ΕΟΤ για το 2019, καθώς και ότι παραλάβαμε έπειτα από εκλογές μες το καλοκαίρι, πετύχαμε να έχουμε αύξηση των αφίξεων και των εσόδων, σύμφωνα με όλα τα στοιχεία.

Για αυτό για το 2020, έχουμε σχέδιο, επιδιώκουμε τη συνεργασία με τους φορείς του τουριστικού τομέα και την Αυτοδιοίκηση, και πιστεύω ότι μπορούμε και θα πάμε πολύ καλύτερα.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
REAL ESTATE8 ώρες ago

Επενδυτικό Οδηγό Real Estate παρουσίασε το Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE8 ώρες ago

Ανοίγει ο δρόμος για την αξιοποίηση του ακινήτου ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη – Τί θα περιλαμβάνει

Elounda Hills - Πηγή: Mirum Hellas
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ10 ώρες ago

[ΦΩΤΟ] “Πρόσω ολοταχώς” για το Elounda Hills – Τι θα περιλαμβάνει η επένδυση των 700 εκατ. ευρώ στο Λασίθι

ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 ημέρα ago

Νέο deal Trastor – Prodea για κτίρια γραφείων 69 εκατ. ευρώ – Ποιά γνωστά κτίρια θα αλλάξουν “χέρια”

Ζάκυνθος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ Διονύσης Παπαντώνης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Νέο έργο για ξενοδοχείο στην Ζάκυνθο – Σε ποιά περιοχή του νησιού θα γίνει

Ιωάννινα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ/EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στα Ιωάννινα – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Πάρος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI/PANORAMAPRESS/ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Δρομολογείται νέο ξενοδοχείο στην Πάρο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Ο CEO της Trade Estates, Δημήτρης Παπούλης - Πηγή: Trade Estates
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Υψηλές “πτήσεις” για την Trade Estates το 2024 – Αυξημένα έσοδα και κέρδη, συνεχίζονται οι επενδύσεις

DATA4 Athens Campus - Πηγή: DATA4
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 ημέρες ago

Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Προχωρά έργο για νέο ξενοδοχείο στη Λέσβο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Το Golden Hall - Πηγή: Eurokinissi / Παναγοπούλου Γεωργία
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 εβδομάδα ago

Νέο ρεκόρ κερδοφορίας για τα 4 εμπορικά κέντρα της Lamda Development το 2024 – “Στα σκαριά” τα 2 νέα malls στο Ελληνικό

Άποψη του Πειραιά - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” νέο ξενοδοχείο στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά εταιρεία επενδύει στο ακίνητο

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Προχωρούν 17 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων σε όλη την Ελλάδα – Πού θα γίνουν

Η επένδυση της Dimand στο Βοτανικό - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 εβδομάδα ago

Προχωρά η μεγάλη επένδυση της Dimand για το νέο Votanikos Business Park – Πώς θα αξιοποιηθεί το πρώην ακίνητο της Softex

Άποψη του Πειραιά - Πηγή: Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Οι 2 νέες σημαντικές τουριστικές επενδύσεις του Πειραιά – Που θα γίνουν τα νέα ξενοδοχεία

Το νέο "πράσινο" κτίριο γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα - Πηγή: Dromeus Capital / A&M Architects
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” η νέα επένδυση “πράσινων” γραφείων SouthPoint στην Καλλιθέα – Ποιά εταιρεία επενδύει

Elounda Hills Marina - Πηγή: Mirum Hellas
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

Προχωρά και με τη “βούλα” το 5άστερο Elounda Hills στο Λασίθι – Σε 5 φάσεις η ολοκλήρωση της mega επένδυσης

Το νέο 5αστέρων Infinity Porto Heli στο Πόρτο Χέλι - Πηγή: Mold Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για τη mega επένδυση του νέου Six Senses στο Πόρτο Χέλι – Τι θα περιλαμβάνει

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE5 ημέρες ago

Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει

Άποψη της Ιθάκης - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Γ. Κονταρίνης / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Ποιό μικρό νησί του Ιονίου προσελκύει mega τουριστικές επενδύσεις – Δείτε τις 2 πιό πρόσφατες

DATA4 Athens Campus - Πηγή: DATA4
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ2 ημέρες ago

Ξεκίνησε η μεγάλη επένδυση της DATA4 για data center στην Παιανία – Πού θα γίνει το Campus Athens

Το ιστορικό ακίνητο του ΦΙΞ στη Δυτική Θεσσαλονίκη - Φωτό: ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ/ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
REAL ESTATE5 ημέρες ago

Πώς τοποθετείται η Dimand με νέα ακίνητα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης – Ποιά ακίνητα θα αξιοποιήσει

Η οικιστική επένδυση της Ten Brinke στο Χαλάνδρι - Πηγή: Ten Brinke Residential
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

Ολοκληρώνεται και η οικιστική επένδυση στο τριπλό έργο της Ten Brinke στο Χαλάνδρι

To ακίνητο προς αξιοποίηση στην Ιερά Οδό 61 - Πηγή: Ten Brinke
REAL ESTATE1 εβδομάδα ago

[VIDEO] Νέο έργο της Ten Brinke “στα σκαριά” στην Πλατεία Αμερικής

The Grid - Πηγή: EY
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Προχωρά η μεγάλη επένδυση για τα “πράσινα” κτίρια γραφείων The Grid στο Μαρούσι

Petra Salis - Πηγή: AVAX Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκίνησε η νέα πολυτελής οικιστική επένδυση της AVAX Development στην Κρήτη

To νέο retail park της Trade Estates στην Πάτρα - Πηγή: Trade Estates
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε το νέο retail park στην Πάτρα λίγο πριν την ολοκλήρωση των έργων – Ποιές εταιρείες επενδύουν

Little Athens Project, Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: δείτε πώς θα γίνει η νέα γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό

Το νέο Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά όταν ολοκληρωθεί - Πηγή: Dimand Real Estate
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς προχωρά το μεγάλο έργο της Dimand για τα νέα Δικαστήρια του Πειραιά

The Grid - Πηγή: EY
VIDEOS2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς προχωρά το νέο “πράσινο” συγκρότημα γραφείων The Grid στο Μαρούσι

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).