ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Περιφερειακό Συμβούλιο Τουρισμού: Οι 3 προτεραιότητες για το ελληνικό τουριστικό προϊόν

Published
5 έτη agoon
By
Newsroom«Είναι πολύ σημαντικό ότι εξασφαλίσαμε 2 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Αλληλεγγύης για τη βελτίωση της εικόνας των νησιών που σηκώνουν το βάρος του μεταναστευτικού ζητήματος». Με αυτά τα λόγια άνοιξε τις εργασίες της 2ης συνεδρίασης του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης.
Η 2η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Τουρισμού πραγματοποιήθηκε σήμερα στα γραφεία του ΕΟΤ, παρουσία της ηγεσίας του Υπουργείου Τουρισμού και της ηγεσίας του ΕΟΤ, καθώς και με συμμετοχή Περιφερειαρχών και Αντιπεριφερειαρχών από τις 13 Περιφέρειες της χώρας.
Ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε στη σημασία ύπαρξης συγκεκριμένης θεματολογίας σε κάθε Περιφερειακό Συμβούλιο ώστε να εξάγονται γόνιμα συμπεράσματα και πρότεινε μέρος των συναντήσεων να αφορά σε διάφορους φορείς και εταίρους.
Ο Υπουργός Τουρισμού επισήμανε πως «δύο ή τρεις φορές το χρόνο πρέπει να γίνονται διαπεριφερειακές συναντήσεις ή ημερίδες με συγκεκριμένη θεματική και με προτάσεις». «Για να επιτευχθεί αυτό», ανέφερε ο Υπουργός Τουρισμού, «πρέπει να υπάρχει διαπεριφερειακή συνεργασία και σύμπνοια απόψεων».
Ο κ. Θεοχάρης μίλησε και για την καμπάνια για το μεταναστευτικό ζήτημα, τονίζοντας πως «γίνεται μια πολύ σοβαρή δουλειά από τον ΕΟΤ. Με αυτόν τον τρόπο αποδεικνύουμε έμπρακτα τη στήριξή μας στα νησιά, δίνουμε το στίγμα ότι η πολιτική ηγεσία στέκεται δίπλα τους. Είναι πολύ σημαντικό ότι εξασφαλίσαμε 2 εκατομμύρια ευρώ από το Ταμείο Αλληλεγγύης για τη βελτίωση της εικόνας των νησιών αυτών, νησιών που κυρίως έχουν εσωτερικό τουρισμό και όχι τόσο από το εξωτερικό. Η καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία μπορεί να επεκταθεί και σε άλλους τομείς, θα λειτουργήσει ως αντίβαρο και αποτελείται από τρία στάδια: το σχεδιασμό, τη χρηματοδότηση και τα διαδικαστικά θέματα».
Τέλος, ο Υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε πως «στρατηγικά και μεθοδικά για πρώτη φορά στα χρονικά η χώρα μας έχει ισχυρή διαφημιστική παρουσία στις αγορές του εξωτερικού από τόσο νωρίς, τις 15 Ιανουαρίου».
Ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του έθεσε τις προτεραιότητες για την αξιοποίηση των πόρων της νέας προγραμματικής περιόδου 2021-2027 για τη βελτίωση των υποδομών στον τουρισμό.
Ο κ. Κόνσολας αναφέρθηκε στη δέσμευση του Πρωθυπουργού ότι «ένα τρίτο αυτών των πόρων θα διατεθεί στα περιφερειακά επιχειρησιακά προγράμματα» και επισήμανε το γεγονός ότι «σε 5 περιφέρειες της χώρας συγκεντρώνεται το 87% της τουριστικής κίνησης».
Αναφερόμενος στις προτεραιότητες για την αξιοποίηση των πόρων της νέας προγραμματικής περιόδου στον τομέα του τουρισμού, ο κ. Κόνσολας έκανε λόγο για:
- Την αξιοποίηση των δυνατοτήτων που παρέχουν νέα εργαλεία προγραμματισμού και υλοποίησης παρεμβάσεων, όπως είναι η Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη και οι Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις (ΟΧΕ) και στη βελτίωση των υποδομών σε κάθε Περιφέρεια.
- Την ανάπτυξη τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών, που θα επιτρέψουν στον τουρισμό και στις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε αυτόν να ανταποκριθούν στις προκλήσεις της ψηφιακής οικονομίας.
- Τη δημιουργία τομεακών προγραμμάτων για την ανάπτυξη και ενίσχυση επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού.
Επιπρόσθετα ο Υφυπουργός Τουρισμού υπογράμμισε πως «έχει ήδη κατατεθεί η νομοθετική παρέμβαση με την πρότασή μας για τη μεγαλύτερη μεταρρύθμιση που έχει γίνει ποτέ στο χώρο της τουριστικής εκπαίδευσης στη χώρα μας. Ακολούθως, προχωράει και η αναβάθμιση και η διεύρυνση των αρμοδιοτήτων των Περιφερειακών Υπηρεσιών του Υπουργείου Τουρισμού, που θα επικεντρωθούν στην προσέλκυση επενδύσεων και στην υποδοχή και διευκόλυνση επενδυτικών πρωτοβουλιών σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο».
Η Πρόεδρος του ΕΟΤ, κυρία Άντζελα Γκερέκου, ανέφερε πως «πεποίθηση της νέας διοίκησης του ΕΟΤ καθώς και προσωπική μου βούληση, αποτελεί η διαρκής και ουσιαστική συνεργασία με την Αυτοδιοίκηση, όπως και με τους φορείς και τις επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα της χώρας μας».
Και πρόσθεσε: «Για να μπορέσουν οι κινήσεις προώθησης και προβολής μέσω του ΕΟΤ και κάθε Περιφέρειας ξεχωριστά να έχουν διεθνή αποδοτικότητα χρειάζεται μία κοινή προσέγγιση και μεθοδολογία ως προς την καταγραφή και στρατηγική αξιοποίηση των δυνατοτήτων κάθε περιοχής. Η ισχυρή ψηφιακή και διαδικτυακή παρουσία καινοτομία που συνιστά την ψηφιακή μετάβαση των δράσεων προώθησης και προβολής πρέπει να συναρτάται με τη δομημένη παρουσίαση των χαρακτηριστικών κάθε περιοχής, αλλιώς δεν μπορεί να παράγει ουσιαστικά αποτελέσματα».
Ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δημήτρης Φραγκάκης, αναφερόμενος στους εκπροσώπους των Περιφερειών, είπε: «Ξεκινήσαμε την πραγματοποίηση B2B συναντήσεων στη Διεθνή Έκθεση του Ισραήλ και κρίνοντας από το θετικό αποτέλεσμα, θα το συνεχίσουμε και στη Μόσχα. Επίσης θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία τοποθέτησης νέων περιπτέρων στις Εκθέσεις και σύντομα θα σας δοθεί ερωτηματολόγιο για να μας καταθέσετε τις απόψεις σας».
Και συμπλήρωσε: «Θα ξεκινήσουμε και μια προσπάθεια επιμόρφωσης στελεχών σας που ασχολούνται με το τουριστικό κομμάτι. Και με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να τονίσω τη σημασία του νομοσχεδίου που προχωράει το Υπουργείο Τουρισμού για την τουριστική εκπαίδευση. Πρόκειται για μία εξαιρετική προσπάθεια, η οποία είναι πολύ σημαντική για την αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού».
You may like
-
Σε τροχιά εκκίνησης το νέο ξενοδοχείο της Μπλε Κέδρος στο Κουκάκι
-
Mega deal στον τουρισμό – Στην Goldman Sachs περνούν τα ξενοδοχεία Casa Cook και Cook’s Club της Fosun
-
Σε εξέλιξη τα έργα στο πρώτο One&Only πολυτελές ξενοδοχείο της Ευρώπης στην Κέα
-
Κάλεσμα στην Αυστραλία για τουριστικές επενδύσεις στην Ελλάδα
-
Κάλεσμα στη Σαουδική Αραβία για τουρισμό και επενδύσεις στην Ελλάδα
-
3,2 δισ. ευρώ χάθηκαν από την αγορά μόνο στις επιχειρήσεις καταλυμάτων και εστίασης το Γ’ τρίμηνο

Άνοιξε στη Χαλκιδική το νέο ξενοδοχείο της Hyatt – Τι περιλαμβάνει το Zélia Halkidiki

Σε νέα “εποχή” περνά σύντομα το Mitsis Grand Hotel στη Ρόδο – Δείτε πώς θα μεταμορφωθεί

Στον Αναπτυξιακό προς χρηματοδότηση έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στη Φθιώτιδα

Εγκρίθηκε έργο για νέο ξενοδοχείο στη Μύκονο – Σε ποιά περιοχή θα γίνει

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

Τα 3 έργα “πράσινων” γραφείων που ολοκληρώνει η Noval Property το 2025 – Πώς στοχεύει σε χαρτοφυλάκιο ακινήτων 1 δισ. ευρώ έως το 2030

“Πράσινο φως” για τη νέα Στρατηγική Τουριστική Επένδυση στην Πρέβεζα – Πώς εμπλέκεται ο Δήμος

Ανοδικά κινήθηκε το 2024 η αγορά ακινήτων στη Χαλκιδική – Ποιά ακίνητα προτίμησαν οι επενδυτές και από ποιές χώρες προέρχονται

Μειώνονται οι αυξήσεις στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το 2025 – Ποιές οι τάσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

“Πράσινο φως” για έργο επέκτασης ξενοδοχείου 4 αστέρων στην Κέρκυρα

“Στα σκαριά” νέο μεγάλο έργο ξενοδοχείου και γραφείων στο κέντρο του Πειραιά – Πού θα γίνει

Σε ποιό νησί των Κυκλάδων “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

“Στα σκαριά” νέα τουριστική επένδυση στο Κουκάκι – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το ήμισυ του “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Ποιός θα είναι ο μισθωτής

Ανοίγει το καλοκαίρι το νέο ξενοδοχείο Nyx του Ομίλου Fattal στη Θεσσαλονίκη

Piraeus Gate: από το 2026 οι πρώτες παραδόσεις στη μεγάλη επένδυση real estate στην καρδιά του Πειραιά – Ποιές 10 αναπτύξεις περιλαμβάνει

Από το 2028 ξεκινά η μεγάλη επένδυση της Noval στο ακίνητο – φιλέτο στην Πειραιώς – Ξενοδοχείο, γραφεία και κατοικίες στα πλάνα

Έρχονται στην Ελλάδα τα νέα ξενοδοχεία Luura – Σε ποιό νησί θα ανοίξει το πρώτο το 2026

Εγκαινιάστηκε το νέο ξενοδοχείο Hilton Garden Inn στη Λεωφόρο Συγγρού

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

[VIDEO] The Ellinikon: “ψήλωσε” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke
TRENDING
-
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ4 ημέρες ago
“Στα σκαριά” νέο μεγάλο έργο ξενοδοχείου και γραφείων στο κέντρο του Πειραιά – Πού θα γίνει
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 εβδομάδες ago
Σε ποιό νησί των Κυκλάδων “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago
Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ7 ημέρες ago
“Στα σκαριά” νέα τουριστική επένδυση στο Κουκάκι – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί
-
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago
Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το ήμισυ του “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Ποιός θα είναι ο μισθωτής