ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Αυξάνεται η παγκόσμια κατανάλωση snacks – Ποιές αλλαγές προκάλεσε η πανδημία

Published
3 έτη agoon
By
NewsroomΤον ρόλο των σνακ στη ζωή των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο εξετάζει έρευνα Mondelēz International. Η έρευνα State of Snacking αποκαλύπτει τάσεις και δεδομένα σχετικά με την αλλαγή συμπεριφοράς των καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων των διατροφικών συνηθειών, των τάσεων των αγορών και της αυξανόμενης σημασίας της προσεκτικής κατανάλωσης σνακ στη διάρκεια της πανδημίας του Covid-19.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, σχεδόν 9 στους 10 ενήλικες παγκοσμίως (88%) δηλώνουν ότι καταναλώνουν σνακ περισσότερο (46%) ή το ίδιο (42%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας από ό, τι πριν, με τους millennials (όσοι γεννήθηκαν μετά το 1980 έως και το 2000) και εκείνους που εργάζονται από το σπίτι αυτή τη στιγμή να δηλώνουν ότι προτιμούν σνακ κατά τη διάρκεια των γευμάτων (70% και 67%, αντίστοιχα).
Περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες λένε ότι τα σνακ ήταν «σανίδα σωτηρίας» κατά τη διάρκεια της πανδημίας (52%), ειδικά οι γονείς που εργάζονται από το σπίτι (69%). Το σνακ είναι, σύμφωνα με την έρευνα, ένα αντίδοτο στη μοναξιά και ένα μέσο σύνδεσης, καθώς 3 στους 4 ενήλικες παγκοσμίως έχουν συνδεθεί με άλλους μέσω φαγητού τους τελευταίους 6 μήνες (77%), συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας σνακ από κοινού (40%), προσφέροντας ένα σνακ ως δώρο (31%) ή της πραγματοποίησης αγορών τροφίμων για κάποιον που δεν μπορούσε να πάει μόνος του (29%).
Επίσης, οι καταναλωτές συνεχίζουν να τονίζουν τη σημασία των σνακ που τους επιτρέπουν να απολαμβάνουν έναν υγιέστερο τρόπο ζωής και να ενισχύουν τη ψυχική τους ευεξία. Ειδικότερα, το σνακ στο σπίτι παρέχει στους καταναλωτές περισσότερες ευκαιρίες για συνετή κατανάλωση σνακ, με τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι έχουν πλέον μεγαλύτερο έλεγχο στα μεγέθη των μερίδων τους και ότι τώρα γνωρίζουν περισσότερο τα σνακ που χρειάζεται το σώμα τους (64%). Τα σνακ τρέφουν επίσης το «σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους κατά τη διάρκεια αυτών των περίεργων καιρών» (64%), με προτεραιότητα σε σνακ που ενισχύουν την τόνωση (56%), και σχεδόν τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων σημείωσαν ότι τα σνακ έδωσαν στον εαυτό τους «πολλές ωραίες στιγμές που χρειάζονταν» (65%).
Η παγκόσμια κατανάλωση σνακ αυξάνεται
Η έρευνα της Mondelēz International έδειξε ότι η κατανάλωση σνακ σε όλο τον κόσμο, που ήταν ήδη μια ταχέως αυξανόμενη συμπεριφορά, επιταχύνθηκε λόγω του περισσότερου χρόνου που περνούν στο σπίτι οι καταναλωτές. Ταυτόχρονα, η πλειονότητα των ερωτηθέντων βλέπει το σνακ ως αυξανόμενο μέρος της καθημερινής τους ζωής στο μέλλον
Σχεδόν τα δύο τρίτα πιστεύουν ότι η τρέχουσα πανδημία θα έχει μακροπρόθεσμη επίδραση στον τρόπο με τον οποίο καταναλώνουμε σνακ ως κοινωνία (65%). Σχεδόν τα δύο τρίτα των ενηλίκων παγκοσμίως λένε ότι σκοπεύουν να συνεχίσουν να τρώνε μικρά σνακ στη διάρκεια της ημέρας, σε αντίθεση με λιγότερα μεγάλα γεύματα (64%).
Έξι στους δέκα μοιράστηκαν ότι το σνακ θα είναι μέρος της «νέας κανονικότητας» τους ακόμη και μετά τη λήξη της πανδημίας (58%).
Οι καταναλωτές βλέπουν το σνακ ως σημαντική πηγή ανακούφισης, σύνδεσης και κοινωνικοποίησης, ειδικά κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους. Η παρηγοριά είναι ο κορυφαίος παράγοντας κατανάλωσης σνακ φέτος, καθώς περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως αγοράζουν με μια νοσταλγική τάση μάρκες σνακ από την παιδική τους ηλικία (53%) και σνακ που φέρνουν πίσω καλές αναμνήσεις (59%) κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι ο χρόνος που καταναλώνουν σνακ είναι μία από τις λίγες στιγμές ηρεμίας (64%) και φωτεινή στιγμή στην ημέρα τους (63%), συμπεριλαμβανομένων των τριών τετάρτων των γονέων που εργάζονται από το σπίτι (76% και 75%, αντίστοιχα).
Η κατανάλωση σνακ προσφέρει επίσης στιγμές ικανοποίησης και ηρεμίας, με την πλειονότητα των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι βοήθησε να τους αποσπάσει την προσοχή από μια δύσκολη χρονιά.
Το 66% σημείωσε ότι «Το σνακ είναι μια από τις λίγες πηγές επιβράβευσης και ικανοποίησης στη μέρα μου», ενώ το 65% πιστεύει ότι το σνακ τους έδωσε τις απαραίτητες στιγμές στον εαυτό τους τους τελευταίους μήνες.
Καθώς η κατανάλωση σνακ αυξάνεται, παράλληλα επικεντρώνεται και σε υγιή προϊόντα και συστατικά. Περισσότεροι από τους μισούς ενήλικες παγκοσμίως έχουν βασιστεί σε σνακ για διατροφή κατά τη διάρκεια της πανδημίας (54%), βεβαιώνοντας ότι τα σνακ θρέφουν το σώμα, το μυαλό και την ψυχή τους κατά τη διάρκεια αυτής της περίεργης περιόδου (64%). Η πλειοψηφία επίσης κάνει πιο συνετή κατανάλωση σνακ στο σπίτι, λέγοντας ότι επικεντρώνονται περισσότερο στα σνακ που τρώνε αυτές τις μέρες (57%) και ότι έχουν περισσότερο έλεγχο στις μερίδες που τρώνε επειδή καταναλώνουν στο σπίτι πιο συχνά (66%).
Οι καταναλωτές, σύμφωνα με την έρευνα, επιλέγουν το διαδίκτυο για τις αγορές τους. Συγκεκριμένα, σχεδόν οι μισοί ερωτηθέντες αγοράζουν διαδικτυακά. Οι μισοί από τους ενήλικες παγκοσμίως λένε ότι έχουν αρχίσει να αγοράζουν σνακ στο διαδίκτυο πιο συχνά από ό,τι στο κατάστημα ή offline (47%), με 7 στους 10 να σχεδιάζουν να συνεχίσουν να ψωνίζουν σνακ στο διαδίκτυο μόλις τελειώσει η πανδημία (69%). Η πλειοψηφία λέει ότι η πανδημία έχει αναδείξει περισσότερους τρόπους για να πάρουν σνακ από ό,τι γνώριζαν ότι υπήρχαν πριν (57%), συμπεριλαμβανομένων 3 στους 10 που έχουν ανακαλύψει νέα σνακ στα κοινωνικά δίκτυα για να δοκιμάσουν (28%).
Μην ξεχάσετε
You may like
-
Κάλεσμα στη Σαουδική Αραβία για τουρισμό και επενδύσεις στην Ελλάδα
-
5.000 επιχειρήσεις επιδοτούνται από τα προγράμματα “Ψηφιακό Βήμα” και “Ποιοτικός Εκσυγχρονισμός”
-
Στην Ευρωβουλή το ζήτημα αποπληρωμής των Ελλήνων ξενοδόχων από την TUI
-
Ποιές περιοχές της Ελλάδας έχουν περισσότερες κλίνες μέσω Airbnb – HomeAway από ότι στα ξενοδοχεία
-
40 εκ. ευρώ από το Marathon Fund για χρηματοδότηση ελληνικών startups τεχνολογίας
-
Έρχονται οι έξυπνοι μετρητές ηλεκτρικής ενέργειας – Ποιά τα οφέλη

Ισχυρή λειτουργική επίδοση για την Dimand το 2023 – Πόσο αυξήθηκε το χαρτοφυλάκιο ακινήτων

Νέα εποχή για το μεγαλύτερο συγκρότημα γραφείων της Prodea – Σε ποιά εταιρεία μισθώθηκε

Στο Μαρούσι το κτίριο γραφείων με το χαμηλότερο αποτύπωμα άνθρακα στην Ελλάδα – Η στρατηγική βιώσιμης ανάπτυξης της Noval Property

Υπεγράφη η σύμβαση για το μεγάλο έργο real estate του ΤΕΕ στο Μαρούσι – Ο ρόλος ΤΕΡΝΑ και DIMAND

Η ομάδα της Brown Hotels μεγαλώνει και ισχυροποιείται με προσθήκη νέων στελεχών

Οι 2+1 επενδύσεις real estate στα Σπάτα που αλλάζουν τα δεδομένα στα Μεσόγεια

Σε δημόσια διαβούλευση νέα επένδυση για ξενοδοχείο στην Επίδαυρο

Ποιές είναι οι νέες τάσεις στα εμπορικά ακίνητα στην “καρδιά” της Αθήνας – Ποιά μετατρέπονται σε ξενοδοχεία

Ξεπέρασε τα 130 εκατ. το χαρτοφυλάκιο ακινήτων της Orilina Properties – Σε ποιά projects εστιάζει

KPMG: οι επενδύσεις σε ακίνητα & ξενοδοχεία στην Ελλάδα θα συνεχιστούν – Σημαντική ζήτηση για νέα ποιοτικά ακίνητα

Ουρανοξύστες στην Αθήνα: ολοκληρώνεται ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower

Οι 2+1 επενδύσεις real estate στα Σπάτα που αλλάζουν τα δεδομένα στα Μεσόγεια

Υπεγράφη η σύμβαση για το μεγάλο έργο real estate του ΤΕΕ στο Μαρούσι – Ο ρόλος ΤΕΡΝΑ και DIMAND

Σε διαβούλευση νέα τουριστική επένδυση με ξενοδοχείο στην Ηλεία

[VIDEO] Cambas Park: δείτε το ακίνητο που θα γίνει η μεγάλη επένδυση της REDS

[ΦΩΤΟ] Στα σκαριά νέα επένδυση γραφείων στην Πλατεία Μαβίλη

Νέα εποχή για το 5άστερο ξενοδοχείο Glyfada Riviera Hotel

Με συνεργασία κορυφής ανοίγει τέλος του 2024 το νέο Radisson RED Mitropoleos Square Athens

Οι δύο μεγάλες ξενοδοχειακές εξαγορές στην Κρήτη το 2023 – Ποιά ξενοδοχεία άλλαξαν χέρια

Στο μετοχικό κεφάλαιο της Trade Estates εισήλθε το Latsco Family Office λίγο πριν το Χρηματιστήριο

[VIDEO] Piraeus Tower: oλοκληρώνεται η πρόσοψη του Πύργου του Πειραιά

[VIDEO] Πώς προχωρούν τα έργα στο Μινιόν στην Πατησίων

[VIDEO] Δείτε το ολοκληρωμένο πλέον 5άστερο One&Only Aesthesis στη Γλυφάδα

[VIDEO] Ξεκίνησε τη νέα επένδυση logistics στη Δυτική Αττική η Ten Brinke

[VIDEO] Συνεχίζει τις οικιστικές επενδύσεις στη Γλυφάδα η Ten Brinke – Σε ποιό νέο ακίνητο επενδύει

[VIDEO] Προς ολοκλήρωση το εμπορικό κτίριο στη νέα μεικτή επένδυση στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης

[VIDEO] Προχωρά η νέα οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα – Δείτε πού βρίσκεται

[VIDEO] Δείτε από ψηλά τη μεταμόρφωση του Πύργου του Πειραιά σε Piraeus Tower

[VIDEO] Ολοκληρώθηκε οικιστική επένδυση της Ten Brinke στη Γλυφάδα

[VIDEO] Δείτε τη μεταμόρφωση του Πύργου του Πειραιά σε Piraeus Tower – Σχεδόν έτοιμη η νέα πρόσοψη
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
-
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago
Ουρανοξύστες στην Αθήνα: ολοκληρώνεται ο Piraeus Tower, ξεκινά η ανέγερση του Riviera Tower
-
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ5 ημέρες ago
Οι 2+1 επενδύσεις real estate στα Σπάτα που αλλάζουν τα δεδομένα στα Μεσόγεια
-
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ4 ημέρες ago
Υπεγράφη η σύμβαση για το μεγάλο έργο real estate του ΤΕΕ στο Μαρούσι – Ο ρόλος ΤΕΡΝΑ και DIMAND
-
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago
Σε διαβούλευση νέα τουριστική επένδυση με ξενοδοχείο στην Ηλεία
-
VIDEOS2 εβδομάδες ago
[VIDEO] Cambas Park: δείτε το ακίνητο που θα γίνει η μεγάλη επένδυση της REDS