Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αύξηση των εσόδων του Ομίλου ΟΤΕ κατά 3,7% το γ’ τρίμηνο 2019

bizness.gr

Published

on

Όμιλος ΟΤΕ

Ο ΟΤΕ ανακοινώνει τα ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα για το Γ’ τρίμηνο του 2019, με βάση τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Αναφοράς.

Συνοπτικά, με βάση τους αριθμούς προέκυψαν τα παρακάτω οικονομικά στοιχεία:

  • Αύξηση εσόδων Ομίλου κατά 3,7% και προσαρμοσμένου EBITDA κατά 3,8%, κυρίως λόγω της αύξησης των εσόδων από υπηρεσίες και της ισχυρής κερδοφορίας στην Ελλάδα
  • Αύξηση εσόδων στην Ελλάδα κατά 2,2%, χάρη στις ισχυρές επιδόσεις στην κινητή, στις ευρυζωνικές υπηρεσίες σταθερής και στο ICT:
  • Αύξηση 3,0% στα έσοδα από υπηρεσίες κινητής, λόγω αύξησης των εσόδων από δεδομένα κατά 21% και ισχυρό ARPU στην καρτοκινητή
  • Αύξηση προσαρμοσμένου EBITDA κατά 5,9%, με το περιθώριο στο 44%, λόγω του εξορθολογισμού του κόστους
  • Ρουμανία: Αύξηση εσόδων κατά 7,4%, λόγω της αύξησης εσόδων από υπηρεσίες χονδρικής – Βελτίωση προσαρμοσμένου EBITDA για τρίτο συνεχόμενο τρίμηνο
  • Αναβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας του ΟΤΕ σε “ΒΒΒ-” από την S&P, επιστροφή στην “επενδυτική βαθμίδα” μετά από 8 χρόνια

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα του Γ’ τριμήνου του 2019, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου ΟΤΕ, κ. Mιχάλης Τσαμάζ, ανέφερε:

«Ο Όμιλος ΟΤΕ σημείωσε ένα ακόμη καλό τρίμηνο, επιβεβαιώνοντας τις θετικές τάσεις που καταγράφονται από την αρχή του έτους. Στην Ελλάδα, τα έσοδα από υπηρεσίες λιανικής αυξήθηκαν για ακόμα μια φορά, γεγονός που αποτυπώνεται στους περισσότερους λειτουργικούς και χρηματοοικονομικούς δείκτες. Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι με την ανάπτυξη των υπηρεσιών οπτικής ίνας και δεδομένων, περιοχές όπου έχουμε δώσει έμφαση και έχουμε επενδύσει δυναμικά τα τελευταία χρόνια.0

Στην Ρουμανία, διαφαίνονται τα πρώτα θετικά αποτελέσματα των προσπαθειών μας, με τα έσοδα από υπηρεσίες λιανικής να σταθεροποιούνται σταδιακά και την κερδοφορία να δείχνει σημάδια βελτίωσης. Συνεχίζουμε να επικεντρωνόμαστε στη μείωση του κόστους με διάφορες δράσεις και πρωτοβουλίες, ενώ βελτιώνονται και οι ταμειακές ροές.

Ο κ. Τσαμάζ πρόσθεσε:

«Το EBITDA Ομίλου αυξήθηκε σημαντικά, διαμορφώνοντας ένα ισχυρό περιθώριο κερδοφορίας. Επιβεβαιώνουμε τις προβλέψεις μας ως προς τις ταμειακές ροές, οι οποίες θα επωφεληθούν, έστω και προσωρινά, από την ενδεχόμενη χρονική αναβολή διεξαγωγής δημοπρασίας για το φάσμα κινητής.

Μετά την έκδοση ομολόγου αξίας €500εκατ. με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους, η Standard & Poor’s αναβάθμισε την πιστοληπτική μας ικανότητα, καθιστώντας τον ΟΤΕ τη μοναδική εταιρεία με έδρα την Ελλάδα με αξιολόγηση “επενδυτικής βαθμίδας’’. Για το σύνολο του έτους, πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε ισχυρές επιδόσεις στην Ελλάδα και ότι θα δημιουργήσουμε το υπόβαθρο για ανάπτυξη στην Ρουμανία».

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ξεχώρισε η Leroy Merlin στα Loyalty Awards 2020

bizness.gr

Published

on

Κατάστημα Leroy Merlin

Η LEROY MERLIN ήταν ανάμεσα στους νικητές των φετινών Loyalty Awards, με δυο σημαντικές διακρίσεις να προστίθενται στο ενεργητικό της. Τα αποτελέσματα των Loyalty Awards 2020 τιμούν τo πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club με Gold award στην κατηγορία “Best Direct Marketing Campaign,” για την εξατομικευμένη καμπάνια μελών «Καιρός για Σπίτι» και Bronze award στην κατηγορία “Best in Loyalty,” για το πρόγραμμα προνομιών LEROY MERLIN club. Ο θεσμός των Loyalty Awards επιβραβεύει την αριστεία των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, καθιστώντας τις συγκεκριμένες διακρίσεις ιδιαίτερα σημαντικές.

Αναπτύσσοντας σχέσεις διαχρονικές και δυναμικές με τους πελάτες και δημιουργώντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία για τον καθένα ξεχωριστά, η LEROY MERLIN διακρίθηκε για το μόλις ενός έτους LEROY MERLIN CLUB, το οποίο αποτελεί μια μοναδική πλατφόρμα προνομίων και επιβράβευσης που στόχο έχει τη δημιουργία και την ενίσχυση δεσμών με τους πελάτες της LEROY MERLIN αλλά και την ενθάρρυνση της διάδρασης μαζί τους, δίνοντας αξία και προνόμια προς κάθε έναν από αυτούς.

Επιπλέον, η εταιρεία ξεχώρισε και για τη δημιουργικότητα και αποδοτικότητα της καμπάνιας «Καιρός για Σπίτι» η οποία «έτρεξε» το φθινόπωρο μόνο για τα μέλη του club, μέσω προσωποποιημένης επικοινωνίας, με εξατομικευμένους αγοραστικούς στόχους βάση των δικών τους αναγκών και αντίστοιχες επιβραβεύσεις, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία και ικανοποίηση των πελατών μας.

Τόσο η καμπάνια «Καιρός για Σπίτι» όσο και το πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με τη συμβολή της Skymakers, η οποία έχει ως αντικείμενο τη βελτιστοποίηση της αξίας του πελατολογίου μεγάλων Οργανισμών, με εξειδίκευση στο retail και στο banking.

Αναφερόμενη στις νέες αυτές διακρίσεις η Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader της LEROY MERLIN δήλωσε σχετικά:

«Για όλους εμάς στη LEROY MERLIN που εργαστήκαμε με πάθος για τη δημιουργία του LEROY MERLIN club αλλά και για να χτίσουμε δυναμικά μέσα στον χρόνο ουσιαστικό διάλογο με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται, η χαρά, σήμερα, είναι διπλή. Και αυτό γιατί οι πελάτες μας, ιδιώτες αλλά και επαγγελματίες, μας αγκάλιασαν με ενθουσιασμό και τώρα, έρχεται ως επιστέγασμα η αναγνώριση από τους επαγγελματίες του κλάδου μας, που φυσικά σημαίνει πολλά για εμάς».

H Τζένη Ταντίδου, Deputy CEO της Skymakers, δήλωσε:

«Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη LEROY MERLIN που μας έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστούμε στον σχεδιασμό του LEROY MERLIN club. Συνδυάσαμε με δημιουργικό τρόπο τα δεδομένα, την ανθρώπινη αντίληψη και την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας να μιλήσουμε με άμεσο τρόπο στον τελικό καταναλωτή. Τόσο τα επιχειρηματικά αποτελέσματα όσο και τα θετικά σχόλια των πελατών της LEROY MERLIN δικαίωσαν την κοινή μας προσπάθεια».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αυξημένες κατά 5,31% οι πωλήσεις του Ομίλου Βιοκαρπέτ το 2019

bizness.gr

Published

on

Επικαιρότητα, νέα

Σε 125,75 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις του Ομίλου Βικαρπέτ κατά την χρήση του 2019 έναντι 119,41 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018, σημειώνοντας αύξηση 5,31%.

Οι εξαγωγές του Ομίλου ανήλθαν κατά την χρήση του 2019 σε 71,38 εκατ. ευρώ έναντι 68,37 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018, σημειώνοντας αύξηση 4,39%. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αποτελούν το 56,75% του συνολικού τζίρου.

Οι πωλήσεις στο εσωτερικό της χώρας ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 54,38 εκατ. ευρώ έναντι 51,04 εκατ. ευρώ το 2018, αυξημένες κατά 6,54%.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 9,53 εκατ. ευρώ, έναντι 7,34 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 29,84%.

Ο Όμιλος Βιοκαρπέτ παρουσίασε ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους κατά την χρήση 2019 ύψους 1,27 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,19 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018.

Σημειώνεται ότι τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη που κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας, μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας και μετά την αφαίρεση των φόρων, ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 0,94 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,20 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη του 2018.

Οι καθαρές πωλήσεις την μητρικής εταιρίας ανήλθαν κατά την χρήση του 2019 σε 7,47 εκατ. ευρώ έναντι 7,45 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018. Τα κέρδη της μητρικής εταιρίας προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBIDTA), ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 1,02 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών (0,03) εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018.

Οι ζημίες μετά από φόρους της μητρικής ανήλθαν σε (0,88) εκατ. ευρώ κατά την χρήση του 2019, έναντι (1,28) εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018, μειωμένες κατά 31,25%.

Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη που κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας μετά την αφαίρεση δικαιωμάτων της μειοψηφίας και μετά την αφαίρεση των φόρων ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε ζημιές (0,88) εκατ. ευρώ έναντι ζημιών (1,28) εκατ. ευρώ το 2018.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Mytilineos: Προπληρωμή ομολογιούχων κατά μία διετία

bizness.gr

Published

on

Όμιλος ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Σε προπληρωμή του συνόλου της ονομαστικής αξίας των ομολογιών που εξέδωσε και διέθεσε το 2017 μέσω δημόσιας προσφοράς, ύψους 300 εκατ. ευρώ και λήξης 2022, θα προχωρήσει η «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ», όπως ανακοινώθηκε σήμερα.

Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η προπληρωμή θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιουνίου οπότε θα καταβληθεί α) το σύνολο της ονομαστικής αξίας των ομολογιών, ήτοι €1.000 ανά ομολογία, και β) οι μέχρι την 29.06.2020 δεδουλευμένοι τόκοι, ανά ομολογία. Συνεπώς, για κάθε ομολογία ονομαστικής αξίας €1.000, ο ομολογιούχος θα λάβει συνολικό μικτό ποσό €1.015,9305555556, που αναλύεται σε €1.000 ονομαστική αξία, πλέον μικτού ποσού τόκων ύψους €15,9305555556.

Ως προς τη διαδικασία, θα ακολουθήσουν επόμενες ανακοινώσεις της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.

Continue Reading
Advertisement

Trending