Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Deloitte: Οι 7 παγκόσμιες βασικές τάσεις του 2020 για το Marketing

Newsroom

Published

on

Σε μία εποχή τεχνολογικών εξελίξεων και καινοτομίας, τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιρείων (C-suite κατηγορίας) καλούνται να δημιουργήσουν αυθεντικές συνδέσεις με τους καταναλωτές, τους εργαζομένους και τους εταίρους τους. Με στόχο τη σωστή καθοδήγησή τους στην ανάπτυξη κατάλληλων στρατηγικών, στις οποίες θα διατηρηθεί και θα αναδειχθεί ο ανθρώπινος παράγοντας, εκπονήθηκε η έκθεση για το Internet of Things από τη Statista.

Σύμφωνα με τα ευρύματα της έκθεσης, περισσότερες από 26 δισεκατομμύρια έξυπνες συσκευές σε κυκλοφορία έχουν καταγραφεί, που ισοδυναμούν με τρεις έξυπνες συσκευές κατά μέσο όρο ανά άτομο σε ολόκληρο τον κόσμο. Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με περισσότερους από 80 εμπειρογνώμονες από όλο τον κόσμο, η Deloitte εντόπισε επτά βασικές τάσεις, τις οποίες καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις στο προσεχές διάστημα 18 έως 24 μηνών, ώστε να αναπτύξουν το κοινωνικό και ανθρώπινο αποτύπωμά τους, στον διαρκώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο.

Αναδεικνύοντας την ανθρώπινη εμπειρία

Παρά το γεγονός ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες μας διευκολύνουν να ανταπεξέλθουμε πιο εύκολα στη συχνά πολυάσχολη καθημερινότητά μας, μπορούν ταυτόχρονα και να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στις ανθρώπινες επαφές. Όταν στην ψηφιακή διασύνδεση, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικά επίπεδο, απουσιάζει η ανθρώπινη επαφή, οι άνθρωποι μπορούν να αισθανθούν κοινωνικά αποκλεισμένοι, την αίσθηση του ανεκπλήρωτου και μοναχικότητα.

Βασικός μοχλός βελτίωσης των επιπτώσεων που ενδέχεται να φέρνουν οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής, οι οποίοι υποστηρίζονται από τις ψηφιακές τεχνολογίες είναι η εστίαση στον ανθρώπινο παράγοντα στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Με αυτό τον τρόπο, θα αποφευχθούν τα φαινόμενα του κοινωνικού αποκλεισμού. Κρίνεται λοιπόν απαραίτητη η ύπαρξη ισορροπίας μεταξύ της ευκολίας που παρέχουν σε όλους τους ανθρώπους οι ψηφιακές τεχνολογίες και της ανάγκης δημιουργίας εμπειριών.

Σύμφωνα με την Deloitte, δημιουργείται ένα «χρέος εμπειριών» από τις εταιρείες. Για να μπορούν να αποπληρώσουν αυτό το χρέος, οι εταιρείες και τα οικοσυστήματά τους θα πρέπει να εστιάσουν στην μεγιστοποίηση της ανθρώπινης εμπειρίας. Για να επιτευχθεί αυτό, οι εταιρείες θα πρέπει να καθοδηγήσουν τους πελάτες τους, το ανθρώπινο δυναμικό και τους εταίρους τους σε έναν κοινό σκοπό.

Η ύπαρξη σκοπού είναι ζωτικής σημασίας

Η ύπαρξη ενός σαφή σκοπού θεωρείται κρίσιμη για τις επιχειρήσεις, καθώς απαντάει σε ερωτήματα, όπως η αιτία ύπαρξης μίας εταιρείας, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και τι αντιπροσωπεύει. Χάρη στην ύπαρξη σκοπού, δημιουργούνται βαθύτερες σχέσεις μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών, οι οποίοι και συμβάλουν περισσότερο στις κοινότητές τους.

Παράλληλα, οι εταιρίες προσελκύουν και διατηρούν ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό. Τέλος, εμφανή είναι τα οφέλη και στα συνολικά αποτελέσματα των εταιρειών, καθώς οι εργαζόμενοι δείχνουν σταθερή αφοσίωση, συνέπεια αλλά και συνάφεια. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τη σχέση με τους καταναλωτές. Επιπλέον, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία από το άρθρο του Harvard Business Review (Ιούνιος, 2019), «οι 181 κορυφαίοι Διευθύνοντες Σύμβουλοι έχουν αναγνωρίσει ότι οι εταιρείες χρειάζονται έναν σκοπό πέρα από την κερδοφορία».

Όπως έχει αποδειχθεί οι εταιρείες με παγιωμένο σκοπό σημειώνουν υψηλότερη απόδοση από τις υπόλοιπες της αγοράς, σε ποσοστό 5-7% ετησίως. Οι εταιρείες που έχουν ενσωματώσει τον σκοπό και το κίνητρο στον τρόπο διακυβέρνησης τους έχουν ξεπεράσει τους ανταγωνιστές τους και έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε όλους.

Ενίσχυση της συμμετοχής των καταναλωτών

Σύμφωνα με τη μελέτη της Deloitte με τίτλο “Καθοδηγώντας την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα με συναίσθημα”, σχεδόν το 75% των καταναλωτών απάντησε πως αναμένει αμφίδρομες σχέσεις με τους οργανισμούς που συνεργάζεται. Η αυξημένη αλληλεπίδραση με τους πελάτες μπορεί να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αναπτύξει ισχυρότερη σχέση με το εμπορικό σήμα.

Η τεχνολογία προσφέρει νέες ευκαιρίες για τους καταναλωτές, τους πολίτες και τις κοινότητες να εμπλακούν άμεσα στη διαμόρφωση, την επιρροή, την οικοδόμηση και τη συν-δημιουργία της συνολικής εικόνας του εμπορικού σήματος. Ο προσδιορισμός του τρόπου και των περιοχών που μπορούν να συμμετέχουν οι πελάτες στην καταναλωτική εμπειρία και τον κύκλο ζωής του προϊόντος μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά περίπλοκος.

Με τη χρήση μοντέλων και προσεγγίσεων που ταιριάζουν καλύτερα στο εμπορικό σήμα και την στρατηγική marketing, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν και να επωφεληθούν από τη συμμετοχή των πελατών τους.

Μηδενίζετε ή κατακτάτε την εμπιστοσύνη;

Η εμπιστοσύνη είναι ένας πρωταρχικός καθοριστικός παράγοντας για τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται με τα εμπορικά σήματα. Όπως έδειξε και η έρευνα της Sprout Social, σχεδόν 9 στους 10 Αμερικανούς (86%) πιστεύουν ότι η επιχειρηματική διαφάνεια είναι σήμερα πιο σημαντική από ποτέ, ενώ 7 στους 10 (73%) θα αγοράσουν προϊόντα, που υπόσχονται πλήρη διαφάνεια.

Οι πελάτες, οι ρυθμιστικές αρχές και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης περιμένουν από τα εμπορικά σήματα να είναι ειλικρινή και συνεπή σε όλες τις πτυχές των δραστηριοτήτων τους – από τα προϊόντα και τις προσφορές έως την εργασιακή κουλτούρα και τις σχέσεις με τους εταίρους τους. Στην εποχή που η τεχνολογία συνδέει τα πάντα, και τα δεδομένα βρίσκονται στο επίκεντρο των αναλύσεων, οι εταιρείες δημιουργούν μία δομή που χτίζεται συστηματικά σε σχέσεις εμπιστοσύνης, προστατεύοντας τα δεδομένα και την ιδιωτικότητα των πελατών.

Ταυτόχρονα, οφείλουν να προλαμβάνουν και να αντιμετωπίζουν πιθανές απειλές στον κυβερνοχώρο, την προστασία των δεδομένων, τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές ρυθμίσεις και τη φήμη. Τα εμπορικά σήματα μπορούν να δημιουργήσουν μία πιο συναφή και λιγότερο παρεμβατική εμπειρία πελατών, βασισμένη στην σχέση εμπιστοσύνης και σεβασμού στα δεδομένα τους και τη σωστή δεοντολογική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

Όπως δήλωσε η κα. Diana O’Brien, Global Chief Marketing Officer, Deloitte LLP:

«Μένουμε πιστοί στην αποστολή μας, να αφουγκραζόμαστε και να κατανοούμε τι περιμένουν οι πελάτες μας από την αλληλεπίδρασή τους με τα εμπορικά σήματα. Επιπλέον, σκοπός μας είναι να τους παρέχουμε τα τελευταία νέα και ερευνητικά ευρήματα που προάγουν πιο ανθρωποκεντρικές εμπειρίες και για τους καταναλωτές και για τους εργαζομένους. Γι’ αυτό το λόγο, εκπονήσαμε την έκθεση «Τάσεις του Παγκόσμιου Marketing» με στόχο να βοηθήσουμε τα υψηλόβαθμα στελέχη να εξελίξουν τις στρατηγικές marketing που ακολουθούν, να προσελκύσουν ανθρώπινο δυναμικό υψηλού επιπέδου και να συνεχίσουν να χαράσσουν ανοδική πορεία».

Ο κ. Anthony Stephan, Principal, Deloitte Consulting LLP και U.S. Head of Deloitte Digital τόνισε χαρακτηριστικά:

«Οι τεχνολογικές εξελίξεις μας επηρεάζουν όλους, σε όποιο τμήμα ενός οργανισμού και εάν εργαζόμαστε, από τα υψηλόβαθμα στελέχη έως και το προσωπικό πρώτης γραμμής. Με αυτή την έκθεση, ξεκινήσαμε να διερευνάμε πώς τα εμπορικά σήματα μπορούν να περιηγηθούν στο ολοένα και περισσότερο ψηφιοποιημένο επιχειρηματικό, οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον με τρόπο που να συνεισφέρει στην καλλιέργεια αυθεντικών και ουσιαστικών ανθρώπινων συνδέσεων».

Η σύνθεση ως νέο επιχειρηματικό μείγμα

Πλέον, τα παραδοσιακά όρια τείνουν να εξαφανιστούν, καθώς η συγχώνευση ανόμοιων ειδών επιχειρήσεων αποτελεί νέα τάση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι μάρκες να αποτελούν πλέον μέρη μεγαλύτερων οικοσυστημάτων. Πολλές κορυφαίες εταιρείες αναζητούν νέους τρόπους να ισχυροποιηθούν στα νέα διευρυμένα οικοσυστήματα, τα οποία αποτελούνται από πληθώρα νέων ανταγωνιστών.

Η λύση επιβίωσης σε αυτά τα νέα μοντέλα είναι η εξεύρεση λύσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών. Νέες επιχειρηματικές περιοχές αποτελούν πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθούν οι βιομηχανίες και να ικανοποιήσουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών τους, να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες και συνέργειες με απώτερο σκοπό τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές.

Διευρυμένη προσαρμοστικότητα σε όλα τα τμήματα του οργανισμού

Οι ευέλικτοι τρόποι εργασίας και οι τεχνολογίες που μπορούν να ‘‘δουν’’ και να προβλέψουν τον πραγματικό αντίκτυπο των στρατηγικών που υλοποιούνται είναι ορισμένοι από τους παράγοντες που διαφοροποιούν τις κορυφαίες εταιρείες. Αποκτούν με αυτό τον τρόπο, μερίδιο στη συζήτηση και την αναγνωρισμένη κουλτούρα. Για να εξελιχθούν οι επιχειρήσεις, οφείλουν να κινηθούν από την αντίδραση στην πρόληψη, ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους.

Για να γίνει αυτό, απαιτείται η αναδιάρθρωση των λειτουργιών του marketing, η πλήρης αξιοποίηση των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, μέσω των ψηφιακών πλατφόρμων και η δημιουργία εξατομικευμένων και πιο ανθρώπινων εμπειριών. Ουσιαστικά, ως προσαρμοστικότητα νοούμε την αλλαγή στο πλαίσιο λειτουργίας και απόκρισης, δομής και εσωτερικών δυνατοτήτων και τη δημιουργία και συνεργασία ομάδων από διαφορετικά τμήματα.

Δίνοντας αξία στο σημαντικότερο συστατικό μίας εταιρείας: Το ταλέντο

Για κάθε οργανισμό, οι άνθρωποί που τον απαρτίζουν, αποτελούν την πραγματική του περιουσία. Πλέον, το ανθρώπινο δυναμικό είναι ένας καμβάς από διαφορετικούς ανθρώπους, εκ των οποίων άλλοι λειτουργούν ως πρεσβευτές του εμπορικού σήματος, άλλοι έχουν ως σκοπό τη διεκπεραίωση και άλλοι δρουν ως social influencers και εταίροι. Αυτά τα άτομα δρουν τόσο εντός όσο και εκτός μιας επιχείρησης.

Το ποικιλόμορφο ανθρώπινο δυναμικό απαιτεί μία προσέγγιση που να προσδίδει αξία στην εξέλιξη των δεξιοτήτων και την καλλιέργεια της ατομικότητας ως μέρος ενός συνολικού οικοσυστήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις που έχουν το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, σημειώνουν και υψηλότερες επιδόσεις στην ικανοποίηση των πελατών τους.

Το ποσοστό είναι κατά 12% περισσότερο από τους άλλους οργανισμούς, ενώ ο τριετής ρυθμός αύξησης των εσόδων τους είναι 2,3 φορές μεγαλύτερος, σύμφωνα με την έκθεση “Ισχυροποιώντας τη γραμμή παραγωγής μέσω την εργασιακής δέσμευσης” του UNC Kenan-Flagler Business School.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement Ergon Tzanidakis
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ15 ώρες ago

Δρομολογείται επένδυση για νέο ξενοδοχείο στην Πάτμο

Λήμνος - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: Βασίλης Πρωτόπαπας / Eurokinissi
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ17 ώρες ago

“Πράσινο φως” για νέο ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Λήμνο

Promenade Heights - Πηγή: 314 Architecture Studio / Lamda Development
RESIDENTIAL17 ώρες ago

The Ellinikon: 14 εργοτάξια σε πλήρη εξέλιξη – Από το 2027 παραδίδονται οι πρώτες οικιστικές και εμπορικές αναπτύξεις

Riviera Tower - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL18 ώρες ago

Ποιές είναι οι νέες τάσεις και οι hot περιοχές για επενδύσεις σε κατοικίες στην Αττική

Πηγή: Alpha Real Estate Services
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ18 ώρες ago

Προς πώληση 3 ακίνητα γραφείων σε Αμπελοκήπους και Μαρούσι – Πού βρίσκονται οι ιδιοκτησίες

Φωτογραφία αρχείου - Design by Canva Pro
REAL ESTATE4 ημέρες ago

Σε ελκυστικό προορισμό στην αγορά εξοχικής κατοικίας μετατρέπεται η Ελλάδα – Ποιό το προφίλ των επενδυτών και από ποιές χώρες προέρχονται

Το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου Ruby στην Ελλάδα, στην Ομόνοια - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Στην Ομόνοια το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου Ruby στην Ελλάδα – Πώς θα ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο της Intercontinental

Unda Boutique Resort - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Άνοιξε το νέο boutique resort Unda της Mayor Hotels στην Κέρκυρα – Σε ποιά περιοχή βρίσκεται

Πηγή: Όμιλος Calilo
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

“Στα σκαριά” 3 Στρατηγικές Επενδύσεις στην Ίο – Ποιός όμιλος δρομολογεί τα νέα ξενοδοχειακά έργα στο νησί

Εικόνα αρχείου - Design by Canva Pro
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες ago

Ενώνουν δυνάμεις Danos και Premier Realty Greece για την προώθηση πολυτελών κατοικιών στην Ελλάδα

To πρώην εργοστάσιο ΠΙΤΣΟΣ στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη - Φωτό: EUROKINISSI /ΣΤΕΛΙΟΣ ΜΙΣΙΝΑΣ
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ1 εβδομάδα ago

Σε νέο εμπορικό πόλο θα μεταμορφωθεί από το Σκλαβενίτη το πρώην εργοστάσιο της ΠΙΤΣΟΣ στο Ρέντη

Luura Cliff - Πηγή: Ennismore
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Στην Πάρο “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν

To νέο Bob W Stadiou 54 - Πηγή: BLEND Development
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 εβδομάδες ago

5 νέες επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων σε ακίνητα στην οδό Σταδίου – Ποιές εταιρείες επενδύουν και ποιά κτίρια αξιοποιούνται

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

JW Marriott Crete Resort & Spa - Πηγή: Marriott / SWOT Hospitality
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Άνοιξε στην Κρήτη το πρώτο παραθαλάσσιο 5άστερο resort της JW Marriott στη Μεσόγειο

To Μέγαρο Αθηνογένους στη Σταδίου - Πηγή: Google Maps
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ολοκληρώνεται το 2026 η επένδυση στο ιστορικό Μέγαρο Αθηνογένους στη Σταδίου

Το νέο IKOS Kissamos - Πηγή: LinkedIn/Ανδρέας Ανδρεάδης
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

[ΦΩΤΟ] Ανοίγει τον Απρίλιο του 2026 το νέο IKOS Kissamos – Τι θα περιλαμβάνει το mega ξενοδοχειακό project

Το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου Ruby στην Ελλάδα, στην Ομόνοια - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

Στην Ομόνοια το πρώτο ξενοδοχείο του ομίλου Ruby στην Ελλάδα – Πώς θα ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο της Intercontinental

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 εβδομάδες ago

Ολοκληρώνονται 3 έργα “πράσινων” γραφείων της Noval στο Μαρούσι το 2025 – Δείτε ποιά κτίρια “μεταμορφώνονται”

Η περιοχή της επένδυσης της Grivalia Hospitality στους Πεταλιούς - Πηγή: Grivalia Hospitality
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Προχωρά η διαδικασία για την 5άστερη τουριστική επένδυση Six Senses Megalonisos της Grivalia στους Πεταλιούς – Τι θα περιλαμβάνει

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[VIDEO] The Ellinikon: και επίσημα το νέο υψηλότερο κτίριο στην Ελλάδα ο ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: προχωρούν τα έργα στον “πράσινο” ουρανοξύστη κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Το project Nea Polis στο Περιγιάλι Καβάλας - Πηγή: Όμιλος Κουρτίδη
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS2 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψήλωσε” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).