Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Deloitte: Οι 7 παγκόσμιες βασικές τάσεις του 2020 για το Marketing

Newsroom

Published

on

Σε μία εποχή τεχνολογικών εξελίξεων και καινοτομίας, τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιρείων (C-suite κατηγορίας) καλούνται να δημιουργήσουν αυθεντικές συνδέσεις με τους καταναλωτές, τους εργαζομένους και τους εταίρους τους. Με στόχο τη σωστή καθοδήγησή τους στην ανάπτυξη κατάλληλων στρατηγικών, στις οποίες θα διατηρηθεί και θα αναδειχθεί ο ανθρώπινος παράγοντας, εκπονήθηκε η έκθεση για το Internet of Things από τη Statista.

Σύμφωνα με τα ευρύματα της έκθεσης, περισσότερες από 26 δισεκατομμύρια έξυπνες συσκευές σε κυκλοφορία έχουν καταγραφεί, που ισοδυναμούν με τρεις έξυπνες συσκευές κατά μέσο όρο ανά άτομο σε ολόκληρο τον κόσμο. Πραγματοποιώντας συνεντεύξεις με περισσότερους από 80 εμπειρογνώμονες από όλο τον κόσμο, η Deloitte εντόπισε επτά βασικές τάσεις, τις οποίες καλούνται να εφαρμόσουν οι επιχειρήσεις στο προσεχές διάστημα 18 έως 24 μηνών, ώστε να αναπτύξουν το κοινωνικό και ανθρώπινο αποτύπωμά τους, στον διαρκώς μεταβαλλόμενο ψηφιακό κόσμο.

Αναδεικνύοντας την ανθρώπινη εμπειρία

Παρά το γεγονός ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες μας διευκολύνουν να ανταπεξέλθουμε πιο εύκολα στη συχνά πολυάσχολη καθημερινότητά μας, μπορούν ταυτόχρονα και να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στις ανθρώπινες επαφές. Όταν στην ψηφιακή διασύνδεση, τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικά επίπεδο, απουσιάζει η ανθρώπινη επαφή, οι άνθρωποι μπορούν να αισθανθούν κοινωνικά αποκλεισμένοι, την αίσθηση του ανεκπλήρωτου και μοναχικότητα.

Βασικός μοχλός βελτίωσης των επιπτώσεων που ενδέχεται να φέρνουν οι γρήγοροι ρυθμοί ζωής, οι οποίοι υποστηρίζονται από τις ψηφιακές τεχνολογίες είναι η εστίαση στον ανθρώπινο παράγοντα στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Με αυτό τον τρόπο, θα αποφευχθούν τα φαινόμενα του κοινωνικού αποκλεισμού. Κρίνεται λοιπόν απαραίτητη η ύπαρξη ισορροπίας μεταξύ της ευκολίας που παρέχουν σε όλους τους ανθρώπους οι ψηφιακές τεχνολογίες και της ανάγκης δημιουργίας εμπειριών.

Σύμφωνα με την Deloitte, δημιουργείται ένα «χρέος εμπειριών» από τις εταιρείες. Για να μπορούν να αποπληρώσουν αυτό το χρέος, οι εταιρείες και τα οικοσυστήματά τους θα πρέπει να εστιάσουν στην μεγιστοποίηση της ανθρώπινης εμπειρίας. Για να επιτευχθεί αυτό, οι εταιρείες θα πρέπει να καθοδηγήσουν τους πελάτες τους, το ανθρώπινο δυναμικό και τους εταίρους τους σε έναν κοινό σκοπό.

Η ύπαρξη σκοπού είναι ζωτικής σημασίας

Η ύπαρξη ενός σαφή σκοπού θεωρείται κρίσιμη για τις επιχειρήσεις, καθώς απαντάει σε ερωτήματα, όπως η αιτία ύπαρξης μίας εταιρείας, τα προβλήματα που αντιμετωπίζει και τι αντιπροσωπεύει. Χάρη στην ύπαρξη σκοπού, δημιουργούνται βαθύτερες σχέσεις μεταξύ των επιχειρήσεων και των καταναλωτών, οι οποίοι και συμβάλουν περισσότερο στις κοινότητές τους.

Παράλληλα, οι εταιρίες προσελκύουν και διατηρούν ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό. Τέλος, εμφανή είναι τα οφέλη και στα συνολικά αποτελέσματα των εταιρειών, καθώς οι εργαζόμενοι δείχνουν σταθερή αφοσίωση, συνέπεια αλλά και συνάφεια. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τη σχέση με τους καταναλωτές. Επιπλέον, σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία από το άρθρο του Harvard Business Review (Ιούνιος, 2019), «οι 181 κορυφαίοι Διευθύνοντες Σύμβουλοι έχουν αναγνωρίσει ότι οι εταιρείες χρειάζονται έναν σκοπό πέρα από την κερδοφορία».

Όπως έχει αποδειχθεί οι εταιρείες με παγιωμένο σκοπό σημειώνουν υψηλότερη απόδοση από τις υπόλοιπες της αγοράς, σε ποσοστό 5-7% ετησίως. Οι εταιρείες που έχουν ενσωματώσει τον σκοπό και το κίνητρο στον τρόπο διακυβέρνησης τους έχουν ξεπεράσει τους ανταγωνιστές τους και έχουν σημαντικό αντίκτυπο σε όλους.

Ενίσχυση της συμμετοχής των καταναλωτών

Σύμφωνα με τη μελέτη της Deloitte με τίτλο “Καθοδηγώντας την αφοσίωση στο εμπορικό σήμα με συναίσθημα”, σχεδόν το 75% των καταναλωτών απάντησε πως αναμένει αμφίδρομες σχέσεις με τους οργανισμούς που συνεργάζεται. Η αυξημένη αλληλεπίδραση με τους πελάτες μπορεί να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να αναπτύξει ισχυρότερη σχέση με το εμπορικό σήμα.

Η τεχνολογία προσφέρει νέες ευκαιρίες για τους καταναλωτές, τους πολίτες και τις κοινότητες να εμπλακούν άμεσα στη διαμόρφωση, την επιρροή, την οικοδόμηση και τη συν-δημιουργία της συνολικής εικόνας του εμπορικού σήματος. Ο προσδιορισμός του τρόπου και των περιοχών που μπορούν να συμμετέχουν οι πελάτες στην καταναλωτική εμπειρία και τον κύκλο ζωής του προϊόντος μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά περίπλοκος.

Με τη χρήση μοντέλων και προσεγγίσεων που ταιριάζουν καλύτερα στο εμπορικό σήμα και την στρατηγική marketing, οι επιχειρήσεις μπορούν να επιτύχουν και να επωφεληθούν από τη συμμετοχή των πελατών τους.

Μηδενίζετε ή κατακτάτε την εμπιστοσύνη;

Η εμπιστοσύνη είναι ένας πρωταρχικός καθοριστικός παράγοντας για τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι συνδέονται με τα εμπορικά σήματα. Όπως έδειξε και η έρευνα της Sprout Social, σχεδόν 9 στους 10 Αμερικανούς (86%) πιστεύουν ότι η επιχειρηματική διαφάνεια είναι σήμερα πιο σημαντική από ποτέ, ενώ 7 στους 10 (73%) θα αγοράσουν προϊόντα, που υπόσχονται πλήρη διαφάνεια.

Οι πελάτες, οι ρυθμιστικές αρχές και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης περιμένουν από τα εμπορικά σήματα να είναι ειλικρινή και συνεπή σε όλες τις πτυχές των δραστηριοτήτων τους – από τα προϊόντα και τις προσφορές έως την εργασιακή κουλτούρα και τις σχέσεις με τους εταίρους τους. Στην εποχή που η τεχνολογία συνδέει τα πάντα, και τα δεδομένα βρίσκονται στο επίκεντρο των αναλύσεων, οι εταιρείες δημιουργούν μία δομή που χτίζεται συστηματικά σε σχέσεις εμπιστοσύνης, προστατεύοντας τα δεδομένα και την ιδιωτικότητα των πελατών.

Ταυτόχρονα, οφείλουν να προλαμβάνουν και να αντιμετωπίζουν πιθανές απειλές στον κυβερνοχώρο, την προστασία των δεδομένων, τη συμμόρφωση με τις κανονιστικές ρυθμίσεις και τη φήμη. Τα εμπορικά σήματα μπορούν να δημιουργήσουν μία πιο συναφή και λιγότερο παρεμβατική εμπειρία πελατών, βασισμένη στην σχέση εμπιστοσύνης και σεβασμού στα δεδομένα τους και τη σωστή δεοντολογική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

Όπως δήλωσε η κα. Diana O’Brien, Global Chief Marketing Officer, Deloitte LLP:

«Μένουμε πιστοί στην αποστολή μας, να αφουγκραζόμαστε και να κατανοούμε τι περιμένουν οι πελάτες μας από την αλληλεπίδρασή τους με τα εμπορικά σήματα. Επιπλέον, σκοπός μας είναι να τους παρέχουμε τα τελευταία νέα και ερευνητικά ευρήματα που προάγουν πιο ανθρωποκεντρικές εμπειρίες και για τους καταναλωτές και για τους εργαζομένους. Γι’ αυτό το λόγο, εκπονήσαμε την έκθεση «Τάσεις του Παγκόσμιου Marketing» με στόχο να βοηθήσουμε τα υψηλόβαθμα στελέχη να εξελίξουν τις στρατηγικές marketing που ακολουθούν, να προσελκύσουν ανθρώπινο δυναμικό υψηλού επιπέδου και να συνεχίσουν να χαράσσουν ανοδική πορεία».

Ο κ. Anthony Stephan, Principal, Deloitte Consulting LLP και U.S. Head of Deloitte Digital τόνισε χαρακτηριστικά:

«Οι τεχνολογικές εξελίξεις μας επηρεάζουν όλους, σε όποιο τμήμα ενός οργανισμού και εάν εργαζόμαστε, από τα υψηλόβαθμα στελέχη έως και το προσωπικό πρώτης γραμμής. Με αυτή την έκθεση, ξεκινήσαμε να διερευνάμε πώς τα εμπορικά σήματα μπορούν να περιηγηθούν στο ολοένα και περισσότερο ψηφιοποιημένο επιχειρηματικό, οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον με τρόπο που να συνεισφέρει στην καλλιέργεια αυθεντικών και ουσιαστικών ανθρώπινων συνδέσεων».

Η σύνθεση ως νέο επιχειρηματικό μείγμα

Πλέον, τα παραδοσιακά όρια τείνουν να εξαφανιστούν, καθώς η συγχώνευση ανόμοιων ειδών επιχειρήσεων αποτελεί νέα τάση. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, οι μάρκες να αποτελούν πλέον μέρη μεγαλύτερων οικοσυστημάτων. Πολλές κορυφαίες εταιρείες αναζητούν νέους τρόπους να ισχυροποιηθούν στα νέα διευρυμένα οικοσυστήματα, τα οποία αποτελούνται από πληθώρα νέων ανταγωνιστών.

Η λύση επιβίωσης σε αυτά τα νέα μοντέλα είναι η εξεύρεση λύσεων που θα καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών. Νέες επιχειρηματικές περιοχές αποτελούν πρόσφορο έδαφος για να αναπτυχθούν οι βιομηχανίες και να ικανοποιήσουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών τους, να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες και συνέργειες με απώτερο σκοπό τη δημιουργία αξίας για τους καταναλωτές.

Διευρυμένη προσαρμοστικότητα σε όλα τα τμήματα του οργανισμού

Οι ευέλικτοι τρόποι εργασίας και οι τεχνολογίες που μπορούν να ‘‘δουν’’ και να προβλέψουν τον πραγματικό αντίκτυπο των στρατηγικών που υλοποιούνται είναι ορισμένοι από τους παράγοντες που διαφοροποιούν τις κορυφαίες εταιρείες. Αποκτούν με αυτό τον τρόπο, μερίδιο στη συζήτηση και την αναγνωρισμένη κουλτούρα. Για να εξελιχθούν οι επιχειρήσεις, οφείλουν να κινηθούν από την αντίδραση στην πρόληψη, ώστε να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πελατών τους.

Για να γίνει αυτό, απαιτείται η αναδιάρθρωση των λειτουργιών του marketing, η πλήρης αξιοποίηση των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, μέσω των ψηφιακών πλατφόρμων και η δημιουργία εξατομικευμένων και πιο ανθρώπινων εμπειριών. Ουσιαστικά, ως προσαρμοστικότητα νοούμε την αλλαγή στο πλαίσιο λειτουργίας και απόκρισης, δομής και εσωτερικών δυνατοτήτων και τη δημιουργία και συνεργασία ομάδων από διαφορετικά τμήματα.

Δίνοντας αξία στο σημαντικότερο συστατικό μίας εταιρείας: Το ταλέντο

Για κάθε οργανισμό, οι άνθρωποί που τον απαρτίζουν, αποτελούν την πραγματική του περιουσία. Πλέον, το ανθρώπινο δυναμικό είναι ένας καμβάς από διαφορετικούς ανθρώπους, εκ των οποίων άλλοι λειτουργούν ως πρεσβευτές του εμπορικού σήματος, άλλοι έχουν ως σκοπό τη διεκπεραίωση και άλλοι δρουν ως social influencers και εταίροι. Αυτά τα άτομα δρουν τόσο εντός όσο και εκτός μιας επιχείρησης.

Το ποικιλόμορφο ανθρώπινο δυναμικό απαιτεί μία προσέγγιση που να προσδίδει αξία στην εξέλιξη των δεξιοτήτων και την καλλιέργεια της ατομικότητας ως μέρος ενός συνολικού οικοσυστήματος. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι επιχειρήσεις που έχουν το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον, σημειώνουν και υψηλότερες επιδόσεις στην ικανοποίηση των πελατών τους.

Το ποσοστό είναι κατά 12% περισσότερο από τους άλλους οργανισμούς, ενώ ο τριετής ρυθμός αύξησης των εσόδων τους είναι 2,3 φορές μεγαλύτερος, σύμφωνα με την έκθεση “Ισχυροποιώντας τη γραμμή παραγωγής μέσω την εργασιακής δέσμευσης” του UNC Kenan-Flagler Business School.

Advertisement

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Advertisement Δέλτα Τεχνική
REAL ESTATE SUMMIT 2024 - Πηγή: ΔΑΝΟΣ, an alliance member of BNP PARIBAS REAL ESTATE
ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΝΕΑ11 ώρες ago

Στo REAL ESTATE SUMMIT 2024 συμμετείχε η ΔΑΝΟΣ, an alliance member of BNP PARIBAS REAL ESTATE

Φωτό: Bizness.gr
ΚΤΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ15 ώρες ago

“Στα σκαριά” η δημιουργία Healthcare Park στο Ελληνικό – Ποιοί όμιλοι θα συνεργαστούν με τη Lamda

Επενδυτικό ακίνητο στο Μαρούσι - Πηγή: Danos Group
REAL ESTATE16 ώρες ago

Προς πώληση επενδυτικό ακίνητο στο Μαρούσι – Δείτε πού βρίσκεται

Numo Ierapetra Beach Resort Crete, Curio Collection by Hilton - Πηγή: Hilton
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ17 ώρες ago

Ανοίγει το καλοκαίρι το νέο resort της Hilton στην Ιεράπετρα

Design by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ19 ώρες ago

“Πράσινο φως” για έργο ανακαίνισης ξενοδοχείου στο Ρέθυμνο

Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο The Athenaeum στην Αθήνα - Πηγή: Athenaeum Hotels
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ20 ώρες ago

Ανοίγει το νέο 5άστερο ξενοδοχείο The Athenaeum στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης

Ακίνητο ΕΤΑΔ στο Μαρούσι - Πηγή: www.e-publicrealestate.gr
REAL ESTATE2 ημέρες ago

Προκηρύχθηκε από την ΕΤΑΔ διαγωνισμός για γνωστό ακίνητο στο Μαρούσι – Δείτε που βρίσκεται

Πηγή: Danos Group
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 ημέρες ago

Προς πώληση κτίριο γραφείων στο Χαλάνδρι – Δείτε πού βρίσκεται

Η νέα επένδυση Voria στο Μαρούσι - Όμιλος Regency
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ2 ημέρες ago

Voria Project: τι περιλαμβάνει η επένδυση 250 εκατ. ευρώ στο Μαρούσι

Πηγή: North Star Entertainment / ΜΠΕ / ASPA KST
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκινά έως τέλος του 2024 η μεγάλη τουριστική επένδυση Voria στο Μαρούσι – Πώς θα μετεγκατασταθεί εκεί το Καζίνο της Πάρνηθας

Το ακίνητο που θα γίνει η επένδυση της G4 BZPW στο Παλαιό Φάληρο - Πηγή: G4 BZPW
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” για τη νέα μεγάλη οικιστική επένδυση στη Λεωφόρο Ποσειδώνος στο Παλαιό Φάληρο

Image Credit: Bennetts Associates
ΚΤΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ3 εβδομάδες ago

[ΦΩΤΟ] Δείτε πώς θα “μεταμορφωθεί” το Anatolia College στη Θεσσαλονίκη – Ποιοί κορυφαίοι αρχιτέκτονες θα το σχεδιάσουν

Η οικιστική επένδυση της ZOIA στην οδό Γενναδίου 2 στα Εξάρχεια - Πηγή: ZOIA
RESIDENTIAL3 εβδομάδες ago

“Στα σκαριά” η νέα οικιστική επένδυση της Zoia στα Εξάρχεια – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Η νέα επένδυση Voria στο Μαρούσι - Όμιλος Regency
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Εγκρίθηκαν οι περιβαλλοντικοί όροι για τη μεγάλη τουριστική επένδυση Voria με καζίνο & 5άστερο ξενοδοχείο στο Μαρούσι

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva Pro
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Από ξενοδοχείο σε κατοικίες μετατρέπεται ακίνητο στη Βουλιαγμένη

Πηγή: North Star Entertainment / ΜΠΕ / ASPA KST
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκινά έως τέλος του 2024 η μεγάλη τουριστική επένδυση Voria στο Μαρούσι – Πώς θα μετεγκατασταθεί εκεί το Καζίνο της Πάρνηθας

Apollo Hills - Πηγή: Hines - Henderson Park
RESIDENTIAL1 εβδομάδα ago

[ΦΩΤΟ] Και εγένετο Apollo Hills – Πώς θα γίνει η mega οικιστική επένδυση 200 εκατ. των Henderson Park – Hines στη Βούλα

Το εμπορικό κέντρο The Mall Athens στο Μαρούσι - Πηγή: Eurokinissi / Σωτήρης Δημητρόπουλος
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ5 ημέρες ago

Ιστορικό ρεκόρ κερδοφορίας για τα εμπορικά κέντρα της Lamda Malls το 2023 – Προχωρούν τα 2 νέα mall στο Ελληνικό

Μήλος -Φωτό: Unsplash
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

7 νέες επενδύσεις σε ξενοδοχεία βρίσκονται στα σκαριά στη Μήλο

Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL7 ημέρες ago

The Ellinikon: πως προχωρούν τα 6 μεγάλα κτιριακά έργα στο Ελληνικό

Πηγή: North Star Entertainment / ΜΠΕ / ASPA KST
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ημέρες ago

[VIDEO – ΦΩΤΟ] Ξεκινά έως τέλος του 2024 η μεγάλη τουριστική επένδυση Voria στο Μαρούσι – Πώς θα μετεγκατασταθεί εκεί το Καζίνο της Πάρνηθας

Piraeus Tower. ο νέος Πύργος του Πειραιά – Πηγή: ypodomes.com
VIDEOS2 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε τον νέο Piraeus Tower από μέσα λίγο πριν την ολοκλήρωση του

Το Athens Heart που θα μετατραπεί σε σύγχρονο κτίριο γραφείων - Φωτό: A&S Architects / Πηγή: Premia Properties
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ4 εβδομάδες ago

Προς ολοκλήρωση η επένδυση μετατροπής του Athens Heart στην Πειραιώς σε “στρατηγείο” της ΑΑΔΕ

Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] “Σηκώνεται” σιγά σιγά το Riviera Tower στο Ελληνικό

Πηγή: Ten Brinke
ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ & ΠΑΡΚΑ2 μήνες ago

[VIDEO] Προχωρά η εμπορική επένδυση της Ten Brinke στους Αγίους Αναργύρους

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: δείτε πώς προχωρούν τα μεγάλα έργα υποδομών & το Riviera Tower

Τα νέα κτίρια γραφείων στο ακίνητο του ΤΕΕ στο Δαχτυλίδι στο Μαρούσι - Πηγή: ΤΕΕ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ2 μήνες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνει η νέα μεγάλη επένδυση “πράσινων”γραφείων στο Δαχτυλίδι στο Μαρούσι

Τα νέα κτίρια γραφείων της PwC που θα αναπτύξει στο Μαρούσι η Dimand - Πηγή: Dimand
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 μήνες ago

[VIDEO] Προς ολοκλήρωση το νέο “πράσινο” κτίριο γραφείων της PwC στο Μαρούσι – Πώς προχωρά το έργο της Dimand

Little Athens Project - Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο συγκρότημα κατοικιών Park Rise στη γειτονιά Little Athens στο Ελληνικό

Η επένδυση στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: πώς θα γίνουν τα 7 σύγχρονα κτίρια κατοικιών Pavillion Terraces στο Ελληνικό

Advertisement

TRENDING