Connect with us

SPECIAL EDITIONS

Δωρεά σχολικού λεωφορείου από τον Όμιλο Ηρακλή

bizness.gr

Published

on

Δωρεά ειδικά διαμορφωμένου σχολικού οχήματος από τον Όμιλο Ηρακλή

Σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στο Ειδικό Σχολείο Αγριάς, μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς παρέλαβαν το νέο σχολικό λεωφορείο, δωρεά του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, παρουσία του Μητροπολίτη Δημητριάδος & Αλμυρού κ. Ιγνάτιου. Με διαχρονική δέσμευση την έμπρακτη στήριξη των τοπικών κοινωνιών δίνοντας έμφαση στη νέα γενιά και τις ευκαιρίες εκπαίδευσης, ο Όμιλος συνεχίζει να στέκεται αρωγός στο σημαντικό έργο που επιτελεί το Σχολείο και να απαντά σε ουσιαστικές ανάγκες.

Θέτοντας ως προτεραιότητα να συνεισφέρει και να διευκολύνει τους νέους να αναπτύξουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ δώρισε στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγριάς, ένα ειδικά διαμορφωμένο σχολικό όχημα χωρητικότητας 35 θέσεων. Το νέο όχημα διασφαλίζει την ασφαλή μετακίνηση των μαθητών και παράλληλα, διευκολύνει τη σχολική και εξωσχολική καθημερινότητά τους.

H κα Γεωργία Μποντού-Τόκαλη, Αντιδήμαρχος Παιδείας & Πολιτισμού, δήλωσε «Η σημερινή ημέρα είναι ημέρα χαράς, καθώς μετά από πολλές γραφειοκρατικές δυσκολίες το Ειδικό Σχολείο Αγριάς παρέλαβε μέσω της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. του Δήμου Βόλου το ειδικά διαμορφωμένο λεωφορείο, που αποτελεί δωρεά της ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ. Συγχαρητήρια στην εταιρία, η οποία στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, αφουγκράστηκε τις ανάγκες του γειτονικού της σχολείου και έδειξε έμπρακτα το ενδιαφέρον της. Εύχομαι η πράξη αυτή να βρει μιμητές, ώστε κι άλλες τοπικές βιομηχανίες να συμβάλουν στην επίλυση αντίστοιχων προβλημάτων».

Ο κ. Ευθύμιος Τζούνης, Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Π.Ε. Δήμου Βόλου, ανέφερε σχετικά:

«Οφείλουμε σήμερα να εκφράσουμε δημόσια την ελάχιστη ένδειξη εκτίμησης έναντι της αξιέπαινης δωρεάς του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ προς τη Σχολική Επιτροπή Π.Ε. του Δήμου Βόλου. Τέτοιες προσφορές στην κοινωνία και ειδικότερα στα σχολεία αποδεικνύουν την κοινωνική ευθύνη της εταιρείας. Η δωρεά αυτή αποτελεί τον καλύτερο αρωγό για την υποστήριξη του έργου της Σχολικής Επιτροπής, που αποσκοπεί στην εύρυθμη και καλύτερη λειτουργία των σχολείων του Δήμου Βόλου».

Από μεριάς του ο κ. Απόστολος Μιχαλόπουλος, Διευθυντής του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγριάς, σχολίασε:

«Γεμάτοι χαρά και συγκίνηση υποδεχόμαστε το νέο σχολικό λεωφορείο. Από την ημέρα που ιδρύθηκε το Ειδικό Σχολείο Αγριάς η σχέση μας με την ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ ήταν πάντα στενή, καθώς μας στήριξε και μας στηρίζει κάνοντας την καθημερινότητα μας πιο εύκολη. Είναι αδύνατον σχολεία όπως το δικό μας να τα καταφέρουν, αν δεν υπάρχουν πρόσωπα ή φορείς που να μας στηρίζουν , καθώς οι ανάγκες μας είναι πολλαπλάσιες των δυνατοτήτων μας. Με τη βοήθεια της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος, του Δήμου Βόλου και του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ, μπορούμε να διαχειριζόμαστε με αξιοπρέπεια την αναπηρία των μαθητών μας, στηρίζοντας τόσο τους ίδιους, όσο και τις οικογένειές τους. Ευχαριστούμε θερμά όσους βοήθησαν από τη θέση τους για την ολοκλήρωση αυτής της τόσο σημαντικής για το σχολείο μας δωρεάς. Οι μαθητές μας από αύριο θα μπορούν να μετακινούνται με ασφάλεια και αξιοπρέπεια καθώς το νέο μας σχολικό λεωφορείο είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους».

Ο κ. Μιχάλης Βλάχος, Διευθυντής του Εργοστασίου της ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ στο Βόλο, ανέφερε σχετικά:

«Σήμερα κάνουμε ακόμη ένα βήμα στη γόνιμη συνεργασία που έχουμε αναπτύξει με το γειτονικό μας Ειδικό Σχολείο. Θέτοντας τη διασφάλιση της Υγείας & Ασφάλειας τόσο των ανθρώπων μας και των συνεργατών μας όσο και του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου ως αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα, προχωρήσαμε με χαρά στη δωρεά του ειδικά διαμορφωμένου σχολικού οχήματος. Με αυτό τον τρόπο, μπορούμε πλέον να κάνουμε πιο ασφαλή την καθημερινότητα των μαθητών, προσφέροντας παράλληλα στους γονείς τους αλλά και τους εκπαιδευτικούς μια ανάσα αισιοδοξίας για την απρόσκοπτη συνέχιση των δραστηριοτήτων τους».

Σημειώνεται ότι το Ειδικό Σχολείο Αγριάς απευθύνεται σε μαθητές με μαθησιακές, κινητικές και αισθητηριακές δυσκολίες, εφαρμόζοντας πρωτοποριακά προγράμματα, ώστε η σχολική καθημερινότητα να είναι πλούσια σε ενδιαφέροντα, ερεθίσματα και εμπειρίες για τους εκπαιδευομένους. Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, παραμένοντας προσηλωμένος στην προσπάθεια για ισότιμη πρόσβαση στην εκπαίδευση, ασφαλέστερες σχολικές υποδομές και περισσότερες ευκαιρίες ανάπτυξης για όλους τους νέους, βρίσκεται σταθερά δίπλα στο Σχολείο και υλοποιεί σειρά πρωτοβουλιών.

SPECIAL EDITIONS

British American Tobacco: Ανάπτυξη πιθανού εμβολίου για τον κορονοϊό

bizness.gr

Published

on

Ανάπτυξη πιθανού εμβολίου για τον κορονοϊό

Ένας από τους μεγαλύτερους Ομίλους διεθνώς, προχωράει στην ανάπτυξη εμβολίου για τον COVID-19 με την χρήση νέας, ταχέως αναπτυσσόμενης τεχνολογίας που στηρίζεται στο φυτό του καπνού. Η σημαντική αυτή εξέλιξη, που βρίσκεται σε στάδιο προκλινικών δοκιμών, γίνεται μέσω Αμερικανικής θυγατρικής της British American Tobacco στον τομέα της βιοτεχνολογίας.

Το φυτό του καπνού προσφέρει τη δυνατότητα ταχύτερης και ασφαλέστερης ανάπτυξης εμβολίων σε σύγκριση με τις συμβατικές μεθόδους.

Δυνατότητα παρασκευής 1-3 εκατομμυρίων δόσεων εμβολίου ανά εβδομάδα.

Η θυγατρική εταιρεία βιοτεχνολογίας της Βritish American Tobacco στις ΗΠΑ, Kentucky BioProcessing (KBP), αναπτύσσει ένα πιθανό εμβόλιο για τον COVID-19 που βρίσκεται σε στάδιο προκλινικών δοκιμών. Σε περίπτωση που οι δοκιμές αυτές έχουν θετική πορεία, η εταιρεία αναφέρει ότι θα μπορούν να παρασκευαστούν από 1 έως 3 εκατομμύρια εμβόλια ανά εβδομάδα, ξεκινώντας από τον Ιούνιο. Tο πρόγραμμα εμβολίων πραγματοποιείται χωρίς οικονομικό όφελος για την εταιρεία.

Το εμβόλιο που βρίσκεται σε στάδιο ανάπτυξης χρησιμοποιεί την ταχέως αναπτυσσόμενη τεχνολογία καλλιέργειας του φυτού του καπνού, που έχει αρκετά πλεονεκτήματα έναντι της συμβατικής τεχνολογίας παραγωγής εμβολίων:

  • Είναι δυνητικά ασφαλέστερη δεδομένου ότι το φυτό του καπνού δεν περιέχει συγκεκριμένους παθογόνους παράγοντες.
  • Είναι ταχύτερη επειδή τα στοιχεία του εμβολίου συσσωρεύονται στο φυτό του καπνού πολύ πιο γρήγορα – σε διάστημα 6 εβδομάδων στο φυτό του καπνού έναντι αρκετών μηνών χρησιμοποιώντας συμβατικές μεθόδους.
  • Η σύνθεση του εμβολίου που αναπτύσσεται από την ΚΒΡ, παραμένει σταθερή σε θερμοκρασία δωματίου, σε αντίθεση με τα συμβατικά εμβόλια που συχνά απαιτούν ψύξη.
  • Έχει τη δυνατότητα να προκαλεί αποτελεσματική αντίδραση στο ανοσοποιητικό σύστημα με μια μόνο δόση.

Η αμερικανική θυγατρική της ΒΑΤ, Reynolds American Inc, εξαγόρασε την ΚΒΡ το 2014, με σκοπό να χρησιμοποιήσει κάποιες από τις καινοτόμες τεχνολογίες καπνού που διαθέτει, για να συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη των προϊόντων δυνητικά μειωμένου κινδύνου

Το 2014, η ΚΒΡ έγινε γνωστή ω; μια από τις λίγες εταιρείες με αποτελεσματική θεραπεία για τον Ebola, έχοντας παρασκευάσει το ZMapp™ μαζί με την εταιρεία Mapp BioPharmaceuticals με έδρα την Καλιφόρνια, σε συνεργασία με την Αμερικανική Αρχή Βιοϊατρικής Έρευνας και Ανάπτυξης (BARDA).

Ο Dr David O’Reilly, Διευθυντής της Επιστημονικής Έρευνας της Βritish American Tobacco, δήλωσε: «Βρισκόμαστε σε συζητήσεις με την Αμερικανική Υπηρεσία Τροφίμων και Φαρμάκων για τα επόμενα βήματα. Επιπλέον, είμαστε σε επικοινωνία με το Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Βρετανίας, καθώς και με το BARDA στις ΗΠΑ, για να προσφέρουμε την υποστήριξή μας και πρόσβαση στην έρευνά μας, με στόχο την επιτάχυνση της ανάπτυξης εμβολίου για τον COVID-19.

Η ανάπτυξη εμβολίων είναι δύσκολη και σύνθετη εργασία, αλλά πιστεύουμε ότι είμαστε μπροστά σε μια σημαντική επιτυχία με την τεχνολογική πλατφόρμα μας για το φυτό του καπνού και είμαστε έτοιμοι να συνεργαστούμε με τις κυβερνήσεις και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη για να κερδίσουμε την μάχη ενάντια στον COVID-19. Είμαστε πλήρως ευθυγραμμισμένοι με την έκκληση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για μια ολοκληρωμένη προσέγγιση της κοινωνίας για την καταπολέμηση των παγκόσμιων προβλημάτων. Η ΚΒΡ έχει διερευνήσει εδώ και αρκετό καιρό εναλλακτικές χρήσεις για το φυτό του καπνού. Μια τέτοια εναλλακτική χρήση είναι η ανάπτυξη φυτικών εμβολίων. Δεσμευόμαστε να συμβάλουμε στην παγκόσμια προσπάθεια να σταματήσουμε την εξάπλωση του COVID-19, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία αυτή».

O Όμιλος Βritish American Tobacco, που ιδρύθηκε το 1902, είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες διεθνώς στον κλάδο ταχέως κινούμενων καταναλωτικών αγαθών.

Στην Ελλάδα, η British American Tobacco Hellas είναι μια από τις κορυφαίες εταιρείες στην ελληνική αγορά προϊόντων καπνού και προϊόντων Επόμενης Γενιάς με δυνητικά μειωμένο κίνδυνο, με σημαντική συνεισφορά στην ελληνική οικονομία και κοινωνία, υψηλές διακρίσεις σε θέματα απασχόλησης και έμφαση σε καινοτόμες πρωτοβουλίες.

Η Kentucky BioProcessing (ΚΒΡ), η οποία ανήκει στην Βritish American Tobacco, άρχισε να λειτουργεί το 2006. Η εταιρεία αναπτύσσει και πραγματοποιεί διαδικασίες μετασχηματισμού του φυτού του καπνού σε «εργοστάσια βιοπαρασκευής» που παράγουν αποτελεσματικά σύνθετες πρωτεΐνες που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να παραχθούν. Η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να καλλιεργεί και να πραγματοποιεί συγκομιδή και επεξεργασία έως και 3 εκατομμυρίων φυτών καπνού που παράγουν τις πρωτεΐνες αυτές, σε ένα κύκλο παραγωγής που συνήθως διαρκεί περίπου έξι εβδομάδες. Η εταιρεία χρησιμοποιεί τεχνολογίες με άδεια χρήσης και ιδιόκτητες τεχνολογίες, ενώ τα φυτά του καπνού αναπτύσσονται σε αυτοματοποιημένο και ελεγχόμενο περιβάλλον, το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί για να βελτιστοποιήσει την παραγωγή των πρωτεϊνών που αναλύονται.

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Webinars: Τα πρώτα ψηφιακά σεμινάρια για τον κορονοϊό είναι γεγονός

bizness.gr

Published

on

Pc

Τα πρώτα ψηφιακά σεμινάρια, “Webinars”, για τις αλλαγές που επιφέρει η κρίση του κορονοϊού στη φορολογία, την ασφάλιση και το περιβάλλον εργασίας, προσφέρει το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, αποκλειστικά στα μέλη του, συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία #DigitalSolidarityGR του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Πρόκειται για πρωτοβουλία, η οποία υλοποιείται υπό την ομπρέλα της “AHK Akademie”, σε συνεργασία με την Ομάδα Εργασίας Μελών «Νομικών Θεμάτων» του Επιμελητηρίου, και περιλαμβάνει τα εξής σεμινάρια:
  • «Covid-19: Οι συνέπειες της πανδημίας στις συμβατικές σχέσεις ως μορφή ανωτέρας βίας»: Έχει προγραμματιστεί για αύριο, 1η Απριλίου και ώρα 14:00 και θα πραγματοποιηθεί από το Δικηγορικό Γραφείο Στυλόπουλος & Συνεργάτες.
  • «Covid-19: Θέματα εργατικού δικαίου και πρακτικές για επιχειρήσεις»: Θα λάβει χώρα στις 9 Απριλίου και ώρα 14:00, από τη Δικηγορική Εταιρεία Β. Δ. Οικονομίδης.
  • «Covid-19: Φορολογικές και Ασφαλιστικές διευκολύνσεις»: Θα πραγματοποιηθεί στις 14 Απριλίου και ώρα 14:00 από το Δικηγορικό Γραφείο MStR Law.

Σημειώνεται ότι, τα σεμινάρια διεξάγονται, είτε στην ελληνική, είτε στην αγγλική/γερμανική γλώσσα, με τη χρήση ψηφιακής πλατφόρμας και δεν έχουν κόστος συμμετοχής.

Ο αριθμός συμμετεχόντων είναι περιορισμένος (έως 25 άτομα) και για το λόγο αυτό θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας, ενώ μετά από τη δήλωση συμμετοχής, θα αποσταλεί σε κάθε συμμετέχοντα το σχετικό link για τη συμμετοχή του στο «Webinar».

Με αφορμή την έναρξη των σεμιναρίων, ο Γενικός Διευθυντής του Ελληνογερμανικού Επιμελητήριου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, δήλωσε ότι «το Επιμελητήριο, στέκεται και σε αυτή τη δύσκολη στιγμή δίπλα στα μέλη του, προκειμένου να αντιμετωπίσουν το ταχύτερο τις πρωτόγνωρες αντιξοότητες, που προκαλεί η κρίση του κορονοϊού στην επιχειρηματική κοινότητα και εν γένει στην οικονομία. Πρόθεση του Επιμελητηρίου είναι, μέσω των “Webinars” να βοηθήσει τα μέλη του να εξοικειωθούν με τις ραγδαίες αλλαγές, που επέρχονται στη νομοθεσία και να εξασφαλίσουν τα μέγιστα δυνατά οφέλη από τις ευνοϊκές ρυθμίσεις, που προωθεί η κυβέρνηση», συμπλήρωσε ο κ. Αθανάσιος Κελέμης, ενώ δεσμεύθηκε ότι «το αμέσως επόμενο διάστημα θα ακολουθήσουν κι άλλα εξειδικευμένα ψηφιακά σεμινάρια, με στόχο να αναλυθεί όλο το εύρος των έκτακτων θεσμικών παρεμβάσεων».

Continue Reading

SPECIAL EDITIONS

Ο κορονοϊός επαναπροσδιόρισε την ψυχαγωγία κάνοντάς την ψηφιακή υπόθεση

bizness.gr

Published

on

Netflix

Το ξέσπασμα της πανδημίας του νέου κορονοϊού έχει βάλει ένα σημαντικό τμήμα του παγκόσμιου πληθυσμού σε καραντίνα. Σήμερα σχεδόν 7 στους 10 χρήστες του Διαδικτύου είτε έχουν αναγκαστεί, είτε έχουν εθελοντικά περιοριστεί στα σπίτια τους.

Τα μέτρα “κοινωνικής απόστασης” (social distancing) και το “μένουμε σπίτι” επαναπροσδιόρισαν τάχιστα την ψυχαγωγία μετατρέποντας την σε ψηφιακή υπόθεση. Σύμφωνα με έρευνα της Globalwebindex, ως αποτέλεσμα του COVID-19 σήμερα το 67% των χρηστών του Διαδικτύου δηλώνει ότι παρακολουθεί πλέον περισσότερο ειδήσεις, ενώ το 51% βλέπει περισσότερες εκπομπές σε υπηρεσίες ροής, όπως το Netflix.

Αν και η παραπάνω τάση ισχύει για όλες τις ηλικίες, οι διαφορές ανάμεσα στις ηλικιακές κατηγορίες είναι σημαντικές. Τα μέλη της Gen Z (16-23 ετών) δαπανούν περισσότερο χρόνο για υπηρεσίες μηνυμάτων (62%), ενώ οι Millennials (24-37 ετών) παρακολουθούν περισσότερες ταινίες σε απευθείας σύνδεση (58%). Επίσης, η Gen X (38 έως 56 ετών) ξοδεύει περισσότερο χρόνο με την οικογένεια (52%), ενώ οι baby boomers (57 έως 64 ετών) παρακολουθούν περισσότερες τηλεοπτικές εκπομπές (51%).

Η διεθνής έρευνα, που διεξήχθη από τις 16 Μαρτίου έως τις 20 Μαρτίου σε 13 χώρες, αναδεικνύει μερικά εξαιρετικά ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το πώς ψυχαγωγούνται οι πολίτες, ανά τον κόσμο, στις ημέρες της καραντίνας. Για παράδειγμα, εν μέσω “social distancing” η ροή μουσικής δεν είναι τόσο κεντρική στη ζωή των πολιτών όσο οι δραστηριότητες που τους κρατούν σε επαφή με ό, τι συμβαίνει σε όλο τον κόσμο.

Αποχή από τη μουσική;

“Για πολλούς καταναλωτές, η ακρόαση μουσικής συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με τη μετακίνηση. Και με τους περισσότερους από τους μισούς να αποφεύγουν τις δημόσιες συγκοινωνίες, η απουσία της τακτικής μετακίνησης θα μπορούσε να οδηγήσει σε μείωση της ακρόασης μουσικής”, αναφέρει η σχετική ανάλυση. Τα στοιχεία του Spotify, σύμφωνα με τους αναλυτές, το επιβεβαιώνουν. Για παράδειγμα, η Ιταλία, το σημερινό επίκεντρο της πανδημίας, παρουσίασε πτώση του μέσου αριθμού ροών κατά περίπου 4 εκατομμύρια σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του περασμένου έτους. Σύμφωνα με το Spotify, αυτή η τάση υπάρχει, επίσης, στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία και την Ισπανία.

Ωστόσο, να σημειωθεί ότι το streaming μουσικής αποτελεί μία από τις δέκα κορυφαίες δραστηριότητες των καταναλωτών που μένουν στο σπίτι, με τη Gen Z να κάνει τη μεγαλύτερη χρήση (57%) έναντι 39% των Millennials.

Παρακολούθηση tv

Ο κατ’ οίκον περιορισμός επηρεάζει με πρωτοφανείς τρόπους τις συμπεριφορές όσον αφορά στην κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου, με τη στροφή στο online να είναι εμφανής. Το 2019 οι πολίτες, παγκοσμίως, αφιέρωναν κατά μέσο όρο 1 ώρα και 20 λεπτά στην online κατανάλωση τηλεοπτικού περιεχομένου και περίπου 2 ώρες στην αναλογική TV. Σήμερα, ήδη η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού έχει κλείσει αυτό το κενό, ενώ σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική η online τηλεόραση έχει ακόμα πολλά περιθώρια. Πάντως, παγκοσμίως, οι νεότερες ηλικιακές ομάδες είναι εκείνες που κλείνουν το χάσμα με πολύ ταχύτερο ρυθμό.

Πιο αναλυτικά, από τις 13 αγορές που εξετάζονται, σε επτά οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στο παραδοσιακό τηλεοπτικό περιεχόμενο. Αυτές είναι κυρίως ώριμες αγορές, όπως η Ιταλία, η Γαλλία, η Γερμανία και η Ιαπωνία. Αντίθετα, η αφοσίωση στο online τηλεοπτικό περιεχόμενο είναι πολύ πιο έντονη στην Ισπανία, την Κίνα και τις Φιλιππίνες.

Στο μεταξύ, 9 στους 10 συστηματικούς χρήστες της online τηλεόρασης απαντούν ότι βρίσκονται σε τουλάχιστον μία ακόμη συσκευή ενώ παρακολουθούν TV, με 6 από τους 10 να κάνουν επαφές με φίλους. Επίσης, στη διάρκεια της καραντίνας, όπως είναι αναμενόμενο, 8 στους 10 πολίτες απαντούν ότι αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στο smartphones τους.

Δημιουργία περιεχομένου

Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι νεότεροι χρήστες, για παράδειγμα, έχουν κάνει σημαντικά βήματα από την κατανάλωση παθητικού περιεχομένου στη δημιουργία δικού τους περιεχομένου.

Η Gen Z και οι Millennials, που βρίσκονται υπό καραντίνα, είναι πολύ πιθανότερο να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στη δημιουργία και τη μεταφόρτωση βίντεο online σε πλατφόρμες, όπως το YouTube και το TikTok. Στην πραγματικότητα, το 38% των καθημερινών χρηστών του TikTok λέει ότι δημιουργεί βίντεο ενώ είναι στο σπίτι, σε σύγκριση με το 13% εκείνων που δεν αναφέρουν αλλαγές στον τρόπο ζωής τους.

Ωστόσο, βλέπουμε, επίσης, ότι τα άτομα που βρίσκονται υπό καραντίνα στρέφονται σε πιο παραδοσιακές δραστηριότητες για ψυχαγωγία. Οι άνθρωποι, που παραμένουν σπίτι, έχουν πάνω από 30% περισσότερες πιθανότητες διαβάζουν περισσότερα περιοδικά και να ακούν ραδιόφωνο. Κι αυτό δεν είναι κάτι που βλέπουμε μόνο στους ηλικιωμένους καταναλωτές. Η ανάγνωση των εφημερίδων είναι επίσης μια από τις πιο χαρακτηριστικές δραστηριότητες για όσους βρίσκονται σε καραντίνα.

Πηγή: sepe.gr

Continue Reading
Advertisement

Trending