Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Δρομολόγια προς τη Μύκονο θα εκτελεί στο εξής η Gulf Air – Η συμβολή του Υπ. Τουρισμού

bizness.gr

Published

on

Gulf Air

Η Μύκονος, γίνεται ο δεύτερος προορισμός που εντάσσει στο πρόγραμμά της η Gulf Air στην Ελλάδα μετά την Αθήνα. Αυτό προβλέπει η συμφωνία που πέτυχε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης με τον κρατικό αερομεταφορέα του Μπαχρέιν. Συμφωνία η οποία επισημοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του Έλληνα Υπουργού Τουρισμού στο Λονδίνο επ’ ευκαιρία της Διεθνούς Έκθεσης World Travel Market.

“Πρόκειται για μια σημαντική συμφωνία η οποία θα φέρει στη Μύκονο τουρίστες με υψηλό διαθέσιμο εισόδημα“, είπε ο Υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης μιλώντας το μεσημέρι της Πέμπτης στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 989 και στον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη.

Το νέο δρομολόγιο από το Μπαχρέιν προς τη Μύκονο ξεκινά στις 4 Ιουλίου του 2020, θα λειτουργεί τρεις φορές την εβδομάδα και θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Σεπτεμβρίου του 2020.

Ο κ. Χάρης Θεοχάρης μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 989 αναφερόμενος στην τουριστική έκθεση του Λονδίνου, όπου η ελληνική συμμετοχή έκανε αίσθηση είπε: “ήταν μια καλή ευκαιρία να συστηθεί η Ελλάδα ως ένας προορισμός που προσφέρει εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως είναι ο χειμερινός, ο καταδυτικός και τα city breaks”.

“Οφείλουμε”, είπε ο Υπουργός Τουρισμού, “η χώρα μας να αποκτήσει το μερίδιο που της αναλογεί σε αυτή τη μεγάλη αγορά. Στόχος μας είναι να προωθήσουμε ενεργά περιοχές και δραστηριότητές που έχουν αυτή τη δυνατότητα”.

“Στο πλαίσιο αυτό το Υπουργείο Τουρισμού προωθεί σχετική νομοθετική ρύθμιση για τον καταδυτικό τουρισμό και έχω ήδη πραγματοποιήσει συναντήσεις με τα συνορμόδια υπουργεία και με την Υπουργό Πολιτισμού κ, Μενδώνη, συναντήσεις που έγιναν σε πολύ θετικό κλίμα. Επίσης έχει ξεκινήσει μια μεγάλη προσπάθεια για την αδειοδότηση και αναγνώριση των Ιαματικών Πηγών ενώ και η αξιοποίηση των Μαρίνων ψηλά βρίσκεται στην ατζέντα του Υπουργείου” ανέφερε ο κ. Χάρης Θεοχάρης.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ξεχώρισε η Leroy Merlin στα Loyalty Awards 2020

bizness.gr

Published

on

Κατάστημα Leroy Merlin

Η LEROY MERLIN ήταν ανάμεσα στους νικητές των φετινών Loyalty Awards, με δυο σημαντικές διακρίσεις να προστίθενται στο ενεργητικό της. Τα αποτελέσματα των Loyalty Awards 2020 τιμούν τo πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club με Gold award στην κατηγορία “Best Direct Marketing Campaign,” για την εξατομικευμένη καμπάνια μελών «Καιρός για Σπίτι» και Bronze award στην κατηγορία “Best in Loyalty,” για το πρόγραμμα προνομιών LEROY MERLIN club. Ο θεσμός των Loyalty Awards επιβραβεύει την αριστεία των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, καθιστώντας τις συγκεκριμένες διακρίσεις ιδιαίτερα σημαντικές.

Αναπτύσσοντας σχέσεις διαχρονικές και δυναμικές με τους πελάτες και δημιουργώντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία για τον καθένα ξεχωριστά, η LEROY MERLIN διακρίθηκε για το μόλις ενός έτους LEROY MERLIN CLUB, το οποίο αποτελεί μια μοναδική πλατφόρμα προνομίων και επιβράβευσης που στόχο έχει τη δημιουργία και την ενίσχυση δεσμών με τους πελάτες της LEROY MERLIN αλλά και την ενθάρρυνση της διάδρασης μαζί τους, δίνοντας αξία και προνόμια προς κάθε έναν από αυτούς.

Επιπλέον, η εταιρεία ξεχώρισε και για τη δημιουργικότητα και αποδοτικότητα της καμπάνιας «Καιρός για Σπίτι» η οποία «έτρεξε» το φθινόπωρο μόνο για τα μέλη του club, μέσω προσωποποιημένης επικοινωνίας, με εξατομικευμένους αγοραστικούς στόχους βάση των δικών τους αναγκών και αντίστοιχες επιβραβεύσεις, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία και ικανοποίηση των πελατών μας.

Τόσο η καμπάνια «Καιρός για Σπίτι» όσο και το πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με τη συμβολή της Skymakers, η οποία έχει ως αντικείμενο τη βελτιστοποίηση της αξίας του πελατολογίου μεγάλων Οργανισμών, με εξειδίκευση στο retail και στο banking.

Αναφερόμενη στις νέες αυτές διακρίσεις η Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader της LEROY MERLIN δήλωσε σχετικά:

«Για όλους εμάς στη LEROY MERLIN που εργαστήκαμε με πάθος για τη δημιουργία του LEROY MERLIN club αλλά και για να χτίσουμε δυναμικά μέσα στον χρόνο ουσιαστικό διάλογο με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται, η χαρά, σήμερα, είναι διπλή. Και αυτό γιατί οι πελάτες μας, ιδιώτες αλλά και επαγγελματίες, μας αγκάλιασαν με ενθουσιασμό και τώρα, έρχεται ως επιστέγασμα η αναγνώριση από τους επαγγελματίες του κλάδου μας, που φυσικά σημαίνει πολλά για εμάς».

H Τζένη Ταντίδου, Deputy CEO της Skymakers, δήλωσε:

«Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη LEROY MERLIN που μας έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστούμε στον σχεδιασμό του LEROY MERLIN club. Συνδυάσαμε με δημιουργικό τρόπο τα δεδομένα, την ανθρώπινη αντίληψη και την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας να μιλήσουμε με άμεσο τρόπο στον τελικό καταναλωτή. Τόσο τα επιχειρηματικά αποτελέσματα όσο και τα θετικά σχόλια των πελατών της LEROY MERLIN δικαίωσαν την κοινή μας προσπάθεια».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αυξημένες κατά 5,31% οι πωλήσεις του Ομίλου Βιοκαρπέτ το 2019

bizness.gr

Published

on

Επικαιρότητα, νέα

Σε 125,75 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις του Ομίλου Βικαρπέτ κατά την χρήση του 2019 έναντι 119,41 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018, σημειώνοντας αύξηση 5,31%.

Οι εξαγωγές του Ομίλου ανήλθαν κατά την χρήση του 2019 σε 71,38 εκατ. ευρώ έναντι 68,37 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018, σημειώνοντας αύξηση 4,39%. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αποτελούν το 56,75% του συνολικού τζίρου.

Οι πωλήσεις στο εσωτερικό της χώρας ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 54,38 εκατ. ευρώ έναντι 51,04 εκατ. ευρώ το 2018, αυξημένες κατά 6,54%.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 9,53 εκατ. ευρώ, έναντι 7,34 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 29,84%.

Ο Όμιλος Βιοκαρπέτ παρουσίασε ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους κατά την χρήση 2019 ύψους 1,27 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,19 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018.

Σημειώνεται ότι τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη που κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας, μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας και μετά την αφαίρεση των φόρων, ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 0,94 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,20 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη του 2018.

Οι καθαρές πωλήσεις την μητρικής εταιρίας ανήλθαν κατά την χρήση του 2019 σε 7,47 εκατ. ευρώ έναντι 7,45 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018. Τα κέρδη της μητρικής εταιρίας προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBIDTA), ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 1,02 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών (0,03) εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018.

Οι ζημίες μετά από φόρους της μητρικής ανήλθαν σε (0,88) εκατ. ευρώ κατά την χρήση του 2019, έναντι (1,28) εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018, μειωμένες κατά 31,25%.

Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη που κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας μετά την αφαίρεση δικαιωμάτων της μειοψηφίας και μετά την αφαίρεση των φόρων ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε ζημιές (0,88) εκατ. ευρώ έναντι ζημιών (1,28) εκατ. ευρώ το 2018.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Mytilineos: Προπληρωμή ομολογιούχων κατά μία διετία

bizness.gr

Published

on

Όμιλος ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Σε προπληρωμή του συνόλου της ονομαστικής αξίας των ομολογιών που εξέδωσε και διέθεσε το 2017 μέσω δημόσιας προσφοράς, ύψους 300 εκατ. ευρώ και λήξης 2022, θα προχωρήσει η «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ», όπως ανακοινώθηκε σήμερα.

Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η προπληρωμή θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιουνίου οπότε θα καταβληθεί α) το σύνολο της ονομαστικής αξίας των ομολογιών, ήτοι €1.000 ανά ομολογία, και β) οι μέχρι την 29.06.2020 δεδουλευμένοι τόκοι, ανά ομολογία. Συνεπώς, για κάθε ομολογία ονομαστικής αξίας €1.000, ο ομολογιούχος θα λάβει συνολικό μικτό ποσό €1.015,9305555556, που αναλύεται σε €1.000 ονομαστική αξία, πλέον μικτού ποσού τόκων ύψους €15,9305555556.

Ως προς τη διαδικασία, θα ακολουθήσουν επόμενες ανακοινώσεις της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.

Continue Reading
Advertisement

Trending