Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ο αειφόρος τουρισμός κι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των «πράσινων» ξενοδοχείων

Avatar

Published

on

«Πράσινο» ξενοδοχείο, πισίνα

To σεμινάριο «Go Green! Hotel Seminar» λαμβάνει χώρα αυτό το διήμερο (7-8 Νοεμβρίου) σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών, από τον ιδρυτή της Ecotourism Greece, Iyad Kayali. Αντικείμενο της διημερίδας είναι ο αειφόρος τουρισμός και πως αυτός συμβάλλει, όχι μόνο στην ενίσχυση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος ενός καταλύματος, αλλά και στην ενίσχυση του brand και της ανταγωνιστικότητας μίας ξενοδοχειακής επιχείρησης εξίσου.

ΟΙ 12 ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ ΤΟΥ ΑΕΙΦΟΡΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Ο αειφόρος τουρισμός εδράζεται, πάνω σε 12 θεμέλιους λίθους. Ειδικότερα, σχετίζεται άμεσα με:

  • Την οικονομική βιωσιμότητα και την ανταγωνιστικότητα
  • Την τοπική ευημερία
  • Την ποιότητα απασχόλησης (ενδυνάμωση του αριθμού και της ποιότητας των τοπικών θέσεων εργασίας)
  • Την κοινωνική ισότητα (ευρεία και δίκαιη διανομή οικονομικών και κοινωνικών οφελών)
  • Την ικανοποίηση των επισκεπτών
  • Τον τοπικό έλεγχο (εμπλοκή και ενδυνάμωση των τοπικών κοινωνιών στο σχεδιασμό και στη λήψη αποφάσεων, για τη διαχείριση και μελλοντική ανάπτυξη του τουρισμού)
  • Την κοινωνική ευημερία (ενδυνάμωση της ζωής στις τοπικές κοινωνίες)
  • Τον πολιτισμικό πλούτο (σεβασμός και ενίσχυση της ιστορικής κληρονομιάς)
  • Την φυσική ακεραιότητα
  • Την βιοποικιλότητα (ενίσχυση της διατήρησης φυσικών περιοχών, βιοτόπων και άγριας ζωής)
  • Την αποδοτικότητα πόρων (ελαχιστοποίηση της χρήσης σπάνιων και μη ανανεώσιμων πηγών στην ανάπτυξη και λειτουργία των τουριστικών εγκαταστάσεων)
  • Την περιβαλλοντική καθαρότητα (ελαχιστοποίηση ρύπανσης του αέρα, του νερού, της γης και της παραγωγής αποβλήτων)

Αυτή τη στιγμή, η Ελλάδα απομακρύνεται σε κάποιο βαθμό από τον κλασικό τουρισμό «Ήλιος-Άμμος-Θάλασσα». Το μοντέλο εξελίσσεται καθώς, σήμερα, οι επισκέπτες ψάχνουν πιο αληθινές εμπειρίες. Αυτές, δηλαδή, που μπορεί να τους προσφέρει ο βιωματικός, θεματικός τουρισμός. Με μία λέξη, ο οικοτουρισμός (σ.σ. βασικά του χαρακτηριστικά η αυθεντικότητα κι οι υπαίθριες, θαλάσσιες, γαστρονομικές και πολιτιστικές εμπειρίες).

ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

Όπως αναφέρουν επαγγελματίες της αγοράς, απαιτείται να υπάρξει μία αλλαγή αντίληψης της τουριστικής βιομηχανίας. Η αλλαγή αυτή έγκειται, στην κατανόηση από μεριάς τους, ότι η τουριστική σεζόν δεν ολοκληρώνεται στο τέλος του καλοκαιριού. Οι ξενοδόχοι και οι επιχειρηματίες του τουρισμού, δηλαδή, καλούνται να συνειδητοποιήσουν ότι μπορούν να έχουν επισκέπτες όλη ή την περισσότερη έστω χρονιά, αρκεί να υπάρχει πρόβλεψη προς αυτό το σκοπό. Κάτι, που συνιστά άλλωστε και μία από τις προτεραιότητες του Υπουργείου Τουρισμού, μέσω του μοντέλου «Urban City» για την ενίσχυση των τουριστικών ρευμάτων στην Αθήνα και τις μεγάλες πόλεις της χώρας, καθ’ όλη τη διάρκεια ενός έτους.

Σε αυτό το πλαίσιο, εμπλέκονται και τα αρχιτεκτονικά κριτήρια. Πολλά ξενοδοχεία, ειδικά στα νησιά, έχουν κατασκευαστεί έτσι (με ανοιχτούς χώρους κτλ.), προκειμένου να λειτουργούν αποκλειστικά την τουριστική θερινή περίοδο (Μάιος-Σεπτέμβριος). Επομένως, τα νέα καταλύματα που κατασκευάζονται ή άλλα που αναμορφώνονται, είναι σημαντικό να έχουν εγκαταστάσεις που θα τους επιτρέπουν να παραμένουν ανοιχτά και να εξυπηρετούν το κοινό, τους περισσότερους μήνες του χρόνου.

ΓΙΑΤΙ ΑΕΙΦΟΡΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η τουριστική αγορά, συνολικά, ρέπει όλο και ταχύτερο στην ενίσχυση του αειφόρου τουρισμού. Για παράδειγμα, το Trip Advisor εδώ και λίγα χρόνια διαθέτει το πρόγραμμα «Πράσινοι Ηγέτες». Το Booking.com έγινε μέλος του Παγκοσμίου Συμβουλίου για τον αειφόρο τουρισμό (σ.σ. Global Sustainable Tourism Council – GSTC). Το Airbnb προωθείται ως «πράσινη» επιλογή.

Την ίδια στιγμή, το 81% των μεγάλων ξενοδοχείων και καταλυμάτων απέκτησε πιστοποιήσεις αειφορίας το 2018 και συνεργάζεται με το GSTC. Η TUI, ως ένας από τους μεγαλύτερους «παίκτες» στο συγκεκριμένο market, για να συνεργαστεί σήμερα με ξενοδοχεία (συμπεριλαμβανομένου των ελληνικών) απαιτεί τη δραστική μείωση του πλαστικού και την ενίσχυση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Στόχος το 2020 είναι να έχει μειωθεί, ει δυνατόν και στο απόλυτο, η χρήση πλαστικών.

Σημειώνεται, ότι ακόμα και η Thomas Cook πριν καταρρεύσει, 28% από τα ξενοδοχεία της με την επωνυμία «Thomas Cook Hotels», είχαν αποκτήσει το 2017 πιστοποίηση Travelife και στόχευαν στο απόλυτο 100% μέχρι το 2020. Επισημαίνεται, πως η εν λόγω πιστοποίηση αποτελεί από τις πιο δύσκολες για να την αποκτήσει μία ξενοδοχειακή μονάδα, καθώς πέρα από το περιβάλλον ελέγχει θέματα όπως η οικονομία, η εργασία και το κοινωνικό αποτύπωμα ενός καταλύματος. Ενδεικτικό αυτού είναι, ότι μόλις 120 ξενοδοχεία έχουν πιστοποιηθεί με το σήμα Travelife στην Ελλάδα.

ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

Έρευνα δημοσιευμένη στο Harvard Business Review, έδειξε πως το 64% των πελατών/τουριστών, υποστηρίζει ότι η εμπιστοσύνη σε ένα ξενοδοχείο εξαρτάται από το οικολογικό ισοζύγιο. Ένα αειφόρο κατάλυμα, ένα πιο «πράσινο» brand, είναι ικανό να προσεγγίσει περισσότερους πελάτες.

Μία αειφόρος επιχείρηση μπορεί:
  1. Να είναι προετοιμασμένη για την περιβαλλοντική νομοθεσία από την Ευρώπη, η οποία τα επόμενα χρόνια θα έρθει ακόμη εντονότερα στο προσκήνιο.
  2. Να υπολογίζει μακροπρόθεσμα σε κέρδη, π.χ. από την εκμετάλλευση πόρων για τη μείωση του κόστους ρεύματος (βλ. χρήση λαμπτήρων LED)
  3. Να διατηρεί τη δυνατότητα χρηματοδότησης από την Ε.Ε. και απαλλαγές φόρων για «πράσινα» καταλύματα.
  4. Να επιτυγχάνει την ενίσχυση του brand ενός ξενοδοχείου και την ανάπτυξη θεσμικών σχέσεων με τους πελάτες, τους προμηθευτές και τους συνεργάτες.

SPECIAL EDITIONS

Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) αξιολόγησε τα ξενοδοχεία του Ομίλου Η Hotels Collection με βάση την υπηρεσία Safe Restart

bizness.gr

Published

on

TÜV HELLAS
Φωτογραφία Αρχείου

Τα ξενοδοχεία Mayia Resort, Princess Andriana, Lindos Princess και Rodos Princess του ξενοδοχειακού ομίλου H Hotels Collection, που βρίσκονται στη Ρόδο αξιολόγησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD) με βάση την υπηρεσία Safe Restart.

Η αξιολόγηση ενός από τους κορυφαίους ομίλους της χώρας, ο οποίος δραστηριοποιείται στη Ρόδο για περισσότερα από 25 χρόνια και εξελίσσεται συνεχώς σεβόμενος την τοπική κουλτούρα και το περιβάλλον αποτελεί ακόμη ένα παράδειγμα της προστιθέμενης αξίας που προσφέρει ο έλεγχος Safe Restart στον ξενοδοχειακό κλάδο.

Παράλληλα, η επιλογή της υπηρεσίας Safe Restart από την οικογένεια Χατζηλαζάρου, στην οποία και ανήκει ο όμιλος H Hotels Collection αποτελεί τόσο ψήφο εμπιστοσύνης της επιχείρησης απέναντι στον κορυφαίο φορέα πιστοποίησης της χώρας, αλλά και επιστέγασμα της πολυετούς συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών.

Ο όμιλος H Hotels Collection επενδύει σε έμπειρο και αποτελεσματικό προσωπικό – που αποτελεί την κινητήρια δύναμη του Ομίλου, σε ανώτερης ποιότητας φαγητό, σε δεοντολογικές πρακτικές και καινοτομίες σε όλους τους τομείς. Έτσι, εξασφαλίζει διαμονή που ξεπερνά κάθε προσδοκία, πάντα με απόλυτο σεβασμό στους επισκέπτες, το προσωπικό και το περιβάλλον. Έτσι, η επιλογή της υπηρεσίας Safe Restart ήρθε ως φυσικό επακόλουθο των αξιών που πρεσβεύει η εταιρεία.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως η υπηρεσία Safe Restart πραγματοποιείται μόνο σε ξενοδοχεία που βρίσκονται εν λειτουργία ενώ τιμολογείται από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) σε επίπεδα κόστους, προσφέροντας έμπρακτη υποστήριξη στον χειμαζόμενο τουριστικό κλάδο.

Σημειώνεται επίσης πως η εν λόγω υπηρεσία έχει δημιουργηθεί ακολουθώντας πλήρως τις ισχύουσες Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η κ. Uxue Αzpiroz, Vice President Food και Διευθύντρια Γραφείου Κρήτης της TÜV HELLAS (TÜV NORD) δήλωσε σχετικά: “Είμαστε υπερήφανοι για τη μακροχρόνια συνεργασία μας με τον Όμιλο H Hotels και για την εμπιστοσύνη που έχει επιδείξει στις υπηρεσίες μας για την πιστοποίηση των ξενοδοχείων του σύμφωνα με μια σειρά διαφορετικών προτύπων και τεχνικών ελέγχων.

Με τον έλεγχο Safe Restart τα H Hotels απέδειξαν για άλλη μια φορά τη δέσμευσή τους για την παροχή υψηλών προδιαγραφών υπηρεσιών προς τους επισκέπτες τους αλλά και το έμπρακτο ενδιαφέρον για το προσωπικό που απασχολεί η οικογένεια Xατζηλαζάρου”.

O κ. Νίκος Στάθης, Quality, Safety & Sustainability Manager του ομίλου H Hotels Collection τόνισε πως:

«Για εμάς στην H Hotels Collection, θεμελιώδεις αρχές αποτελούν η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, ο σεβασμός στο περιβάλλον και την τοπική κοινωνία. Παρά τις πρωτοφανείς συνθήκες στις οποίες κληθήκαμε να λειτουργήσουμε τα ξενοδοχεία φέτος, προτάξαμε το κοινωνικό μας χρέος και με απόλυτη προσήλωση στην τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων καθώς και με γνώμονα την υγεία και ασφάλεια των πελατών, του προσωπικού και των συνεργατών μας, ανοίξαμε τα τέσσερα μεγαλύτερα ξενοδοχεία της εταιρίας μας στη Νότια Ρόδο.

Η βεβαίωση Safe Restart έρχεται να επαληθεύσει και να επικυρώσει την τήρηση και ορθή διαχείριση των πρωτόκολλων μέσα από το εσωτερικό μας πρωτόκολλο “Travel with Safety”, ενώ παράλληλα επισφραγίζεται η πολυετής και πολυεπίπεδη συνεργασία μας με τον φορέα TÜV HELLAS (TÜV NORD).»

Σχετικά με την TÜV HELLAS (TÜV NORD)

Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) είναι Οργανισμός Επιθεώρησης, Πιστοποίησης και Εκπαίδευσης, μέλος του Γερμανικού Ομίλου TÜV NORD GROUP. Στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 1987, παρέχοντας ανεξάρτητες υπηρεσίες Επιθεώρησης και Πιστοποίησης (Third Party Inspection-Certification) σε όλο το φάσμα των επιχειρήσεων, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα, στους τομείς της Τεχνολογίας, της Ποιότητας, της Ασφάλειας, της Ενέργειας και του Περιβάλλοντος.

Μέχρι σήμερα έχει πιστοποιήσει περισσότερα από 10.000 Συστήματα Ποιότητας και παρέχει πιστοποιητικά με διεθνή αναγνώριση που αποτελούν διαβατήριο εγκυρότητας στις διεθνείς αγορές. Στον τομέα των Επιθεωρήσεων συμμετέχει και καθορίζει αποφασιστικά το παρόν και μέλλον της Ποιότητας των Τεχνικών Έργων, έχοντας αναλάβει την επιθεώρηση και πιστοποίηση των μεγαλύτερων έργων υποδομής της χώρας μας.

Η TÜV HELLAS (TÜV NORD) διαθέτει γραφεία στη Θεσσαλονίκη, στο Ηράκλειο Κρήτης και στα Ιωάννινα, θυγατρικές εταιρείες στην Κύπρο και στην Αίγυπτο και παγκόσμια παρουσία μέσω της πιστοποίησης και επιθεώρησης έργων ανά την υφήλιο.

Σχετικά με την H Hotels Collection

Εδώ και 27 χρόνια, επιστρατεύουμε το πάθος μας για τη φιλοξενία, την προσοχή μας στη λεπτομέρεια και την χωρίς συμβιβασμούς αφοσίωσή μας στους επισκέπτες μας, για να προσφέρουμε ανεπανάληπτες εμπειρίες διακοπών.

Οι αξίες αυτές σε συνδυασμό με το ανθρώπινο δυναμικό μας, καθιστούν τα H Hotels Collection έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην Ελλάδα.
Επενδύουμε σε έμπειρο και αποτελεσματικό προσωπικό – που αποτελεί την κινητήρια δύναμη του Ομίλου, σε ανώτερης ποιότητας φαγητό, σε δεοντολογικές πρακτικές και καινοτομίες σε όλους τους τομείς. Έτσι, εξασφαλίζουμε διαμονή που ξεπερνά κάθε προσδοκία, πάντα με απόλυτο σεβασμό στους επισκέπτες, το προσωπικό και το περιβάλλον

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αυξήθηκαν κέρδη και έσοδα για την PASAL Development

bizness.gr

Published

on

PASAL Development
Φωτογραφία Αρχείου

Σε 27,7 εκατ. ευρώ ανήλθαν τα κέρδη μετά από φόρους που αναλογούν στους ιδιοκτήτες της μητρικής του πρώτου εξαμήνου 2020 της PASAL Development ΑΕ έναντι 8,5 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Τα ενοποιημένα κέρδη από συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν σε 2,2 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 125.000 ευρώ το 2019.

Σημειώνεται ότι στα αποτελέσματα έχει ενσωματωθεί και η επίδραση από την Συμφωνία εξυγίανσης (η οποία είχε εγκριθεί στις 29.08.2019 και έχει πλέον υλοποιηθεί πλήρως στις 30.06.2020) με κέρδη από διακοπείσες δραστηριότητες ύψους 25,6 εκατ. ευρώ.

Τα έσοδα του Ομίλου, από συνεχιζόμενες δραστηριότητες, για την χρήση πρώτου εξαμήνου ανήλθαν σε 770.000 ευρώ έναντι 709.000 ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Πώς διαμορφώθηκε η αξία των επενδυτικών ακινήτων

Η αξία των επενδυτικών ακινήτων του Ομίλου την 30.06.2020 διαμορφώθηκε σε 31,8 εκατ. ευρώ αντί 31,1 εκατ. ευρώ την 31.12.2019.

Η ενοποιημένη καθαρή θέση του Ομίλου ανήλθε σε 8,4 εκατ. ευρώ έναντι αρνητικής καθαρής θέσης 19,5 εκατ. ευρώ στις 31.12.2019.

Σημειώνεται ότι μετά την 30η Ιουνίου 2020 (στις 9.07.2020) ολοκληρώθηκε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, η οποία καλύφθηκε πλήρως, με την άντληση κεφαλαίων 10 εκατ. ευρώ ενισχύοντας περαιτέρω την καθαρή θέση της εταιρίας και του ομίλου.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πρόγραμμα ανάπτυξης που ξεπερνά τα 150 εκατ. ευρώ από την ΕΔΑ Αττικής

bizness.gr

Published

on

Πηγή φωτογραφίας: Δελτίο Τύπου ΕΔΑ Αττικής

Ο κ. Πιέρρος Χατζηγιάννης, Εκτελεστικός Πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΔΑ Αττικής, επιβεβαίωσε την ετοιμότητα της Εταιρείας να προσφέρει σε κάθε γωνιά της Αττικής φιλική προς το περιβάλλον και «έξυπνη» ενέργεια, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο Smart Cities Conference 2020, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά την Πέμπτη και στο οποίο η Εταιρία Διανομής Αερίου Αττικής συμμετείχε ως Χρυσός Χορηγός.

Σύμφωνα με τον κ. Χατζηγιάννη, το φυσικό αέριο διαδραματίζει, πέρα από κάθε αμφιβολία, κομβικό ρόλο στη μετάβαση προς την καθαρή ενέργεια, γι’ αυτό και η σημασία του τα επόμενα χρόνια θα αναβαθμίζεται διαρκώς.

Νέες τεχνολογίες που επιτρέπουν την πιο αποτελεσματική χρήση του, αξιοποιούνται ήδη στο σχεδιασμό των έξυπνων πόλεων του μέλλοντος.

Προς αυτή την κατεύθυνση, κινείται το αναπτυξιακό πλάνο της ΕΔΑ Αττικής για την επόμενη πενταετία:

• Με τα νέα, έξυπνα δίκτυα που κατασκευάζει

• Με τους ευφυείς μετρητές που εγκαθιστά

• Με την ανάπτυξη ολοκληρωμένου και ασφαλούς δικτύου επικοινωνίας

• Με την επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών και των υπηρεσιών της

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Χατζηγιάννης, «η ενέργεια του αύριο δεν θα είναι μόνο φιλική προς το περιβάλλον, αλλά και «έξυπνη».

Η ΕΔΑ Αττικής είναι έτοιμη να την παρέχει, υλοποιώντας ήδη ένα μεγαλόπνοο Πρόγραμμα Ανάπτυξης, ώστε να φτάσει το φυσικό αέριο σε κάθε νοικοκυριό και σε κάθε επιχείρηση της Αττικής», ανέφερε ο κ. Χατζηγιάννης

Ψηφιακός μετασχηματισμός υψηλού επιπέδου

Επιπλέον, εκτενή αναφορά έκανε ο κ. Χατζηγιάννης και στον ψηφιακό μετασχηματισμό των λειτουργιών και των υπηρεσιών της Εταιρείας που απώτερο στόχο έχουν την ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου και ασφαλούς Δικτύου Επικοινωνίας.

«Εκμεταλλευόμενοι τα οφέλη του έξυπνου δικτύου και των έξυπνων μετρητών, εξασφαλίζουμε την απομακρυσμένη και αποτελεσματική διαχείριση των δικτύων διανομής και τη συγκέντρωση στοιχείων σε πραγματικό χρόνο.

Στοιχεία που επιτρέπουν τη βελτίωση της επιχειρησιακής λειτουργίας των δικτύων μας, αλλά και την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, δια μέσου ενός μηχανισμού συνεχούς ανάλυσης των μοτίβων της χρήσης του φυσικού αερίου», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Η ΕΔΑ Αττικής, όπως τόνισε ο κ. Χατζηγιάννης, έχει ήδη ξεκινήσει τις διαδικασίες για την αναβάθμιση των πληροφοριακών και επικοινωνιακών της συστημάτων και το σχεδιασμό ψηφιακών εφαρμογών-εργαλείων, οι οποίες διευκολύνουν τόσο τους Παρόχους φυσικού αερίου και τους εν γένει επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο, όσο και τους τελικούς καταναλωτές.

Παράλληλα, όλα τα νέα δίκτυα που κατασκευάζει η ΕΔΑ Αττικής είναι τελευταίας τεχνολογίας, τηρώντας πολύ υψηλές προδιαγραφές ασφάλειας και παρέχοντας τη δυνατότητα άμεσης επέμβασης για τη συντήρησή τους. Με αυτό τον τρόπο διασφαλίζεται τόσο η ομαλή λειτουργία του δικτύου, όσο και η βιωσιμότητα και οικονομική απόδοση των επενδύσεων.της οτης ο

Επιπλέον, το έξυπνο δίκτυο χρησιμοποιεί τεχνολογίες πληροφοριακών και επικοινωνιακών συστημάτων για τη συλλογή πληροφοριών που σχετίζονται με τη συμπεριφορά των παρόχων και των καταναλωτών φυσικού αερίου.

Κατά συνέπεια, επιτρέπει την ορθολογικότερη χρήση του φυσικού αερίου και την εξοικονόμηση ενέργειας, καθώς και υψηλά επίπεδα ασφάλειας.

Όπως επισήμανε ο κ. Χατζηγιάννης, με τις μεγάλες επενδύσεις που συστηματικά υλοποιεί η ΕΔΑ Αττικής σε υποδομές νέας γενιάς και σε καινοτόμες τεχνολογίες, συμβάλλει ουσιαστικά στην ενεργειακή ασφάλεια της Αττικής, καθώς και ευρύτερα στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας.

Σημειώθηκε επίσης, ότι η ΕΔΑ Αττικής, δίνει μεγάλη έμφαση σε καινοτόμες τεχνολογίες αιχμής στους παρακάτω τομείς:

• πληροφοριακά συστήματα, όπως το Ηλεκτρονικό Σύστημα Ανταλλαγής Πληροφοριών με τους Χρήστες,

• smart metering, με νέους Έξυπνους Μετρητές, τελευταίας τεχνολογίας,

• ενσωμάτωση τεχνολογιών ελέγχου δικτύων άμεσης επέμβασης

Μάλιστα, στο πλαίσιο του νέου business plan, η Εταιρεία δρομολογεί τη συστηματική αντικατάσταση των παραδοσιακών μετρητών με σύγχρονους, ευφυείς μετρητές.

Το Πρόγραμμα Ανάπτυξης της ΕΔΑ Αττικής

Το Πρόγραμμα Ανάπτυξης για την περίοδο 2020 – 2024, που ξεπερνά σε επενδύσεις τα 150 εκατ. ευρώ, περιλαμβάνει:

• την επέκταση του δικτύου χαμηλής και μέσης πίεσης κατά 690 χιλιόμετρα

• την αντικατάσταση του παλαιού δικτύου από χυτοσίδηρο

• την υλοποίηση έργων διασφάλισης της αδιάλειπτης τροφοδοσίας και της ακεραιότητας του δικτύου,

• την πύκνωση των συνδέσεων και παροχών στο ενεργό δίκτυο

• και τέλος τη μελέτη για την τροφοδοσία για πρώτη φορά απομακρυσμένων περιοχών της Αττικής με χρήση σταθμών CNG, σπάζοντας την ενεργειακή τους απομόνωση.

Κίνητρα για την επέκταση της χρήσης του φυσικού αερίου

Τέλος, ο κ. Χατζηγιάννης, αναφέρθηκε και στα κίνητρα που προσφέρει η Εταιρεία για την επέκταση της χρήσης του φυσικού αερίου, όπως προγράμματα επιδότησης της εγκατάστασης θέρμανσης, ενώ στους άμεσους στόχους της συμπεριλαμβάνεται η διεύρυνση της χρήσης του καυσίμου καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με την παροχή κινήτρων για χρήση φυσικού αερίου πέραν της θέρμανσης.

Continue Reading
Advertisement

Trending