Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η αιχμή της τεχνολογίας και η οικονομική επικαιρότητα στο επίκεντρο των δράσεων της Pobuca

bizness.gr

Published

on

Το logo της εταιρείας Pobuca

Σε πέντε σημαντικές πρωτοβουλίες, με γνώμονα την συμβολή των νέων τεχνολογιών και των λύσεων CRM στην βελτίωση του επιχειρείν και της οικονομικής δραστηριότητας προχώρησε η Pobuca (πρώην SiEBEN), η ταχέως αναπτυσσόμενη scale-up εταιρεία παροχής κορυφαίου CRM software.

Ο μήνας Οκτώβριος ήταν ιδιαίτερα έντονος από πλευράς δραστηριότητας για την Pobuca, με την ατζέντα πρωτοβουλιών και δράσεων να εστιάζει σε δύο βασικούς πυλώνες: την συμβολή των τεχνολογιών αιχμής στην βελτίωση της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων, και στους τρόπους κατά τους οποίους μια ελληνική εταιρεία μπορεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις ενός απαιτητικού οικονομικού περιβάλλοντος προκειμένου να είναι βιώσιμη και αποτελεσματική.

Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των Dynamics 365 και Pobuca Loyalty workshops, το οποία διοργανώθηκαν στα γραφεία της Microsoft, τα άκρως καταρτισμένα στελέχη της Pobuca προχώρησαν σε μια ολοκληρωμένη χαρτογράφηση των προοπτικών που προσφέρονται μέσω των λύσεων CRM, ενώ αναλύθηκαν εκτενώς καινοτόμοι τρόποι υποστήριξης των B2B πωλήσεων και του customer loyalty καθώς και οι δυνατότητες ενίσχυσης της παραγωγικότητας των επιχειρήσεων. Παράλληλα οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διαπιστώσουν και πρακτικά τις δυνατότητες του CRM καθώς στο πλαίσιο της ζωντανής επίδειξης που πραγματοποιήθηκε, παρουσιάστηκαν οι λειτουργίες που προσφέρονται μέσω της καινοτόμου CRM σουίτας της Pobuca.

Επίσης η εταιρία παρουσίασε το Pobuca Connect Relationships, το πρώτο Ελληνικό CRM σε συνδρομητική μορφή με έμφαση στη λειτουργία μέσω κινητού τηλεφώνου και την απλότητα στη χρήση. Πέρα από τη διαχείριση του συνόλου των επαφών μιας επιχείρησης, επιτρέπει την οργάνωση εργασιών που αφορούν τους πελάτες και την ενημέρωση των ευκαιριών πώλησης. Η εγκατάσταση και η χρήση του είναι πολύ απλή, χωρίς να απαιτούνται υπηρεσίες υλοποίησης.

Παράλληλα, έχοντας στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος της την περαιτέρω ανάπτυξη λύσεων Τεχνητής Νοημοσύνης, η Pobuca διοργάνωσε τον Οκτώβριο ανοιχτή συζήτηση με την συμμετοχή του συγγραφέα και στρατηγικού της συμβούλου-ειδικού σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης κ. Γιώργου Ζαρκαδάκη. Στο πλαίσιο της συζήτησης, η οποία πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Microsoft, αναλύθηκαν οι τρόποι κατά τους οποίους η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων. Στην παρουσίαση του, ο κ. Ζαρκαδάκης αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών με την χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης ενώ υπογράμμισε τις δυνατότητες που προσφέρονται για την δημιουργία νέων προϊόντων και υπηρεσιών. Τον κ. Ζαρκαδάκη πλαισίωσαν με τις παρουσιάσεις τους ο κ. Ισίδωρος Σιδερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca καθώς και ο CTO της εταιρείας κ. Σταύρος Λαγγούσης.

Επίσης τον Οκτώβριο, και στο περιθώριο της 23ης Συζήτησης Στρογγυλής Τραπέζης με την Ελληνική Κυβέρνηση, στην οποία η Pobuca συμμετείχε ως χορηγός, πραγματοποιήθηκε συνάντηση και ανοιχτή συζήτηση με τους πελάτες και συνεργάτες της εταιρείας, σε συνεργασία με τον Επιστημονικό Συνεργάτη του ΙΟΒΕ κ. Άγγελου Τσακανίκα. Η συζήτηση, η οποία προηγήθηκε της εκδήλωσης του Economist με κεντρικό ομιλητή τον πρωθυπουργό κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, εστίασε στις οικονομικές και επιχειρηματικές προκλήσεις που αντιμετωπίζει μια χώρα στην σύγχρονη ευρωπαϊκή αγορά, ενώ ο κ. Σιδερίδης αναφέρθηκε στους τρόπους κατά τους οποίους μια επιχείρηση μπορεί να προσαρμοστεί στις συνθήκες που διαμορφώνονται ούτως ώστε να καταστεί βιώσιμη, ανταγωνιστική και ισχυρή.

«Ως εταιρεία που δραστηριοποιείται σε ένα δυναμικά μεταβαλλόμενο περιβάλλον, βασικό κομμάτι της λειτουργίας μας είναι να παρακολουθούμε από κοντά όλες τις εξελίξεις που σχετίζονται τόσο με τον τομέα δραστηριότητας μας όσο και με το ευρύτερο οικοσύστημα της εγχώριας και παγκόσμιας οικονομίας. Μέσω των ανοιχτών συζητήσεων και των σεμιναρίων τεχνολογίας που διοργανώνουμε κατά καιρούς, επιδιώκουμε να καταγράφουμε τον παλμό της αγοράς και να μοιραζόμαστε με το κοινό τις εμπειρίες και τα συμπεράσματα που προκύπτουν ως αποτέλεσμα της δραστηριότητας μας. Παράλληλα θεωρούμε χρέος μας την ενημέρωση του επιχειρηματικού κόσμου για τις τεχνολογίες αιχμής και τις προοπτικές που προσφέρουν αυτές, καθιστώντας κάθε εταιρεία ανταγωνιστική και αποτελεσματική» αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca κ. Ισίδωρος Σιδερίδης.

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Ξεχώρισε η Leroy Merlin στα Loyalty Awards 2020

bizness.gr

Published

on

Κατάστημα Leroy Merlin

Η LEROY MERLIN ήταν ανάμεσα στους νικητές των φετινών Loyalty Awards, με δυο σημαντικές διακρίσεις να προστίθενται στο ενεργητικό της. Τα αποτελέσματα των Loyalty Awards 2020 τιμούν τo πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club με Gold award στην κατηγορία “Best Direct Marketing Campaign,” για την εξατομικευμένη καμπάνια μελών «Καιρός για Σπίτι» και Bronze award στην κατηγορία “Best in Loyalty,” για το πρόγραμμα προνομιών LEROY MERLIN club. Ο θεσμός των Loyalty Awards επιβραβεύει την αριστεία των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα των πελατών, καθιστώντας τις συγκεκριμένες διακρίσεις ιδιαίτερα σημαντικές.

Αναπτύσσοντας σχέσεις διαχρονικές και δυναμικές με τους πελάτες και δημιουργώντας μια μοναδική αγοραστική εμπειρία για τον καθένα ξεχωριστά, η LEROY MERLIN διακρίθηκε για το μόλις ενός έτους LEROY MERLIN CLUB, το οποίο αποτελεί μια μοναδική πλατφόρμα προνομίων και επιβράβευσης που στόχο έχει τη δημιουργία και την ενίσχυση δεσμών με τους πελάτες της LEROY MERLIN αλλά και την ενθάρρυνση της διάδρασης μαζί τους, δίνοντας αξία και προνόμια προς κάθε έναν από αυτούς.

Επιπλέον, η εταιρεία ξεχώρισε και για τη δημιουργικότητα και αποδοτικότητα της καμπάνιας «Καιρός για Σπίτι» η οποία «έτρεξε» το φθινόπωρο μόνο για τα μέλη του club, μέσω προσωποποιημένης επικοινωνίας, με εξατομικευμένους αγοραστικούς στόχους βάση των δικών τους αναγκών και αντίστοιχες επιβραβεύσεις, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία και ικανοποίηση των πελατών μας.

Τόσο η καμπάνια «Καιρός για Σπίτι» όσο και το πρόγραμμα προνομίων LEROY MERLIN club σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με τη συμβολή της Skymakers, η οποία έχει ως αντικείμενο τη βελτιστοποίηση της αξίας του πελατολογίου μεγάλων Οργανισμών, με εξειδίκευση στο retail και στο banking.

Αναφερόμενη στις νέες αυτές διακρίσεις η Άννα Καραχάλιου, Customer Relationship Business Leader της LEROY MERLIN δήλωσε σχετικά:

«Για όλους εμάς στη LEROY MERLIN που εργαστήκαμε με πάθος για τη δημιουργία του LEROY MERLIN club αλλά και για να χτίσουμε δυναμικά μέσα στον χρόνο ουσιαστικό διάλογο με τους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται, η χαρά, σήμερα, είναι διπλή. Και αυτό γιατί οι πελάτες μας, ιδιώτες αλλά και επαγγελματίες, μας αγκάλιασαν με ενθουσιασμό και τώρα, έρχεται ως επιστέγασμα η αναγνώριση από τους επαγγελματίες του κλάδου μας, που φυσικά σημαίνει πολλά για εμάς».

H Τζένη Ταντίδου, Deputy CEO της Skymakers, δήλωσε:

«Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τη LEROY MERLIN που μας έδωσε την ευκαιρία να συνεργαστούμε στον σχεδιασμό του LEROY MERLIN club. Συνδυάσαμε με δημιουργικό τρόπο τα δεδομένα, την ανθρώπινη αντίληψη και την τεχνολογία, επιτυγχάνοντας να μιλήσουμε με άμεσο τρόπο στον τελικό καταναλωτή. Τόσο τα επιχειρηματικά αποτελέσματα όσο και τα θετικά σχόλια των πελατών της LEROY MERLIN δικαίωσαν την κοινή μας προσπάθεια».

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Αυξημένες κατά 5,31% οι πωλήσεις του Ομίλου Βιοκαρπέτ το 2019

bizness.gr

Published

on

Επικαιρότητα, νέα

Σε 125,75 εκατ. ευρώ ανήλθαν οι καθαρές πωλήσεις του Ομίλου Βικαρπέτ κατά την χρήση του 2019 έναντι 119,41 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018, σημειώνοντας αύξηση 5,31%.

Οι εξαγωγές του Ομίλου ανήλθαν κατά την χρήση του 2019 σε 71,38 εκατ. ευρώ έναντι 68,37 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018, σημειώνοντας αύξηση 4,39%. Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αποτελούν το 56,75% του συνολικού τζίρου.

Οι πωλήσεις στο εσωτερικό της χώρας ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 54,38 εκατ. ευρώ έναντι 51,04 εκατ. ευρώ το 2018, αυξημένες κατά 6,54%.

Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 9,53 εκατ. ευρώ, έναντι 7,34 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018, σημειώνοντας αύξηση κατά 29,84%.

Ο Όμιλος Βιοκαρπέτ παρουσίασε ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους κατά την χρήση 2019 ύψους 1,27 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,19 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018.

Σημειώνεται ότι τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη που κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας, μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας και μετά την αφαίρεση των φόρων, ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 0,94 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,20 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη του 2018.

Οι καθαρές πωλήσεις την μητρικής εταιρίας ανήλθαν κατά την χρήση του 2019 σε 7,47 εκατ. ευρώ έναντι 7,45 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018. Τα κέρδη της μητρικής εταιρίας προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBIDTA), ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε 1,02 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών (0,03) εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση του 2018.

Οι ζημίες μετά από φόρους της μητρικής ανήλθαν σε (0,88) εκατ. ευρώ κατά την χρήση του 2019, έναντι (1,28) εκατ. ευρώ την αντίστοιχη χρήση 2018, μειωμένες κατά 31,25%.

Τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη που κατανέμονται στους μετόχους της εταιρίας μετά την αφαίρεση δικαιωμάτων της μειοψηφίας και μετά την αφαίρεση των φόρων ανήλθαν κατά την χρήση 2019 σε ζημιές (0,88) εκατ. ευρώ έναντι ζημιών (1,28) εκατ. ευρώ το 2018.

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Mytilineos: Προπληρωμή ομολογιούχων κατά μία διετία

bizness.gr

Published

on

Όμιλος ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Σε προπληρωμή του συνόλου της ονομαστικής αξίας των ομολογιών που εξέδωσε και διέθεσε το 2017 μέσω δημόσιας προσφοράς, ύψους 300 εκατ. ευρώ και λήξης 2022, θα προχωρήσει η «ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ», όπως ανακοινώθηκε σήμερα.

Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, η προπληρωμή θα πραγματοποιηθεί στις 29 Ιουνίου οπότε θα καταβληθεί α) το σύνολο της ονομαστικής αξίας των ομολογιών, ήτοι €1.000 ανά ομολογία, και β) οι μέχρι την 29.06.2020 δεδουλευμένοι τόκοι, ανά ομολογία. Συνεπώς, για κάθε ομολογία ονομαστικής αξίας €1.000, ο ομολογιούχος θα λάβει συνολικό μικτό ποσό €1.015,9305555556, που αναλύεται σε €1.000 ονομαστική αξία, πλέον μικτού ποσού τόκων ύψους €15,9305555556.

Ως προς τη διαδικασία, θα ακολουθήσουν επόμενες ανακοινώσεις της ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ.

Continue Reading
Advertisement

Trending