Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Δυναμική παρουσία της Περιφ. Αττικής στην Έκθεση Τουρισμού WTM 2019 στο Λονδίνο

bizness.gr

Published

on

WTM 2019, Λονδίνο

Δυναμική ήταν η παρουσία της Περιφέρειας Αττικής σε σημαντικές εκθέσεις Τουρισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Ο Νοέμβριος ξεκίνησε με έντονη δραστηριότητα και συνεχείς δράσεις τουριστικής προβολής καθώς η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε σε δύο σημαντικές διεθνείς εκθέσεις τουρισμού, την WTM 2019 στο Λονδίνο και τη Philoxenia 2019 στη Θεσσαλονίκη.

Η 40ή έκθεση World Travel Market πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, από τις 4 έως τις 6 Νοεμβρίου 2019 και η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε ως συνεκθέτης στο Περίπτερο του ΕΟΤ, EU1100. Στηρίζοντας σταθερά τους νησιωτικούς προορισμούς της Αττικής, η Περιφέρεια φιλοξένησε στο περίπτερό της, τους Δήμους Ύδρας και Πόρου, οι οποίοι εκπροσωπήθηκαν από τον Δήμαρχο Ύδρας κ. Γεώργιο Κουκουδάκη, την Αντιδήμαρχο Ύδρας, κα Μαρία Κάτσικα και το μέλος της Τουριστικής Επιτροπής Δήμου Πόρου, κ. Τάσο Φιακά.

Το περίπτερο της Περιφέρειας Αττικής επισκέφθηκαν, ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, η πρόεδρος του ΕΟΤ, κα Άντζελα Γκερέκου και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κος Δημήτρης Φραγκάκης.

Η 35η Διεθνής Έκθεση PHILOXENIA πραγματοποιήθηκε στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης από 8 – 10 Νοεμβρίου 2019. Ως συνεκθέτες στο περίπτερο της Περιφέρειας Αττικής συμμετείχαν ο Δήμος Ύδρας, τον οποίο εκπροσώπησε ο Αντιδήμαρχος του νησιού, κ. Ιωάννης Μπελεγρής, και ο Δήμος Πόρου, τον οποίο εκπροσώπησε το μέλος της Τουριστικής Επιτροπής Δήμου Πόρου, κ. Τάσος Φιακάς. Το περίπτερο της Περιφέρειας τίμησαν με την παρουσία τους, μεταξύ άλλων, ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χ. Θεοχάρης, και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, κ. Δ. Φραγκάκης.

Περιφερειάρχης Αττικής, Γ. Πατούλης

Με αφορμή τη συμμετοχή της Περιφέρειας στις σημαντικές τουριστικές εκθέσεις ο κ. Πατούλης υπογράμμισε ότι η Περιφέρεια Αττικής ενισχύει τις δράσεις εξωστρέφειας και επενδύει στον τουρισμό και την επιχειρηματικότητα, τομείς-κλειδιά, για την εθνική μας ανάπτυξη.

«Η συμμετοχή μας στις σημαντικές αυτές εκθέσεις του Λονδίνου και της Θεσσαλονίκης σηματοδοτούν τη βούληση μας να συμβάλλουμε ενεργά, με συγκεκριμένες πρωτοβουλίες στην οικονομική και κοινωνική ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με σχέδιο και όραμα για να κερδίσουμε το στοίχημα την ανάπτυξης. Η Αττική αποτελεί ένα σημαντικό κεφάλαιο του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και στοχεύουμε να εργαστούμε συστηματικά για να αναδειχθεί ως παγκόσμιο brand name. Οι προοπτικές ανάδειξης του θεματικού τουρισμού, όπως είναι ο τουρισμός υγείας και ευεξίας μπορούν να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο την τοπική ανάπτυξης της Αττικής. Επιπλέον η Αττική διαθέτει παραλίες με κρυστάλλινα νερά και πανέμορφα νησιά, με μοναδικό χαρακτήρα».

Εντεταλμένος Περιφερειακός Σύμβουλος Θ. Κουτσογιαννόπουλος

Να σημειωθεί ότι και στις δύο αυτές κορυφαίες τουριστικές εκθέσεις, ο Περιφερειάρχης Αττικής Γ. Πατούλης εκπροσωπήθηκε από τον Εντεταλμένο Περιφερειακό Σύμβουλο για τον Τουρισμό της Περιφέρειας Αττικής, Θ. Κουτσογιαννόπουλο, ενώ τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής υποδέχτηκαν και συνομίλησαν με επαγγελματίες του τουρισμού από όλο τον κόσμο, οι οποίοι ενημερώθηκαν αναλυτικά για τα ώριμα τουριστικά προϊόντα, αλλά και για τις μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που προσφέρει ολόκληρη η Αττική. Στη Θεσσαλονίκη ο Θ. Κουτσογιαννόπουλος με δηλώσεις του στα ρωσικά κανάλια Russia 24 και RTVI, αναφέρθηκε στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Αττικής, που την καθιστούν ιδανικό προορισμό για short break διακοπές, όλες τις εποχές του χρόνου. Αντίστοιχα και στην έκθεση του

Επαφές

Οι επαφές που πραγματοποιήθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια των εκθέσεων ήταν ιδιαίτερα γόνιμες, τόσο στο πλαίσιο των συναντήσεων Speed Networking, όσο και κατά τη διάρκεια των προγραμματισμένων ραντεβού (Β2Β) με σημαντικούς επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στη διεθνή τουριστική αγορά. Buyers και δημοσιογράφοι εξέφρασαν έντονο ενδιαφέρον για το πλούσιο γεωγραφικό, αλλά και το θεματικό τουριστικό χαρτοφυλάκιο της Περιφέρειας Αττικής, δίνοντας έμφαση σε συγκεκριμένες πτυχές του τουρισμού στην Αττική, όπως είναι οι οικογενειακές διακοπές, τα ταξίδια πολυτελείας και exclusive travel, ο τουρισμός υγείας και ευεξίας αλλά και για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού (θαλάσσιος τουρισμός, δραστηριότητες στη φύση, κ.λπ.).

Μάλιστα στο Λονδίνο σε συνεργασία με την Υπηρεσία Εξωτερικού του ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, την Τρίτη 5 Νοεμβρίου, επιλεγμένοι ξένοι δημοσιογράφοι με ειδίκευση στη γαστρονομία επισκέφθηκαν και ενημερώθηκαν από τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού για τον γαστρονομικό πλούτο της Αττικής και τα εξαιρετικά τοπικά προϊόντα της. Παράλληλα είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ποιοτικά τοπικά προϊόντα και το βραβευμένο κρασί της φημισμένης αττικής ποικιλίας “Σαββατιανό”.

Μεγάλο ήταν το ενδιαφέρον των επισκεπτών του περιπτέρου της Περιφέρειας για το έντυπο και οπτικοακουστικό υλικό τουριστικής προβολής, καθώς και για την τουριστική ιστοσελίδα της Περιφέρειας Αττικής.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΞΕΕ: Οι νικητές του προγράμματος του για την ψηφιακή καινοτομία στον τουρισμό

bizness.gr

Published

on

Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο

Oλοκληρώθηκε χθες ο πρώτος κύκλος του προγράμματος επιτάχυνσης του “CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator”, του πρώτου “startup” επιταχυντή αποκλειστικά για τον τουρισμό που δημιουργήθηκε από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος. Μάλιστα σε ειδική τελετή ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε., Αλέξανδρος Βασιλικός και η Κατερίνα Σαριδάκη, διευθύντρια του CapsuleT, υποδέχτηκαν τις “startup ομάδες” που συμμετείχαν στον πρώτο κύκλο του προγράμματος (Σεπτέμβριος – Δεκέμβριος 2019) και ανακοίνωσαν τους νικητές του προγράμματος.

Ειδικότερα, το 1ο βραβείο και το χρηματικό έπαθλο των 10.000 ευρώ έλαβε η ομάδα GuestFlip, το 2ο βραβείο και το έπαθλο των 5.000 ευρώ έλαβε η HotelToolbox ενώ τέλος, το 3ο βραβείο και τα 3.000 ευρώ έλαβε η ομάδα της HotelStand. Η μεγάλη νικήτρια του χθεσινού τελικού, όπως τονίστηκε, θα έχει την ευκαιρία να επισκεφθεί το “Google for Startups Campus” στην Βαρσοβία, όπου τα μέλη της ομάδας θα μπορέσουν να έρθουν σε επαφή με Google experts που θα τους καθοδηγήσουν και θα τους υποστηρίξουν με ειδικά mentoring sessions. Τα σχετικά έξοδα είναι καλυμμένα από τη Google, χορηγό του προγράμματος του CapsuleT.

Μετά το πέρας της εκδήλωσης, ο πρόεδρος του Ξ.Ε.Ε. Αλέξανδρος Βασιλικός υπογράμμισε ότι η ψηφιακή καινοτομία δημιουργεί μια νέα εποχή για την τουριστική οικονομία και το ΞΕΕ ανταποκρινόμενο στις ανάγκες ενός μέλλοντος που είναι ήδη εδώ, πρωταγωνιστεί μέσα από στοχευμένες δράσεις, όπως ο CapsuleT. Τονίζεται ότι στις 16 Δεκεμβρίου 2019 ξεκινά η περίοδος υποβολής αιτήσεων για τον δεύτερο κύκλο του “προγράμματος επιτάχυνσης” (Μάρτιος 2020).

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Παρεμβάσεις καθαρισμού και επισκευών από το δήμο Αθηναίων σε πλατείες

bizness.gr

Published

on

Δημαρχείο Αθήνας

Συνεχίζονται οι παρεμβάσεις του δήμου Αθηναίων σε κεντρικά σημεία ολόκληρης της πόλης με στόχο τον καθαρισμό και την αποκατάστασή τους.

Το τελευταίο τριήμερο συνεργεία του δήμου «σάρωσαν» δυο πολυσύχναστες πλατείες της Αθήνας, στο Γκάζι και στο Παγκράτι. Την πλατεία Κεραμεικού και την Πλατεία Πλυτά. Σύμφωνα με ανακοίνωση του δήμου, στην Πλατεία Πλυτά, έγινε «μια μεγάλη παρέμβαση που κράτησε τρεις ημέρες» και κατά τη διάρκεια της οποίας κλαδεύτηκαν όλα τα δένδρα, επιδιορθώθηκαν και βάφτηκαν τα παγκάκια, επισκευάστηκε ο ηλεκτροφωτισμός και στους γύρω πεζόδρομους, ενώ πλύθηκε και απολυμάνθηκε η πλατεία.

Στην Πλατεία Κεραμεικού, καθαρίστηκε από αφίσες ο χώρος κοντά στις εισόδους του μετρό, έγιναν βαψίματα κ.α. «Ακόμη δύο πλατείες που είναι έτοιμες, καθαρές και περιποιημένες, για τη βόλτα του Σαββατοκύριακου», έγραψε στον λογαριασμό του στο Facebook ο δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Εντατικές διαβουλεύσεις για το σχέδιο τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης

bizness.gr

Published

on

Θεσσαλονίκη, Λευκός Πύργος

Με έντονους ρυθμούς άρχισαν οι εργασίες για την ανάπτυξη του στρατηγικού σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, που ανέλαβε να εκπονήσει το Ερευνητικό Εργαστήριο Τουρισμού «TourLab» του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού. Το σύμφωνο συνεργασίας είχε υπογραφεί στην επίσημη τελετή εγκαινίων της 35ης Διεθνής Έκθεσης Τουρισμού Philoxenia από την πρόεδρο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και Αντιπεριφερειάρχη Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου και τον Κοσμήτορα της Σχολής Οικονομίας και Διοίκησης του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος, καθηγητή Ευάγγελο Χρήστου, παρουσία του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Στο πλαίσιο εκπόνησης του σχεδίου τουριστικού μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης θα διεξαχθούν διάφορες έρευνες πεδίου, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται ομάδες εστίασης (focus groups) και διαβουλεύσεις. Οι διαβουλεύσεις που θα πραγματοποιηθούν στοχεύουν στη συλλογή αναγκαίων δεδομένων για το σχέδιο μάρκετινγκ της Θεσσαλονίκης, αλλά και στην ουσιαστική αποτύπωση των θέσεων και των προβληματισμών όλων των εμπλεκόμενων φορέων της πόλης σε θέματα τουρισμού. Συγκεκριμένα, θα πραγματοποιηθούν τόσο διαβουλεύσεις «ανοιχτές» στο ευρύ κοινό της πόλης μας, όσο και «κλειστές» θεματικές συναντήσεις.

Η πρώτη κλειστή διαβούλευση θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019, με συμμετέχοντες θεσμικούς φορείς της πόλης και της πολιτείας (υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, υπουργείο Μακεδονίας-Θράκης, δήμος Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ΔΕΘ, ΟΛΘ, ΕΚΕΤΑ, και όλα τα Επιμελητήρια της πόλης). Στη συνέχεια, και έως τα μέσα του Μαρτίου 2020, θα πραγματοποιηθούν άλλες 15 διαφορετικές «θεματικές» κλειστές διαβουλεύσεις, με εκπροσώπους φορέων.

Για το τέλος του Μαρτίου 2020 προγραμματίζεται μία ανοιχτή διαβούλευση στην οποία θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν όσοι πολίτες της Θεσσαλονίκης το επιθυμούν.

Σύμφωνα με τον διευθυντή του Ερευνητικού Εργαστηρίου Τουρισμού «TourLab» του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος Ευάγγελο Χρήστου, οι διαβουλεύσεις αυτές αποσκοπούν αφενός να συνεισφέρουν στην καταγραφή των δυνατών σημείων, των αδυναμιών, των ευκαιριών και των απειλών της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού, και αφετέρου να δώσουν φωνή με ουσιαστικό τρόπο σε όλους τους εμπλεκόμενους στην τουριστική ανάπτυξη της πόλης. Η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, επεσήμανε τη διαρκή δέσμευση του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για την εδραίωση της πόλης ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού, στο πλαίσιο της οποίας εκπονείται με επιστημονικά και τεχνοκρατικά εχέγγυα και το συγκεκριμένο στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Continue Reading
Advertisement

Trending