Connect with us

ΑΡΘΡΑ-ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Εξάρχου (Άκτωρ): Στο χρονοδιάγραμμα του Μετρό Θεσσαλονίκης να ξεκαθαρίζουμε για ποιο έργο μιλάμε

Newsroom

Published

on

Διευκρινίσεις αλλά και φως σε αθέατες πλευρές του έργου της κατασκευής του Μετρό Θεσσαλονίκης παρέχει ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΚΤΩΡ, κ. Αλέξανδρος Εξάρχου, με συνέντευξή του στο Capital.gr. Ο επικεφαλής της ελληνικής κατασκευαστικής που ηγείται της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει τόσο τη βασική γραμμή, όσο και την επέκταση προς Καλαμαριά, αναφέρεται, μιλώντας για όσα έχουν λεχθεί κατά καιρούς για το Μετρό Θεσσαλονίκης, όπως και σε όσα είδαν, πρόσφατα, το φως της δημοσιότητας περί διεκδίκησης αποζημιώσεων. Παρακάτω σας παραθέτουμε όλη τη συνέντευξη:

– Κύριε Εξάρχου γιατί αποφασίσατε να μιλήσετε τώρα για το Μετρό Θεσσαλονίκης, όταν διαχρονικά από τότε που αναλάβατε δεν έχει σχολιάσει η ΑΚΤΩΡ ποτέ τα όσα έχουν γραφτεί και ειπωθεί;

Έχουμε επιδείξει μια κατά τη γνώμη μας υπεύθυνη στάση, επικεντρωνόμενοι στη δουλειά μας. Έχουμε αναλάβει ένα απαιτητικό και σημαντικό έργο και η μόνη μας προτεραιότητα είναι να το ολοκληρώσουμε άρτια και όσο το δυνατόν συντομότερα, ακολουθώντας τις εντολές της αναθέτουσας αρχής. Εμείς δεν είμαστε πολιτικοί, είμαστε τεχνικοί. Ειδικά ως προς το θέμα των διαρροών, θέλω να ξεκαθαρίσω πως καμία επιστολή δεν διοχετεύθηκε ποτέ εν γνώσει μου ή με την έγκρισή μου στον Τύπο, αφού η αλληλογραφία με τον οποιοδήποτε πελάτη είναι εμπιστευτική κι ως τέτοια αντιμετωπίζεται. Αυτός είναι και ο λόγος που ουδέποτε το Γραφείο Τύπου της ΑΚΤΩΡ σχολίασε επισήμως ή ανεπισήμως, θετικά ή αρνητικά τα όσα εμφανίζονται στον Τύπο και σχετίζονται με επιστολές προς την Αττικό Μετρό. Επειδή, όμως, μια κατά τα άλλα απολύτως ακριβής στο χρόνο που έγινε, παντελώς αχρωμάτιστη πολιτικά και ολιγόλογη δήλωσή μου, ποικιλοτρόπως ερμηνεύεται ή παρερμηνεύεται, μήνες τώρα, προς τέρψη ή παραπλάνηση πολιτικών ακροατηρίων, αισθάνομαι την υποχρέωση και ως πρόσωπο, αλλά και ως επικεφαλής μίας εταιρείας που αδίκως δυσφημείται, να προβώ στις απαραίτητες τελικά διευκρινίσεις.

– Σύμφωνα με όσα είχατε αναφέρει στις 16 Φεβρουαρίου 2019, στο περιθώριο του Thessaloniki Regional Forum, στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων, το έργο είναι εντός χρονοδιαγράμματος και το 2020 θα έχει τελειώσει. Ισχύουν όσα είχατε, τότε, πει;

Πράγματι, μεταξύ άλλων, ερωτηθείς για το Μετρό της Θεσσαλονίκης είπα – και ορθώς αποδόθηκε από τη δημοσιογράφο και το Πρακτορείο – ότι “Είναι εντός χρονοδιαγράμματος. Το 2020 θα έχει τελειώσει. Διασώθηκε χάρη στην ΑΚΤΩΡ. Θα ήταν η μεγαλύτερη καταστροφή των μετρό στην Ευρώπη. Διακινδύνευσε εξαιρετικά η ΑΚΤΩΡ αναλαμβάνοντας υποχρεώσεις της ΑΕΓΕΚ στο παρελθόν. Δεν είχαμε να κερδίσουμε πολλά χρήματα, αντιθέτως διακινδυνεύτηκαν πολλές ζημιές, αλλά βάλαμε πλάτη όταν η ελληνική πολιτεία μας χρειάστηκε και πλέον το Μετρό της Θεσσαλονίκης όχι απλά θα γίνει, αλλά θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για έργα μετρό σε ευρωπαϊκό επίπεδο”. Τι εννοούσα με αυτές τις δηλώσεις και γιατί ήταν απολύτως ακριβείς;

Το χρονοδιάγραμμα βάσει του οποίου εκτελούνταν οι εργασίες τη χρονική στιγμή που έγινε η δήλωση ήταν το χρονοδιάγραμμα που είχε εγκρίνει η Αττικό Μετρό με επιστολή της το 2017 και το οποίο προέβλεπε ολοκλήρωση της βασικής γραμμής του Μετρό Θεσσαλονίκης στις 30.11.2020, με τις επιφυλάξεις για τους σταθμούς “Αγίας Σοφίας” και “Βενιζέλου” και των λύσεων που θα επιλεγούν, για τους οποίους το κατασκευαστικό αντικείμενο δεν είχε προσδιοριστεί επακριβώς, λόγω του απρόβλεπτα μεγάλου αριθμού αρχαιολογικών ευρημάτων.

Κατά συνέπεια, το χρονοδιάγραμμα θα τροποποιούνταν μόλις οριστικοποιούνταν το νέο κατασκευαστικό αντικείμενο για τους προαναφερθέντες σταθμούς, σε χρόνο τέτοιο ώστε να μην επηρεάσει την κρίσιμη διαδρομή και να επιτευχθεί η ολοκλήρωση του έργου στις 30.11.2020. Στον χρόνο που γίνεται η δήλωσή μου το Φεβρουάριο του 2019, είναι βέβαιο ότι δεν υπάρχει πλέον το χρονικό περιθώριο να προσδιοριστεί το τεχνικό αντικείμενο για την κατασκευή του σταθμού “Βενιζέλου” και να τεθεί σε εμπορική λειτουργία το έργο πλήρως, έως το τέλος του 2020 με το Σταθμό “Βενιζέλου”. Κατά τον χρόνο εκείνο, η Αττικό Μετρό έχει ζητήσει πλέον οι συρμοί να διέρχονται από τη μελλοντική θέση του Σταθμού “Βενιζέλου” χωρίς να έχει κατασκευαστεί ο Σταθμός, και σε κάποιο μελλοντικό χρόνο, άγνωστο πότε κατά τη στιγμή της δήλωσής μου, να διακοπεί η λειτουργία του Μετρό στο σταθμό “Σιντριβάνι”, να προσδιοριστεί το νέο αντικείμενο του σταθμού “Βενιζέλου” σε σχέση με τα αρχαία, καθώς και να προσδιοριστεί ο χρόνος και το κόστος της πλήρους ολοκλήρωσης του έργου.

Άρα τον Φεβρουάριο του 2019 όταν δήλωνα ότι το έργο είναι εντός χρονοδιαγράμματος και θα έχει τελειώσει το 2020, ήμουν απόλυτα ειλικρινής και ακριβής, αφού αναφερόμουν στο έργο όπως είχε επαναπροσδιοριστεί από την Αττικό Μετρό – δηλαδή με τους συρμούς να διέρχονται χωρίς να σταματούν από τον σταθμό “Αγίας Σοφίας” ο οποίος θα είχε μεν κατασκευαστεί αλλά δεν θα είχε δοθεί σε λειτουργία, καθώς και μέσω της σήραγγας στη μελλοντική θέση του σταθμού “Βενιζέλου” χωρίς ο σταθμός να έχει κατασκευαστεί ούτε φυσικά να έχει δοθεί σε λειτουργία. Αυτό ήταν το επιθυμητό από την Αττικό Μετρό έργο για το οποίο εργαζόμασταν τον Φεβρουάριο του 2019, αυτό το έργο είχε χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης 30.11.2020 και αυτό το χρονοδιάγραμμα τηρούνταν κατά το χρόνο της δήλωσής μου τον Φεβρουάριο του 2019.

– Ακόμα κι έτσι όμως, κατηγορείται η κοινοπραξία ότι πρόσφατα ανακάλυψε τα προβλήματα και άρχισε να διεκδικεί αποζημιώσεις, ενώ μέχρι τη στιγμή της δήλωσής σας δεν είχε εγερθεί κανένα θέμα. Ισχύει αυτό;

Όχι, σε καμία περίπτωση. Τον Φεβρουάριο του 2019 δεσμευόμασταν από χρονοδιάγραμμα που όριζε την ολοκλήρωση του έργου στις 30.11.2020, με τις πολύ βασικές επισημάνσεις που προανέφερα ως προς τον Σταθμό “Βενιζέλου”, με την προϋπόθεση ότι θα εγκρίνονταν μέχρι το Μάρτιο 2019, 256 μελέτες που είχαν υποβληθεί στην Αττικό Μετρό και παράμεναν σε πολύμηνη εκκρεμότητα. Αυτό το ζήτημα το θέταμε επισήμως και γραπτώς στην αλληλογραφία μας με την Αττικό Μετρό, τόσο πριν (ήδη από την άνοιξη του 2018) όσο και μετά (από τον Μάρτιο του 2019) τη δήλωσή μου τον Φεβρουάριο του 2019 και λαμβάναμε προφορικές διαβεβαιώσεις πως τον Μάρτιο του 2019 όλα θα έχουν επιλυθεί. Συνολικά από τον Απρίλιο του 2018 έως τον Αύγουστο του 2019, υπάρχουν πέραν των 10 επιστολών που θέτουν αυτά τα ζητήματα, που επισημαίνουν τις ενέργειες που απαιτούνται και τονίζουν τα προβλήματα – οικονομικά, χρονικά και τεχνικά – που η απουσία επίλυσης αυτών δημιουργεί για την ολοκλήρωση του έργου. Πολύ περισσότερο, ακριβώς γιατί το κράτος, οι αναθέτουσες αρχές και οι εταιρείες οφείλουν να έχουν συνέπεια και συνέχεια, η αλληλογραφία αυτή συνεχίστηκε και μετά τον Αύγουστο του 2019, φθάνοντας στην πλέον πρόσφατη επιστολή προς την Αττικό Μετρό, της 20ης Μαρτίου 2020.

– Άρα οι αποζημιώσεις είναι απλά η πιο πρόσφατη εξέλιξη μιας διαδικασίας τουλάχιστον δυο ετών; Πώς συνδέονται όμως με την αλλαγή της λύσης για το σταθμό “Βενιζέλου”;

Ακριβώς. Σε ένα έργο, οφείλεις να ενημερώνεις τον πελάτη για όλα τα θέματα που ανακύπτουν, να του καταθέτεις προτάσεις επίλυσης και να περιμένεις τις οδηγίες του ή την έγκρισή του ή τις ενέργειες που απαιτούνται εκ μέρους του πριν προχωρήσεις. Καμία τεχνική εταιρεία στον κόσμο δεν μπορεί να προχωρά χωρίς εγκεκριμένες μελέτες. Το έργο λοιπόν δεν προχωρούσε μεν, τα έξοδα όμως σε μεγάλο βαθμό έτρεχαν και άρα αφού η καθυστέρηση δεν οφείλεται στην κοινοπραξία, ήταν αναμενόμενο να εγερθεί σε συνέχεια όλων αυτών των επιστολών που εστάλησαν τα τελευταία δύο χρόνια και θέμα αποζημιώσεων.

Οι όποιες αξιώσεις για αποζημιώσεις έχουν εγερθεί όμως, δεν έχουν σχέση με την τεχνική λύση για τον σταθμό “Βενιζέλου” αλλά, μεταξύ άλλων, με την καθυστέρηση επιλογής τεχνικής λύσης για τον σταθμό “Βενιζέλου” από το 2017 καθώς και με την καθυστέρηση εγκρίσεων των ως άνω μελετών, αφού όπως προανέφερα, το επιθυμητό από την Αττικό Μετρό κατά τον χρόνο της δήλωσής μου χρονοδιάγραμμα δεν προέβλεπε κατασκευή σταθμού “Βενιζέλου” πριν τις 30.11.2020, δηλαδή πριν την εμπορική λειτουργία του έργου, αλλά μόνο το ότι οι συρμοί θα διέρχονταν μέσω της σήραγγας σε εκείνη τη θέση, μέχρις ότου η Αττικό Μετρό να υποδείξει τι επιθυμεί να γίνει για τον συγκεκριμένο σταθμό, με ποιο κόστος και ποιο χρονοδιάγραμμα.

Ως εκ τούτου, όλη η αλληλογραφία που κατά καιρούς διαρρέεται και εμφανίζεται στον Τύπο εσφαλμένα εμπλέκει το θέμα της τεχνικής λύσης για τον σταθμό “Βενιζέλου” στο ζήτημα των αποζημιώσεων που έχουν ζητηθεί.

– Η κριτική που έχει ασκηθεί για το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι άδικη;

Το έργο αυτό έχει κατακριθεί, λοιδορηθεί και γίνει πεδίο ευκαιριακής πολιτικής αντιπαράθεσης, 30 χρόνια τώρα για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. Εγώ δεν εξετάζω το έργο συνολικά, μένω στο κομμάτι που αφορά στην ΑΚΤΩΡ κι εκεί πιστεύω πως πράγματι η κριτική είναι δυσανάλογη της προσφοράς της εταιρείας. Θέλω να θυμίσω ότι ζητήθηκε από την ΑΚΤΩΡ να υποκαταστήσει την ΑΕΓΕΚ ως leader της κοινοπραξίας κατασκευής του Μετρό της Θεσσαλονίκης, λόγω οικονομικής αδυναμίας της ΑΕΓΕΚ που κόντεψε να τινάξει το έργο στον αέρα, κρατώντας τα εργοτάξια κλειστά για χρόνια. Θέλω επίσης να θυμίσω ότι στο Μετρό της Θεσσαλονίκης η ΑΚΤΩΡ ενεπλάκη, το 2017 που ουσιαστικά υποκατέστησε την ΑΕΓΕΚ ως μέλος της Αναδόχου Κοινοπραξίας. Άρα είναι άδικο για την ΑΚΤΩΡ να της πιστώνεται οτιδήποτε θετικό ή να της χρεώνεται οτιδήποτε αρνητικό έχει συμβεί σε αυτό το έργο από τη δεκαετία του 1980 και μέχρι τη στιγμή που εντέλει ενεπλάκη στο έργο ως μέλος της κοινοπραξίας, απλά γιατί είναι βολικό να ερεθίζουμε το δημόσιο αίσθημα με τη δαιμονοποίηση του “εργολάβου”, που όταν είμαστε σε θέση ευθύνης σπεύδουμε να φωτογραφιζόμαστε μαζί του και την επόμενη ημέρα τον αντιμετωπίζουμε ως “μίασμα”.

Advertisement Macon
Advertisement
Advertisement TÜV Austria
Advertisement Aecom
Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΛΙΜΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ/STR
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ώρες ago

Οι 7 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις που προχωρούν στον Πειραιά – Σε ποιά σημεία θα γίνουν και ποιές εταιρείες επενδύουν

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ3 ώρες ago

Τα 3 έργα “πράσινων” γραφείων που ολοκληρώνει η Noval Property το 2025 – Πώς στοχεύει σε χαρτοφυλάκιο ακινήτων 1 δισ. ευρώ έως το 2030

Πρέβεζα, Πάργα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: EUROKINISSI / ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 ώρες ago

“Πράσινο φως” για τη νέα Στρατηγική Τουριστική Επένδυση στην Πρέβεζα – Πώς εμπλέκεται ο Δήμος

Χαλκιδική - Φωτογραφία αρχείου - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ/STR
REAL ESTATE3 ώρες ago

Ανοδικά κινήθηκε το 2024 η αγορά ακινήτων στη Χαλκιδική – Ποιά ακίνητα προτίμησαν οι επενδυτές και από ποιές χώρες προέρχονται

Φωτό: Γιώργος Κονταρίνης / Eurokinissi
RESIDENTIAL20 ώρες ago

Μειώνονται οι αυξήσεις στις τιμές διαμερισμάτων στην Ελλάδα το 2025 – Ποιές οι τάσεις για Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Κέρκυρα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

“Πράσινο φως” για έργο επέκτασης ξενοδοχείου 4 αστέρων στην Κέρκυρα

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Στον Αναπτυξιακό προς χρηματοδότηση η νέα ξενοδοχειακή επένδυση στη Φολέγανδρο

Το ακίνητο γραφείων που ανακατασκευάζει η εταιρεία στην Καλαμαριά - Premia Properties
RESIDENTIAL1 ημέρα ago

Τα 5+1 σε εξέλιξη μεγάλα έργα real estate της Premia Properties – Σε ποιές περιοχές επενδύει

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL1 ημέρα ago

The Ellinikon: πώς προχωρούν τα μεγάλα οικιστικά έργα και malls – Πού σημειώνονται καθυστερήσεις και γιατί

Athens Capital Suites - MGallery Collection - Πηγή: Accor
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 ημέρα ago

Προκηρύχθηκε διαγωνισμός για την αξιοποίηση ακινήτου – φιλέτου του ΕΦΚΑ στο Σύνταγμα – Στις επιλογές και η ανέγερση ξενοδοχείου

Πηγή: Google Maps
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 ημέρα ago

“Στα σκαριά” νέο μεγάλο έργο ξενοδοχείου και γραφείων στο κέντρο του Πειραιά – Πού θα γίνει

Luura Cliff - Πηγή: Ennismore
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ1 εβδομάδα ago

Σε ποιό νησί των Κυκλάδων “μετακομίζει” ο επενδυτικός “πυρετός” για νέα ξενοδοχεία – Ποιά 4 νέα έργα προχωρούν

Η Αθήνα από ψηλά - Design by Canva Pro
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ4 ημέρες ago

“Στα σκαριά” νέα τουριστική επένδυση στο Κουκάκι – Ποιό ακίνητο θα αξιοποιηθεί

Project Anemos, Μεγανήσι - Πηγή: ATENO / ΕΠΣ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

Πώς ένα μικρό νησί του Ιονίου προσελκύει μια μεγάλη αλλά ήπια τουριστική επένδυση – Τι θα περιλαμβάνει το Project Anemos στο Μεγανήσι

Το νέο συγκρότημα γραφείων και καταστημάτων The Grid στο Μαρούσι - Πηγή φωτό: Noval Property
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 εβδομάδα ago

Ολοκληρώνεται έως τέλος του 2025 το ήμισυ του “πράσινου” συγκροτήματος γραφείων The Grid στο Μαρούσι – Ποιός θα είναι ο μισθωτής

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Piraeus Gate: από το 2026 οι πρώτες παραδόσεις στη μεγάλη επένδυση real estate στην καρδιά του Πειραιά – Ποιές 10 αναπτύξεις περιλαμβάνει

Φωτογραφία αρχείου - Designed by Canva
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

“Πράσινο φως” σε 3 νέες επενδύσεις για ξενοδοχεία 5 αστέρων – Σε ποιές περιοχές θα γίνουν

Το νέο 5άστερο ξενοδοχείο NYX Thessaloniki στα Λαδάδικα - Φωτό: Tsolakis Architects
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ6 ημέρες ago

Ανοίγει το καλοκαίρι το νέο ξενοδοχείο Nyx του Ομίλου Fattal στη Θεσσαλονίκη

Κέρκυρα - Φωτογραφία αρχείου - Φωτό: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ - ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ3 εβδομάδες ago

4 νέες ξενοδοχειακές επενδύσεις “στα σκαριά” στα Ιόνια Νησιά – Πού θα γίνουν και ποιοί επενδύουν

Η μεγάλη αστική ανάπλαση και επένδυση real estate της Noval Property στην Πειραιώς - Πηγή: Noval Property
RESIDENTIAL2 εβδομάδες ago

Από το 2028 ξεκινά η μεγάλη επένδυση της Noval στο ακίνητο – φιλέτο στην Πειραιώς – Ξενοδοχείο, γραφεία και κατοικίες στα πλάνα

Το project Nea Polis στο Περιγιάλι Καβάλας - Πηγή: Όμιλος Κουρτίδη
RESIDENTIAL6 ημέρες ago

[VIDEO] Σε εξέλιξη η μεγάλη οικιστική επένδυση Nea Polis στην Καβάλα – Πώς θα αναβαθμίσει την περιοχή με 7 νέους σύγχρονους οικισμούς με κατοικίες

Eleusis Project - Πηγή: Karpathios Development
LOGISTICS4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Πώς θα γίνει το νέο έργο logistics Eleusis Project στον Ασπρόπυργο – Ποιά εταιρεία επενδύει

Piraeús Gate - Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] Δείτε πώς θα γίνουν τα νέα “πράσινα” κτίρια κατοικιών και γραφείων στο Piraeus Gate Project

Τα έργα σε εξέλιξη στον νέο Riviera Tower στο The Ellinikon - Πηγή: Bizness.gr
RESIDENTIAL4 εβδομάδες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψήλωσε” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Piraeus Gate - Πηγή: DKG Development
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Piraeus Gate: πώς θα μεταμορφωθεί μια ολόκληρη περιοχή στο κέντρο του Πειραιά – Ποιά κτίρια θα αξιοποιηθούν

The Grid - Πηγή: ΤΕΡΝΑ
ΚΤΙΡΙΑ ΓΡΑΦΕΙΩΝ1 μήνα ago

[VIDEO] Ποιά είναι τα 4 μεγάλα έργα για νέα “πράσινα” κτίρια γραφείων στο Μαρούσι που έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ

Athens Riviera Falirikon - QG Investments / 314 Architecture Studio
RESIDENTIAL1 μήνα ago

[VIDEO] Ξεκίνησαν τα έργα για τη νέα οικιστική επένδυση Athens Sansiveria στην Λεωφόρο Ποσειδώνος

The Ilisian - Πηγή: Ionian Hotel Enterprises
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ilisian: πώς προχωρά το μεγάλο έργο μεταμόρφωσης του πρώην Hilton της Αθήνας

Ο οικιστικός πύργος Marina Tower στο Ελληνικό - Πηγή: Lamda Development
RESIDENTIAL2 μήνες ago

[VIDEO] The Ellinikon: “ψηλώνει” και άλλο ο “πράσινος” ουρανοξύστης κατοικιών Riviera Tower στο Ελληνικό

Το νέο οικιστικό έργο στην οδό Λόντου 42, στη Γλυφάδα - Πηγή: Ten Brinke
RESIDENTIAL3 μήνες ago

[VIDEO] Ξεκίνησε νέα οικιστική επένδυση στη Γλυφάδα η Ten Brinke

TRENDING

Επικοινωνία

Copyright © 2019-2024 Bizness.gr

Bizness.gr - Ταυτότητα
Ιδιοκτήτρια εταιρεία: «INFRA MEDIA M.I.K.E.» Διακριτικός τίτλος: «INFRA MEDIA» - Έδρα: Δήμος Αθηναίων, Αριστείδου αρ. 10-12, Τ.Κ. 10559 - ΑΦΜ: 801478591 Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ. - Τηλ. επικοινωνίας: 2130405600 - E-mail: contact@ypodomes.com Νόμιμος Εκπρόσωπος: Καραγιάννης Νικόλαος, Νόμιμος Εκπρόσωπος - Δικαιούχος του ονόματος τομέα (bizness.gr): INFRA MEDIA M.I.K.E. - Διευθυντής/Διαχειριστής: Καραγιάννης Νικόλαος - Διευθυντής Σύνταξης: Κατερίνα Παναγέα
Η Εταιρεία δηλώνει ότι έχει συμμορφωθεί με τη Σύσταση (ΕΕ) 2018/334 της Επιτροπής της 1ης Μαρτίου 2018 σχετικά με τα μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο (L 63).