Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Η AEGEAN ενώνει ξανά τη Θεσσαλονίκη απευθείας με 6 προορισμούς του εξωτερικού

bizness.gr

Published

on

Αεροσκάφος της Aegean

Μετά τη μερική άρση των περιορισμών στις πτήσεις από και προς το εξωτερικό και από το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία», που ανακοινώθηκε εχθές, η AEGEAN ενημερώνει ότι από τις 15 Ιουνίου προχωρά την επανέναρξη των απευθείας δρομολόγιών της, από και προς τη Θεσσαλονίκη, με βασικούς προορισμούς εξωτερικού και υπό την αίρεση των επιδημιολογικών χαρακτηριστικών των χωρών.

Συγκεκριμένα ξεκινούν, οι απευθείας πτήσεις από τη Θεσσαλονίκη προς το Μόναχο, τη Φρανκφούρτη, το Ντίσελντορφ, τη Στουτγάρδη και τη Λάρνακα. Ενώ, μόλις ανακοινωθεί από τις αρμόδιες αρχές των δύο χωρών και η άρση των περιορισμών πρόσβασης στο Ισραήλ, θα ξεκινήσουν και οι απευθείας πτήσεις προς το Τελ Αβίβ.

Οι συχνότητες θα είναι αρχικά περιορισμένες, αλλά θα αυξάνονται ανάλογα με την ανταπόκριση του κοινού και τη δυναμική των κρατήσεων και πάντα με την έγκριση των αρχών για την επαναδραστηριοποίηση προς διαφορετικές χώρες, ανάλογα με τα επιδημιολογικά χαρακτηριστικά. Άλλωστε, ο στόχος της εταιρείας είναι να εξυπηρετήσει όσο μπορεί περισσότερο και σε αυτήν την εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία, τις ανάγκες της Βόρειας Ελλάδας.

Συγκεκριμένα:

Δρομολόγια για πτήσεις της Aegean

Με την έναρξη και των δρομολογίων αυτών προς το εξωτερικό, οι άμεσες συνδέσεις με προορισμούς από Θεσσαλονίκη για το εσωτερικό και το εξωτερικό, φτάνουν τις 20, αφού ήδη έχει ξεκινήσει και θα αυξάνεται κατά τον Ιούνιο η επαναδραστηριοποίηση και στο εσωτερικό δίκτυο, με την άμεση διασύνδεση προς Ηράκλειο, Χανιά, Ρόδο, Μυτιλήνη, Κω, Σάμο, Χίο, Λήμνο, Καλαμάτα, ενώ αργότερα προστίθενται και Πάρο, Μύκονο και Σαντορίνη.

Τέλος, η AEGEAN υπενθυμίζει ότι οι αλλαγές σε περιοριστικά μέτρα που συνδέονται άμεσα με την εξέλιξη της πανδημίας και επιβάλλονται από τις αρμόδιες αρχές, που είτε επεκτείνουν τους ισχύοντες περιορισμούς, είτε επιτρέπουν την επαναφορά των διασυνδέσεων με συγκεκριμένες περιοχές ή χώρες, επιφέρουν αναπόφευκτα αλλαγές στον προγραμματισμό της εταιρείας. Στις αλλαγές αυτές, η AEGEAN προσαρμόζεται με ταχύτητα, προσφέροντας ταυτόχρονα αυξημένη ευελιξία και στους επιβάτες της τόσο στην αλλαγή υπαρχόντων εισιτηρίων όσο και σε νέες κρατήσεις.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Επανεκκίνηση τουρισμού: stop στους τουρίστες από Σερβία λόγω της έξαρσης στη χώρα τους

bizness.gr

Published

on

Σερβία

«Η κυβέρνηση, σε συνεργασία με τους ειδικούς, παρακολουθεί στενά και θα συνεχίσει καθημερινά να το πράττει, την εξέλιξη των επιδημιολογικών κύκλων στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου», δήλωσε η Αριστοτελία Πελώνη.

Η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος πρόσθεσε πως στο πλαίσιο αυτό η Ελλάδα, σε συνεργασία με τους εταίρους της στην Ευρωπαϊκή Ένωση, διατηρεί το δικαίωμα να αναθεωρεί την πολιτική της.

«Με βάση την ανάλυση των επιδημιολογικών δεδομένων αποφασίστηκε η αναστολή, από τη Δευτέρα, 06/07/2020, ώρα 06:00 π.μ. και μέχρι τις 15/07, της πρόσβασης υπηκόων της Σερβίας στην Ελλάδα, από όλα ανεξαιρέτως τα σημεία εισόδου.

Μόνη εξαίρεση οι ουσιώδεις λόγοι διέλευσης», ανακοίνωσε η κ. Πελώνη και πρόσθεσε: «Η κυβέρνηση, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, αναλύει και αξιολογεί συνεχώς τα δεδομένα, ώστε το άνοιγμα στους ξένους επισκέπτες να γίνει χωρίς εκπτώσεις στη δημόσια υγεία».

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Enterprise Greece: σχεδιάζονται νέα webinars για την αγορά των ΗΠΑ

bizness.gr

Published

on

Enterprise Greece

Ψηφιακές επιχειρηματικές συναντήσεις (Β2Β) και διαδικτυακά συνέδρια για τον κλάδο της έρευνας και της καινοτομίας στην αγορά των ΗΠΑ, αλλά και για Fνέες αγορές-στόχους σχεδιάζει από τον Σεπτέμβριο η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece), μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της πρώτης σειρά διαδικτυακών εξαγωγικών συνεδρίων (webinars).

Τα διαδικτυακά συνέδρια που διοργάνωσε η Enterprise Greece, σε συνεργασία με τα αρμόδια Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων στην Ουάσιγκτον, στην Νέα Υόρκη και στο Σαν Φρανσίσκο απευθυνόταν σε στελέχη, κυρίως, ελληνικών μικρομεσαίων εξαγωγικών εταιρειών με ενδιαφέρον δραστηριοποίησης στην αγορά των ΗΠΑ.

Ο κύκλος αυτός, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση, ξεκίνησε στις 11 Ιουνίου 2020 με το webinar «Doing Business in the USA – COVID 19 Challenges and Opportunities», το οποίο παρείχε στους συμμετέχοντες συνολική ενημέρωση για δραστηριοποίησή τους στην συγκεκριμένη αγορά, ενώ στις 24 Ιουνίου, εστίασε στον κλάδο των Τροφίμων και Αγροτικών Προϊόντων και στις 30 Ιουνίου, στον κλάδο της τεχνολογίας.

Επισημαίνεται ότι τα webinars δεν έχουν κόστος συμμετοχής και είναι ανοιχτά για όλους τους επιχειρηματίες και τα στελέχη στον χώρο των εξωστρεφών επιχειρήσεων.

Αναλυτικότερα, το webinar «Doing Business in the USA – COVID 19 Challenges and Opportunities-Focus on: Food & Agricultural products» διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Νέας Υόρκης και εστίασε σε θεματικές ενότητες όπως: η υφιστάμενη κατάσταση και οι προοπτικές εξαγωγής ελληνικών τροφίμων στην αγορά των ΗΠΑ, οι γενικότερες τάσεις και εξελίξεις στην premium αγορά τροφίμων στις ΗΠΑ στην μετά-πανδημίας εποχή, οι προοπτικές στον κλάδο λιανικού εμπορίου τροφίμων και οι αντίστοιχες στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο webinar αυτό εγγράφηκαν να παρακολουθήσουν 173 εκπρόσωποι εταιρειών του κλάδου και θεσμικών φορέων.

Ο προϊστάμενος του Γραφείου ΟΕΥ Νέας Υόρκης, Γιώργος Μιχαηλίδης, χαιρέτησε την πρωτοβουλία και εστίασε στην περαιτέρω δικτύωση της ελληνικής εξαγωγικής κοινότητας, με την αξιοποίηση της σύγχρονης τεχνολογίας. Σε ότι αφορά δε στις δυνατότητες και προοπτικές βελτίωσης των εξαγωγικών επιδόσεων ελληνικών τροφίμων στην αγορά των ΗΠΑ, τις χαρακτήρισε εξαιρετικές, υπό την προϋπόθεση ωστόσο υλοποίησης σοβαρών, άρτια οργανωμένων και μακρόπνοων εθνικών προγραμμάτων μάρκετινγκ, που θα καταστήσουν τα ποιοτικά ελληνικά τρόφιμα ευρύτερα γνωστά στον μέσο Αμερικάνο καταναλωτή. Υπογράμμισε επίσης τις ευκαιρίες που διανοίγονται στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, ιδίως δε για μικρές/μικρομεσαίες εταιρείες που δεν δύνανται να χρηματοδοτήσουν υψηλού κόστους εκστρατείες προβολής/προώθησης των προϊόντων τους.

Τεχνολογία και καινοτομία

Το webinar Doing Business in the US-COVID 19 Challenges and Opportunities του Σαν Φρανσίσκο εστίασε στον κλάδο της τεχνολογίας και της καινοτομίας και  διοργανώθηκε σε συνεργασία με την προϊσταμένη του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του γενικού προξενείου της Ελλάδας στον ‘Αγιο Φραγκίσκο, Δάφνη Βιτσικουνάκη, γραμματέα ΟΕΥ Α’.

Το webinar είχε 197 εγγεγραμμένους εκπροσώπους εταιρειών του κλάδου και θεσμικούς φορείς, ενώ εναρκτήριο χαιρετισμό απηύθυνε η αντικυβερνήτης της Καλιφόρνια, πρώην πρέσβης των ΗΠΑ στην Ουγγαρία, Ελληνοαμερικανίδα, Eleni Kounalakis.

Η κ. Βιτσικουνάκη αναφέρθηκε στις πρόσφατες εξαγορές των ελληνικών εταιρειών Think Silicon και Softomotive, εν μέσω της πανδημίας, και τόνισε ότι «καταδεικνύουν το ολοένα και αυξανόμενο ενδιαφέρον που προσελκύει το οικοσύστημα νεοφυών εταιρειών της Ελλάδας από το εξωτερικό.

Το webinar που πραγματοποιήθηκε εστίασε στις επιπτώσεις του κορονοϊού και τις τρέχουσες εξελίξεις στο παγκόσμιο επίκεντρο της καινοτομίας, την Silicon Valley. Οι ενδιαφερόμενες ελληνικές επιχειρήσεις τεχνολογίας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις ιδιαιτερότητες της τοπικής αγοράς και τις συναφείς στρατηγικές επιτυχούς εισόδου. Η αξιοποίηση του ελληνικού στοιχείου που δραστηριοποιείται δυναμικά στον τομέα της τεχνολογίας/καινοτομίας στην περιοχή οφείλει να αποτελέσει προτεραιότητα, καθώς δύναται να προσφέρει καθοριστικής σημασίας στήριξη στις ελληνικές startups».

Η Μπέττυ Αλεξανδροπούλου, εντεταλμένη σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του ΔΣ της Enterprise Greece, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση: «Η προώθηση των ελληνικών προϊόντων και η περαιτέρω διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων, γίνεται ακόμα πιο επιτακτική στην παρούσα χρονική συγκυρία, αφού συνιστά απάντηση στις οικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας. Για τον λόγο αυτό, το Enterprise Greece αξιοποιώντας τις νέες ψηφιακές δυνατότητες του Οργανισμού, ξεκίνησε μία σειρά webinars σε συνεργασία με τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων του ΥΠΕΞ στο εξωτερικό, που στοχεύουν στην ενημέρωση των εξαγωγέων μας για αγορές που διαθέτουν εξαγωγική προοπτική. Σκοπός των δράσεων και πρωτοβουλιών μας είναι πάντα η αρωγή στην επίτευξη εμπορικών συμφωνιών. Για τον λόγο αυτό, συνεχίζουμε στο επόμενο στάδιο, διοργανώνοντας ψηφιακά Β2Β για τους παραπάνω κλάδους στην αγορά των ΗΠΑ καθώς και την επέκταση των διαδικτυακών αυτών συνεδρίων σε επόμενες αγορές στόχους από Σεπτέμβριο».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οδικός τουρισμός: συνεχίζεται ενταντικά η ροή στη Βόρεια Ελλάδα

bizness.gr

Published

on

Με πλήρη στελέχωση καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ωρου δουλεύει το προσωπικό του συνοριακού σταθμού Προμαχώνα, προκειμένου να εξυπηρετήσει το «κύμα» τουριστών που καταφθάνει στη χώρα μας από τη μοναδική χερσαία πύλη εισόδου, από την οποία επιτρέπεται η διέλευση. Ενδεικτικά, χθες (Πέμπτη) εκτιμάται ότι πέρασαν περισσότερα από 21.000 οχήματα με προέλευση χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τουλάχιστον 2.000 από Τρίτες χώρες, στην πλειονότητά τους Βούλγαροι, Ρουμάνοι και Τσέχοι.

Παρά τον όγκο ταξιδιωτών που παρατηρείται στα σύνορα, η τουριστική κίνηση στη Βόρεια Ελλάδα παραμένει χαμηλή. Στη Χαλκιδική και την Πιερία, οι επαγγελματίες και ξενοδόχοι παρακολουθούν προβληματισμένοι τα νούμερα, ενώ σχεδόν το 40% των ξενοδοχείων στο νομό Χαλκιδικής φαίνεται πως δεν έχουν σκοπό να λειτουργήσουν, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων και την Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής Γρηγόρη Τάσιο.

Την ίδια ώρα, η επιδημιολογική κατάσταση που επικρατεί στη Σερβία, «φρενάρει» ένα μεγάλο μέρος της προσδοκώμενης μερίδας τουριστών, αφού παραδοσιακά οι Σέρβοι επιλέγουν ως δημοφιλέστερους προορισμούς τις ακτές της Χαλκιδικής και της Πιερίας.

Στο μεταξύ, την απογοήτευση των επαγγελματιών της Σαμοθράκης για τις πρόσφατες εξελίξεις και το κλείσιμο όλων των συνοριακών σταθμών -πλην του Προμαχώνα- εξέφρασε, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο πρόεδρος του συλλόγου επαγγελματιών του νησιού Γιάννης Γλήνιας, καθώς ειδικά το πέρασμα της Νυμφαίας αποτελεί σημαντική πύλη εισόδου για τους Ρουμάνους, την πρώτη εθνικότητα τουριστών που έχει το νησί της Σαμοθράκης.

«Βλέποντας το γεγονός ότι από τις 15 Ιουνίου, που άνοιξαν τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα, η τουριστική κίνηση στη Σαμοθράκη κυμάνθηκε στο 70% σε σχέση με την περσινή χρονιά, αισθανθήκαμε αισιοδοξία για το φετινό δύσκολο καλοκαίρι. Ωστόσο, η απόφαση για το κλείσιμο των συνόρων και δη της Νυμφαίας, αλλάζει τα δεδομένα κυρίως για τους Βούλγαρους και Ρουμάνους που μας επέλεγαν για τις διακοπές τους», επισημαίνει ο κ. Γλήνιας.

Συγχρόνως όμως, γίνεται προσπάθεια για προσέλκυση Ελλήνων τουριστών καθώς το νησί, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του συλλόγου επαγγελματιών Σαμοθράκης, ενδείκνυται για διακοπές στη φύση και χωρίς συνωστισμό.

Σημειώνεται ότι η Σαμοθράκη έχει 1.700 κλίνες και δύο κάμπινγκ.

Από την άλλη πλευρά, στο νησί της Θάσου, όπου άνοιξαν όλα τα ξενοδοχεία, οι επαγγελματίες άρχισαν να καταγράφουν τις πρώτες ακυρώσεις, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Θάσου, Πάρη Παρασχούδη.

«Ακόμη δεν έχουμε σαφή εικόνα και ελπίζουμε να μην χειροτερέψουν τα πράγματα. Ελπίζουμε να βελτιωθεί η κατάσταση και να αλλάξουν τα πράγματα στον οδικό τουρισμό. Συγχρόνως, περιμένουμε ορισμένες πτήσεις από κεντρική Ευρώπη και ένα μέρος από τον εσωτερικό τουρισμό», τόνισε ο κ. Παρασχούδης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement

Trending