Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η SingularityU Summit Greece από τη Vodafone

bizness.gr

Published

on

Vodafone SingularitU Greece Summit

Το όραμα του Ομίλου Vodafone για ένα καλύτερο μέλλον μέσα από την τεχνολογία, αλλά και τις νέες τάσεις και τις μεγάλες αλλαγές που φέρνουν στις ζωές μας οι εκθετικές τεχνολογίες, παρουσίασε στο SingularityU Summit Greece, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, Χάρης Μπρουμίδης.

«Δρώντας ως ένας καταλύτης για την ψηφιακή κοινωνία του αύριο, η Vodafone δεσμεύεται να χρησιμοποιήσει τα δίκτυα και τις τεχνολογίες της ώστε να συνδέσει τους ανθρώπους για ένα καλύτερο μέλλον, που θα προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες σε όλους. Είμαστε αποφασισμένοι να αξιοποιήσουμε τις τεχνολογίες μας για έναν ανώτερο σκοπό για να συμβάλλουμε στην πρόοδο, να διασφαλίσουμε την ισότιμη συμμετοχή όλων σε αυτήν την ψηφιακή κοινωνία και να αναλάβουμε δράση για την προστασία του πλανήτη», τόνισε.

Ο Χάρης Μπρουμίδης σημείωσε ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι να βλέπουμε το μέλλον με αισιοδοξία καθώς η εξέλιξη της επιστήμης και των τεχνολογιών θα βελτιώσουν σημαντικά τη ζωή των ανθρώπων και θα συμβάλλουν στην επίτευξη ισότητας και προόδου για όλους.

Οι τάσεις που θα αλλάξουν το αύριο

Οι πόλεις του μέλλοντος. Οι ειδικοί συμφωνούν ότι σε 20 χρόνια οι πόλεις θα είναι πιο καθαρές, υγιείς και διαφορετικές σε σχέση με σήμερα, καθώς νέοι χώροι πρασίνου και «κάθετα» δάση θα συμβάλλουν στη διαμόρφωση ενός καλύτερου μικροκλίματος. Παράλληλα, η αστική αρχιτεκτονική θα εξασφαλίσει ζωτικό χώρο για την καλλιέργεια τροφίμων στα αστικά κέντρα, ενώ η τρισδιάστατη εκτύπωση θα φέρει νέες δυνατότητες στις κατασκευές.

Η επένδυση σε μέσα μαζικής μεταφοράς υψηλών ταχυτήτων, αλλά και μία νέα γενιά οχημάτων χωρίς οδηγό, θα μετατρέψουν την καθημερινή μετακίνηση σε μία νέα εμπειρία, προσφέροντας στους πολίτες ακόμη περισσότερες επιλογές και κάνοντας τις πόλεις πιο βιώσιμες. Αυτά τα τεχνολογικά εργαλεία θα ενδυναμώσουν τους πολεοδόμους του μέλλοντος, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αφοσιωθούν στη βιωσιμότητα των πόλεων.

Καθαρή και φτηνή ενέργεια των 100 terawatt. Σε 20 χρόνια από σήμερα, η ανθρωπότητα θα μπορεί να πενταπλασιάσει την παραγωγή φθηνής και καθαρής ενέργειας, φτάνοντας τα 100 terawatt, μέσα από τεχνολογίες για αποτελεσματικότερη δέσμευση, αποθήκευση και ανάπτυξη ενέργειας που παράγεται από ανανεώσιμες πηγές.

Αυτό θα επιτευχθεί όχι μόνο με εγκατάσταση φωτοβολταϊκών στοιχείων στις ταράτσες, αλλά και με την πρακτικά αόρατη ενσωμάτωσή τους σε παράθυρα, τοίχους, αλλά ακόμη και αυτοκινητόδρομους.

Παράλληλα, νέα συστήματα αποθήκευσης θα παρέχουν σταθερά ενέργεια σε απομακρυσμένες περιοχές, δίνοντας περισσότερες ευκαιρίες για όλους χάρη στην τεχνολογία.

Ψηφιακοί βοηθοί παντού. Χάρη στην εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης, οι μηχανές θα υποστηρίζουν όλο και περισσότερο τον άνθρωπο, προβλέποντας τις ανάγκες του, επιτρέποντάς του να μην δαπανά χρόνο σε επαναλαμβανόμενες ή βαρετές εργασίες και βοηθώντας τον στην επίλυση σύνθετων προβλημάτων. Ο συνδυασμός δυνάμεων μεταξύ ανθρώπων και μηχανών θα συμβάλλει στην περαιτέρω πρόοδο και ανάπτυξη για όλο και περισσότερους ανθρώπους στον πλανήτη.

Εξατομικευμένη φροντίδα. Στο μέλλον οι ιατρικές συμβουλές και οι θεραπείες θα λαμβάνουν υπόψη τον τρόπο ζωής, τη φυσιολογία, ακόμη και τα γενετικά χαρακτηριστικά των ανθρώπων, βελτιώνοντας έτσι τις ευκαιρίες ζωής σε όλο τον κόσμο. Από την τρισδιάστατη βιοεκτύπωση και τα λεγόμενα «ζώντα φάρμακα», που θα σχεδιάζονται για να στρέψουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα ενάντια της εκάστοτε ασθένειας, η τεχνολογία και η πρόοδος της επιστήμης θα φέρει το τέλος του μοντέλου της μίας, ενιαίας ιατρικής προσέγγισης για όλους.

Εργασία για έναν ανώτερο σκοπό. Διεθνώς, διαπιστώνεται μία αυξανόμενη πίεση στις επιχειρήσεις να διευρύνουν τον εταιρικό τους σκοπό, πέραν της κερδοφορίας. Καθώς η αυτοματοποίηση θα συμπληρώνει και θα αντικαθιστά ανθρώπινες δραστηριότητες, στο εγγύς μέλλον η δημιουργικότητα του ατόμου θα αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη αξία. Ένας ανώτερος εταιρικός σκοπός και η δημιουργικότητα θα φέρουν ένα δεύτερο κύμα καινοτομίας, που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο κατασκευάζουμε, προμηθευόμαστε και αξιοποιούμε μέσα και αντικείμενα. Τα άτομα που έχουν συναίσθηση ενός ανώτερου σκοπού θα αποτελέσουν τους καταλύτες αυτής της αλλαγής.

Τα δίκτυα η κινητήρια δύναμη της καινοτομίας

«Τα δίκτυα θα είναι η κινητήρια δύναμη όλων αυτών των καινοτομιών που διαμορφώνουν τη νέα βιομηχανική επανάσταση. Οι δυνατότητες που θα μας προσφέρουν – το ΙοΤ, οι υπερυπολογιστές, η ρομποτική, τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό – θα αλλάξουν ριζικά τον τρόπο με τον οποίο ζούμε και δουλεύουμε.

Είναι καθήκον μας όχι απλά να συνδυάσουμε την επιδίωξη της κερδοφορίας με έναν ανώτερο σκοπό, αλλά και να βοηθήσουμε τους εργαζομένους μας να δώσουν νόημα στη δουλειά τους, συμβάλλοντας σε ένα καλύτερο μέλλον για όλους.

Σήμερα ο κόσμος μας αλλάζει – και αλλάζει γρήγορα. Η χρήση των εκθετικών τεχνολογιών, όπως είναι τα δίκτυα νέας γενιάς, το Internet of Things και η τεχνητή νοημοσύνη, μπορεί να μας βοηθήσει να λύσουμε τα πιο κρίσιμα διεθνή ζητήματα, εφαρμόζοντάς τες υπεύθυνα στο επιχειρείν και την καθημερινή ζωή για το καλό της ανθρωπότητας» τόνισε ο Χάρης Μπρουμίδης.

Το Ίδρυμα Vodafone στο Youth event του SingularityU

Παράλληλα, το ενδιαφέρον εκατοντάδων νέων προσέλκυσε, στο Youth event του SingularityU, η συζήτηση ανάμεσα στον διευθυντή του Ιδρύματος Vodafone Andrew Dunnet και τη διευθύντρια εξωτερικών υποθέσεων της Vodafone Ελλάδας και πρεσβευτή του Ιδρύματος Vodafone, Μαρία Σκάγκου γύρω από τις δεξιότητες που χρειάζονται οι νέοι για την επαγγελματική τους εξέλιξη.

Για την Μαρία Σκάγκου, δύο είναι οι κορυφαίες προϋποθέσεις: Η δυνατότητα του ατόμου να αμφισβητεί τις παραδοχές του και να επανεφευρίσκει τον εαυτό του (self-disruption), αλλά και η ικανότητα του να διαγράφει όλα όσα έχει μάθει ώστε να εκπαιδεύεται εκ νέου συνεχώς. «Ο ωραιότερος καρπός όλων είναι η ίδια η μάθηση, αλλά και η ικανότητα της προσαρμογής στις αλλαγές» τόνισε.

Για τον Andrew Dunnet, η νέα γενιά έχει πρόσβαση σήμερα σε όλο τον πλούτο της γνώσης χάρη στα δίκτυα των τηλεπικοινωνιών και το ίντερνετ και θα κληθεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην επίλυση παγκοσμίων προβλημάτων όπως η κλιματική αλλαγή και η κυκλική οικονομία. «Όλοι είμαστε εδώ για έναν σκοπό και μία αποστολή. Ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι να επενδύσει σε σένα, να σου δώσει αυτοπεποίθηση και να διαμορφώσει μία αίσθηση σκοπού μέσα σου. Για τους περισσότερους από εμάς, είναι ένα ταξίδι που δεν θα πρέπει να σταματήσει ποτέ μέχρι να βρούμε εκείνα τα πράγματα που θα μας κάνουν να νοιώσουμε ότι εκπληρώνουμε κάποια αποστολή. Μία συναίσθηση αποστολής και το πάθος για έναν ανώτερο σκοπό αποτελούν σημαντικές δεξιότητες σήμερα» συμπλήρωσε.

Στο επίκεντρο της παρουσίας του Ιδρύματος Vodafone βρέθηκε το πρωτοποριακό πρόγραμμα ανάπτυξης δεξιοτήτων για εφήβους Generation Next που απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου, δίνοντάς τους την ευκαιρία να γνωρίσουν τις εκθετικές τεχνολογίες, να πειραματιστούν με αυτές και μαζί με έναν εκπαιδευτή να φτιάξουν ομάδες που θα αναπτύξουν καινοτόμες κατασκευές ώστε να δώσουν λύσεις σε καθημερινά προβλήματα της τοπικής τους κοινωνίας.

SPECIAL EDITIONS

Οι νέες τακτικές που εφάρμοσε στα προϊόντα της η Κρι Κρι

bizness.gr

Published

on

Εταιρεία τροφίμων Κρι Κρι

Στις νέες τακτικές που εφάρμοσε η Κρι Κρι για μείωση της ζάχαρης σε όλα της τα προϊόντα, διατηρώντας την υψηλή διατροφική τους αξία, αναφέρθηκε η Διευθύντρια Μάρκετινγκ της Κρι Κρι, Τζελίνα Κουκουμέλη στην ενημερωτική εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ) σε συνεργασία με την Ελληνική Τεχνολογική Πλατφόρμα «Food for Life», με θέμα «Έρευνα & Καινοτομία: Πυλώνες Ανάπτυξης της Ελληνικής Βιομηχανίας Τροφίμων».

Η κ. Κουκουμέλη παρουσίασε τους κύριους στόχους της εταιρείας για μείωση της ζάχαρης και όχι αντικατάστασή της από γλυκαντικές ουσίες, πρακτική που συνάδει με τις παγκόσμιες συστάσεις και ανάγκες των καταναλωτών.

Ειδικότερα, έγινε αναφορά στο επαναλανσάρισμα της νέας σειράς προϊόντων Κρι Κρι επιδόρπια γιαουρτιού με φρούτα τα οποία περιέχουν 26% λιγότερη ζάχαρη, χαμηλά λιπαρά και θερμίδες, ενώ δεν περιέχουν χρωστικές ουσίες και συντηρητικά. Παράλληλα, είναι πλούσια σε ασβέστιο, συμβάλλοντας στην πεπτική υγεία.

Επιπλέον, μείωση από 13 έως 35% στα συνολικά σάκχαρα, ανάλογα με την προϊοντική κατηγορία, έγινε και σε όλα τα προϊόντα Κρι Κρι Kids επιδόρπια γιαουρτιού, που κατέχουν την 1η θέση στις καρδιές των παιδιών. Τα Κρι Κρι Kids παρασκευάζονται αποκλειστικά από 100% ελληνικό γάλα ημέρας, χωρίς χρωστικές ουσίες και συντηρητικά.

Τέλος, η κ. Κουκουμέλη αναφέρθηκε στο λανσάρισμα του 1ου βρεφικού γιαουρτιού στην ελληνική αγορά με ονομασία «Το πρώτο μου γιαουρτάκι». Το νέο αυτό προϊόν αποτελεί το πρώτο γιαούρτι ειδικά σχεδιασμένο για βρέφη από 6 μηνών με την σύμφωνη γνώμη του Ελληνικού Κολλεγίου Παιδιάτρων με ελληνικό γάλα ημέρας και ήπιες καλλιέργειες, χωρίς πρόσθετα σάκχαρα ή συντηρητικά.

Την ενημερωτική εκδήλωση παρακολούθησαν στελέχη επιχειρήσεων, ακαδημαϊκοί και φοιτητές Πανεπιστημιακών και Ερευνητικών Ιδρυμάτων, καθώς και εκπρόσωποι της Πολιτείας και των Φορέων σχετικών με τη διατροφή.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Δυναμική ελληνική συμμετοχή στην μεγαλύτερη κινητοποίηση CEOs πανευρωπαϊκά

bizness.gr

Published

on

CEO

Στην μεγαλύτερη πρωτοβουλία υποστήριξης ενός βιώσιμου μέλλοντος που έχει γίνει σε ευρωπαϊκό επίπεδο από τον ιδιωτικό τομέα, μετέχουν 34 διευθύνοντες σύμβουλοι (CEOs) επιχειρήσεων από την Ελλάδα-μέλη του CSR HELLAS. Πανευρωπαϊκά, περισσότεροι από 370 διευθύνοντες σύμβουλοι δηλώνουν πως είναι έτοιμοι να δράσουν από κοινού για μια Βιώσιμη Ευρώπη μέχρι το 2030, την ώρα που 149 ευρωπαϊκοί κλαδικοί φορείς πιέζουν για μια νέα φιλόδοξη επιχειρηματική στρατηγική για την Ευρώπη, ενώ παράλληλα τα θεσμικά όργανα της ΕΕ φαίνεται να είναι έτοιμα να ενστερνιστούν μία «πράσινη» προσέγγιση σε όλο το φάσμα των αρμοδιοτήτων τους.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το 2020, το CSR Europe θα καλέσει όλους τους διαμορφωτές πολιτικής μαζί με τους εκπροσώπους επιχειρήσεων και κλαδικών φορέων προκειμένου να αναζητήσουν και προτείνουν λύσεις που θα οδηγήσουν σε ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων σε εθνικό, ευρωπαϊκό αλλά και διεθνές επίπεδο. Οι υπογράφοντες CEOs που προέρχονται από όλους τους κλάδους της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλη την Ευρώπη, δηλώνουν έτοιμοι να δράσουν για να επιταχύνουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, να αντιμετωπίσουν την κλιματική αλλαγή και να δημιουργήσουν ευημερία χωρίς αποκλεισμούς.

Επίσης, το CSR Europe θα παρουσιάσει, προς τους νέους προέδρους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ούρσουλα φον ντερ Λέιν (Ursula von der Leyen), Σαρλ Μισέλ (Charles Michel» και Νταβίντ μαρία Σασόλι (David Maria Sassoli) αντίστοιχα, την πρόσκληση σε δράση για μια αειφόρο Ευρώπη έως το 2030, μαζί με τον πλήρη κατάλογο των υπογραφόντων CEOs και των εταιρειών τους.

Η χωρίς προηγούμενο κινητοποίηση στέφθηκε από επιτυχία χάρη στις προσπάθειες των 40 και πλέον εθνικών δικτύων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης του CSR Europe, όπως το CSR HELLAS για την Ελλάδα. Το CSR HELLAS, συμμετέχοντας στο Διοικητικό Συμβούλιο του CSR Europe, θα συνεχίσει να έχει ενεργό ρόλο και να ενημερώνει έγκαιρα τα μέλη του για όλες τις σχετικές με το θέμα εξελίξεις και τη νέα Ευρωπαϊκή πολιτική σε σχέση με τη βιωσιμότητα.

Tο CSR HELLAS είναι μη κερδοσκοπικό επιχειρηματικό σωματείο, που ιδρύθηκε το 2000, με σκοπό την διάδοση των αρχών της βιώσιμης ανάπτυξης στην ελληνική επιχειρηματική κοινότητα. Σήμερα τα μέλη του ανέρχονται σε 133. Είναι εθνικός εταίρος του CSR Europe, του ηγετικού Ευρωπαϊκού φορέα για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, συνεργάζεται παράλληλα με το UN Global Compact (Οικουμενικό Σύμφωνο των Ηνωμένων Εθνών για τις επιχειρήσεις) για τον συντονισμό του Ελληνικού Δικτύου του Οικουμενικού Συμφώνου (Global Compact Network Hellas) και εκπροσωπεί στην Ελλάδα το Παγκόσμιο Δίκτυο CSR 360.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΣΕΒΕ: Καθοδική η πορεία των εμπορευματικών συναλλαγών της Ελλάδας τον Οκτώβριο

bizness.gr

Published

on

ΣΕΒΕ - Εξαγωγές

Όπως προκύπτει από τα προσωρινά στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα 06.12.2019 η Ελληνική Στατιστική Αρχή και επεξεργάστηκε το Ινστιτούτο Εξαγωγικών Ερευνών και Σπουδών (ΙΕΕΣ) του ΣΕΒΕ, οι ελληνικές εξαγωγές παρουσίασαν μείωση τον Οκτώβριο 2019 έναντι του αντίστοιχου μήνα του 2018, κατά €287,0 εκατ.

Συγκεκριμένα, οι εξαγωγές μας ανήλθαν σε €2.865,2 εκατ. έναντι €3.152,2 εκατ. τον Οκτώβριο 2018, με τη μείωση να διαμορφώνεται σε 9,1%. Αντίστοιχα καθοδικά κινήθηκαν και οι εισαγωγές της Ελλάδας, καθώς διαμορφώθηκαν σε €4.832,1 εκατ. έναντι €5.230,4 εκατ. τον Οκτώβριο 2018, με τη διαφορά να ανέρχεται σε €398,3 εκατ., δηλαδή μείωση της τάξης του 7,6%. Παράλληλα, οι μειώσεις στις εμπορευματικές συναλλαγές της χώρας τον Οκτώβριο είχαν ως αποτέλεσμα τη μείωση του εμπορικού μας ελλείμματος από €2.078,2 εκατ. σε €1.966,9 εκατ. ευρώ.

Εμπορευματικές μας συναλλαγές στο α’ δεκάμηνο 2019

Εξετάζοντας τις εμπορευματικές μας συναλλαγές στο α’ δεκάμηνο 2019, παρατηρούμε ότι τόσο οι εξαγωγές, όσο και οι εισαγωγές διαγράφουν ανοδική πορεία συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2018.

Πιο αναλυτικά, οι εξαγωγές διαμορφώθηκαν σε €28.160,4 εκατ. τη φετινή χρονιά έναντι €27.818,2 εκατ. πέρυσι, με τη διαφορά να ανέρχεται σε €342,2 εκατ., δηλαδή 1,2%. Αντίστοιχα, οι εισαγωγές της Ελλάδας στο διάστημα Ιανουάριος-Οκτώβριος 2019, ανήλθαν στο ποσό των €46.656,2 εκατ. έναντι €45.287,5 εκατ. στο αντίστοιχο διάστημα του 2018, ενώ το εμπορικό ισοζύγιο παρουσίασε έλλειμμα €18.495,8 εκατομμυρίων, αυξημένο κατά €1.026,5 εκατ., δηλαδή 5,9% συγκριτικά με το α’ δεκάμηνο 2018.

Το παζλ των ελληνικών εξαγωγών

Όσον αφορά στους κλάδους που συνθέτουν το παζλ των ελληνικών εξαγωγών και εξαιρώντας τα πετρελαιοειδή, τα βιομηχανικά προϊόντα όπως και τα λίπη και έλαια συνεχίζουν την καθοδική τους πορεία, με τη μείωση να διαμορφώνεται σε €108,8 εκατ., δηλαδή 2,5% για τα βιομηχανικά και €69,3 εκατ., δηλαδή 17,7% για τα λίπη και έλαια.

Αντίθετα, οι εξαγωγές τροφίμων αυξήθηκαν κατά €98,3 εκατ., δηλαδή 2,6%, των χημικών προϊόντων κατά €530,9 εκατ., δηλαδή 18,4%, των μηχανημάτων και οχημάτων κατά €174,7 εκατ., δηλαδή 7,1%, διάφορων βιομηχανικών προϊόντων κατά €467,9 εκατ., δηλαδή 24,7%, των πρώτων υλών κατά €77,6 εκατ. ευρώ, δηλαδή 7,3% και τέλος των ποτών και καπνών κατά €28,2 εκατ., δηλαδή 4,7%.

Οι χώρες της Ε.Ε.

Τέλος, οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αποτελούν το βασικό αποδέκτη των ελληνικών εξαγωγών, καθώς απορροφούν το 56,1% του συνόλου των προϊόντων, ενώ αν εξαιρέσουμε τα πετρελαιοειδή το ποσοστό ανέρχεται σε 68,6%. Αντίστοιχα, για τις Τρίτες Χώρες προορίζεται το 43,9% του συνόλου των ελληνικών προϊόντων και το 31,4% αν παραλείψουμε τα πετρελαιοειδή.

Continue Reading
Advertisement

Trending