Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

ΙΝΣΕΤΕ: Στα 1,5 δισ. ευρώ τα έσοδα από τις εγχώριες μισθώσεις μέσω Airbnb και Homeaway

bizness.gr

Published

on

Ακίνητα στην Αθήνα

Σε 1,15 δισ. ευρώ έφθασαν τα συνολικά έσοδα από τις μισθώσεις καταλυμάτων στην Ελλάδα μέσω των πλατφορμών Airbnb και HomeΑway, κατά το 12μηνο Ιουνίου 2018-Μαΐου 2019. Αυτό αναφέρεται σε μελέτη του Ινστιτούτου του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) με θέμα: «Οικονομικά στοιχεία βραχυχρόνιων μισθώσεων στην Ελλάδα, μέσω πλατφορμών Airbnb και ΗomeAway». Στο διάστημα αυτό, διατέθηκαν προς μίσθωση στην Ελλάδα από τις δύο πλατφόρμες 170.542 καταλύματα, εκ των οποίων τα 137.484, δηλαδή το 81%, μισθώθηκαν τουλάχιστον μια φορά.

Από αυτά, τα 121.287 ήταν αυτόνομα καταλύματα, ενώ στα υπόλοιπα 16.197 υπήρχαν κοινόχρηστοι χώροι εντός του ενοικιαζόμενου καταλύματος. Από τα 1,15 δισ. ευρώ συνολικών εσόδων, τα 1,08 δισ. ευρώ εισπράχθηκαν από τα αυτόνομα καταλύματα. Για τα καταλύματα αυτά, η μέση πληρότητα ανήλθε σε 53%, η μέση τιμή καταλύματος διαμορφώθηκε στα 146 ευρώ, το ημερήσιο έσοδο ανά διαθέσιμο κατάλυμα σε 77 ευρώ και το μέσο ετήσιο έσοδο ανά κατάλυμα σε 8.912 ευρώ.

Ας σημειωθεί πως οι πλατφόρμες αυτές καλύπτουν μόνο ένα μέρος της αγοράς βραχυχρόνιων μισθώσεων, ενώ σύμφωνα με την Euromonitor, η συνολική δαπάνη για διαμονή το 2018 εκτιμάται ότι ανήλθε σε 9,9 δισ. ευρώ.

Επιβεβλημένη ανάγκη η ρύθμιση της αγοράς

Το μέγεθος και μόνο της αγοράς των βραχυχρόνιων μισθώσεων επιβάλει πλέον την ανάγκη ρύθμισής της, όπως επισημαίνει o ΣΕΤΕ, σε κάθε ευκαιρία τα τελευταία χρόνια έχοντας παρουσιάσει και παραδείγματα άλλων προορισμών, διεθνώς σε ότι αφορά τους τρόπους αντιμετώπισης.

Όπως επισημαίνεται και στη μελέτη, η μαζική μίσθωση καταλυμάτων από τουρίστες μέσω πλατφορμών όπως η Airbnb και η HomeAway, έχει πολλαπλές επιπτώσεις, τόσο εντός του πλαισίου της τουριστικής δραστηριότητας, μέσω του συχνά αθέμιτου ανταγωνισμού προς τις επιχειρήσεις αλλά και της προσέλκυσης νέων αγορών, όσο και εκτός αυτής, δημιουργώντας προβλήματα π.χ. σε πολυκατοικίες, «εκτοπίζοντας» κατοίκους από ολόκληρες περιοχές, αλλάζοντας την φυσιογνωμία περιοχών, αυξάνοντας τα ενοίκια, προκαλώντας έλλειψη στέγης σε τουριστικούς προορισμούς κ.ά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της μελέτης, στο 12μηνο Ιούνιος 2018-Μάιος 2019, για τα αυτόνομα καταλύματα που μισθώθηκαν τουλάχιστον μια φορά, οι μισθώσεις μέσω Airbnb και HomeAway, ακολούθησαν την εποχικότητα του τουρισμού στην Ελλάδα με ελαφρά μικρότερη ένταση κατά τη διάρκεια της θερινής σεζόν.

Παρατηρείται κορύφωση στην υψηλή περίοδο του καλοκαιριού και έπειτα αναμενόμενη πτώση και στασιμότητα τους χειμερινούς μήνες, με την αύξηση να έρχεται πάλι από την άνοιξη και έπειτα. Η μεγαλύτερη πληρότητα παρατηρείται τον Αύγουστο του 2018 με 68% και ακολουθούν ο Ιούλιος με 60% και ο Σεπτέμβριος με 54%.

Τη μεγαλύτερη μέση τιμή καταλύματος είχε ο Ιούλιος στα 172 ευρώ, ακολούθησε ο Αύγουστος στα 171 ευρώ και ο Ιούνιος με 153 ευρώ. Ωστόσο, λόγω της υψηλότερης πληρότητας, το ημερήσιο έσοδο ανά διαθέσιμο κατάλυμα ήταν μεγαλύτερο τον Αύγουστο, στα 116 ευρώ και ακολούθησαν ο Ιούλιος με 102 ευρώ και ο Ιούνιος με 76 ευρώ.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει η ιδιαιτερότητα των επιμέρους περιοχών της Ελλάδας, ως προς τη ζήτηση, την πληρότητα, τη μέση τιμή και τα έσοδα. Επιγραμματικά, η Σαντορίνη εμφάνισε τη μεγαλύτερη πληρότητα (62%) στα ενεργά αυτόνομα καταλύματα και ακολούθησαν η Αθήνα με 60% και η Κεφαλονιά με 59%.

Η Μέση Τιμή Καταλύματος της Σαντορίνης ήταν στα 341 ευρώ, ενώ την πρώτη θέση είχε η Μύκονος με 496 ευρώ. Παρά την υψηλή πληρότητα, η Μέση Τιμή Καταλύματος στην Αθήνα είναι χαμηλή, μόλις στα 66 ευρώ, ενώ την πιο χαμηλή παρουσιάζει η Θεσσαλονίκη με 45 ευρώ. Το υψηλότερο ετήσιο έσοδο ανά κατάλυμα εμφάνισε η Σαντορίνη με 31.734 ευρώ και ακολούθησε η Μύκονος με 27.263 ευρώ.

Η διαφορά της μίσθωσης σε σχέση με τα ξενοδοχεία και τις επιχειρήσεις καταλυμάτων

Στη μελέτη επισημαίνεται και μια μεγάλη διαφορά της μίσθωσης μέσω Airbnb και HomeAway σε σχέση με τα ξενοδοχεία και τις επιχειρήσεις καταλυμάτων. Τα ξενοδοχεία και οι επιχειρήσεις καταλυμάτων, λειτουργούν μέσα σε ένα συγκεκριμένο, καθορισμένο χρονικό πλαίσιο κάθε χρόνο, συχνά ανάλογα με τη γεωγραφική τους θέση.

Ενδεικτικά, τα ξενοδοχεία πόλεως και οι επιχειρήσεις καταλυμάτων που βρίσκονται σε πόλεις, λειτουργούν όλο το χρόνο, ενώ ξενοδοχεία και επιχειρήσεις καταλυμάτων σε νησιωτικούς προορισμούς, εξαιτίας της εποχικότητας του τουρισμού, συνηθίζουν να λειτουργούν ορισμένους μήνες. Σε κάθε περίπτωση, υπάρχει ένα σαφές χρονικό πλαίσιο λειτουργίας, το οποίο είναι καθορισμένο.

Αντίθετα, η προσφορά καταλυμάτων μέσω των πλατφορμών Airbnb και HomeAway είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη, ανάλογα με τη ζήτηση. Επί παραδείγματι, ενδέχεται κάποιο κατάλυμα να εμφανίζεται διαθέσιμο προς μίσθωση στις πλατφόρμες για κάποια συγκεκριμένη χρονική περίοδο ή ακόμα και για ελάχιστες ημέρες, αλλά μετά να αποσύρεται από την πλατφόρμα.

Αυτό κυρίως συμβαίνει, γιατί υπάρχει προσαρμογή της προσφοράς στη ζήτηση, δηλαδή σε περιόδους όπου υπάρχει μεγάλη ζήτηση (είτε εποχικά είτε για κάποιο σημαντικό έκτακτο γεγονός, πχ. αγώνες, συναυλίες, εκθέσεις) εμφανίζονται περισσότερα καταλύματα προς μίσθωση στις πλατφόρμες, ενώ σε περιόδους χαμηλής ζήτησης, πολλά αποσύρονται από την πλατφόρμα.

Επίσης, μπορεί ο εκάστοτε ιδιοκτήτης να κατοικεί ο ίδιος στο εν λόγω κατάλυμα και να επιχειρεί να το εκμισθώσει σε κάποιον άλλον τις ημέρες που ο ίδιος έχει προγραμματίσει να λείπει, αποκομίζοντας έτσι ένα επιπλέον εισόδημα, χωρίς να ενδιαφέρεται για περαιτέρω μίσθωση. Για το λόγο αυτό και η μεταβολή πληρότητας μεταξύ υψηλής και χαμηλής σεζόν είναι σχετικά μικρή (από 68% τον Αύγουστο 2018 σε 41% τον Ιανουάριο 2019 σε επίπεδο χώρας).

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στ. Ελλάδα: 39 επιχειρήσεις στον Αναπτυξιακό Νόμο με προϋπολογισμό 13 εκατ. ευρώ

bizness.gr

Published

on

Επιχειρηματικότητα

Ολοκληρώθηκε η ένταξη 39 επιχειρήσεων στο Β κύκλο του Αναπτυξιακού Νόμου, με συνολικό προϋπολογισμό 13.000.000 €. Λόγω του αυξημένου επενδυτικού ενδιαφέροντος, η Περιφέρεια αιτήθηκε στο Υπουργείο Ανάπτυξης και πέτυχε την αύξηση του συνολικού ποσού της επιχορήγησης κατά 50%, από 4.369.859,85€ σε 6.538.450,82€ στο καθεστώς Γενικής Επιχειρηματικότητας, εξέλιξη που επέτρεψε την ένταξη του συνόλου των προταθέντων έργων.

Πρόκειται για νέες, αλλά και υφιστάμενες επιχειρήσεις που θα προχωρήσουν σε επενδύσεις με σκοπό τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, την τόνωση της παραγωγικότητάς, αλλά και την αύξηση της δυναμικότητάς τους. Ειδικότερα, στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας έχουν ενταχθεί 18 επενδυτικά σχέδια, συνολικής χρηματοδότησης 6.538.450,82€ στο πεδίο της «Γενικής Επιχειρηματικότητας», 8 επενδυτικά σχέδια συνολικής χρηματοδότησης 3.416.140,64€ στο καθεστώς «Ενίσχυση Μηχανολογικού εξοπλισμού» και 13 επενδυτικά σχέδια ύψους χρηματοδότησης 2.870.511,73€ στο πεδίο των «Νέων Ανεξάρτητων Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων».

«Μετά από 10 χρόνια κρίσης, ξέρουμε πια καλά ότι η ανάπτυξη δεν έρχεται από μόνη της. Έρχεται ως αποτέλεσμα των δράσεων εκείνων που κινητροδοτούν την επένδυση και δημιουργούν πραγματική υπεραξία. Αυτό κάνουμε στη Στερεά Ελλάδα, με συνέπεια, διάρκεια και προσήλωση στους στόχους μας», δήλωσε σχετικά ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας κ. Φάνης Σπανός.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Nestlé Ελλάς: Δέσμευση για μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου – Ο χρονικός ορίζοντας

bizness.gr

Published

on

Nestle logo

Με όραμα την οικοδόμηση ενός μέλλοντος χωρίς απορρίμματα, η Nestlé Ελλάς παρουσίασε μια σειρά από δεσμεύσεις και δράσεις που στοχεύουν στην αντιμετώπιση της πλαστικής ρύπανσης, μέσα από την ανάπτυξη καινοτόμων και βιώσιμων λύσεων για τις συσκευασίες, την ενίσχυση πρωτοβουλιών για τον καθαρισμό της θάλασσας από το πλαστικό και την υποστήριξη της κυκλικής οικονομίας.

Ακολουθώντας την παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας, η οποία πρόσφατα ανακοίνωσε την επένδυση 2 δισεκατομμυρίων ελβετικών φράγκων σε βιώσιμες λύσεις συσκευασίας, στο πλαίσιο της δέσμευσης της να καταστήσει όλες τις συσκευασίες της πλήρως ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες έως το 2025, η Nestlé Ελλάς έχει θέσει ως προτεραιότητα τη διεύρυνση των δράσεών της προς αυτή την κατεύθυνση.

Η Nestlé Ελλάς, τα τελευταία χρόνια με μεθοδικότητα εφαρμόζει τις λειτουργίες της με υπευθυνότητα και σεβασμό προς το περιβάλλον:
  • Από το 2013 έχει μειώσει κατά 17.700 τόνους τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, από τις δραστηριότητες των εργοστασίων της και τη μεταφορά των προϊόντων της.
  • Τα εργοστάσιά της, λειτουργούν με ηλεκτρική ενέργεια που προέρχεται από 100% ανανεώσιμες πηγές, έχοντας εξοικονομήσει τα τελευταία 7 χρόνια 12.900 μεγαβατώρες (MWh), που αντιστοιχούν στην ετήσια κατανάλωση για φωτισμό μιας πόλης όπως η Καβάλα.
  • Από τον Ιανουάριο του 2019 κανένα απόρριμμα από τις εγκαταστάσεις της δεν καταλήγει σε χώρους υγειονομικής ταφής, με αποτέλεσμα τη μείωση των απορριμμάτων σε ΧΥΤΑ κατά 250 τόνους ετησίως.
Κατά την παρουσίαση, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, Νίκος Εμμανουηλίδης, δήλωσε:

«Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της Nestlé και η βιωσιμότητα αποτελεί προτεραιότητά μας εδώ και χρόνια και είμαστε περήφανοι για όσα έχουμε πετύχει μέχρι σήμερα. Όμως δεν σταματάμε εδώ! Το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής είναι μεγαλύτερο από ποτέ και ήρθε η στιγμή να εντείνουμε ακόμη περισσότερο τις προσπάθειές μας. Για τον λόγο αυτό δουλεύουμε εντατικά για την επίτευξη σημαντικών στόχων, όπως πλήρως ανακυκλώσιμες ή επαναχρησιμοποιούμενες συσκευασίες έως το 2025 και μηδενικές καθαρές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου μέχρι το 2050. Πιστεύουμε ότι η ουσιαστική αλλαγή θα έρθει μόνο μέσα από μια συλλογική προσπάθεια. Όμως από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε αυτή την αλλαγή. Γιατί αν αλλάξουμε εμείς, θα καταφέρουμε να αλλάξει και ο κόσμος προς το καλύτερο».

Όραμα της Nestlé είναι καμία συσκευασία της να μην καταλήγει σε χώρους υγειονομικής ταφής ή ως επιβαρυντικό για το περιβάλλον απόρριμμα και με αυτόν τον στόχο αναπτύσσει δράσεις που περιλαμβάνουν:

Δέσμευση για ανακύκλωση ή επαναχρησιμοποίηση του 100% των συσκευασιών της μέχρι το 2025

Η Nestlé θέλοντας να συμβάλλει ουσιαστικά στη λύση του προβλήματος δίνει ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα των συσκευασιών της αναλαμβάνοντας σημαντικές πρωτοβουλίες και πιο συγκεκριμένα:
  • Τη δημιουργία του Ινστιτούτου Επιστημών Συσκευασίας, το πρώτο στο είδος του στη βιομηχανία τροφίμων, με στόχο την ανάπτυξη βιώσιμων υλικών και τη σύσταση συνεργασιών που θα ενισχύσουν την έρευνα και την καινοτομία. Το Ινστιτούτο δίνει τη δυνατότητα στην Nestlé να επιταχύνει τις προσπάθειές της και να δημιουργήσει λειτουργικές, ασφαλείς και φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις για τις συσκευασίες.
  • Την προσαρμογή των συσκευασιών με σημάνσεις που θα περιέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ανακύκλωσης για τους καταναλωτές.
  • Την ανάληψη ενεργού ρόλου στην ανάπτυξη συστημάτων για τη συλλογή, διαλογή και ανακύκλωση συσκευασιών.

Συνεργασία με την “Εναλεία” στο πρόγραμμα “Mediterranean Cleanup’’

Η Nestlé ανακοίνωσε την υποστήριξή της στο πρόγραμμα καθαρισμού θαλάσσιων πλαστικών απορριμμάτων “Mediterranean Cleanup” που έχει αναπτύξει η “Εναλεία”, η πρώτη σχολή επαγγελματικής αλιείας στην Ελλάδα.

Με όραμα μια Μεσόγειο καθαρή από πλαστικά, το πρόγραμμα περιλαμβάνει την απομάκρυνση των θαλάσσιων απορριμμάτων με τη συνεργασία επαγγελματιών αλιέων και των αλιευτικών σκαφών τους, εστιάζοντας στον Αργοσαρωνικό που είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένος.

Τα απορρίμματα συλλέγονται και μεταφέρονται στην Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου και στο Λαύριο, σε συγκεκριμένους χώρους αποθήκευσης, προκειμένου να γίνει η καταγραφή και η διαλογή τους. Το πρόγραμμα ενισχύει και το μοντέλο της κυκλικής οικονομίας, καθώς εκτός από τη συλλογή και τη διαλογή των απορριμμάτων, περιλαμβάνει την ανακύκλωσή τους και τη μετατροπή μέρος αυτών – όσων πληρούν τις προϋποθέσεις από άποψη υλικού – σε νέα χρηστικά αντικείμενα.

«Η συνεργασία μας με τη Nestlé προκύπτει από την κοινή επιδίωξη να συμβάλουμε στην αντιμετώπιση της πλαστικής ρύπανσης με τρόπο ουσιαστικό, μέσω της πρόληψης και της κυκλικής οικονομίας. Η υποστήριξη και η τεχνογνωσία της Nestlé μας δίνει επιπλέον εφόδια στην προσπάθεια που κάνουμε για ένα βιώσιμο θαλάσσιο οικοσύστημα», δήλωσε ο Λευτέρης Αραπάκης, συνιδρυτής της «Εναλείας».

Δέσμευση για μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου μέχρι το 2050

Η Nestlé έχει επίσημα ανακοινώσει τον στόχο της για μηδενικές καθαρές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου μέχρι το 2050, υιοθετώντας έτσι τον πλέον φιλόδοξο στόχο της συμφωνίας του Παρισιού να περιορίσει την αύξηση της θερμοκρασίας του πλανήτη στον 1.5 βαθμό Κελσίου.

Οι δράσεις της προς αυτή την κατεύθυνση περιλαμβάνουν:
  • Την επιτάχυνση της αναδιάρθρωσης της γραμμής παραγωγής
  • Την κλιμάκωση των πρωτοβουλιών στη γεωργία για απορρόφηση περισσότερου άνθρακα
  • Τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από 100% ανανεώσιμες πηγές στα εργοστάσια, τις αποθήκες και τα γραφεία της

Η Nestlé θα συνεχίσει να επενδύει σε ένα μέλλον χωρίς απορρίμματα με την πεποίθηση ότι όταν αλλάζουμε εμείς, αλλάζει ο κόσμος.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η ασφάλιση, «ομπρέλα» προστασίας για κάθε επιχείρηση

bizness.gr

Published

on

Συμφωνία

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Η ασφάλιση της επιχείρησης» που συνδιοργάνωσαν στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών σε συνεργασία με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Ελλάδος.

Επιχειρηματίες της συμπρωτεύουσας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από διακεκριμένους ομιλητές για τις λύσεις ασφάλισης που υπάρχουν για τη διασφάλιση των επιχειρήσεών τους.

Ο κ. Γιάννης Μασούτης, Πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης ανοίγοντας την εκδήλωση τόνισε πως η άσκηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι συνυφασμένη με την ανάληψη κινδύνων και για αυτό το λόγο το θέμα της εκδήλωσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όλες τις επιχειρήσεις.

Ο Πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρετίζοντας την εκδήλωση ανέφερε πως η πρωτοβουλία της διοργάνωσης της εκδήλωσης αυτής στη Θεσσαλονίκη στοχεύει να απαντήσει στα κρίσιμα ερωτήματα γιατί όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι ασφαλισμένες και γιατί πρέπει η ασφαλιστική διείσδυση που στην Ελλάδα παραμένει χαμηλή, να αγγίξει τον ευρωπαϊκό μέσο όρο. Η ασφάλιση είναι απαραίτητος σύμμαχος κάθε επιχειρηματία προκειμένου να διασφαλίσει ότι η επιχείρησή του θα παραμείνει στην αγορά. «Η Πολιτεία πρέπει να στηρίξει την ασφάλιση των επιχειρήσεων δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις και δίνοντας κίνητρα στους επιχειρηματίες», κατέληξε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.

Ακολούθησε ο κ. Γιάννης Σταύρου, Α’ Αντιπρόεδρος – Εκτελεστικός, του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος. Το να είσαι ανασφάλιστος επιχειρηματίας είναι τραγικά ανεύθυνο καθώς στον κόσμο των επιχειρήσεων υπάρχουν κίνδυνοι και ευθύνες προς τους εργαζόμενους, τους προμηθευτές, τους πελάτες, το περιβάλλον κ.ά. Η Ελλάδα της κανονικότητας θα πρέπει να είναι μία Ελλάδα που η ασφαλιστική αγορά θα προσεγγίζει τους ευρωπαϊκούς δείκτες διείσδυσης, σημείωσε ο κ. Σταύρου.

Ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος στην εισαγωγική του ομιλία τόνισε πως ο επιχειρηματίας πρέπει να προστατεύει αυτά που χτίζει με κόπο και η ασφάλιση είναι δίπλα στην επιχείρηση για να διασφαλίσει τη συνέχεια και την επαναφορά στην κανονικότητα μετά από μία ζημιά. Σε επίπεδο αξιοπιστίας η ασφαλιστική αγορά είναι πολύ ισχυρή. «Είμαστε σε θέση να σας κοιτάξουμε στα μάτια και να είμαστε δίπλα σας για να συμβουλέψουμε για τις καλύτερες για εσάς λύσεις και να προστατέψουμε κάθε πτυχή της επιχείρησής σας τόσο ως ασφαλιστικές εταιρίες όσο και ως διαμεσολαβητές», ανέφερε ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ.

Στο κύριο μέρος των ομιλιών οι πάνω από 150 συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους κ. Ερρίκο Μοάτσο, Μέλος Δ.Σ. & Πρόεδρο Επιτροπής Περιουσίας, Αντασφαλίσεων, Μεταφορών & Σκαφών της ΕΑΕΕ, Παναγιώτη Δημητρίου, Αντιπρόεδρο Δ.Σ. & Πρόεδρο Επιτροπής Solvency II, Risk & Οικονομικών της ΕΑΕΕ και Giuseppe Zorgno, Μέλος Δ.Σ & Πρόεδρο Επιτροπής Αστικής Ευθύνης & Επαγγελματικών Ευθυνών ΕΑΕΕ για τις ασφαλίσεις περιουσίας της επιχείρησης, αστικής ευθύνης και επαγγελματικών ευθυνών και ομαδικών προγραμμάτων ζωής/ συντάξεων/ υγείας εργαζομένων αντίστοιχα. Οι τρεις ομιλητές κατέληξαν πως η ασφάλιση προσφέρει ηρεμία στους επιχειρηματίες. Πρώτο στάδιο για τους επιχειρηματίες είναι να εντοπίσουν και να συνειδητοποιήσουν τους κινδύνους που τους απειλούν και στη συνέχεια να τους καλύψουν μέσω της ασφάλισης αλλά και να αναζητήσουν τρόπους για τη διασφάλιση του ανθρώπινου δυναμικού τους.

Κλείνοντας τον κύκλο των ομιλιών, ο κ. Δημήτρης Γαβαλάκης, Γεν. Γραμματέας του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών εστίασε στο ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή ο οποίος είναι δίπλα στον επιχειρηματία σε κάθε στάδιο της ασφαλιστικής διαδικασίας.

Continue Reading
Advertisement

Trending