Connect with us

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Νέο έργο για την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων ανέλαβε η Intrasoft International

bizness.gr

Published

on

Την υλοποίηση ενός νέου έργου για την ΕΤΕ (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) που αφορά στην παροχή ευρείας γκάμας υπηρεσιών πληροφορικής, ανέλαβε η εταιρεία Intrasοft International.

Συγκεκριμένα, για τα επόμενα 4 χρόνια η Intrasoft, σαν μέλος της κοινοπραξίας Auxilium, αναμένεται να υποστηρίξει όλο το τεχνολογικό φάσμα που χρησιμοποιεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων σε επίπεδο εφαρμογών και βάσεων δεδομένων.

Για την εκπόνηση του έργου η Intrasoft θα τοποθετήσει μια ομάδα εξειδικευμένων στελεχών της στις εγκαταστάσεις της ΕΤΕ στο Λουξεμβούργο, με την ανάλογη υποστήριξη των συναδέλφων τους από τα κεντρικά τμήματα της εταιρείας.

Ο Αλέξανδρος Μάνος, διευθύνων σύμβουλος της Intrasoft International δήλωσε: «Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων αποτελεί έναν διαχρονικά σημαντικό πελάτη της Intrasoft και η συνέχιση αυτής της συνεργασίας έχει τεράστια σημασία για εμάς. Η διατήρηση τέτοιων μακροχρόνιων συνεργασιών είναι ο πιο σίγουρος δρόμος για να μεγιστοποιήσουμε την αξία μας σαν εταιρία, να χτίσουμε δεσμούς εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και να τους βοηθήσουμε να επιτύχουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους».

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μέση Ανατολή και Αφρική σώζουν την παρτίδα για τον κλάδο σαλιγκαροτροφίας στην Ελλάδα

bizness.gr

Published

on

Το «φιλί της ζωής» δίνουν στους Έλληνες σαλιγκαροτροφείς οι δουλειές που έχουν προγραμματίσει σε Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και χώρες της Αφρικής, την ώρα που ο κλάδος δοκιμάζεται τόσο εξαιτίας των συνεπειών της πανδημίας του κορονοϊού όσο και του ανταγωνισμού από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης.

«Ήδη από το 2019 είχαμε κάνει μια στροφή στην ήπειρο της Αφρικής, με πρώτο στόχο τη Νότια Αφρική, όπου και οργανώσαμε τους εκτροφείς σε ομάδες παραγωγών και ανοίξαμε έτσι την τοπική αγορά», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Αναστάσιος Υψηλάντης, επικεφαλής πωλήσεων & εξαγωγών και δημιουργός της «Αγροφάρμα», εξηγώντας ότι «στη συνέχεια στοχεύσαμε σε χώρες της Δυτικής Αφρικής, όπως Νιγηρία και Γκάνα, όπου λόγω της γαλλικής κουλτούρας, γνωρίζουν και καταναλώνουν το σαλιγκάρι».

«Με αυτές μας τις κινήσεις αρχίσαμε και εκεί να εισερχόμαστε στην τοπική αγορά, με εγκαταστάσεις, αλλά και έτοιμα προϊόντα. Έτσι κάτι άρχισε να κινείται για εμάς τους σαλιγκαροτροφείς τον Ιούλιο», αναφέρει ο κ. Υψηλάντης, επισημαίνοντας ότι «οικονομική ανάσα» μπορούν να δώσουν και οι προσκλήσεις που καταφτάνουν από διάφορες χώρες για παροχή τεχνογνωσίας με την προϋπόθεση ότι θα «ανοίξουν» οι πτήσεις. «Αυτή μας η δραστηριότητα θα μας εξασφαλίσει χρόνο ώστε να αντέξουμε οικονομικά το “πάγωμα” εξαγωγών προς άλλες χώρες, λόγω της Covid -19», επισημαίνει.

Οι Έλληνες σαλιγκαροτροφείς, σύμφωνα με τον κ. Υψηλάντη, έχουν συμφιλιωθεί ότι μεγάλο μέρος της φετινής παραγωγής θα μείνει αδιάθετο, ενώ βάλλονται και από τον «αθέμιτο ανταγωνισμό», όπως υποστηρίζουν, από χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, «οι οποίες πουλούσαν σε τιμές χαμηλότερες του κόστους παραγωγής του δικό μας προϊόντος».

Οι σαλιγκαροτροφείς ζητούν στήριξη από την κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο και τονίζουν, όπως επισημαίνει ο κ. Υψηλάντης, πως η πανδημία του κορονοϊού «θα μπορούσε να λειτουργήσει ως ευκαιρία για τον κλάδο, ιδίως εάν καταρτιζόταν ένα ολοκληρωμένο σχέδιο και εφαρμόζονταν εμπροσθοβαρή μέτρα για τις επιχειρήσεις του κλάδου».

Ο κλάδος σε αριθμούς και οι εξαγωγές στην εποχή του κορονοϊού

Σήμερα, στην Ελλάδα, οι ενεργές εκτροφές σαλιγκαριών διαμορφώνονται σε 20 -25, σύμφωνα με τον κ. Υψηλάντη και η πλειονότητά τους διαθέτει μικρό μέρος της παραγωγής τους στην τοπική αγορά όπου δραστηριοποιούνται «και το μεγάλο μέρος το πωλούν σε εμάς. Όταν ξεκινούσαν τη δραστηριότητά τους, πέραν της τεχνογνωσίας που παρείχαμε, τους είχαμε υποσχεθεί την απορρόφηση της παράγωγης τους αν το ήθελαν και αν τους συνέφερε».

Η ετήσια παραγωγή σαλιγκαριού στην Ελλάδα, σύμφωνα με τον κ. Υψηλάντη, ανέρχεται σε 100-150 τόνους και με την αγορά επιπλέον νωπής ποσότητας, οι ελληνικές ετήσιες εξαγωγές διαμορφώνονται σε 500 τόνους, αξίας 3,7 εκατ. ευρώ.

Βέβαια, φέτος, η εξαγωγική επίδοση των σαλιγκαροτροφέων αναμένεται διαφοροποιημένη λόγω κορονοϊού. Όπως είπε, από αρχές Φεβρουαρίου μέχρι και τον Ιούνιο όχι μόνο δεν πραγματοποιήθηκαν εξαγωγές, αλλά έγιναν και ακυρώσεις παραγγελιών. «Αμερικανός πελάτης μού προπλήρωσε τον Φεβρουάριο για την αποστολή χαβιαριού από σαλιγκάρι. Πρόλαβα να στείλω το πρώτο φορτίο, το οποίο ακόμη διατηρεί στο ψυγείο, επειδή δεν μπορεί να το διαθέσει στα εστιατόρια της Νέας Υόρκης. Ήδη συμπληρώθηκε το εξάμηνο όμως και πλέον το προϊόν θα αρχίσει να αλλοιώνεται. Αυτός έχασε ένα χρηματικό ποσό, εμείς χάσαμε την ευκαιρία να παράγουμε και να πουλάμε», σημείωσε.

Το σαλιγκάρι μπορεί να αποθηκευτεί για μικρό χρονικό διάστημα-τρεις, τέσσερις μήνες- σε κατάλληλους ψυκτικούς θαλάμους, αλλά στη διάρκεια αδρανοποίησης τους χάνουν το 20-25% του βάρους τους.

Οι ελληνικές εξαγωγές νωπού σαλιγκαριού κατευθύνονται κυρίως σε Ιταλία, Ισπανία και Γαλλία και Νότια Αφρική, το χαβιάρι σαλιγκαριού υποδέχονται σε ΗΠΑ και ΗΑΕ και τα κονσερβοποιημένα προϊόντα «πετούν» στις αγορές της Κεντρικής Ευρώπης.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Πιστοποιήθηκε η IDEAL με το Safe Restart της TÜV HELLAS

bizness.gr

Published

on

Την εταιρεία Ideal, η οποία προσφέρει έναν πλήρη κύκλο υπηρεσιών για ιματισμό ξενοδοχείων από την διαλογή, την πλύση και απολύμανση, το στέγνωμα, το σιδέρωμα, τη συσκευασία και τη διακίνηση των σχετικών προϊόντων αξιολόγησε η TÜV HELLAS (TÜV NORD), με βάση την υπηρεσία Safe Restart που προσφέρει ο Φορέας Πιστοποίησης.

Η επιλογή της υπηρεσίας Safe Restart από την Ideal, την κορυφαία εταιρεία στον καθαρισμού του ιματισμού των ξενοδοχείων αποτελεί μια ακόμη «ψήφο εμπιστοσύνης» στον φορέα πιστοποίησης και έρχεται σε συνέχεια της σχετικής αξιολόγησης που έχει γίνει από την TÜV HELLAS (TÜV NORD) στους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στη χώρα.

H ευρεία αποδοχή της υπηρεσίας Safe Restart στον ξενοδοχειακό κλάδο αποτέλεσε το έναυσμα της συνεργασίας ανάμεσα στην Ideal και την TÜV HELLAS (TÜV NORD), με δεδομένο ότι στο πελατολόγιο της πρώτης εντάσσονται κορυφαίες αλυσίδες ξενοδοχείων ανά την Ελλάδα.

Η σχετική αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από στελέχη του φορέα πιστοποίησης στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Ηράκλειο Κρήτης.

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία Safe Restart έχει δημιουργηθεί ακολουθώντας πλήρως τις ισχύουσες Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Επιπλέον, ο Φορέας Πιστοποίησης παρέχει την υπηρεσία σε τιμές κόστους, ως έμπρακτη απόδειξη της υποστήριξης στο χειμαζόμενο τουριστικό κλάδο, είτε αυτό αφορά ξενοδοχεία είτε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Η κυρία Uxue Azpiroz, Διευθύντρια Γραφείου Κρήτης και Vice President Food TÜV NORD δήλωσε σχετικά: Το αίτημα συνεργασίας για τον έλεγχο της ετοιμότητας της IDEAL A.E., ελήφθη εν μέσω καραντίνας, όταν ακόμα δεν ήταν γνωστό πότε θα ανοίξουν οι ξενοδοχειακές μονάδες. Πέραν της υπερσύγχρονης μονάδας και του εξαιρετικού στόλου φορτηγών, η εταιρία συνέταξε ένα ολοκληρωμένο risk assessment αναφορικά με τον νέο κίνδυνο και ανέπτυξε ένα πλήρες σύστημα για την αποφυγή επιμολύνσεων από το χρησιμοποιημένο ιματισμό σε όλα τα στάδια: από την παραλαβή των πελατών, τη διαλογή, την επεξεργασία και την συσκευασία μέχρι και την αποστολή του καθαρού ιματισμού. Η θετική αξιολόγηση της Ideal ως προς την τήρηση όλων τον απαραίτητων διαδικασιών έχει ιδιαίτερη αξία, καθώς επεκτείνει την εφαρμογή του “Safe Restart” όχι μόνο στα ξενοδοχεία αλλά και στους βασικούς προμηθευτές τους.

O κ. Ζαχαρίας Σηφάκης, Executive Director της IDEAL AE, τόνισε: Από την αρχή της πανδημίας η βασική μας προτεραιότητα ήταν να δημιουργήσουμε ένα ασφαλές πλαίσιο λειτουργίας, ούτως ώστε να θωρακίσουμε την εταιρία μας, τους συνεργάτες μας αλλά και την τοπική κοινωνία από τις υγειονομικές επιπτώσεις, διατηρώντας παράλληλα την άριστη ποιότητα των υπηρεσιών μας.

Η συνεργασία με την TÜV HELLAS (TÜV NORD) και η αξιολόγηση SafeRestart από το άρτια κατηρτισμένο προσωπικό της εταιρίας ήταν μια χρήσιμη και πολύτιμη εμπειρία για εμάς και ενισχύει την αξιοπιστία της εταιρείας μας. Επιπλέον συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με το Πανεπιστήμιο Κρήτης και την Μονάδα Μικροβιολογίας για τον συνεχή έλεγχο της μονάδας μας και την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων εξυγιάνσεων.

Όλοι εμείς στην IDEAL πιστεύουμε στην δυναμική του τόπου μας και το δείχνουμε έμπρακτα με συνεχείς επενδύσεις και αναβαθμίσεις των υπηρεσιών μας, επιτρέποντας έτσι στους συνεργάτες μας να πετυχαίνουν με την σειρά τους το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Continue Reading

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Μαζί ΔΕΠΑ και Hertz για την προώθηση των οχημάτων φυσικού αερίου

bizness.gr

Published

on

Μνημόνιο συνεργασίας με την Autohellas Hertz, με στόχο την προώθηση του φυσικού αερίου ως εναλλακτικού καυσίμου κίνησης σε επιβατικά και φορτηγά οχήματα, υπέγραψε η ΔΕΠΑ.

Στο πλαίσιο του μνημονίου, η ΔΕΠΑ θα μεριμνήσει για την περαιτέρω εξάπλωση του δικτύου πρατηρίων καυσίμων φυσικού αερίου, θα αναπτύξει και θα προωθήσει δράσεις για την προώθηση του φυσικού αερίου ως καυσίμου κίνησης, θα στηρίξει με δράσεις την προώθηση της χρονομίσθωσης CNG οχημάτων, αλλά και θα παρέχει κίνητρα για τη μίσθωση CNG οχημάτων.

Από την πλευρά της, η Autohellas Hertz θα υποστηρίζει δράσεις σχετικές με την αεριοκίνηση, θα προσφέρει στην πελατειακή της βάση επιβατικά και φορτηγά CNG οχήματα, θα αναπτύξει ειδικά πακέτα χρονομίσθωσης σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ για CNG οχήματα και θα υποστηρίξει τις δράσεις της ΔΕΠΑ για την προώθηση του φυσικού αερίου ως καύσιμο κίνησης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΠΑ Κωνσταντίνος Ξιφαράς δήλωσε σχετικά: «Το φυσικό αέριο είναι το πιο οικονομικό, αποδοτικό, ασφαλές και φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο σε σύγκριση με τα συμβατικά καύσιμα. Είναι χρέος μας να προωθήσουμε αποφασιστικά τη χρήση του ως καύσιμο κίνησης, μειώνοντας το ανθρακικό αποτύπωμα στο περιβάλλον. Η «συμμαχία» που αναπτύξαμε με τη Hertz αποτελεί ένα μικρό πρώτο βήμα από τα πολλά που θα ακολουθήσουν για την προώθηση της αεριοκίνησης την επόμενη μέρα».

Από την πλευρά του, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Autohellas Hertz κ. Δημήτρης Μαγγιώρος δήλωσε:

«Στόχος της Autohellas για την επόμενη πενταετία αποτελεί η δραστική μείωση του οικολογικού μας αποτυπώματος κυρίως μέσω της Μακροχρόνιας Μίσθωσης. Θέλουμε να αλλάξουμε το μίγμα του στόλου μας και κατευθύνουμε τους πελάτες μας σε λύσεις φιλικότερες προς το περιβάλλον και ταυτόχρονα ρεαλιστικές, όπως τα CNG οχήματα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι η συνεργασία μας με τη ΔΕΠΑ θα βοηθήσει στην προώθηση της αεριοκίνησης».

Continue Reading
Advertisement

Trending