Connect with us

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Οι 6 στόχοι του ΕΟΤ στο ανανεωμένο μάρκετινγκ για τον τουρισμό

bizness.gr

Published

on

Τουρισμός, Ελλάδα

«Ο ΕΟΤ προχωράει σε μία καινοτομία που αφορά την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας για το 2020 από τον Ιανουάριο, γεγονός που δεν έχει ξαναγίνει. Και αυτό αναδεικνύει την σημασία, τη μεθοδικότητα και την στόχευση που έχει θέσει το Υπουργείο σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, ώστε η χώρα μας να έχει ισχυρή παρουσία ιδίως στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης και της Αμερικής αναφορικά με τις προκρατήσεις». Αυτά σημείωσε, μεταξύ άλλων, η πρόεδρος του ΕΟΤ σχετικά με το νέο πλάνο προώθησης για τον ελληνικό τουρισμό. Η κ. Άντζελα Γκερέκου αναφέρθηκε, επίσης, στο νέο μάρκετινγκ που θα αφορά συνολικά το τουριστικό μας προϊόν και πως αυτό, θα αναδειχθεί ακόμη περισσότερο.

Αναλυτικά όσα επισήμανε η κ. Γκερέκου:

«Η παρουσία μας αφορά μία συνδυαστική παρουσία σε διαδικτυακά και έντυπα ΜΜΕ καθώς και αναγνωρισμένα τηλεοπτικά μέσα, ενώ προχωράμε και σε συνεργασία με πλατφόρμες παροχής υπηρεσιών σχετικά με τον τουρισμό.

Συγκεκριμένα για την περίοδο Ιανουάριο ως Μάιο του 2020, ο ΕΟΤ έχει συγκεκριμένη διαδικτυακή, τηλεοπτική και έντυπη παρουσία σε Διεθνή ΜΜΕ, όπως το EURONEWS, το BBC, το CNN, το BLOOMBERG

Καθώς και σε ενημερωτικά αναγνωρισμένα με κοινό υψηλό αναγνωστικό και οικονομικό επίπεδο μέσα όπως η Wall Street Journal, οι Financial Times, οι New York Times

αλλά και σε διεθνείς διαδικτυακές πλατφόρμες, όπως Google, Expedia, Trip Advisor, Skyscanner, Twitter,

ενώ μάλιστα καινοτομεί στη συνεργασία με την Mastercard καθώς και με την Accu Weather, ώστε να έχει απήχηση σε επισκέπτες υψηλού οικονομικού επιπέδου.

Η πρώτη αυτή φάση της διαφήμισης αφορά ποσά της τάξης των 8 εκ. Ευρώ συνολικά.

Κατά την συνέχεια του 2020 προσανατολιζόμαστε και για τις υπόλοιπες αγορές και για νέες συνεργασίες διαφήμισης και συνδιαφήμισης, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του ΕΟΤ μέσα και από τα γραφεία που διατηρεί στο εξωτερικό.

Προβάλλουμε την ταυτότητα της Ελλάδας, τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα και αναδεικνύουμε το γεγονός ότι είναι μία χώρα που περιέχει πολλές ακόμη χώρες, με την έννοια των πολλαπλών επιλογών.

Κάθε περιοχή έχει το δικό της χρώμα και με συντονισμό θα την αναδείξουμε στο πλαίσιο της ενιαίας στρατηγικής με θεματική και περιφερειακή εξειδίκευση.

Εξάλλου ο ΕΟΤ σύμφωνα με τις πρόσφατες τροποποιήσεις στο ΠΔ 78/2018, συμμετέχει δια του Προέδρου του, στη διαδικασία κατάρτισης και εκτέλεσης των προγραμμάτων τουριστικής προβολής των Περιφερειών.

Το γεγονός αυτό δείχνει και τη σημασία που δίνεται στις Περιφέρειες, αλλά και την ανάγκη ενός συντονισμού για μία ενιαία εικόνα και στρατηγική που καλούνται συνολικά να έχουν και οι 13 Περιφέρειες σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ.

Εδώ ακριβώς εδράζεται και η νέα στρατηγική του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουρισμού και αφορά τη ΒΙΩΣΙΜΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

Πλέον η Ελλάδα καλείται να κινηθεί στο δρόμο της βιωσιμότητας σε κάθε πτυχή της οικονομίας, και για εμάς η Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη σημαίνει ξεκάθαρα:

Σταθερή αύξηση στα έσοδα και στον αριθμό των διεθνών επισκεπτών με ταυτόχρονη προώθηση και εφαρμογή πρακτικών βιωσιμότητας σε όλη την τουριστική διαδικασία (μετακινήσεις, διαμονή, κατασκευές κλπ), ώστε και η σημερινή γενιά αλλά κυρίως και οι επόμενες να συνεχίσουν να απολαμβάνουν τα οφέλη του ελληνικού περιβάλλοντος και της οικονομικής βελτίωσης.

Ο στόχος αυτός λοιπόν περνάει μέσα από την αλλαγή νοοτροπίας και συνείδησης με την ανάδειξη των νέων μορφών τουρισμού (εναλλακτικού και θεματικού) προσδίδοντας περισσότερη ποιότητα στο βασικό μοτίβο ήλιος και θάλασσα.

Οι νέες παγκόσμιες τάσεις της τουριστικής αγοράς προτάσσουν το βιωματικό τουρισμό ή αλλιώς τουρισμό εμπειρίας που περνάει μέσα από τις διάφορες μορφές του θεματικού τουρισμού όπως ο πολιτιστικός, γαστρονομικός, αθλητικός κλπ.

Ειδικότερα θέτουμε ως Στόχους Μάρκετινγκ:

  • Αύξηση τουριστικής δαπάνης ανά επισκέπτη με ταυτόχρονη αύξηση των άμεσων τουριστικών εσόδων
  • Ενίσχυση Roadshows με ανάδειξη τοπικών χαρακτηριστικών, κάθε φορά, σε χώρες στόχους σε συνεργασία με tour operators και έξυπνες συνεργατικές προσπάθειες.
  • Ενίσχυση του ψηφιακού marketing μέσα από την δημιουργία ολοκληρωμένων project προβολής προορισμών από influencers και την υποστήριξη ειδικών #Hashtag για την επίτευξη συγκεκριμένων impressions κάθε φορά.
  • Δημιουργία δικτύου Greek Tourism Ambassadors από εθελοντές προσωπικότητες κύρους της επιστήμης, της τέχνης και του αθλητισμού.
  • Μέτρηση απόδοση των Ψηφιακών δράσεων, με πλήρη καταγραφή της απήχησης και της επίδρασης στους χρήστες του διαδικτύου, ώστε να δημιουργούνται και μετριούνται δείκτες απόδοσης της εκάστοτε δράσης (λαμβάνονται αποφάσεις με βάση τα δεδομένα
  • Αναπροσαρμογή του μοντέλου των περιπτέρων καθώς και καθιέρωση μετρήσεων απόδοσης από τη συμμετοχή του ΕΟΤ στις Διεθνείς Εκθέσεις Τουρισμού.

Αναλογιζόμενοι το μειωμένο προϋπολογισμό του ΕΟΤ για το 2019, καθώς και ότι παραλάβαμε έπειτα από εκλογές μες το καλοκαίρι, πετύχαμε να έχουμε αύξηση των αφίξεων και των εσόδων, σύμφωνα με όλα τα στοιχεία.

Για αυτό για το 2020, έχουμε σχέδιο, επιδιώκουμε τη συνεργασία με τους φορείς του τουριστικού τομέα και την Αυτοδιοίκηση, και πιστεύω ότι μπορούμε και θα πάμε πολύ καλύτερα.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Σε πρόεδρος Επιτροπής της ΕΚΤ αναβαθμίζεται ο Γιάννης Στουρνάρας

bizness.gr

Published

on

Γιάννης Στουρνάρας

Ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννης Στουρνάρας ανέλαβε τα καθήκοντα Προέδρου της Επιτροπής Επιθεώρησης (Audit Committee) της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, διαδεχόμενος στη θέση αυτή τον Ewald Nowotny, πρώην Διοικητή της Oesterreichische Nationalbank.

Υπενθυμίζεται ότι ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος είχε εκλεγεί μέλος της Επιτροπής Επιθεώρησης το Σεπτέμβριο του 2018.

Στις αρμοδιότητες της Επιτροπής Επιθεώρησης περιλαμβάνεται η ακεραιότητα των χρηματοοικονομικών στοιχείων, η συμμόρφωση με τους εφαρμοστέους νόμους, κανονισμούς και κώδικες συμπεριφοράς του Ευρωσυστήματος, η επίβλεψη των εσωτερικών ελέγχων και η άσκηση των λειτουργιών επιθεώρησης.

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Προωθείται ο βιώσιμος τουρισμός στην Ευρώπη

bizness.gr

Published

on

Έλενα Κουντουρά

Η Ευρωβουλευτής Έλενα Κουντουρά συμμετείχε στη συνάντηση στις Βρυξέλλες του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών UNWTO με εκπροσώπους της ΕΕ, για τη συντονισμένη προώθηση του βιώσιμου τουρισμού στην Ευρώπη.

Μια συνάντηση, που ο Γενικός Γραμματέας του UNWTO κ. ΖurabPololikashvili και οι συμμετέχοντες χαρακτήρισαν «ιστορική», καθώς συμφωνήθηκε εφεξής η στενή συνεργασία όλων των θεσμικών οργάνων και φορέων της ΕΕ – Ευρωκοινοβουλίου, Συμβουλίου της Ευρώπης, Κομισιόν, Ευρωπαϊκής Επιτροπή Ταξιδίων- με τον UNWTO.

Στη συνάντηση με προσκεκλημένο τον κ. Pololikashvili, συμμετείχαν ακόμη η Επίτροπος Συνοχής & Μεταρρυθμίσεων, Elisa Ferreira, o Διευθυντής του Επιτρόπου Εσωτερικής Αγοράς Thierry Breton, Valere Moutarlier, o Διευθυντής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδίων ETC, Εduardο Santander, oΓΓ του Δικτύου Περιφερειών της Ευρώπης για βιώσιμο και ανταγωνιστικό τουρισμό NECSTouR, Patrick Torrente, και η Περιφερειακή Διευθύντρια του UNWTO για την Ευρώπη, Alessandra Priante. Επίσης, οι Υπουργοί Τουρισμού της Ισπανίας, της Πορτογαλίας, της Αλβανίας καθώς και της Κροατίας, που έχει την προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ για το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, συμμετείχαν οι ευρωβουλευτές της Ισπανίας, Ramon Diaz Bauza, της Πορτογαλίας, Cláudia Monteiro DeAguia, της Ουγγαρίας István Ujhelyiκαι της Ελλάδας, Έλενα Κουντουρά.

Η κυρία Κουντουρά ζήτησε από τον κ. Pololikashvili τη στήριξη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού στο στόχο να αναβαθμιστεί θεσμικά ο ρόλος του τουρισμού στην Ευρώπη.

Στην παρέμβασή της στην ειδική συνεδρίαση της ομάδας εργασίας TASK FORCE για τον Τουρισμό στο πλαίσιο της Επιτροπής Μεταφορών και Τουρισμού ΤRAN παρουσία του ΓΓ του UNWTO, αναφέρθηκε στην ανάγκη η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να αναγνωρίσει έμπρακτα την πραγματική αξία του τουρισμού στην Ευρώπη, που αποτελεί τον πρώτο παγκόσμιο προορισμό. Ζήτησε από τον κ. Pololikashvili να στηρίξει συγκεκριμένους στόχους που η ίδια έχει θέσει σε σειρά παρεμβάσεών της προς την Κομισιόν και στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και αφορούν μεταξύ άλλων:

  • στην κατάρτιση στρατηγικής για τη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη,
  • τη δημιουργία μηχανισμού διαχείρισης κρίσεων στον τουρισμό
  • τη χρηματοδοτική στήριξη του τουρισμού, αρχικά με ένα συμβολικό ποσό 300 εκατ. ευρώ στο νέο Πολυετές Δημοσιονομικό Πλαίσιο 2021-2027 για την ενθάρρυνση της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης ώστε, όπως ανέφερε, «να περάσουμε από το όραμα στην πράξη».

Η κυρία Κουντουρά τόνισε ότι ο τουρισμός μπορεί να αποτελέσει καταλύτη στην επίτευξη των στόχων για τη βιώσιμη ανάπτυξη, λύση στην ανεργία και μία ισχυρή απάντηση στη διαχείριση κοινών προκλήσεων που αντιμετωπίζει όλη η Ευρώπη, όπως πχ. η κλιματική κρίση, η ασφάλεια, η συνοχή, αλλά και στις έκτακτες κρίσεις όπως οι φυσικές καταστροφές, οι επιπτώσεις του κορονοϊού κ.α.

«Είναι απολύτως απαραίτητο να αντιμετωπίσουμε αυτές τις προκλήσεις και ο τουρισμός να αποτελέσει παράδειγμα προς μίμηση σε όλον τον κόσμο».

Continue Reading

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Προωθείται κοινό τουριστικό προϊόν Ελλάδας-Αιγύπτου σε long-haul αγορές

bizness.gr

Published

on

Συνάντηση Θεοχάρη με Ahmed El-Enany

Συνάντηση με τον Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού της Αιγύπτου, Δρ. Khaled Ahmed El-Enany και με τον Πρέσβη της Αιγύπτου στην Ελλάδα, κ. Ismail Ahmed Khairat, είχε ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, στο πλαίσιο της προώθησης της διμερούς συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών.

Βασικό θέμα της συνάντησης, η οποία πραγματοποιήθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, ήταν η προώθηση κοινού προϊόντος σε long-haul αγορές. Οι δύο πλευρές συμφώνησαν να έρθουν σε επαφή με εταιρείες, ξενοδοχεία και άλλους φορείς προκειμένου να επιτευχθεί η προώθηση κοινού προϊόντος στις εν λόγω αγορές, σε Αυστραλία, Η.Π.Α. κ.ά.

Τόσο ο κ. Θεοχάρης όσο και ο Δρ. Khaled Ahmed El-Enany συμφώνησαν στη διοργάνωση B2B σεμιναρίων και Workshops, ενώ θα προχωρήσουν και στη σύσταση Επιτροπής διμερούς συνεργασίας.

Παράλληλα, συζητήθηκε και το ζήτημα της κρουαζιέρας, καθώς και οι δυνατότητες δημιουργίας νέων διαδρομών.

Οι δύο υπουργοί αντάλλαξαν δώρα, με τον κ. Θεοχάρη να δωρίζει στον Αιγύπτιο ομόλογό του το Σύμβολο της Ειρήνης και τον Δρ. Khaled Ahmed El-Enany να δωρίζει στον Υπουργό Τουρισμού το Σύμβολο της Ζωής.

Σημειώνεται πως ο Δρ. Khaled Ahmed El-Enany προσκάλεσε τον κ. Θεοχάρη σε συνάντηση στην Αίγυπτο για τη συνέχιση των διμερών επαφών.

Continue Reading
Advertisement

Trending